Auteur
|
Bericht
|
TvP

Forum berichten: 1370
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Vr 23 jan 2009 19:47
|
|
Ik durf te wedden dat het een paar Feyenoorders zijn Of de Martin van Geeltjes van dit moment. Trouwens Bob, ik zie je nu al twee keer zeggen: Heel veel mensen zeggen. Dat noemen we een drogreden. Je kunt beter direct je bronnen zeggen. Dat is duidelijker in een discussie. Vat het niet op als negatieve kritiek, maar gebruik het gewoon voor je volgende posts
|
Bob

Forum berichten: 983
|
Geplaatst: Vr 23 jan 2009 19:51
|
|
Ik kijk vaak op www.voetbalzone.nl en daar zegen heel veel mensen als er iets over Marco staat: Hij doet het heel slecht. En ja dat zijn ook Ajacieden.
|
TvP

|
Geplaatst: Vr 23 jan 2009 19:55
|
|
Nou geef je mij ook een voorbeeld Voetbalzone. Haha. Die mensen die daar reageren moet je niet allemaal serieus nemen. Veel kinderen zitten daar die reageren. Met een gekleurde bril op. Pro-Groningers, Anti-Ajax. Hele subjectieve mensen zijn dat. Elke keer als ik daar op die site zit en ik lees de reacties, dan denk ik altijd! In welke grot leef jij dan?
|
Koen_Ajax

Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Vr 23 jan 2009 19:57
|
|
Citaat: Ik kijk vaak op www.voetbalzone.nl en daar zegen heel veel mensen als er iets over Marco staat: Hij doet het heel slecht. En ja dat zijn ook Ajacieden.
Voetbalzone ja, als je hier kijkt; een site specifiek over Ajax en mensen die de club veel volgen en dus weten wat Marco wel en niet doet, zie je mensen nooit commentaar hebben op Marco. Misschien wel eens een incidentje waarvan een aantal zeggen dat hij het anders zou kunnen doen, maar er is hier niemand dat Van Basten structureel slecht noemt.
|
Rein

Forum berichten: 1735
|
Geplaatst: Vr 23 jan 2009 19:59
|
|
Citaat: Heel veel mensen zegen: Nou die Marco doet het wel slecht. Maar volgens mij staan we in de UEFA cup en 2de in de competitie. Dus ik vind dat onterecht. Ik heb vertrouwen in hem!
Heel veel mensen zeggen?
Hoe kom je aan die wijsheid? Voetbalzone?
Mwa, niet echt serieus te nemen. Dat zijn van die mensen:
AJAX wint van Feyenoord: Marco van Basten is een topcoach. Goede aanwinst, hij is de beste!
AJAX verliest van NEC: Marco van Basten is een kutcoach, en kan niets. Domme aankoop en hij kan niks en zit zonder ervaring!
En dan heb ik het over dezelfde persoon..
Dat noemen we ook wel: geluksupporters
|
Bob

|
Geplaatst: Vr 23 jan 2009 20:04
|
|
Ja maar ik zeg ook: Ik vind dat onterecht.
|
Riejuh

Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Vr 23 jan 2009 20:07
|
|
Ach het niveau op voetbalzone is gewoon dramatisch. In 80% van de posts is niet eens aandacht besteed aan de spelling. Sommige (supporters) kunnen nog niet eens de naam van Suarez of Oleguer spellen.. Het is leuk om eens een reactie te plaatsen maar verder niet bar veel hoor.
Ik heb eigenlijk al sinds zijn aanstelling in 2004 als bondscoach vertrouwen in Marco en dat is de laatste tijd als hoofd verantwoordelijke van ajax alleen maar gegroeid.
|
TvP

|
Geplaatst: Vr 23 jan 2009 20:09
|
|
Citaat: Ja maar ik zeg ook: Ik vind dat onterecht. Je moet die mensen gewoon niet serieus nemen. Die mening van hun klopt dus niet. In een discussie moet je daarom ook nooit met dit soort voorbeelden komen. Dat is net zoiets als ik zeg. Heel veel mensen zeggen dat ik morgen niet naar school moet. Terwijl ik het aan mensen heb gevraagd die ik niet ken en die mij ook niet kennen. Ze weten niet waar ze over praten en moet je ze dus maar met rust laten. Hun mening wordt zoals Rein al zei, iedere week aangepast. Een soort Johan Derksen, alleen dan nog veel extremer. En ook deze mensen ontkennen altijd dat ze een andere mening hebben gekregen.
|
Bob

|
Geplaatst: Vr 23 jan 2009 20:10
|
|
Ja je hebt wel gelijk.
|
Rein

|
Geplaatst: Vr 23 jan 2009 20:24
|
|
Citaat:
Datum post: 23-01-09 19:57
In een uitgebreid interview vertelt Frank Rijkaard dat 'in principe' Ajax de enige Nederlandse club is waar Rijkaard nog wat voor wil betekenen.
'Ik woon nu weer in Amsterdam, het voelt als mijn thuis. Ik zou me in elke andere stad in Nederland minder op mijn gemak voelen'.
'Dankzij Ajax ben ik geworden wie ik nu ben, daar ben ik de club heel dankbaar voor. Het zou dan ook een beetje raar zijn om dan voor een andere club in Nederland te werken.'
Rijkaard is van de toplichting die het EK in 1988 won, maar hij heeft ook de toplichting die daarna kwam op sleeptouw genomen en met het Ajax van 1995 de Europacup 1 gewonnen.
Homepage AF, door Boudy.
Kijk, dát is nou een Ajacied! 
Ik zeg niet dat MvB weggaat, maar als MvB eventueel een keer weg zou willen, zie ik Rijkaard wel als een erg goeie vervanger. Erg goede coach, hij hij waardeert AJAX; AJAX zit in z'n hart!
Marco van Basten wel gewoon blijven, doet het prima; maar als een goede vervanger zie ik Frank Rijkaard ook wel zitten, ja.
|
Riejuh

Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Vr 23 jan 2009 20:26
|
|
Luxe positie Rein. Want ik zie 3 coaches die graag ajax-1 willen coachen en die volgens mij stuk voor stuk daar erg geschikt voor zijn:
-Marco van Basten
-Frank Rijkaard
-Frank de Boer
|
Rein

|
Geplaatst: Vr 23 jan 2009 20:32
|
|
Citaat: Luxe positie Rein. Want ik zie 3 coaches die graag ajax-1 willen coachen en die volgens mij stuk voor stuk daar erg geschikt voor zijn:
-Marco van Basten
-Frank Rijkaard
-Frank de Boer
Inderdaad, Riejuh. Maar ik zou nu niets opdringen, toch? Ik ben tevreden over MvB, en hij mag van mij blijven.
Frank de Boer ken ik niet als coach. Misschien een keer wat meer ervaring op laten doen?
De naam ''Rijkaard'' zegt me ook meer. Respect voor de Boer hoor, maar ik ken hem verder niet qua coaching. Daarbij komt dat Rijkaard wel Rijkaard is, snap je?
|
ghostwriter

Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Vr 23 jan 2009 20:32
|
|
Citaat: Luxe positie Rein. Want ik zie 3 coaches die graag ajax-1 willen coachen en die volgens mij stuk voor stuk daar erg geschikt voor zijn:
-Marco van Basten
-Frank Rijkaard
-Frank de Boer Frank de Boer kan nog wel assistent onder Marco worden, als vervanger van Rob. Rijkaard zou zo snel mogelijk een andere positie bij Ajax moeten bekleden, wat dan ook. Van mij mag Marco zijn hele carriere bij Ajax blijven, lekker stabiel.
|
Koen_Ajax

|
Geplaatst: Vr 23 jan 2009 20:34
|
|
Rijkaard zou als opvolger een goede kúnnen zijn, zelfde type en zelfde tactische benadering van voetbal. Rijkaard zou alleen een goede zijn als er successen zijn behaald. Als de chemie Van Basten-Ajax een keer is uitgewerkt en je hebt behoefte aan een frisse wind zou ik Rijkaard niet nemen. Hoe De Boer werkt weet ik niet.
|
iamsterdam

Forum berichten: 305
|
Geplaatst: Vr 23 jan 2009 20:55
|
|
Citaat: Rijkaard zou als opvolger een goede kúnnen zijn, zelfde type en zelfde tactische benadering van voetbal. Rijkaard zou alleen een goede zijn als er successen zijn behaald. Als de chemie Van Basten-Ajax een keer is uitgewerkt en je hebt behoefte aan een frisse wind zou ik Rijkaard niet nemen. Hoe De Boer werkt weet ik niet.
Voorlopig lijkt het me nog niet aan de orde.
|
Nr.10

Forum berichten: 1489
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Za 24 jan 2009 13:06
|
|
Daarbij kunnen we in slechte periodes Van Gaal nog een keer polsen.
|
ajaxfan13

Forum berichten: 255
|
Geplaatst: Za 24 jan 2009 13:25
|
|
Heeft er iemand informatie over Marco van Basten zijn zoon?
Volgens mij heet zijn zoon Alexander van Basten.
Ik ben alleen benieuwd of hij bij de jeugd van Ajax speelt.
Weet iemand dit?
|
Koen_Ajax

|
Geplaatst: Za 24 jan 2009 13:26
|
|
Citaat: Heeft er iemand informatie over Marco van Basten zijn zoon?
Weet iemand dit?
Hij zit niet in de Ajax-jeugd en je hoeft ook niet te verwachten dat hij daar terecht komt. Waarom wil je iets van hem weten dan?
|
ajaxfan13

|
Geplaatst: Za 24 jan 2009 13:28
|
|
Citaat: Heeft er iemand informatie over Marco van Basten zijn zoon?
Weet iemand dit?
Hij zit niet in de Ajax-jeugd en je hoeft ook niet te verwachten dat hij daar terecht komt. Waarom wil je iets van hem weten dan?
Omdat ik benieuwd was of hij een goede voetballer is.
Blijkbaar niet, anders zat hij wel in de jeugd.
|
Koen_Ajax

|
Geplaatst: Za 24 jan 2009 13:31
|
|
Kijk hier maar naar als je wat wil weten over Alex.
|
Nr.10

Forum berichten: 1489
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Za 24 jan 2009 14:44
|
|
Citaat: hier maar naar als je wat wil weten over Alex.
Leuk stukje
|
Bob

|
Geplaatst: Za 24 jan 2009 14:51
|
|
Ja zeker grappig om te horen: 'Ga je straks een doelpuntje voor papa maken? 'Ik weet het niet.' Geweldig!
|
ajaxfan13

|
Geplaatst: Za 24 jan 2009 15:59
|
|
Citaat: hier maar naar als je wat wil weten over Alex.
Erg leuk fragment, Koen bedankt jongen.
|
Eto'o

Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Za 24 jan 2009 17:36
|
|
Hugo Borst heeft ook een geweldig stuk over Van Basten en z'n zoontje geschreven in z'n boek Over vaders en zonen. Absolute aanrader.
|
Koen_Ajax

|
Geplaatst: Zo 25 jan 2009 19:15
|
|
Die Marco moet zichzelf wel op kunnen vreten als hij daar op de bank zit. Ik denk dat hij soms zelfs de drang krijgt om zelf het veld in te stappen.
|