Auteur
|
Bericht
|
Cheers

Forum berichten: 181
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Wo 18 feb 2009 00:21
|
|
Van Hanegem?
|
Janta

Forum berichten: 243
|
Geplaatst: Vr 20 feb 2009 18:00
|
|
Citaat: Van Hanegem?  Klinks mischien heel get uit de mond van een echte Ajacied, maar v. Hanegem als assisent zou helemaal niet verkeerd zijn.
|
Cheers

|
Geplaatst: Vr 20 feb 2009 19:21
|
|
Citaat: Van Hanegem?  Klinks mischien heel get uit de mond van een echte Ajacied, maar v. Hanegem als assisent zou helemaal niet verkeerd zijn.
Nee dat vind ik eigenlijk ook hoor, maar ik denk dat Willem zelf dat niet zou doen.
|
El Lute

Forum berichten: 3606
|
Geplaatst: Vr 20 feb 2009 20:02
|
|
Dat klinks heel get inderdaad. Laten we daar maar niet aan beginnen.
Ook Rijkaard niet want dat is geen assistent, Rijkaard had de gave goede assistenten te nemen.
Overigens zal van Basten wel helemaal 'God' zijn in Italië. De selectie wegspelen met 3-0 en nu in Italië winnen van Fiorentina.
Als die het afmaakt zal die wel een gewild iemand zijn.
Ben ik de enige hier die vind dat het geen gezicht is om de trainer van Ajax in een trainingspak te zien. We zijn verdorie Ajax, is toch geen gezicht die van Basten in zo'n pak.
Zo ben je net een van de spelers en dat terwijl je boven de groep moet staan. Zo krijg je wel lachende gezichten van spelers achter je rug om.
Nee, geen gezicht.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Vr 20 feb 2009 20:29
|
|
Normaal doet hij dat ook, maar hij zal het wel te koud hebben gehad in Florence.
|
ghostwriter

Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Vr 20 feb 2009 20:42
|
|
Als Marco nou Keizer hoofd scouting maakt en Neeskens trainer van Jong Ajax dan komt er een bak aan ervaring bij Ajax die Marco kan helpen. Ze hoeven niet perse bij het eerste te helpen maar moeten gewoon dichter bij komen. Eigenlijk hoop ik dat Marco op den duur meer een manager word die John van 't Schip meer laat doen zoals de trainingen. John van 't Schip kan dan met Frank de Boer en Bergkamp als assistenten dicht op de spelers groep zitten. Marco blijft wel op de bank zitten maar kan net als Wenger en Sir Alex Ferguson iets meer afstand nemen. Zo komt er volgens mij meer rust en als het slecht gaat is het niet meteen Marco die geslachtofferd hoeft te worden. Als dit gebeurt moet Marco wel lang blijven, en dan heb ik het over 10 seizoenen.
|
Ad

Forum berichten: 2481
|
Geplaatst: Za 21 feb 2009 01:59
|
|
Als ik iemand nooit bij Ajax wil zien dan is het wel die stompzinnige v Hanegem. De man is een grote bron van ergernis als hij bv in "Voetbal insite" zit en nooit wat te melden heeft als stomme opmerkingen waar de desintresse vanaf druipt.
Bovendien is het een kakkerlak in hart en nieren en alleen daarom al nooit welkom bij onze mooie club. Laten we het aub nooit meer over deze optie hebben.............v Hanegem............... mag ik even overgeven?
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Za 21 feb 2009 12:30
|
|
Inderdaad, zeg. En laten we het dan nog niet hebben over de manpussies van Advocaat en van de assistenten van Utrecht die die lekker genaaid heeft. Hij schijnt populairder te zijn dan Cruijff in Nederland. Zegt genoeg over Nederland dan.
|
Cheers

|
Geplaatst: Za 21 feb 2009 13:58
|
|
Hij is wel kampioen geworden met Feyenoord en 2x de beker, dus opzich heeft hij wel ervaring en kwaliteit in coachen zou je denken, maar hij en V. Basten liggen elkaar zowiezo niet.
En ach, dat ie zo de clown uithing bij Voetbal Insite vond ik wel grappig eigenlijk, maar het plaatje zou gewoon niet kloppen, Willem assistent van Marco bij Ajax, dat niet.
|
Scio

Forum berichten: 1939
|
Geplaatst: Ma 23 feb 2009 13:06
|
|
Citaat: Hij is wel kampioen geworden met Feyenoord en 2x de beker, dus opzich heeft hij wel ervaring en kwaliteit in coachen zou je denken, maar hij en V. Basten liggen elkaar zowiezo niet.
En ach, dat ie zo de clown uithing bij Voetbal Insite vond ik wel grappig eigenlijk, maar het plaatje zou gewoon niet kloppen, Willem assistent van Marco bij Ajax, dat niet.
Kampioen met Feyenoord jah. Maar wel op het moment dat zijn trainingsaanpak en onze samenleving nog dermate in elkaar staken dat Van Hanegem kon excelleren. Van Hanegem is ingehaald door de tegenwoordige tijd en moet met pensioen.
|
Janta

