Auteur
|
Bericht
|
El Lute

Forum berichten: 3606
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Vr 6 feb 2009 19:47
|
|
Het is eigenlijk wat, van Gaal die heeft voetballers die eigenlijk niet kunnen voetballen opeens wel kunnen voetballen en boven hun kunne uit komen.
Van Basten heeft voetballers die bewezen hebben te kunnen voetballen en het opeens niet meer kunnen.
Interessant dit.
|
Bart

Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Vr 6 feb 2009 20:00
|
|
Citaat: Het is eigenlijk wat, van Gaal die heeft voetballers die eigenlijk niet kunnen voetballen opeens wel kunnen voetballen en boven hun kunne uit komen.
Van Basten heeft voetballers die bewezen hebben te kunnen voetballen en het opeens niet meer kunnen.
Interessant dit. Vorig kon van Gaal er ook niet veel van.Dat lijkt me veel intresanter na dat die vorig jaar ook veel geld uit gaf.Van Basten laat het niet altijd zien, maar heb vertrouwen in hem en dat veranderd niet door een paar slechte wedstrijden en geef hem de tijd om het te laten zien.
|
Koen_Ajax

Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Vr 6 feb 2009 20:05
|
|
Van Gaal heeft de organisatie staan, iedereen kent de taak van iedere positie. Bij Ajax is dit niet zo. Onder andere door de tactische wisselingen van Van Basten.
Je moet niet vergeten dat Van Gaal vorig jaar ook een slecht seizoen had. Misschien heeft Van Basten het volgend jaar ook goed voor elkaar.
|
El Lute

|
Geplaatst: Vr 6 feb 2009 20:14
|
|
Ben overtuigt Bart en Koen.
Hup Ajax en Marco!
|
Nr.10

Forum berichten: 1489
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Vr 6 feb 2009 21:52
|
|
Ik vind het wel eng dat Van Basten de totale zeggenschap heeft. Ik denk niet dat er ruimte voor kritiek is bij Van Basten en er is niemand die hem kan corrigeren. Stel dat Rijkaard bereid is om een koppel met Van Basten te vormen maar Van Basten is te ijdel en weigert.. Dat zou pas een eng scenario zijn..
|
Cheers

Forum berichten: 181
|
Geplaatst: Vr 6 feb 2009 21:57
|
|
Als het echt te ver zou gaan kan het bestuur nog altijd ingrijpen lijkt me?
|
Nr.10

|
Geplaatst: Vr 6 feb 2009 21:59
|
|
Citaat: Als het echt te ver zou gaan kan het bestuur nog altijd ingrijpen lijkt me?
Van Basten heeft de hele club in de greep en daar ben ik bang voor.
|
El Lute

|
Geplaatst: Vr 6 feb 2009 22:12
|
|
Citaat: Ik vind het wel eng dat Van Basten de totale zeggenschap heeft. Ik denk niet dat er ruimte voor kritiek is bij Van Basten en er is niemand die hem kan corrigeren. Stel dat Rijkaard bereid is om een koppel met Van Basten te vormen maar Van Basten is te ijdel en weigert.. Dat zou pas een eng scenario zijn..
Kijk, hier heb ik ook angst voor, blijkt wel met de vete die hij had/heeft met Cruijff. Geloof verder dat van Basten het allerbeste voor heeft met Ajax, maar stel dat die het allemaal niet zo goed ziet. Wat dan, dan hebben we een levensgroot probleem dat niet snel en gemakkelijk te herstellen zal zijn.
|
Ad

Forum berichten: 2481
|
Geplaatst: Vr 6 feb 2009 23:43
|
|
Citaat: Ik vind het wel eng dat Van Basten de totale zeggenschap heeft. Ik denk niet dat er ruimte voor kritiek is bij Van Basten en er is niemand die hem kan corrigeren. Stel dat Rijkaard bereid is om een koppel met Van Basten te vormen maar Van Basten is te ijdel en weigert.. Dat zou pas een eng scenario zijn..
Kijk, hier heb ik ook angst voor, blijkt wel met de vete die hij had/heeft met Cruijff. Geloof verder dat van Basten het allerbeste voor heeft met Ajax, maar stel dat die het allemaal niet zo goed ziet. Wat dan, dan hebben we een levensgroot probleem dat niet snel en gemakkelijk te herstellen zal zijn.
Ik deel de bezorgdheid van "El Lute" en "nr 10" wel, want ik vind het ook geen snugger scenario.
Daarom hebben Bart en koen mij niet overtuigd "Lute" ,ik moet het volgend seizoen eerst allemaal nog zien, maar heb zo`n donkerbruin vermoeden dat ik weer helemaal niks ga zien zoals elk seizoen als de verwachtingen hoog gespannen zijn......
|
Koen_Ajax

Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Za 7 feb 2009 09:57
|
|
Citaat: Van Basten dacht zelfs even aan stoppen
Geschreven op zaterdag, 7 februari om 08:29
Tegenvallende resultaten, het 'pannenkoekincident' en boze supporters die het trainingsveld betraden. Marco van Basten heeft zonder meer de meest hectische week in zijn nog prille periode bij Ajax meegemaakt. "Het was een hectische periode", vertelt de hoofdtrainer in de zaterdageditie van De Telegraaf.
De voormalig bondscoach deed het 'pannenkoekenincident' af met een kwinkslag. "Ik bepaal zelf wel wat ik eet of niet eet." Om daar serieus aan toe te voegen dat hij wel heeft overwogen de handdoek in de ring te gooien. "Stoppen schiet wel eens door je hoofd. Heb ik er nog zin in na wat er allemaal gebeurt? Aan de andere kant ben ik aan iets begonnen en wist ik al dat veel bij Ajax niet op korte termijn was te veranderen."
Van Basten stak de hand in eigen boezem wat betreft de belabberde prestaties in de afgelopen drie duels. "Ik heb vaker geroepen dat ik de wijsheid niet in pacht heb, nooit gezegd dat ik een wereldtrainer ben", vervolgt de oud-international. "Ik probeer de spelers op de juiste manier voor te bereiden en optimaal te laten presteren."
Hoewel de trainer tijdens het trainingskamp in Portugal aangaf duidelijke progressie waar te nemen, constateerde hij de afgelopen dagen dat zijn selectie dezelfde fouten blijft maken. "Daar moeten we op blijven hameren. We hebben bepaalde slechte momenten via videobeelden terug laten zien."
http://www.voetbalzone.nl
Hier schrik ik toch wel een beetje van moet ik zeggen.
|
*Ajax'4'life!

Forum berichten: 93
|
Geplaatst: Za 7 feb 2009 10:24
|
|
Hier kun je ook een stuk ervan zien: http://www.ajax.tv/index.php?item=cat&type=new&vid=3319
|
ajaxfan13

Forum berichten: 255
|
Geplaatst: Za 7 feb 2009 10:27
|
|
Seizoenkaart Ajaxfan afgenomen
AMSTERDAM - De supporter, die Van Basten uitmaakte voor 'pannenkoek' en dankzij filmpjes op internet inmiddels een bekende Nederlander is, moest van Ajax zijn seizoenkaart inleveren.
Volgens de Amsterdamse club niet alleen omdat hij voor het oog van heel Nederland uit zijn dak ging, maar omdat hij mogelijk spelers bespuugde, zich in een vak bevond waar hij niet thuishoorde en op weg daar naartoe links en rechts wat tikken uitdeelde.
Pas na een gesprek met de club krijgt hij misschien zijn jaarabonnement terug.
Bron: Telegraaf
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 780
Nieuws reacties: 7
|
Geplaatst: Za 7 feb 2009 11:33
|
|
Citaat: Van Basten dacht zelfs even aan stoppen
Geschreven op zaterdag, 7 februari om 08:29
Tegenvallende resultaten, het 'pannenkoekincident' en boze supporters die het trainingsveld betraden. Marco van Basten heeft zonder meer de meest hectische week in zijn nog prille periode bij Ajax meegemaakt. "Het was een hectische periode", vertelt de hoofdtrainer in de zaterdageditie van De Telegraaf.
De voormalig bondscoach deed het 'pannenkoekenincident' af met een kwinkslag. "Ik bepaal zelf wel wat ik eet of niet eet." Om daar serieus aan toe te voegen dat hij wel heeft overwogen de handdoek in de ring te gooien. "Stoppen schiet wel eens door je hoofd. Heb ik er nog zin in na wat er allemaal gebeurt? Aan de andere kant ben ik aan iets begonnen en wist ik al dat veel bij Ajax niet op korte termijn was te veranderen."
Van Basten stak de hand in eigen boezem wat betreft de belabberde prestaties in de afgelopen drie duels. "Ik heb vaker geroepen dat ik de wijsheid niet in pacht heb, nooit gezegd dat ik een wereldtrainer ben", vervolgt de oud-international. "Ik probeer de spelers op de juiste manier voor te bereiden en optimaal te laten presteren."
Hoewel de trainer tijdens het trainingskamp in Portugal aangaf duidelijke progressie waar te nemen, constateerde hij de afgelopen dagen dat zijn selectie dezelfde fouten blijft maken. "Daar moeten we op blijven hameren. We hebben bepaalde slechte momenten via videobeelden terug laten zien."
http://www.voetbalzone.nl
Hier schrik ik toch wel een beetje van moet ik zeggen.
Het is triest om te lezen. Zo'n voetballer heeft gewoon geen verstand van voetbal. Je merkt aan alles dat hij het niet meer weet. Ik heb al eerder voorspelt: Marco zal uiteindelijk zelf opstappen.
Met deze trainer gaat het gewoon niet gebeuren. Morgen tegen Vitesse gaat het ook weer ontzettend moeilijk worden. Wanneer ze verliezen wordt de druk helemaal groot. Meneer houdt niet van kritiek en tegenspraak. Dit kan nog wel eens een heel vervelend einde van de competitie gaan worden. Dat is geen negativisme, maar realisme... hoe erg het ook is..
|
Bart

Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Za 7 feb 2009 11:44
|
|
Van Basten zal dit seizoen gewoon afmaken en de volgende seizoenen ook.Als het even tegen zit kan je inderdaad wel is stoppen, maar die gdachte zal er waarschijnlijk niet lang geweest en gaat er weer vrolijk met zijn werk door.Voor mijn is het zelf een positief punt dat die met de supporters in discussie durft gaan en er zich niet bij neerlegt.Tegen Vitesse zal Ajax er weer staan en gaan we winnen en lten we het gat met nummer twee niet groter worden.
|
Bob

Forum berichten: 983
|
Geplaatst: Za 7 feb 2009 13:10
|
|
Nog 2 keer achter elkaar verliezen en hij stapt vrijwillig op.
|
Robbin-R

Forum berichten: 147
|
Geplaatst: Zo 8 feb 2009 13:15
|
|
Nou van mij hoeft ie de tweede helft al niet meer terug te komen, Ajax voetbalt toch helemaal niet meer?!
|
Bob

Forum berichten: 983
|
Geplaatst: Zo 8 feb 2009 13:20
|
|
Met dit materiaal moet je met 2vingers in je neus kampioen worden.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Zo 8 feb 2009 13:21
|
|
Nee, Bob. AJAX (Van Basten) heeft verkeerd ingekocht. Ie-de-reen wist het, maar Van Basten was zeer tevreden. Iedereen zag dat AJAX zeker nog 1 verdediger en 1 middenvelder in de ploeg moest hebben.
|
michiel23

Forum berichten: 400
|
Geplaatst: Zo 8 feb 2009 13:27
|
|
Al hadden we die extra verdediger en middenvelder gehad. Dan was het nog steeds niets geworden. Ik was hier al bang voor, Marco van Basten is te onervaren om Ajax terug naar de top te brengen. In 1 week het kampioensschap verspeeld al was daar eigenlijk helemaal nooit echt sprake van. En in deze week word europees voetbal ook nog even verspeeld.
|
Nr.10

|
Geplaatst: Zo 8 feb 2009 13:52
|
|
Ik verheug me nu al op het commentaar van JariLitmanen10.
|
michiel23

Forum berichten: 400
|
Geplaatst: Zo 8 feb 2009 13:54
|
|
Citaat: Ik verheug me nu al op het commentaar van JariLitmanen10.  hahahaha
|
wwe-marijn

Forum berichten: 559
|
Geplaatst: Zo 8 feb 2009 13:56
|
|
Het lijkt mij dat Marco na vandaag zal opstappen, hij heeft het totaal niet meer in de hand.
|
Nr.10

|
Geplaatst: Zo 8 feb 2009 14:09
|
|
Als ik aanknopingspunten zou zien dan had ik hem het vertrouwen gegeven, nog een coach ontslaan is gewoon slecht voor de club.
Helaas zie ik gewoon helemaal geen aanknopingspunten, helemaal niet! De leiding zal Van Basten op zeker niet ontslaan. Hij zal de handdoek zelf in de ring moeten gooien.
Einde trainerscarriere voor Marco.
Hij heeft geweldig gefaalt. Hij heeft hij ook gezegt dat hij zichzelf geen topcoach vindt, dan vraag ik mij af, waarom neem je geen 'topcoach' in je staff op? Wilt hij zijn kaartenclubje te vriend houden? Want ik vraag me af wat Van't Schip en Witschge allemaal uitgevoert hebben
|
Janta

Forum berichten: 243
|
Geplaatst: Zo 8 feb 2009 14:41
|
|
Hoeveel tactiesche blunders moeten er nog komen wil Marco en zijn volgelingen tot de conclusie komen dat het genoeg geweest is?
|
El Lute

|
Geplaatst: Zo 8 feb 2009 15:02
|
|
Citaat:
Hij heeft geweldig gefaalt. Hij heeft hij ook gezegt dat hij zichzelf geen topcoach vindt, dan vraag ik mij af, waarom neem je geen 'topcoach' in je staff op? Wilt hij zijn kaartenclubje te vriend houden? Want ik vraag me af wat Van't Schip en Witschge allemaal uitgevoert hebben
Moeite om in alle emotie rustig te reageren maar dat die dit zegt van zich zelf is niet best. Zo krijg je niet meer vertrouwen.
Hij heeft zich wel in een moeilijk aanpakbare situatie gemanouvreerd, bijna niet aan te pakken. Wie moet nu gaan annaliseren hoe we verder moeten want er moet wat gebeuren.
|