Forum
Forumoverzicht » Onder De Streep » Kleedkamer 2 » Osdorp Posse rapt bij Ajax - PSV
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Osdorp Posse rapt bij Ajax - PSV
Maker: Jood en JodinBekeken: 1588
Status: InactiefBerichten: 9
+ Nieuw bericht <   1   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Jood en Jodin

Forum berichten: 19
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Di 29 jan 2008 18:28
Wij hebben exclusief te horen gekregen dat de wedstrijd Ajax - P$v van aanstaande woensdag muzikaal opgeluisterd zal worden door niemand minder dan Osdorp Posse! Rechtstreeks vanuit de rioolputten in Amsterdam Osdorp komt de Osdorp Posse –Def P en kornuiten- de wedstrijd op geheel eigen wijze inleiden. De originele Amsterdamse taal zal dus te horen zijn in de Arena, daar waar-ie thuishoort!
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Geplaatst: Di 29 jan 2008 19:18
Van wie heb je dat gehoord, J & J?
El Lute

Forum berichten: 3606
Geplaatst: Di 29 jan 2008 22:07
Citaat:
Wij hebben exclusief te horen gekregen dat de wedstrijd Ajax - P$v van aanstaande woensdag muzikaal opgeluisterd zal worden door niemand minder dan Osdorp Posse! Rechtstreeks vanuit de rioolputten in Amsterdam Osdorp komt de Osdorp Posse –Def P en kornuiten- de wedstrijd op geheel eigen wijze inleiden. De originele Amsterdamse taal zal dus te horen zijn in de Arena, daar waar-ie thuishoort!

Zal wel een ouwe zak zijn maar mij zegt het niets.
Daarnaast ben ik niet zo'n voorstander van gasten die publiek moeten vermaken maar wie weet wordt het wat.
Kan me optreden herinneren in de rust van Ajax - Bayern Munchen in het Olimpisch Stadion met Andre Rieu en was wel een feestje moet ik zeggen.
Rieu had geluk dat Bayern alle hoeken van Olimpisch Stadion te zien kregen. Zal die avond nooit meer vergeten.
Jood en Jodin

Forum berichten: 19
Geplaatst: Wo 30 jan 2008 17:44
Sorry het komt van http://www.ajaxf-side.nl/.
SylvievdVaart

Forum berichten: 764
Geplaatst: Wo 30 jan 2008 19:51
Het is de originele Amsterdamsche taal, zonder bekakte rrrr maar ouwerwets normaal! ance2:
Ad

Forum berichten: 2481
Geplaatst: Do 31 jan 2008 00:44
Citaat:
Kan me optreden herinneren in de rust van Ajax - Bayern Munchen in het Olimpisch Stadion met Andre Rieu en was wel een feestje moet ik zeggen.
Rieu had geluk dat Bayern alle hoeken van Olimpisch Stadion te zien kregen. Zal die avond nooit meer vergeten.

:cry: Ik ook niet "El lute".......wat was dat prachtig he? Heb als een klein kind staan janken daaro en heel de nacht bij die Arend de "Rover" voor de deur van zijn reisburo gelegen om een reis te boeken naar Wenen.
Ik kan me ook nog een optreden herinneren van "De Sjonnies", datbracht de sfeer er zeker ook aardig in.......hahaha XD
Nostalgie......die tijden komen never nooit meer terug. :ajax1:
H+10

Forum berichten: 377
Geplaatst: Do 31 jan 2008 17:50
Osdorp Posse! Origineel Amsterdams, dat was tenminste vette shit want ik weet niet welke gek het in zijn hoofd heeft gehaald om zo'n lulletje van Qut-Music plaatjes te laten draaien. Geeft niks maar het was me een partij bagger dat er te horen was. Geef mij maar die Amsterdamse liedjes.
Eto'o

Forum berichten: 11824
Geplaatst: Do 31 jan 2008 21:15
Ook vreselijk: die DJ speelde voorafgaand aan de wedstrijd een nummer dat ze volgens mij in Eindhoven nog wel eens willen draaien bij een doelpunt van PSV.
H+10

Forum berichten: 377
Geplaatst: Vr 1 feb 2008 17:12
Je meent het? Het kwam op mij over alsof ze die boeren niet wilden provoceren ofzo door de normale, Amsterdamse nummers te draaien. Het was geen succes en zondag dus gewoon weer 'Bloed, zweet en tranen' door de speakers laten knallen! :music: :ajax1: :ajax2:
El Lute

Forum berichten: 3606
Geplaatst: Zo 3 feb 2008 22:41
Citaat:

:cry: Ik ook niet "El lute".......wat was dat prachtig he? Heb als een klein kind staan janken daaro en heel de nacht bij die Arend de "Rover" voor de deur van zijn reisburo gelegen om een reis te boeken naar Wenen.
Ik kan me ook nog een optreden herinneren van "De Sjonnies", datbracht de sfeer er zeker ook aardig in.......hahaha XD
Nostalgie......die tijden komen never nooit meer terug. :ajax1:

Heb weer de rillingen als ik er al aan denk. Ben zelf volgens mij niet bij ''De Sjonnies'' wedstrijd geweest maar wel in Wien.
Maar duidelijk dat ze dit niet meer moeten doen, wie verzint zoiets dan vraag je je af.
+ Nieuw bericht <   1   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.888
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.314.412 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Onder De Streep » Kleedkamer 2 » Osdorp Posse rapt bij Ajax - PSV
Ga
Zoeken: