Auteur
|
Bericht
|
Maurice

Forum berichten: 2062
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Ma 4 aug 2008 17:38
|
|
Citaat: vervolgens Oleguer boven Boulahrouz verkiezen en vervolgens interesse tonen in Wielaert.
Totaal mee eens, net zoals dat hij Sulejmani verkiest boven Messi en Aissati boven boven Kaka, echt Belachelijk...
Get real... please, just 1 time....
|
Benji

Forum berichten: 785
|
Geplaatst: Ma 4 aug 2008 17:40
|
|
Citaat: En als je Boulahrouz niet warmer voor Ajax kan maken dan voor Stuttgart dan begin ik ernstig te twijfelen aan de overtuigingskracht.
Buiten het feit dat Boulahrouz écht niet terug wilde naar Nederland, heeft Stuttgart aan de hand van hun overtuigingskracht á 3,5 miljoen euro per jaar geen slechte beurt gemaakt denk ik zomaar...
|
Eto'o

Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Ma 4 aug 2008 17:40
|
|
Citaat: Oke, dit was een beetje overdreven van mij  . Natuurlijk wil ik niet dat hij gaat vertrekken, maar tot nu toe ben ik nog lang niet tevreden!
Maar ik ben wel teleurgesteld in de manier van handelen van Marco. Colin wijsmaken dat hij in de plannen voorkomt, Perez is teruggekocht. Luque is gewoon een klassevolle linksbuiten. Davids wou niet meer blijven, maar wie is nu de dragende speler nu Heitinga en Stam eveneens zijn vertrokken? Seedorf wil nooit meer terug, maar hoe fijn voor een jong team zou het zijn om zo'n rustpunt in de ploeg te hebben? En als je Boulahrouz niet warmer voor Ajax kan maken dan voor Stuttgart dan begin ik ernstig te twijfelen aan de overtuigingskracht. En niet met iets beters komen dan Oleguer en Wielaert, heel erg matig.
Van Basten heeft niets te maken gehad met het terugkopen van Perez. Davids was over the hill en heeft desalniettemin een contractverlenging aangeboden gekregen.
|
Wij zijn Ajax

Forum berichten: 2337
|
Geplaatst: Ma 4 aug 2008 17:41
|
|
Ik weet niet of je het weet, maar Ajax is nog altijd groot. Groter dan Stuttgart, en niet zo'n beetje ook.
|
Benji

Forum berichten: 785
|
Geplaatst: Ma 4 aug 2008 17:42
|
|
Citaat: Ik weet niet of je het weet, maar Ajax is nog altijd groot. Groter dan Stuttgart, en niet zo'n beetje ook.
Lees jij uberhaupt ook maar iets van wat wij zeggen of ben je hier bezig met een of andere monoloog? Die jongen heeft voor de grotere competitie gekozen waar hij nog eens een stuk meer kon verdienen ook. Verder speelt hij ook nog liever in het buitenland.
|
Maurice

|
Geplaatst: Ma 4 aug 2008 17:43
|
|
Citaat: Ik weet niet of je het weet, maar Ajax is nog altijd groot. Groter dan Stuttgart, en niet zo'n beetje ook.
Qua history, niet qua competitie en salarissen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 4 aug 2008 17:45
|
|
Lees dat maar eens van de 2 bovenstaande posters, WZA, en houdt verder je mond over Boulahrouz en AJAX.
|
Wij zijn Ajax

|
Geplaatst: Ma 4 aug 2008 18:56
|
|
Tsja, waarom zou je liever in een Duitse competitie spelen? Waarom zou je liever voor een Duitse ploeg spelen? Waarom zou je liever voor een Duitse ploeg spelen waarbij je vrijwel zeker geen prijzen gaat winnen? Bovendien is ook de Nederlandse competitie weer in opmars, als je ziet dat het gat tussen de normale en de top ploegen worden gedicht. Als de topploegen ook stappen gaan zetten dan is de Nederlandse competitie minimaal gelijkwaardig met subleague's zoals Frankrijk, Schotland, Griekenland, Duitsland en Portugal. Ik kan me niet voorstellen dat hij trotser is op een Stuttgart-shirt dan op het wit-rood-wit van Ajax, waar hij op alle fronten mee kan gaan spelen om de prijzen en een belangrijke schakel daarin is.
Als geld een drijfveer is voor zo'n persoon dan mag je gaan kijken: wordt hij ondergewaardeerd met het salaris bij Ajax? Mijn antwoord is nee, zou hij denk ik ook zeggen met een realistisch door Ajax aangeboden jaarsalaris van 2,5 miljoen per jaar. Ik betwijfel of hij meer verdient bij Stuttgart.
|
Riejuh

Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Ma 4 aug 2008 19:01
|
|
Citaat: Opvallend genoeg alle 8 spelers aankopen van MvG!!!
en Henk Ten Cate niet te vergeten. Het lijkt erop dat alle breedte-aankopen van het afgelopen seizoen gewoon niet goed zijn. Verder vindt ik de keuzes logisch. Aissati en de Jong hebben meer potentie dan Perez.
Luque, Colin, Delorge: Nooit gesnapt waarom ze uberhaupt gekomen zijn.
De jeugdspelers die we hebben zijn net zo goed in mijn opinie en hebben 1 groot voordeel namelijk doorgroei mogelijkheden (wat volgens mij Marco erg belangrijk vindt).
Ogararu is ook gewoon geen ajax-waardige speler.
Leo zou ik nog een kans geven
Rommedahl en Kennedy kunnen wat mij betreft ook weg.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Ma 4 aug 2008 19:03
|
|
Citaat: Tsja, waarom zou je liever in een Duitse competitie spelen? Waarom zou je liever voor een Duitse ploeg spelen? Waarom zou je liever voor een Duitse ploeg spelen waarbij je vrijwel zeker geen prijzen gaat winnen?
GELD!!! Een niet zo een lastige belasting!
Citaat: Bovendien is ook de Nederlandse competitie weer in opmars, als je ziet dat het gat tussen de normale en de top ploegen worden gedicht. Als de topploegen ook stappen gaan zetten dan is de Nederlandse competitie minimaal gelijkwaardig met subleague's zoals Frankrijk, Schotland, Griekenland, Duitsland en Portugal. Ik kan me niet voorstellen dat hij trotser is op een Stuttgart-shirt dan op het wit-rood-wit van Ajax, waar hij op alle fronten mee kan gaan spelen om de prijzen en een belangrijke schakel daarin is.
GELD!!! Opmars? Nivellering bedoel je.
Citaat: Als geld een drijfveer is voor zo'n persoon dan mag je gaan kijken: wordt hij ondergewaardeerd met het salaris bij Ajax? Mijn antwoord is nee, zou hij denk ik ook zeggen met een realistisch door Ajax aangeboden jaarsalaris van 2,5 miljoen per jaar. Ik betwijfel of hij meer verdient bij Stuttgart.
Goed. Jij betwijfel het. Wij weten het. Nou weten we het wel.
|
Maurice

|
Geplaatst: Ma 4 aug 2008 19:14
|
|
Citaat: Tsja, waarom zou je liever in een Duitse competitie spelen? Waarom zou je liever voor een Duitse ploeg spelen? Waarom zou je liever voor een Duitse ploeg spelen waarbij je vrijwel zeker geen prijzen gaat winnen?
Hoevaak heeft Ajax de competitie gewonnen in de laatste 5 jaar? en VfB Stuttgart? precies Ajax zero, Stuttgart 1
in NL heb je misschien 1 a 2 miljoen voetbal fanatiekelingen, terwijl dat in duitsland zo'n 8 a 9 miljoen zijn.
Citaat:
Bovendien is ook de Nederlandse competitie weer in opmars, als je ziet dat het gat tussen de normale en de top ploegen worden gedicht. Als de topploegen ook stappen gaan zetten dan is de Nederlandse competitie minimaal gelijkwaardig met subleague's zoals Frankrijk, Schotland, Griekenland, Duitsland en Portugal.
Nederlandse markt mag dan misschien groeien, maar het plafond ligt veel lager dan landen zoals , Duitsland en Frankrijk met respectievelijk .. 82, en 56 miljoen inwoners. De potentiele markt is gewoon veel groter.
Portugal en Griekenland zijn qua inwoners aantal stukken kleiner, maar daar speelt het fenomeen klimaat ook een rol.
Citaat: Ik kan me niet voorstellen dat hij trotser is op een Stuttgart-shirt dan op het wit-rood-wit van Ajax, waar hij op alle fronten mee kan gaan spelen om de prijzen en een belangrijke schakel daarin is.
Ik wel, het verschil zit hem tussen een Jeepie en een Escalade voor de deur. Bovendien wint VfB meer prijzen dan Ajax, dus wederom totaal ongegronde reactie.
Citaat: Als geld een drijfveer is voor zo'n persoon dan mag je gaan kijken: wordt hij ondergewaardeerd met het salaris bij Ajax? Mijn antwoord is nee, zou hij denk ik ook zeggen met een realistisch door Ajax aangeboden jaarsalaris van 2,5 miljoen per jaar. Ik betwijfel of hij meer verdient bij Stuttgart.
Ik betwijfel dat niet, het plafond in Nederland is zo'n 2,5 per jaar, maar dat geld eigenlijk alleen voor aanvallers, die verdienen over het algemeen zowieso meer geld.
|
Wij zijn Ajax

|
Geplaatst: Ma 4 aug 2008 19:21
|
|
De tegenstanders in de competitie(dus de competitie) worden sterker, lijkt mij een feit. Verder speel je voor Ajax, telt ook zwaarder op jouw cv dan Stuttgart. Verder kan je meer faam maken, meer prijzen neerzetten op de erelijst. Verder zorg je dat Ajax ook internationaal potten kan breken, je wordt dus ongelofelijk gewaardeerd. Dan willen mensen ook meer bieden als dat het waard is, krijg je vanzelf dat je krijgt wat je verdient. Bovendien stijgt het status(dus het niveau) van de competitie en dan zit je alsnog gebakken.
Blijkbaar moeten die spelers steeds maar meer verdienen, rijkheid tekent dan dus hoe goed je bent. Is het dan geen mistekend beeld dat een speler van Stuttgart beter is dan een succesvolle speler van Ajax? Dat hij zich zo blindstaart op het geld is onverstandig, maar je bent net zo slecht als je dat niet uit zijn kop praat(tenminste probeert te doen).
Belasting moet worden gezien als een bijdrage aan de maatschappij, dus aan Nederland. Je zou dus trots moeten zijn op dat je zoveel betekend voor de maatschappij, maar dit tekent het egoisme. Dus ze willen alles voor zichzelf hebben, tekent ook waarom de armeren niet met respect tegen rijkeren opkijken maar ze uitkotsen. Iedereen zou trots moeten zijn op wat die betekent voor anderen, niet wat je wel of niet kan.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Ma 4 aug 2008 19:26
|
|
Het gaat niet om jou. Het gaat erom wat Boulah wilt en dat is niet hetzelfde wat WZA wilt. Raar, maar waar.
|
Wij zijn Ajax

|
Geplaatst: Ma 4 aug 2008 19:29
|
|
Ik ken die cultuur en met dit soort argumenten kan je zo'n iemand raken.
Ajax wil best betalen voor kwaliteit, dat is dus geen probleem voor verdediger Boulahrouz.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Ma 4 aug 2008 19:34
|
|
Jij bent ongelooflijk, WZA. Hij heeft zelf gezegd dat hij een broodvoetballer is, Hij voetbalt voor 1 ding en dat is zijn familie. En niet alleen zijn gezin dus. Hij voetbal geld bijeen voor zijn familie.
|
Maurice

