Auteur
|
Bericht
|
jamesgf
Forum berichten: 420
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Zo 22 feb 2009 22:29
|
|
Ben ik de enige die het raar vind dat Schilder nog regelmatig voor Ajax speelt?
Om te beginnen is hij geen bijster goede speler, maar hij vertrekt dus aan het eind van het seizoen. Is zijn instelling en inzet dan nog 100%? Daarnaast door hem te laten spelen, spelen andere niet terwijl je in de toekomst niks meer aan hem zal hebben. Een beetje zoals bij Jong Ajax, waar oa Delorge een half seizoen de ontwikkeling van jeugdspelers heeft geblokkeerd.
Een Rommedahl en Kennedy kun je laten spelen zodat ze zich in de kijker kunnen spelen en hun waarde op kunnen krikken. Maar dat is dus niet het geval bij Schilder.
Is het dan zo erg gesteld dat Ajax geen betere spelers op kan stellen dan toekomstige spelers van NAC? Triest, maar waar...
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Zo 22 feb 2009 22:32
|
|
Je hebt op dit moment aardig wat blesures bij Ajax.Als de rest van de spelers dan niet beter zijn, zie ik geen reden om andere spelers in de basis te zetten.
Ajax moet geen spelers erin zetten om zich in de kijker te laten spelen.Ajax moet het beste team opstellen en niet andersom
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Ma 23 feb 2009 00:12
|
|
Ajax mist natuurlijk nogal wat middenvelders. Gabri, Enoh, Emanuelson en Vertonghen waren er vandaag niet bij. Dat kan inderdaad niet opgevangen worden. Daarnaast vond ik Schilder vandaag helemaal niet zo slecht spelen. Linkshalf met een controleur in z'n rug is duidelijk de beste plek voor Schilder. Dacht ik al.
|
San Marco
Forum berichten: 15
|
Geplaatst: Ma 23 feb 2009 17:35
|
|
Schilder doet het toch aardig. Beter dan dat ik had verwacht tenminste.
|
GertJan020
Forum berichten: 2175
|
Geplaatst: Ma 23 feb 2009 19:30
|
|
Hij voetbalt wel aardig, maar is absoluut geen meerwaarde voor het team! En zeker niet op het middenveld. In de verdediging komt hij naar mijn inziens beter uit de voeten.
|
skieto
Forum berichten: 803
|
Geplaatst: Ma 23 feb 2009 20:20
|
|
Zodra Ajax hem kan verkopen, dan moeten ze dat gelijk doen!
Prima speler, maar kort te kort voor Ajax.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 23 feb 2009 20:21
|
|
Citaat: Zodra Ajax hem kan verkopen, dan moeten ze dat gelijk doen!
Uhm....hij speelt volgend jaar al voor Nac. Transfervrij.
|
skieto
Forum berichten: 803
|
Geplaatst: Ma 23 feb 2009 20:26
|
|
Juist, haha! Sorry, ik was er effe niet volledig bij;)
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2874
|
Geplaatst: Ma 23 feb 2009 20:26
|
|
Citaat: Schilder doet het toch aardig. Beter dan dat ik had verwacht tenminste.
Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten..
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Di 24 feb 2009 12:35
|
|
Linkshalf met een controleur achter zich is ook z'n beste positie. Als linksback is het natuurlijk niets.
|
wwe-marijn
Forum berichten: 559
|
Geplaatst: Wo 25 feb 2009 15:51
|
|
Als back-up is hij natuurlijk een prima speler, maar ja het is inderdaad het beste dat hij vertrekt.
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Za 26 sep 2009 08:57
|
|
Citaat:
BREDA – In zeven competitiewedstrijden stond hij zeven keer in de basis; nieuwkomer Robbert Schilder heeft bij NAC zijn plek al snel veroverd. Dat hij zondag tegen Feyenoord weer tot de uitverkoren elf behoort, staat eigenlijk bij voorbaat vast.
