Forum
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Nog actieve Godenzonen » Robbert Schilder
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Robbert Schilder
Maker: Eto'oBekeken: 4178
Status: InactiefBerichten: 63
+ Nieuw bericht <   1  |  2  |  3   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Anonymous

Forum berichten: 4060
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Ma 28 jan 2008 00:07
:cry:
Chivu 05

Forum berichten: 796
Geplaatst: Ma 28 jan 2008 00:16
Ik denk dat hij nu wel verhuurt kan worden na de komst van Lindgren. Ajax heeft nu Lindgren, Gabri, Perez, Davids en De Jong als middenvelders met daarachter nog Donald en V/d Heijden.

Deel overigens wel de mening van Thomas dat hij lang niet alles uit zijn talent haalt. Dit heeft Schilder zelf ook wel eens aangegeven, maar er komt geen verbetering in.
D_skilled

Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Geplaatst: Ma 28 jan 2008 00:38
Citaat:
Ik denk dat hij nu wel verhuurt kan worden na de komst van Lindgren. Ajax heeft nu Lindgren, Gabri, Perez, Davids en De Jong als middenvelders met daarachter nog Donald en V/d Heijden.

Deel overigens wel de mening van Thomas dat hij lang niet alles uit zijn talent haalt. Dit heeft Schilder zelf ook wel eens aangegeven, maar er komt geen verbetering in.

Ik denk dat hij aan zijn top zit en niet meer beter kan. Was nooit gecharmeerd van hem en kwam vrij laat in de jeugdopleiding van Ajax. Kan iemand vertellen wat zijn terugkeer bij Ajax heeft opgeleverd???? Helemaal niks. Een paar wedstrijden in Jong om je ritme op peil te houden of Heracles waar je iedere week op Eredivisie niveau speelt, de keuze lijkt me snel gemaakt.
Starring

Forum berichten: 75
Geplaatst: Ma 28 jan 2008 01:25
Ik zie hem op een Landzaat achtige wijze toch nog bij een topclub belanden. Alleen dus niet op korte termijn. Probleem van Schilder is met name zijn traagheid, ook van handelen soms. Mijn verwachting is ook dat ie verkocht gaat worden. Ik hoop wel aan de club die de meeste eurocenten voor hem over heeft. Heracles wilt ongetwijfeld niet meer dan een paar ton overleggen. Zou wel een goede versterking voor die Almeloërs zijn.
Chivu 05

Geplaatst: Ma 28 jan 2008 10:10
Citaat:

Ik denk dat hij aan zijn top zit en niet meer beter kan. Was nooit gecharmeerd van hem en kwam vrij laat in de jeugdopleiding van Ajax. Kan iemand vertellen wat zijn terugkeer bij Ajax heeft opgeleverd???? Helemaal niks. Een paar wedstrijden in Jong om je ritme op peil te houden of Heracles waar je iedere week op Eredivisie niveau speelt, de keuze lijkt me snel gemaakt.

Ik denk dat hij wel beter kan worden, als hij het niet zo nonchalant is. Techniek en inzicht heeft hij zeker. Je hebt gelijk dat de terugkeer niks heeft opgeleverd voor beide partijen, Van Geel moet nu gewoon doorselecteren.
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Geplaatst: Ma 28 jan 2008 10:32
Schilder doet me altijd aan Reuser denken. Ik weet niet waarom. Misschien is het zijn loopje.
Demosthenes

Forum berichten: 562
Geplaatst: Ma 28 jan 2008 10:43
Mist de (start)snelheid en heeft na de aankoop van Lindgren niets meer te zoeken bij Ajax.
Chivu 05

Geplaatst: Di 29 jan 2008 15:14
Verhuur van Schilder aan Heracles is bevestigd door Van Geel. Logisch natuurlijk, ben benieuwd of hij nog leuke dingen gaat laten zien daar.
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Di 29 jan 2008 15:20
Daar wel, denk ik. Hier niet meer.
Scio

Forum berichten: 1939
Geplaatst: Di 29 jan 2008 15:38
Hoop dat hij daar een contract kan afdwingen en Ajax nog een leuk prijsje voor hem vangt. zou mooi zijn voor beide clubs en de speler!
H+10

Forum berichten: 377
Geplaatst: Di 29 jan 2008 17:59
Citaat:
Schilder doet me altijd aan Reuser denken. Ik weet niet waarom. Misschien is het zijn loopje.

Reuser, ja idd. Heb ik hem ook weleens mee vergeleken, net dat loopje ja. Ik ga Schilder nu zeker niet missen, hij is in mijn ogen nog te vaak te nonchalant. Zo komt hij op mij in ieder geval over en hij heeft het op dit moment gewoon nog niet al is de potentie er volgens mij best wel. En zoals al gezegd werd, het lijkt of hij er niet alles uit haalt, alsof het besef er niet is. Verder denk ik, als ik van Geel zo hoorde (zie youtube-filmpje op sva.nl), dat als Heracles een redelijk bod doet hij verkocht word, of dat een definitieve overeenkomst al overeengekomen is.
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Di 29 jan 2008 19:12
Inderdaad. Goed verwoord. Toen Davids zijn leeftijd had, vrat hij het gras op. Hij wilde laten zien dat hij erin hoorde. Schilder heeft die geldingsdrang alleen maar in woorden.
Eto'o

Forum berichten: 11824
Geplaatst: Wo 26 maa 2008 16:32
Citaat:
Heracles wil Schilder overnemen

woensdag 26 maart, door SP, Amsterdam, 15:28u, VI

Heracles Almelo wil Ajacied Robbert Schilder definitief overnemen van Ajax. De 21-jarige middenvelder komt nu al op huurbasis uit voor de Tukkers.

Na een moeizaam begin heeft Schilder in Almelo een basisplaats veroverd. Het contract van Schilder loopt in Amsterdam door tot medio 2009.

Ajax Showtime

Flegmatiek, nonchalant, tactisch onvoldoende, nog een iets te lage handelingssnelheid. Wel een prima functionele techniek en een mooie trap. Ik denk dat het uiteindelijk sowieso wel een prima speler wordt voor een subtopper in de Eredivisie.
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Di 8 apr 2008 16:16
Citaat:
Schilder mag weg bij Ajax

Bron: AJAX.nl

Robbert Schilder mag weg bij Ajax. De middenvelder, die momenteel op huurbasis speelt bij Heracles Almelo, heeft dat dinsdagochtend van de clubleiding te horen gekregen.

Schilder heeft bij Ajax nog een contract tot medio 2009, maar mag toch op zoek naar een andere club. De Amstelvener werd in januari voor de tweede keer verhuurd aan Heracles Almelo, de club waar hij in het seizoen 2006-2007 ook al op huurbasis voor uitkwam.

De 21-jarige Schilder speelt sinds zijn dertiende bij Ajax. Hij maakte tijdens de thuiswedstrijd tegen Willem II (1-0) op 8 februari 2006 zijn debuut in de hoofdmacht van Ajax. In totaal kwam hij veertien keer in actie voor het eerste elftal.
Chivu 05

Geplaatst: Di 8 apr 2008 16:53
Gaat de goede kant op. Ze zien in dat er een doorgeselecteerd moet worden. Schilder is zeker geen verkeerde voetballer, maar hij moet er toch echt meer voor doen om bij een subtopper in de basis te komen.
Perry Patana

Forum berichten: 101
Geplaatst: Di 8 apr 2008 22:35
Bij Heracles blinkt hij zeker wel uit. Hopelijk houden ze hem in de gaten voor de toekomst. Over 3-4 jaar zou het zomaar een nuttige aankoop kunnen zijn. Ik snap wel dat ze nu geen plek voor hem hebben en hem laten gaan.
Eto'o

Geplaatst: Di 8 apr 2008 22:38
Citaat:
Bij Heracles blinkt hij zeker wel uit. Hopelijk houden ze hem in de gaten voor de toekomst. Over 3-4 jaar zou het zomaar een nuttige aankoop kunnen zijn. Ik snap wel dat ze nu geen plek voor hem hebben en hem laten gaan.

Ik denk er hetzelfde over. Ik vind Schilder een typische laatbloeier. Het is nu nog allemaal te flegmatiek. Wat dat betreft is hij wel enigszins te vergelijken met Landzaat, al heb ik die op hele jonge leeftijd niet zo bewust meegemaakt. Het zou in ieder geval goed kunnen dat Schilder over een jaar of vijf alsnog wordt gehaald naar een club als Ajax of Feyenoord. Maar het is net als met Lindgren drie jaar terug: op dit moment is er gewoon geen plek voor hem bij Ajax.
Wij zijn Ajax

Forum berichten: 2337
Geplaatst: Wo 9 apr 2008 16:07
Nee hoor, dar speelt hij als linkerflank speler en hij bakt er weinig van daaro. Schilder is een type Roger(alleen kwalitatief veel minder), het zijn spelamkers maar zijn rechterbeen is te zwak ontwikkelt en dan hoort hij in een goed draaiend team te spelen die heel dominant speelt, waar hij aan de linkerkant het spel maakt. Maar helaas bestaan heel weinig clubs die zo kunnen spelen. Op midmid zou ik hem wel is willen zien, als een 6. Maar kwalitatief niet geschikt voor Ajax, goed dat Ajax dan hem vaarwel zegt zodat hij ook een mindere club verder kan helpen.
Eto'o

Geplaatst: Do 10 apr 2008 00:21
Citaat:
Schilder mag weg bij Ajax

DICK SINTENIE

AMSTERDAM - De aan Heracles verhuurde middenvelder Robbert Schilder mag vertrekken bij Ajax. ''Ik ben blij dat ik nu duidelijkheid heb.''

