Auteur
|
Bericht
|
Chivu 05
Forum berichten: 796
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Ma 3 maa 2008 16:56
|
|
Citaat: Ik hoop en verwacht dat Ogararu ook zal mogen vertrekken hoor. Ogararu heeft Ajax meer pijn gedaan dan goeds opgeleverd. En z'n transferprijs maakte zijn komst al helemaal belachelijk. Hopelijk is er een club gek genoeg om dik te betalen voor deze jongen omdat hij international is, want dan lijdt Ajax tenminste geen groot financiëel verlies.
Hoe duur was hij dan destijds ? Iets van 2 miljoen toch. Als back-up is dit best een leuke speler. Ik kan me trouwens nog herinneren dat bij zijn komst werd gezegd dat dit een uitstekende back was en door 8 verschillende mensen positief werd beoordeeld.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Ma 3 maa 2008 16:58
|
|
Hij heeft vier miljoen gekost, Chivu. :cry:
Wie oordeelden er dan allemaal positief over hem?
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Ma 3 maa 2008 17:01
|
|
Ik zie liever Ogararu vertrekken dan Colin.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Ma 3 maa 2008 17:42
|
|
Citaat: Hij heeft vier miljoen gekost, Chivu. :cry:
Wie oordeelden er dan allemaal positief over hem? Nee 3 miljoen toch?
|
H+10
Forum berichten: 377
|
Geplaatst: Ma 3 maa 2008 18:03
|
|
Man, ik zat gisteren dicht op het veld en de 1e helft aan de kant van Ogararu/Kennedy. Ze waren allebei aan het prutsen maar ik vond Ogararu de betere van de twee. De tweede helft kreeg Oga Leonardo voor zich en doordat er meer dreiging uitging van Leo, kreeg Ogararu wat meer rust omdat Leo een mannetje bezig hield wat weer ten goede kwam van het spel van de linksback.
|
Scio
Forum berichten: 1939
|
Geplaatst: Za 17 mei 2008 21:03
|
|
Citaat: Ogararu: "Ik ga niet naar een andere club" | De spelers
George Ogararu kwam dit jaar slechts vier keer in actie voor Ajax. Afgelopen week kreeg hij te horen dat hij niet met Roemenië meegaat naar het Europees Kampioenschap voetbal.
"Het is moeilijk om op de bank te zitten als je team verliest. Ik wil mezelf graag verbeteren in het veld", aldus de Roemeen tegenover AT5. "Ik ga niet naar een andere club. Ik wil me bij Ajax ontwikkelen. "
Ook zondag, als Ajax zich ten koste van FC Twente hoopt te plaatsen voor de voorronde van de Champions League, moet Ogararu genoegen nemen met een plek op de bank. Aan vertrekken denkt de speler echter niet.
http://ajax.nieuwslog.nl/article/ajax_4 ... club_.html
|
Wij zijn Ajax
Forum berichten: 2337
|
Geplaatst: Za 17 mei 2008 21:36
|
|
Ajax is zijn top. En eigenlijk een lat waarbij hij niet kan komen, ik hoop dat hij inziet dat een langer verblijf hem niet zou gaan plezieren. Want zo'n beperkte speler hoort gewoon niet bij Ajax 1 te zitten.
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Za 17 mei 2008 22:08
|
|
Etter, je gaat maar weg!
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Za 17 mei 2008 22:10
|
|
Citaat: Etter, je gaat maar weg!
Wie WZA?
|
Wij zijn Ajax
|
Geplaatst: Za 17 mei 2008 22:16
|
|
|
Eto'o
|
Geplaatst: Zo 18 mei 2008 03:39
|
|
Ik denk dat hij hiermee vooral wil aangeven dat hij nog geen einde wil maken aan z'n buitenlands avontuur. Wordt Ogararu in de Roemeense media nog met andere clubs in verband gebracht, Revo?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Ma 28 jul 2008 15:13
|
|
Ook Johan Derksen is er eindelijk achter.
