Geregistreerd: 13-08-2008 Forum berichten: 983 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Di 2 dec 2008 19:35
Ik vind Jan van Halst altijd heel erg goed. Hij zoekt filmpjes bijmekaar en laat de goeie dingen zien en de slechte voorbeeld: AJAX-Hsv toen liet hij een paar filmpjes zien van Emanuelson klasse!
Geregistreerd: 22-01-2008 Forum berichten: 546 Nieuws reacties: 1 Woonplaats: Nijmegen
Geplaatst: Di 2 dec 2008 19:36
Citaat:
Ik vind Jan van Halst altijd heel erg goed. Hij zoekt filmpjes bijmekaar en laat de goeie dingen zien en de slechte voorbeeld: AJAX-Hsv toen liet hij een paar filmpjes zien van Emanuelson klasse!
Geregistreerd: 13-08-2008 Forum berichten: 983 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Di 2 dec 2008 19:44
Citaat:
Ik vind die laptop van hem wel vet.
Ja dat ook. Zondag avond zaten Jan van Halst en Humberto Tan een beetje te zeuren of N'kufo de bal raakte of niet, echt grappig.
Geregistreerd: 15-12-2007 Forum berichten: 2481 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: Breda
Geplaatst: Di 2 dec 2008 22:10
Citaat:
Wat vinden jullie van analisten zoals ronald waterreus en ronald koeman in studio voetbal?
Ik kan je 1 ding duidelijk zeggen en dat is dat ik Ronald Waterkneus een enorme eikel vind. Een typisch Pisvee produkt dat altijd maar liep te janken over de clubs van boven de rivieren.....stakker.