Schilder (21) werd gisteren door technisch directeur Martin van Geel op de hoogte gebracht van de beslissing van Ajax. ''Van Geel zei dat hij met de nieuwe technische staf heeft overlegd over mijn positie en dat de club mee wil werken aan een transfer. Nu wil ik afwachten of er behalve Heracles meer clubs in mij geïnteresseerd zijn.''

Schilder, afkomstig uit Amstelveen, speelde sinds zijn dertiende bij Ajax, maar zijn echte doorbraak bleef uit. Hij voetbalde veertien keer in het eerste elftal, maar was meestal bankzitter en werd twee keer verhuurd aan Heracles. Aan dat gependel komt nu, tot zijn eigen opluchting, een einde. ''Als je jong bent, wil je voetballen, geen gezeik.''

Heracles wil de linksbenige middenvelder graag inlijven. De club deed al twee maal een poging om Schilder - zijn contract loopt tot medio 2009 - te kopen, maar ook het laatste bod was voor Ajax onacceptabel.

Schilder heeft het naar zijn zin in Almelo, maar het is geen uitgemaakte zaak dat hij zijn loopbaan bij Heracles voortzet. ''Ik wil de juiste keuze maken. Ik heb de intentie om een paar jaar voor één club te spelen. Ik wil beter worden als voetballer en om je te ontwikkelen is een stabiele omgeving nodig.''

Ook een overgang naar het buitenland hoort wat Schilder betreft tot de mogelijkheden. ''Het heeft niet mijn voorkeur, maar ik sluit het niet uit.''

Parool.nl

Gelukkig laat Ajax hem niet zomaar transfervrij vertrekken. We zijn geen liefdadigheidsinstelling.
Bart

Forum berichten: 4810
Geplaatst: Za 24 mei 2008 09:27
Citaat:
Schilder in beeld om Molhoek op te volgen bij NAC
NAC Breda ziet in Robbert Schilder de mogelijke opvolger van Rogier Molhoek, die overweegt te vechten voor zijn kans bij AZ. Ajacied Schilder kreeg inmiddels al te horen dat er in de selectie van de Amsterdammers volgend seizoen geen plaats meer voor hem

NAC-scout Frans Bouwmeester houdt Schilder in de gaten op het jaarlijkse internationale jeugdtoernooi van Toulon, zo meldt BN/De Stem. De 22-jarige kwam in totaal tot twaalf duels en een doelpunt in de hoofdmacht van Ajax, maar past echter niet in de plannen van de nieuwe trainer Marco van Basten. Inmiddels kreeg de middenvelder dan ook al te horen dat hij mag vertrekken bij de Amsterdammers.

Voor Heracles kwam Schilder in twee seizoenen tot meer optredens. Hij speelde 42 duels voor de club uit Almelo, waarin hij drie keer scoorde.

Voetbalprimeur
El Chícharito

Forum berichten: 3036
Geplaatst: Za 24 mei 2008 11:12
Nou, dan mag NAC hem wel voor een kleine 7,5 ton ophalen.
JS

Forum berichten: 741
Geplaatst: Za 24 mei 2008 12:43
Ja hopelijk kunnen we er nog wat voor vangen. Ik vind 5 ton wel een reeële vraagprijs.
JS

Forum berichten: 741
Geplaatst: Vr 13 jun 2008 08:16
Van www.voetbalzone.nl:

Citaat:
'Ajax en NAC akkoord over Schilder'
Geschreven op vrijdag, 13 juni om 08:02

NAC Breda is dichtbij een overeenkomst met Ajax over een transfer van Robbert Schilder, zo meldt De Telegraaf. Ondanks een doorlopend contract kreeg de middenvelder vorige maand te horen dat hij mag vertrekken bij de Amsterdamse club.

Schilder (21) maakte in januari voor de tweede keer als huurling de overstap naar Heracles Almelo. Zijn ontwikkeling in Twente gaf geen aanleiding hem terug te halen. Ondanks een verbintenis tot medio 2009 mag hij uitkijken naar een nieuwe club.

Heracles deed tot tweemaal toe een poging om Schilder definitief over te nemen. De boden van de Heraclieden waren volgens de Amsterdamse club echter te laag.

Hoeveel zullen ze ongeveer betalen?
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Vr 13 jun 2008 08:24
Ik denk 4 a 5 ton.
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Ma 16 jun 2008 13:01
NAC is rond met Schilder en AJAX en Nac waren er ook al uit, dus die is al 'geloosd'. Misschien dat hij over 4 a 5 jaar bij AJAX zal voetballen, maar hij zal zich nog moeten ontwikkelen op enkele gebieden. Vooral zijn fysiek en snelheid.
+ Nieuw bericht <   1  |  2  |  3   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.887
Berichten: 213.631 Onderwerpen: 2.462 Nieuwste lid: vpdzflq308
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.311.724 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Nog actieve Godenzonen » Robbert Schilder
Ga
Zoeken: