Auteur
|
Bericht
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Zo 2 maa 2008 22:37
|
|
Wat een anti-held is die Brandts, zeg. Ik krijg spontaan medelijden met hem. Wel een geinige vent.
Wel grappig van NAC. Ze hebben ontzettend veel spelers met een litteken: Ten Rouwelaar (ex-PSV, geflopt), Zoetebier (ex-Feyenoord en ex-PSV, redelijk), Mtiliga (ex-Feyenoord, geflopt), Penders (al twaalf jaar NAC), Zwaanswijk (ex-Ajax, nooit verder gekomen dan de jeugd), Fehér (ex-PSV, geflopt), De Graaf (ex-Feyenoord, geflopt), Molhoek (ex-AZ, geflopt), Stam (ex-Feyenoord, nooit verder gekomen dan de jeugd), Amoah (ex-Borussia Dortmund, geflopt), Kolkka (ex-PSV en ex-Feyenoord, geflopt), Lurling (ex-Feyenoord, geflopt), Sikora (ex-Ajax, geflopt).
Die Atteveld is een goede kerel. Amsterdammer, komt helder over, is een taaie, wil in zichzelf investeren en speelt aanvallend voetbal.
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Zo 9 maa 2008 21:27
|
|
Vandaag was Frank de Boer te gast bij Noord-Holland sport. Voor vele een onbekend programma omdat de meeste het niet ontvangen. Er werd hem gevraagd over de jeugdopleiding. Hij zelf is nu trainer van de D1 en hij gaf aan het einde van de programma aan dat hij een mondeling akkoord heeft met Ajax om de A1 te gaat trainen. Er werd hem gevraagd of het 'warme gevoel' weg is. Hij zei,' ik loop hier al rond vanaf kleins af aan en ik vind het nog steeds een warme club. Tevens gaf hij aan dat de A1 van Ajax dit seizoen inderdaad niet in goede doen is, maar dat men niet altijd een goede lichting kan verwachten. Het ene lichting is beter dan de andere. Gaf hij als voorbeeld de B1. En tenslotte gaf hij aan dat hij open staat voor een vacature in 'Oranje.
RTV N-H was bij de wedstrijd Ajax D1-Heerenveen D1. En daar zag je een meelevende, kauwgomkauwende Frank de Boer. Mooi om te zien.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Zo 16 maa 2008 22:08
|
|
Vanavond was FC Groningens algemeen directeur Hans Nijland te gast bij Voetbal Insite. Hij is naar eigen zeggen nu al serieus in gesprek met de supporters van FC Groningen, om te voorkomen dat Groningen-Ajax uit de hand loopt.
Michael van Praag is nu te gast bij Studio Voetbal.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Zo 30 maa 2008 22:36
|
|
Hahaha, wát is dit? Wat een dolkomische televisie bij Studio Voetbal!
Borst maakt zich volkomen belachelijk in zijn poging om Van Gaal zwart te maken. Wat een gefrustreerde vent zeg. Hij wordt nu ook boos op Van Gelder en Mulder, omdat Van Gelder en Borst zeggen dat Borst de volledige quote van Van Gaal over de LTS-leerlingen moet aanhalen, in plaats van slechts een gedeelte te laten zien. Borst zit daar gewoon een beetje te schreeuwen en Mulder schreeuwt (zoals hij ook in normale uitzendingen doet) uiteraard terug.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Zo 30 maa 2008 22:38
|
|
Beschamend. :oops:
|
Ad
Forum berichten: 2481
|
Geplaatst: Zo 30 maa 2008 22:39
|
|
Citaat: Hahaha, wát is dit? Wat een dolkomische televisie bij Studio Voetbal!
Borst maakt zich volkomen belachelijk in zijn poging om Van Gaal zwart te maken. Wat een gefrustreerde vent zeg. Hij wordt nu ook boos op Van Gelder en Mulder, omdat Van Gelder en Borst zeggen dat Borst de volledige quote van Van Gaal over de LTS-leerlingen moet aanhalen, in plaats van slechts een gedeelte te laten zien. Borst zit daar gewoon een beetje te schreeuwen en Mulder schreeuwt (zoals hij ook in normale uitzendingen doet) uiteraard terug.
Die Mulder vind ik een enorme eikel. Denkt dat ie alles weet en weet net helemaal niks. Zijn voorliefde voor alles wat maar Duits is is mij een doorn in het oog en ook nog een notoire Ajax hater als je het mij vraagt.
Dat klote Twente waar hij zo gek van is barst van het geluk met steeds maar weer een goal in de blessuretijd, maar daar hoor ik hem nooit over. Echt een eikel.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Zo 30 maa 2008 22:40
|
|
De persconferentie van Van Gaal was overigens ook beschamend hoor. Hij gaat weer die domme strijd aan met de media en alles wat hij zegt komt een beetje gefrustreerd over.
Begrijp me niet verkeerd, ik sta achter Van Gaal, maar dit moet hij zichzelf echt niet meer aandoen.
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Zo 30 maa 2008 22:43
|
|
En dat smerige één-tweetje tussen Borst en Cheque. "Nee, we gaan het daar niet over hebben." "Nee, we gaan het zeker niet over buitenvrouwen hebben." Smeerlappen.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Zo 30 maa 2008 22:46
|
|
Ja, dat was erg smerig. Zei Borst niet even daarvoor dat hij het helemaal terecht vond dat we in Nederland niet over dat soort dingen praten op televisie?