'Ogararu is lachwekkend en kan er helemaal niks van'
Wat is die Ogararu toch een waardeloze vlees noch vis speler. Zonder dollen; met een betere rechtsback was AJAX echt kampioen geworden.
|
Janta
Forum berichten: 243
|
Geplaatst: Wo 30 jul 2008 16:27
|
|
Citaat: Een beetje kort door de bocht om het missen van het landskampioenschap toe te leggen aan één speler. De hoofd schuldigen waren de toenmalige directie en de techn.leiding die verzaakt hebben om een vervanger voor Stam aan trekken terwijl deze al had aangegeven dat hij zou gaan stoppen. Dan hebben we nog de misaankopen in de personen van Kennedy, Rommedahl, Delorge en Colin en met de paniekaankoop "Luque". Deze heren hebben jarenlang niet begrepen dat je met koopjes geen landskampioen kan worden.
|
Wij zijn Ajax
|
Geplaatst: Wo 6 aug 2008 13:19
|
|
We hebben nogsteeds geen goede rechter vleugelverdediger. Bruno Silva is gewoon een rechtsback en Ogararu komt gewoon tekort.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Wo 6 aug 2008 13:21
|
|
Silva en Ogararu zijn hetzelfde type speler. Alleen is Silva op de meeste facetten wat beter. En op alle fysieke facetten en qua wedstrijdmentaliteit een stuk beter.
|
Wij zijn Ajax
|
Geplaatst: Wo 6 aug 2008 13:27
|
|
Citaat: Silva en Ogararu zijn hetzelfde type speler. Alleen is Silva op de meeste facetten wat beter. En op alle fysieke facetten en qua wedstrijdmentaliteit een stuk beter.
Ben ik het niet mee eens. Ogararu is een vleugelverdediger en BS is een back. Alleen komt Ogararu simpelweg kwaliteit tekort.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Wo 6 aug 2008 13:28
|
|
En waarin uit dat verschil zich, in jouw ogen?
Ik zie in hoofdlijnen twee verschillende soorten backs: de doorsluitende back (Ooijer, Heitinga, Colin als rechtsback) of de opkomende back (Silva, Ogararu, Kromkamp).
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Za 30 aug 2008 11:22
|
|
Vertrokken naar Steau, helaas hebben we ook niet echt vaak de Ogararu van Steau gezien. Het ga je goed George.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Za 30 aug 2008 12:11
|
|
Wat een geweldig nieuws. Ik had echt niet verwacht dat we nog van Ogararu af zouden komen. Tot nu toe kunnen we de sanering aardig succesvol noemen. Boven verwachting in ieder geval.
Heb jij enig idee of hier nog een transfersom mee gemoeid gaat, Revo? Ogararu is ten slotte pas 28 en Ajax heef vier miljoen euro voor hem betaald. Om even in te haken in onze discussie elders, in het geval van Ogararu zou ik het echt belachelijk vinden als hij voor noppes vertrekt.
Ik ben totaal geen fan van Ogararu, maar met zijn vertrek heeft Ajax nog maar twee rechtsbacks over, waarvan één die in principe als centrumverdediger is gehaald. Of je moet Anita tot de opties als rechtsback rekenen. Dat doe ik gemakshalve maar even. Achterin hebben we nu de opties: Schilder/Slijngard (één daarvan zal nog wel vertrekken, verwacht ik), Emanuelson, Vertonghen, Vermaelen, Van der Wiel, Oleguer, Silva, Anita. Zet dit tegenover Pieters, Salcido, Zonneveld, Brechet, Rodriguez, Marcellis, Addo, Kromkamp en je legt het toch wel af, in mijn ogen.
|
Jobo
Forum berichten: 673
|
Geplaatst: Za 30 aug 2008 12:23
|
|
Misschien heeft Ajax geen transfersom gekregen maar wellicht wel een optie op 1 van de spelers van de betreffende club. Ik kan me een fase herinneren waarin Ogararu het echt niet slecht deed. Helaas is hij het helemaal kwijt geraakt en haalde hij geen goed niveau meer.
|
Micky
Forum berichten: 120
|
Geplaatst: Za 30 aug 2008 12:34
|
|
Citaat: Heb jij enig idee of hier nog een transfersom mee gemoeid gaat, Revo? Ogararu is ten slotte pas 28 en Ajax heef vier miljoen euro voor hem betaald. Om even in te haken in onze discussie elders, in het geval van Ogararu zou ik het echt belachelijk vinden als hij voor noppes vertrekt.
Ik ga er wel vanuit want in alle stukjes staat dat alleen de clubs nog overeen moeten komen en als hij voor niks weg zou gaan, zou dat niet hoeven.
|
ajaxfan13
Forum berichten: 255
|
Geplaatst: Wo 18 feb 2009 16:37
|
|
Ogararu: 'Ajax blijft voor mij speciaal'
George Ogararu was afgelopen zondag aanwezig in de Amsterdam ArenA bij de wedstrijd tussen Ajax en Feyenoord. De Roemeen is door Ajax verhuurd aan Steaua Boekarest. Of de rechtervleugelverdediger volgend seizoen terug mag keren in Amsterdam, heeft hij nog niet te horen gekregen.
Tegenover AjaxTV laat hij weten dat hij het wel naar zijn zin heeft bij Steaua Boekarest, maar toch graag nog eens voor Ajax zou willen spelen. ''Ik heb het goed naar mijn zin bij mijn oude club Steaua. Toch blijft Ajax iets speciaals en ik vind het ook fijn om hier weer even terug te zijn,'' aldus Ogararu.
Met zijn huidige Roemeense club speelde hij in de Champions League al tegen Fiorentina, de tegenstander van Ajax in het UEFA Cup duel van donderdag. ''Fiorentina is een sterke ploeg,'' begint Ogararu. ''Een Italiaanse ploeg en dus altijd gevaarlijk. Ze hebben veel techniek, maar ik denk dat Ajax kan winnen van Fiorentina. Als ze zich goed concentreren, kunnen ze zeker winnen. Ik heb er veel vertouwen in.''
Wel geeft Ogararu aan dat de defensie van de Amsterdammers Fiorentina-vedette Adriaan Mutu goed in de gaten moet houden. ''Ja, hij is gevaarlijk. Vooral bij Nederlandse teams als je de UEFA Cup wedstrijd tegen PSV kan herinneren.''
Bron: http://ajax.nieuwslog.nl/article/ajax_68782/Ogararu___Ajax_blijft_voor_mij_speciaal_.html?www
|
wwe-marijn
Forum berichten: 559
|
Geplaatst: Wo 18 feb 2009 18:58
|
|
Het is jammer voor George dat het niet gelukt is bij Ajax, ik vond hem altijd wel een redelijke speler. Maar we hebben nu met Gregory en Bruno 2 betere.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Ma 8 jun 2009 16:22
|
|
Ik vind het bijzonder stil rond Ogararu. Is er nog nieuws, Pushkin cs?
|
Castel di Sangro
Forum berichten: 346
|
Geplaatst: Do 11 jun 2009 16:45
|
|
Citaat: Ik vind het bijzonder stil rond Ogararu. Is er nog nieuws, Pushkin cs?
Duurde het zo lang, dat je het zelf maar bent gaan verzinnen?? ;)
Citaat: Ogararu: 'Ik keer terug bij Ajax’
--------------------------------------------------------------------------------
Datum post: 11-06-09 12:44 - Gepost door: 343 - Bron: AS - Aantal keer bekeken: 1169 - Aantal reacties: 14
George Ogararu keert terug bij Ajax. Dat zegt de rechtsback in gesprek met de Roemeense krant Gazeta Sporturilor. De Roemeen was het afgelopen seizoen verhuurd aan Dinamo Boekarest.
Ogararu heeft bij Ajax nog een contract tot medio 2010. Marco van Basten wilde niet verder met Ogararu. Het is nog niet bekend hoe Martin Jol tegen de rechterverdediger aankijkt.
|