Forum berichten: 243
|
Geplaatst: Di 24 feb 2009 16:41
|
|
Marco had eerst eens een paar jaartjes in de leer moeten gaan bij L. v. Gaal over hoe er gespeeld moet worden en hoe je dat moet overbrengen naar de spelersgroep toe. Gisteravond genoten van deze man!
|
Ad

Forum berichten: 2481
|
Geplaatst: Di 24 feb 2009 18:02
|
|
Citaat: Hij is wel kampioen geworden met Feyenoord en 2x de beker, dus opzich heeft hij wel ervaring en kwaliteit in coachen zou je denken, maar hij en V. Basten liggen elkaar zowiezo niet.
Ik en die kromme kloothommel liggen elkaar ook niet "Cheers" ........laat hem lekker wegblijven en nooit meer terug keren in de voetballerij..........ik geloof mijn ogen niet als ik lees dat jij deze dorpsgek bij Ajax wil zien.
|
Riejuh

Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Di 24 feb 2009 18:10
|
|
Bah Cheers, van Hanegem bij ajax.. Hoe snel moet(ten) ik (we) dat uit jou hoofd stampen..
1) Hij is een feyenoorder, en feyenoorders hoef ik niet bij ajax te zien ook al voegen ze 10x zoveel toe aan onze club.
2) Willempie zijn tijdperk is voorbij, finoto, over.. Hij kan zich in het moderne voetbal niet meer manifesteren.
3) Het is een ontzettend arrogante kwal, die alleen maar goed is in lullen. De verantwoordelijkeheid neemt hij niet en als hij een fout maakt dan schuift hij de fout in andersmans schoenen.
Er zijn vast nog wel meerdere redenen te bedenken waarom Willem v. Hanegem niet naar ajax zou moeten!
|
skieto

Forum berichten: 803
|
Geplaatst: Di 24 feb 2009 18:28
|
|
Citaat: Bah Cheers, van Hanegem bij ajax.. Hoe snel moet(ten) ik (we) dat uit jou hoofd stampen..
1) Hij is een feyenoorder, en feyenoorders hoef ik niet bij ajax te zien ook al voegen ze 10x zoveel toe aan onze club.
Je hebt gelijk, sowieso. Toch hebben we een Feyenoorder in dienst. Keeper trainer van Ajax.
|
Riejuh

Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Di 24 feb 2009 18:33
|
|
L'ami feyenoorder, dat kan wist ik niet skieto. Weet alleen dat hij bij Heerenveen volgens mij heeft gekeept..
Doe dan maar Fred Grim terug
|
skieto

Forum berichten: 803
|
Geplaatst: Di 24 feb 2009 18:38
|
|
Ja, maar Carlo l'Ami speelde daar niet zo lang. Hij keepte daar 1 jaar volgens mij, en kwam maar slechts 3x in acktie.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Di 24 feb 2009 18:53
|
|
Speelde ook nog een seizoen voor Psv en speelde toen 2 wedstrijden.
|
Cheers

|
Geplaatst: Di 24 feb 2009 23:36
|
|
Kom kom ik zei alleen maar dat Van Hanegem V Basten goed zou kunnen aanvullen door zijn ervaring in het vak, en op dit moment daarvoor beschikbaar is, verder weet ik niemand.
Dat V Hanegem achterloopt met het tegenwoordige voetbal zou best kunnen, dat is een punt.
Maar zoals ik al zei, het plaatje klopt gewoon niet, dus ik zeg eigenlijk hetzelfde, mijn enthousiaste mede Ajax fans
|
methodmich

Forum berichten: 787
|
Geplaatst: Wo 25 feb 2009 15:54
|
|
Citaat: Speelde ook nog een seizoen voor Psv en speelde toen 2 wedstrijden.
L'Ami is vooral Excelsior-man. En woonde enige tijd in een caravan, ook wel een aardig verhaal.
|
Bart

Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Wo 25 feb 2009 16:49
|
|
Citaat: Van Basten maakt excuses aan spelers
AMSTERDAM - Marco van Basten betreurt het dat hij zich zondag na afloop van de thuiswedstrijd tegen FC Volendam (2-1) negatief heeft uitgelaten over zijn aanvallers.
afbeelding vergroten Marco van Basten. FOTO ANP
,,Ik had die kritiek beter intern kunnen houden'', verklaarde hij woensdag na afloop van de laatste training voor het laatste duel met Fiorentina in de UEFA Cup. ,,Ik heb dat mijn spelers ook laten weten.''
Vooral Luis Suarez miste tegen FC Volendam veel opgelegde kansen. ,,Daardoor kon ik geen mensen rust geven voor het belangrijke duel met Fiorentina'', stelde Van Basten. ,,Bovendien maakte FC Volendam in de slotfase nog bijna gelijk. Ik baalde daar van. Maar na gesprekken met andere mensen besefte ik dat ik me beter minder kritisch uit had kunnen laten. Dat heb ik de spelers ook laten weten. Ik wil namelijk ook dat zij sommige dingen intern houden.''
Het was niet de eerste keer dat Van Basten zich erg negatief over zijn spelers uitliet. De voetballers van Ajax moesten het in het begin van het seizoen na de zware nederlaag bij Heerenveen (5-2) ook zwaar ontgelden. ,,Ook dat was niet helemaal verstandig'', erkende Van Basten. ,,Want mede door mijn uitlatingen blijft zo'n prestatie nog dagen lang hangen. Dat zorgt alleen maar voor onrust.''
Anp
|
Eto'o

Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Wo 25 feb 2009 17:33
|
|
Dat vind ik persoonlijk dan weer een pluspunt van Van Basten. Dat hij zo groot is om z'n fouten toe te geven. Maar goed, het is natuurlijk niet de bedoeling dat de hoofdtrainer van Ajax min of meer stage komt lopen.
L'Ami is vooral Excelsior-man. En woonde enige tijd in een caravan, ook wel een aardig verhaal.
Vertel!
|
methodmich

Forum berichten: 787
|
Geplaatst: Wo 25 feb 2009 17:57
|
|
Citaat: Dat vind ik persoonlijk dan weer een pluspunt van Van Basten. Dat hij zo groot is om z'n fouten toe te geven. Maar goed, het is natuurlijk niet de bedoeling dat de hoofdtrainer van Ajax min of meer stage komt lopen.
Vertel! 
In de zomer van 1992 toerde hij lange tijd door België om een club te vinden. Dat deed ie in een camper, geen caravan bedenk ik me nu. Alles had ie bij zich en steeds stopte hij ergens om bijvoorbeeld een keer mee te trainen. Uiteindelijk haalde Sparta hem toen toch weer naar Nederland.
|
Lucas

Forum berichten: 2866
Nieuws reacties: 8
|
Geplaatst: Do 26 feb 2009 07:08
|
|
Alle trainers maken fouten, alleen is van Basten er open over. Het gaat met name over zijn media optreden en zijn manier van communiceren met sommige selectie-spelers, dat vind ik niet dusdanig schokkend dat je daardoor kan spreken over een stage. In bepaalde aspecten is van Basten onervaren, er is niets mis mee dat hij daarover open is.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Ma 2 maa 2009 13:38
|
|
Citaat: Van Basten: "Concurrentie op doel toegenomen"
Bron: Goal.com
Met zijn recentelijke goede optredens in de hoofdmacht van Ajax heeft doelman Kenneth Vermeer ervoor gezorgd dat trainer Marco van Basten een moeilijke keuze moet gaan maken wat betreft de positie van eerste doelman bij de Amsterdammers.
Maarten Stekelenburg, die het seizoen als eerste keeper begon, ontbrak deze jaargang enkele maanden vanwege een schouderblessure. Vermeer verving Stekelenburg tijdens zijn afwezigheid meer dan verdienstelijk, maar maakte vervolgens weer plaats voor de huidige aanvoerder van Ajax.
De optredens van de weer herstelde Stekelenburg waren de laatste weken echter lang niet altijd even goed. Bovendien verving Vermeer de zieke goalie afgelopen donderdag tegen Fiorentina en zondag tegen FC Utrecht uitstekend.
"We zijn heel tevreden over Kenneth", concludeerde Van Basten na afloop van de wedstrijd tegen Utrecht tegenover de NOS. De coach liet nog in het midden wie er op doel zal staan wanneer Stekelenburg weer hersteld zal zijn. "Daar gaan we de komende week eens goed over nadenken met de technische staf. Maar het is duidelijk dat de concurrentie op de goal enorm is toegenomen."
Van Basten zou bij mij enorm veel goodwill en vertrouwen kweken als hij Vermeer zou laten staan.
|
Koen_Ajax

Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Di 3 maa 2009 11:08
|
|
Ik zat er al op te wachten:
--------------------------------------------------------------------------------
Citaat: AC Milan heeft een short-list opgesteld van kandidaten die komend seizoen het takenpakket van Carlo Ancelotti moeten overnemen. De recente uitschakeling in de UEFA Cup en de magere prestaties in de Serie A zijn hier debet aan. De namen van Marco van Basten, Frank Rijkaard en Roberto Donadoni worden volop genoemd. Het trio was in hun actieve carrière reeds actief voor de Milanezen. (Corriere dello Sport)
http://www.voetbalzone.nl
|