Het duurde even voor de 23-jarige ex-Ajacied in Breda neerstreek, want in de zomer van 2008 wilde NAC de geboren Amstelvener ook al hebben. Dat ging helaas niet door, maar in februari van dit jaar kon Schilder eindelijk zijn handtekening zetten onder een vierjarig contract in Breda.
Redenen om destijds voor NAC te kiezen? De goede prestaties van de Bredanaars in de voorbije seizoenen, een ervaren spelersgroep en veel Nederlandstalige jongens. Bovendien beviel de sfeer in het stadion hem wel als hij Breda bezocht met één van zijn vorige clubs: Heracles en Ajax.
Spijt van zijn keuze heeft Schilder bepaald niet. “Het bevalt me heel goed bij NAC en over mijn spel ben ik redelijk tevreden. Ik heb tot nu toe ook alles gespeeld.“ Weliswaar als linksback, maar dat mag de pret niet drukken. Toch denkt Schilder dat hij beter past op het middenveld. “Daar ben ik voor opgeleid, daar liggen mijn kwaliteiten en ik denk dat ik als linkshalf het beste tot mijn recht kom.” En de trainer denkt er net zo over volgens Schilder.
Makkelijk zal het aanstaande zondag tegen Feyenoord uiteraard niet worden. De Rotterdammers draaien onder de kersverse coach Mario Been een goed seizoen, beter dan vorig jaar. Tot nu toe werd alleen van PSV verloren. “Een belangrijk verschil met het Feyenoord van vorig seizoen is de nieuwe trainer”, denkt Schilder. “En de jonge jongens (onder andere Wijnaldum, Fer en Leerdam, red.) blijven zich goed ontwikkelen. Die worden alleen maar beter.” Toch is Feyenoord zeker te kloppen volgens de ex-Heraclied. ”NAC heeft tegen iedereen een kans. De uitslag maakt me niet uit, als we maar winnen.”
Bredavandaag.nl
|
methodmich
Forum berichten: 787
|
Geplaatst: Ma 28 sep 2009 16:37
|
|
Citaat:
Pattinama betrokken bij vechtpartij in Breda
28 september 2009
Edinho Pattinama is zondag door de politie van Breda voor zijn eigen veiligheid afgevoerd uit de binnenstad.
De Rotterdammer was met NAC-ploeggenoot Robbert Schilder in de Vismarktstraat rond middernacht en raakte betrokken bij ongeregelheden. Daarbij waren tientallen mensen betrokken. Pattinama liep daarbij enkele klappen op.
De spelers zijn door de politie naar huis gebracht. Er zijn geen arrestaties verricht.
www.rtvrijnmond.nl
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4733
|
Geplaatst: Do 12 mei 2011 17:08
|
|
Schilder in belangstelling van FC Twente
ENSCHEDE - Robbert Schilder is in beeld bij FC Twente. De landskampioen zal mogelijk actie ondernemen als Theo Janssen vertrekt.
“FC Twente is geïnteresseerd", bevestigt Sjaak Swart, werkzaam voor Essel Sports, het kantoor dat Schilder begeleidt, aan NUsport.
De kans dat Janssen bij Twente blijft, is niet bijzonder groot. Zolang hij nog nergens anders heeft getekend, is de noodzaak er echter niet om Schilder in te lijven.
Extra middenvelder
Eerder trok de kersverse bekerwinnaar Willem Janssen van Roda JC aan voor het middenveld.
Maar al snel werd duidelijk dat, bij een vertrek van die andere Janssen, er nog een extra middenvelder zou worden aangetrokken.
Transfervrij
De linksbenige Schilder, die ook als linksback uit de voeten kan, werd opgeleid door Ajax, dat hem in het seizoen 2007/2008 uitleende aan Heracles Almelo. Twee jaar geleden nam NAC Breda hem transfervrij over van de Amsterdammers.
Dit seizoen trof de man uit Amstelveen vijfmaal doel. NAC, in financiële nood, kan een transfersom goed gebruiken. Schilder heeft een contract dat loopt tot medio 2013.
Bron: NUsport.nl
|