Smerige roddeltante, die Borst. Het is ook het enige waar hij het over wil hebben.
|
Ad
|
Geplaatst: Zo 30 maa 2008 22:48
|
|
Citaat: En dat smerige één-tweetje tussen Borst en Cheque. "Nee, we gaan het daar niet over hebben." "Nee, we gaan het zeker niet over buitenvrouwen hebben." Smeerlappen.
Cheque v Gelder is inderdaad een mega smeerlap Bertje. Onlangs zat ie de F-Side nog helemaal af te branden in dat programma van die hazelip (ben zijn naam even kwijt), maar zodra Ajax wat wint staat ie vooraan.
Ik noem hem altijd "Cheque" omdat ie alles doet voor geld, de snabbelkoning van Nederland is het.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Zo 6 apr 2008 20:05
|
|
Bij Voetbal Insite schijnt straks groot nieuws te komen over de toekomst van Ajax. Allemaal kijken dus!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Zo 6 apr 2008 20:28
|
|
Citaat: Bij Voetbal Insite schijnt straks groot nieuws te komen over de toekomst van Ajax. Allemaal kijken dus!
Mja de keer dat Derksen een grote speler voor Feyenoord aankondigde bleek het om Nicky Hofs te gaan. 'Groot' nieuws moet je in dat opzicht waarschijnlijk wel in perspectief zien.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Zo 6 apr 2008 20:48
|
|
Ik denk dat het om het vertrek van Van Geel of de eventuele samenwerking met Arsenal gaat.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Zo 6 apr 2008 21:32
|
|
Dat was het wel, ja. 'Groot nieuws.'
Stond allang op allerlei sites.
|
Leonel
Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Zo 6 apr 2008 21:45
|
|
Citaat: Ik denk dat het om het vertrek van Van Geel of de eventuele samenwerking met Arsenal gaat.
Wat is het nou geworden?
|
Bertje
|
Geplaatst: Zo 6 apr 2008 21:58
|
|
Allebei. Er komt deze week een functioneringsgesprek over Van Geel en Van Basten heeft met Wenger gesproken.
|
Ad
|
Geplaatst: Zo 6 apr 2008 22:33
|
|
Citaat: Allebei. Er komt deze week een functioneringsgesprek over Van Geel en Van Basten heeft met Wenger gesproken.
Nou lekker nieuws.....Ajax mag dus het opleidingsinstituut gaan worden voor Arsenal, zoals Pisvee dat is voor Chelsea?............Nee geen optie lijkt me.
Die klote Engelsen moeten hun eigen talenten maar eens gaan opleiden, dan bestaat hun team tenminste ook niet meer uit 11 buitenlanders. Bovendien is het huren van spelers van hun al helemaal geen optie, want die doen dan bij Ajax de ervaring op waarna de "heren" van Arsenal ze gratis weer op komen halen.
Ook dit is weer een beslissing van Marco waar ik in ieder geval niet blij mee ben.
|
Bertje
|
Geplaatst: Ma 7 apr 2008 11:24
|
|
Er is nog geen beslissing gevallen, hè Ad.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Ma 7 apr 2008 12:32
|
|
Citaat: Er is nog geen beslissing gevallen, hè Ad.
Van Gaal ging een aantal jaar terug naar Londen om een samenwerking te bespreken, daar is - gelukkig - niets uit voort gekomen.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Zo 13 apr 2008 21:55
|
|
Heb je Van Hanegem weer die denkt dat de scheidsrechters tegen FC Utrecht zijn. En op het moment dat Derksen en Wetzel tegen hem ingaan begint hij gewoon een beetje pissig met z'n hoofd te schudden. Wat is het toch een ontzettend simpele ziel.
Straks Koster en Jans bij Studio Voetbal. Hopelijk gaat Koster niet de calimero uithangen.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Ma 14 apr 2008 18:14
|
|
FC Godenzonen is nu bezig. Keje Molenaar en Youri van den busken zijn te gast.
Ze hebben het nu over de brand in de Euroborg.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Ma 14 apr 2008 18:15
|
|
Er zijn hier weinige mensen die FC Godenzonen kunnen zien, Skilled. Zou jij een verslagje kunnen plaatsen?
|
D_skilled
|
Geplaatst: Ma 14 apr 2008 18:35
|
|
Youri van den Busken vond de brand in de Euroborg een catastrophe.
Keje Molenaar vindt Coronel een uitstekende voorzitter.
Youri van den Busken vindt het raar dat het rapport verdrongen was en nu opeens weer opduikt. In die trant.
Keje Molenaar vindt de organisatie vooral belangrijk. Hij geeft ook aan waar de knopen gestrikt moeten worden en waar geknipt.
Keje Molenaar denkt dat van Basten onhandelbaar is voor MvG en niet naar hem zal luisteren.
Keje Molenaar vindt het vervelend dat telkens zijn naam wordt genoemd om een vacante positie in de directie of in de Raad van Commissarissen op te vullen.
|
Bertje
|
Geplaatst: Ma 14 apr 2008 18:40
|
|
Bedankt, Skilled!
Weet je zeker dat je geen Ajacied bent?
|
Leonel
Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Ma 14 apr 2008 20:55
|
|
Zo meteen om 22:00 uur kan je het bekijken via livestream op http://www.at5.nl/media/stream.asp. En als je dat niet kan meemaken, dan kan je vanaf morgen op de site www.fcgodenzonen.nl bekijken
|