|
Geplaatst: Ma 4 aug 2008 19:39
|
|
Citaat: De tegenstanders in de competitie(dus de competitie) worden sterker, lijkt mij een feit. Verder speel je voor Ajax, telt ook zwaarder op jouw cv dan Stuttgart. Verder kan je meer faam maken, meer prijzen neerzetten op de erelijst. Verder zorg je dat Ajax ook internationaal potten kan breken, je wordt dus ongelofelijk gewaardeerd. Dan willen mensen ook meer bieden als dat het waard is, krijg je vanzelf dat je krijgt wat je verdient. Bovendien stijgt het status(dus het niveau) van de competitie en dan zit je alsnog gebakken.
Feit of geen Feit, het zal nooit zo sterk worden dan de duitse tegenstanders. CV? gast, Clubs kijken naar hoe jij je staande houd in een bepaalde competitie.. Ajax staat heel laag geranked op dit moment, dus je spreekt jezelf tegen.
Meer prijzen? Ja, ship de KNVB beker en Ancelotti komt je morgen nog persoonlijk ophalen.
Een club is niet afhankelijk van 1 speler, en al helemaaaaal niet de competitie, of geloof je dat werkelijk?
Citaat: Blijkbaar moeten die spelers steeds maar meer verdienen, rijkheid tekent dan dus hoe goed je bent. Is het dan geen mistekend beeld dat een speler van Stuttgart beter is dan een succesvolle speler van Ajax? Dat hij zich zo blindstaart op het geld is onverstandig, maar je bent net zo slecht als je dat niet uit zijn kop praat(tenminste probeert te doen).
Nee rijkheid betekent niet altijd hoe goed je bent, kan je nagaan... juist daarom is het voor spelers aantrekkelijk om naar de Bundesliga te gaan. Het is misschien een shock voor je, maar VfB heeft veel internationals... Dus ja, ik denk dat VfB beter is.
En wie zegt dat hij zich blindstaart op het geld? Als hij het echt om het geld doet, had hij lekker de bank bij Chelsea warm gehouden.
Citaat: Belasting moet worden gezien als een bijdrage aan de maatschappij, dus aan Nederland. Je zou dus trots moeten zijn op dat je zoveel betekend voor de maatschappij, maar dit tekent het egoisme. Dus ze willen alles voor zichzelf hebben, tekent ook waarom de armeren niet met respect tegen rijkeren opkijken maar ze uitkotsen. Iedereen zou trots moeten zijn op wat die betekent voor anderen, niet wat je wel of niet kan.
Oh hou toch op man, trots dat die papzak van een Paul de Leeuw een miljoen verdiend door jou verdiende centjes, door alleen maar een ongestructueerd programma neer te zetten? (ik vind het overigens wel een leuk programma hoor, daar niet van )
Sorry, maar verreweg het meeste belastingsgeld gaat niet naar de armen, maar naar flitspalen en 5 jaar oude wegen..
WZA, al met al komt het er op neer dat Boulah niet voor Ajax heeft gekozen, en niet andersom. Jij weet verdomd goed dat MVB een fan is van Khalid, maar de liefde moet natuurlijk wel wederzijds zijn.
|
Wij zijn Ajax

|
Geplaatst: Ma 4 aug 2008 19:40
|
|
Citaat: Jij bent ongelooflijk, WZA. Hij heeft zelf gezegd dat hij een broodvoetballer is, Hij voetbalt voor 1 ding en dat is zijn familie. En niet alleen zijn gezin dus. Hij voetbal geld bijeen voor zijn familie.
Als je hem sociaalheid verwijt dan raak je hem zeker. De westerse cultuur is in dat opzicht een hele slechte.
|
Wij zijn Ajax

|
Geplaatst: Ma 4 aug 2008 19:59
|
|
Citaat:
Feit of geen Feit, het zal nooit zo sterk worden dan de duitse tegenstanders. CV? gast, Clubs kijken naar hoe jij je staande houd in een bepaalde competitie.. Ajax staat heel laag geranked op dit moment, dus je spreekt jezelf tegen.
Meer prijzen? Ja, ship de KNVB beker en Ancelotti komt je morgen nog persoonlijk ophalen.
Een club is niet afhankelijk van 1 speler, en al helemaaaaal niet de competitie, of geloof je dat werkelijk?
Nee rijkheid betekent niet altijd hoe goed je bent, kan je nagaan... juist daarom is het voor spelers aantrekkelijk om naar de Bundesliga te gaan. Het is misschien een shock voor je, maar VfB heeft veel internationals... Dus ja, ik denk dat VfB beter is.
En wie zegt dat hij zich blindstaart op het geld? Als hij het echt om het geld doet, had hij lekker de bank bij Chelsea warm gehouden.
Oh hou toch op man, trots dat die papzak van een Paul de Leeuw een miljoen verdiend door jou verdiende centjes, door alleen maar een ongestructueerd programma neer te zetten? (ik vind het overigens wel een leuk programma hoor, daar niet van  )
Sorry, maar verreweg het meeste belastingsgeld gaat niet naar de armen, maar naar flitspalen en 5 jaar oude wegen..
Nou daar ben ik het niet mee eens ouwe. Het duitse voetbal staat totaal niet hoger aangeschreven in het buitenland, het salaris idd. Maar de echte toppers spelen niet meer in Duitsland, een enkeling daar gelaten net als in Nederland. Maar in Nederland heb je niet minder perspectief dan in Duitsland, dat is onzin.
Het kwaliteitspeil in de competitie is belangrijk. Als er meer kwaliteitsspelers komen trekt dat anderen, dat lijkt me toch vrij logisch.
Jij beweert dus dat Stuttgart een betere club is. Ik kan me geen speler noemen die ik absoluut in het wit-rood-wit zou willen zien spelen, behalve Boulahrouz. Internationals zeggen me niks, ik wil (potentiele) wereldspelers. Hij doet het niet enkel om het geld, maar om zijn status. En ik geef aan dat het achterbaks is om denken dat Stuttgart(waar je meer verdient) je een hoger status oplevert dan Ajax.
Blijkbaar is dat het waard(vraag en aanbod) voor het volk. Welvaart is veel waard. Amusement hoort daarbij, al wordt ik persoonlijk totaal niet vrolijk van Paul de Leeuw. Wegen zorgen voor prettig verkeer. Ik beweer totaal niet dat ik het geheel eens ben met het spenderen van het belastingsgeld, maar de populatie bepaald indirect waar het geld naartoe gaat. Dat je kijkt naar de rijkdom die jij erdoor terugkrijgt dan is het nul, maar daardoor wordt er veel voor jou geregeld.

|
Geplaatst: Ma 4 aug 2008 20:04
|
|
ik voel nu helemaal niet meer de behoefte om te reageren, ik zie alweer woorden als achterbaks enzo, en bovendien heb je alleen via PM het lef mij dingen toe te roepen.
Ik ben er een beetje klaar mee WZA, serieus.
|
Wij zijn Ajax

|
Geplaatst: Ma 4 aug 2008 20:10
|
|
Citaat: ik voel nu helemaal niet meer de behoefte om te reageren, ik zie alweer woorden als achterbaks enzo, en bovendien heb je alleen via PM het lef mij dingen toe te roepen.
Ik ben er een beetje klaar mee WZA, serieus.
Dat was over Boulahrouz' keuze, niet over jouw tekst.
Luister: jij probeert met jouw sarcasme mij belachelijk te maken. Als het dan onterecht is dan moet je het ook nemen dat ik je dan daarop aanspreek. Dat ik het via de PM doorspeel is een verzoek van de mods omdat het niks met de topic te maken heeft. Eigenlijk hoorde dit ook via de pm..
|
Eto'o

|
Geplaatst: Ma 4 aug 2008 20:14
|
|
Ok, genoeg over Boulahrouz hier, jongens. En ik wil er even op wijzen dat het wel de bedoeling is dat we elkaar ook via PM netjes behandelen.
|
Maurice

|
Geplaatst: Ma 4 aug 2008 20:17
|
|
Weet iemand trouwens of Bergkamp enige intentie heeft uitgesproken om ook na dit jaar bij Ajax te blijven? Ik kan me voorstellen dat MVB hem er graag bij heeft met zoveel jonge jongens voorin! (puur voor het leer gedeelte, niet voor het opstellen )
|
Micky

Forum berichten: 120
|
Geplaatst: Di 5 aug 2008 01:43
|
|
Nou als ze nou 7 weg krijgen, ik hoop dat leo blijft.
En dan hopen dat ze 2 leuke spelers voo de toekomst erbij kunnen halen doen ze het goed.
wel goed hoor dat v. basten ze gewoon naar het tweede zet.
Ik denk dat er weining trainers zijn die Luque en Perez de twee grote heren even naar het tweede zouden sturen.
|
Eto'o

|
Geplaatst: Di 5 aug 2008 01:51
|
|
Welke van de spelers die moeten vertrekken geven jullie overigens de meeste kans op het vinden van een nieuwe club voor 31 augustus? Mijn voorspelling:
Kennedy, Colin, Perez, Delorge, Krohn-Dehli en Mitea vinden wel een nieuwe werkgever. Ogararu, Luque en Rommedahl niet. Leonardo misschien.
|
Wij zijn Ajax

|
Geplaatst: Di 5 aug 2008 08:45
|
|
Citaat: Nou als ze nou 7 weg krijgen, ik hoop dat leo blijft.
En dan hopen dat ze 2 leuke spelers voo de toekomst erbij kunnen halen doen ze het goed.
wel goed hoor dat v. basten ze gewoon naar het tweede zet.
Ik denk dat er weining trainers zijn die Luque en Perez de twee grote heren even naar het tweede zouden sturen.
Luque en Perez verdienen dit niet, hij schoffeert ze gewoon. Dat jij dit machogedrag waardeert vind ik onbegrijpelijk. We zullen er wel achter komen dat dit verkeerd was, net als toen Beckham liet zien ten onrechte te zijn weggestuurd. En zoals ik al zei: Huntelaar is helemaal niet blij met de gang van zaken. Ik ben benieuwd hoe hij gaat omgaan met Ajax..
|