Auteur
|
Bericht
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Zo 27 jan 2008 17:59
|
|
Wat mij betreft is het wel tijd voor z'n eigen topic, want het lijkt er op dat Ajax serieus bezig is met deze jongen:
Citaat: 27/1/2008 - Jans: er is wel wat ruis over Lindgren
(Gepost door RvN)
Gevraagd naar de interesse van Ajax over Lindgren hield Jans zich vanmiddag enigzins op de vlakte. 'Er is wel wat ruis, zo heb ik begrepen. Maar ik weet niet hoe ver dat is. Ik ben hier maar trainer' zo verwees hij de journalisten door naar het bestuur. 'Ik kan alleen maar heel trots zijn dat er veel interesse is voor onze spelers. Wij moeten ervoor zorgen dat er steeds anderen opstaan uit de opleiding op via de scouting.'
AN
|
Anonymous
Forum berichten: 4060
|
Geplaatst: Zo 27 jan 2008 18:44
|
|
Ajax met nog een fucking zweed... ze willen echt niet meer presteren hè. Dat geldt voor de Zweden èn voor Ajax oubledown:
|
Eto'o
|
Geplaatst: Zo 27 jan 2008 18:46
|
|
In welke nationaliteiten geloof jij eigenlijk wel, wanneer het aankomt op slagen bij Ajax, Doc?
|
Anonymous
|
Geplaatst: Zo 27 jan 2008 19:07
|
|
ik geloof niet in pleur alle nationaliteiten maar in de Arena-blender en er komt goed voetbal van. Lindgren en Kennedy zijn kutvoetballers en wat wil Topclub Ajax daarmee. In Nederland heb je wel 20 lindgrens en over de grens zijn er duizenden betere spelers. Daar moet Ajax eens naar kijken, betere buitenlanders en bij gelijke geschiktheid Nederlanders. Niet alleen help je daarmee de eigen jeugd aan een kans maar profiteert ook het Nederlandse voetbal hiervan.
De huidige weg leidt alleen maar naar middelmaat.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Zo 27 jan 2008 20:28
|
|
Het schijnt rond te zijn, AF'ers!
Citaat: FC Groningen en Ajax bijna eens over Lindgren
27/01/2008 20:05
EXCLUSIEF - Rasmus Lindgren heeft zo goed als zeker zijn laatste duel voor FC Groningen gespeeld. De Zweed staat aan de vooravond van een verrassende terugkeer bij Ajax.
De verwachting is dat de transfer maandag kan worden beklonken. De tussentijdse overgang is opvallend, omdat Lindgren in Amsterdam eerder gewogen en te licht werd bevonden. Na een jaar op huurbasis nam FC Groningen de 23-jarige middenvelder in 2006 definitief over van Ajax.
Voor FC Groningen zou het de tweede speler zijn die tijdens deze transferperiode naar Amsterdam verhuist. Bruno Silva ging, na de nodige problemen, voor 3,7 miljoen euro, Lindgren voor.
Bron: www.vi.nl
|
Anonymous
|
Geplaatst: Zo 27 jan 2008 20:33
|
|
Zonde van de centen
|
H+10
Forum berichten: 377
|
Geplaatst: Zo 27 jan 2008 20:57
|
|
Het wordt dus toch Lindgren, die "mysterieuze" middenvelder waar ze mee bezig waren. Tja..ik snap het niet helemaal, die keuze maar ik laat graag mijn ongelijk bewijzen. Zit ik nog wel met de vraag op wiens positie hij moet spelen? Of is het als mogelijke stand-in voor Davids? cratch:
|
Eto'o
|
Geplaatst: Zo 27 jan 2008 21:09
|
|
Dit is de vervanger van Maduro, neem ik aan.
Wat snap je niet helemaal van deze aankoop, H10? Jij bent niet onder de indruk van Lindgren?
|
H+10
|
Geplaatst: Zo 27 jan 2008 21:13
|
|
Nou nee, ik ben inderdaad niet zo onder de indruk van Rasmus. Ik denk niet dat hij Ajax indirect beter gaat maken. En als hij als vervanger van Maduro komt, dan zal hij, net als Maduro, waarschijnlijk op de bank zitten.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Zo 27 jan 2008 21:16
|
|
Of Perez schuift naar de aanval en er komt een plek vrij voor Lindgren op het middenveld.
|
Anonymous
|
Geplaatst: Zo 27 jan 2008 21:18
|
|
er zou gezocht moeten worden naar een verbetering tov maduro geen vervanger!!!
|
H+10
|
Geplaatst: Zo 27 jan 2008 21:21
|
|
Zou kunnen maar ik vind Perez toch het best op de positie waar hij nu speelt. Je zag het vorig seizoen, toen hij op links speelde kwam hij regelmatig naar binnen en dus was er minder dreiging van die kant en liep hij nog wel eens gaatjes dicht. Maar goed, het zou kunnen, Perez in de aanval en Lindgren op het middenveld. Dan nog zie ik Lindgren niet op de positie van Perez spelen omdat het in mijn ogen meer een controlerende speler is dan een aanvallend ingestelde middenvelder is zoals Kenneth.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Zo 27 jan 2008 21:22
|
|
Maar Perez is niet iemand die de balans in de gaten houdt. Zo iemand is Lindgren wel. Plus hij heeft toch meer een 'edge' dan een Maduro. Meer dynamiek.
|
H+10
|
Geplaatst: Zo 27 jan 2008 21:27
|
|
Het komt er dus op neer dat Koster per wedstrijd de afweging moet maken wie hij opstelt, Perez of Lindgren?
|
Jood en Jodin
Forum berichten: 19
|
Geplaatst: Zo 27 jan 2008 21:33
|
|
ik ben al blij dat er in ieder geval aankopen worden gedaan.
Ik vind het wel een leuke speler bij Groningen maar hoe die het bij Ajax zal doen dat wordt maar afwachten net als bruno trouwens..
maar ik heb er nog steeds wel vertrouwen in eigenlijk :ja:
|
Demosthenes
Forum berichten: 562
|
Geplaatst: Zo 27 jan 2008 21:45
|
|
Citaat: Maar Perez is niet iemand die de balans in de gaten houdt. Zo iemand is Lindgren wel. Plus hij heeft toch meer een 'edge' dan een Maduro. Meer dynamiek.
Perez is een speler die gewoon doet waar hij zin in heeft. Laat hem dan maar in de voorhoede staan.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Zo 27 jan 2008 21:53
|
|
Ik ben blij dat ik hier mensen tot nu toe nog niet heb horen zeggen dat het wanbeleid van Ajax is om een speler terug te halen die we twee jaar geleden al hadden. ance2: XD
|
Lucas
Forum berichten: 2866
Nieuws reacties: 8
|
Geplaatst: Zo 27 jan 2008 21:56
|
|
Ach, een speler kan zich ontwikkelen. Ook de Boer is teruggekocht. Maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat Lindgren indertijd wel erg snel is afgeschreven
|
Jesse
Forum berichten: 57
|
Geplaatst: Zo 27 jan 2008 21:56
|
|
Nu komt het wel heel raar over als ik dat hier ga roepen, hè?
Wat mij wel opvalt is dat niemand op AT (of hier) zelf met die naam op de proppen is gekomen. Zo opvallend was hij dus niet bij Groningen.
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
|
Geplaatst: Zo 27 jan 2008 21:57
|
|
Citaat: Ik ben blij dat ik hier mensen tot nu toe nog niet heb horen zeggen dat het wanbeleid van Ajax is om een speler terug te halen die we twee jaar geleden al hadden. ance2: XD
Ik houd me ingetogen, maar dat Ajax in verband wordt gebracht met Lindgren toont wel aan dat het niet goed zit met het aankoopbeleid.
|
Anonymous
|
Geplaatst: Zo 27 jan 2008 21:57
|
|
maaar dat zou niet meer zijn dat oud nieuws aankaarten thomas
|
Eto'o
|
Geplaatst: Zo 27 jan 2008 21:58
|
|
Citaat: Maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat Lindgren indertijd wel erg snel is afgeschreven
Dat kan, maar Lindgren had destijds op beide posities niet de minsten voor zich staan in de pikorde (Sneijder en Maduro). En het is niet alsof je iedere aardige speler kan behouden voor de club. Voor Lindgren was destijds gewoon geen plaats. Ik vind het juist van inzicht getuigen dat Van Geel destijds bij de verkoop van Lindgren aan Groningen blijkbaar een terugkoop-clausule heeft afgedwongen. Lindgren is een betere speler dan hij twee jaar geleden was. Dit is in zekere zin een bewuste investering geweest.
Citaat: Wat mij wel opvalt is dat niemand op AT (of hier) zelf met die naam op de proppen is gekomen. Zo opvallend was hij dus niet bij Groningen.
Ik vind Lindgren al langer een goede middenvelder, maar ik vond en vind iemand als Bradley bijvoorbeeld beter.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Zo 27 jan 2008 22:04
|
|
Citaat: Maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat Lindgren indertijd wel erg snel is afgeschreven
Dat kan, maar Lindgren had destijds op beide posities niet de minsten voor zich staan in de pikorde (Sneijder en Maduro). En het is niet alsof je iedere aardige speler kan behouden voor de club. Voor Lindgren was destijds gewoon geen plaats. Ik vind het juist van inzicht getuigen dat Van Geel destijds bij de verkoop van Lindgren aan Groningen blijkbaar een terugkoop-clausule heeft afgedwongen. Lindgren is een betere speler dan hij twee jaar geleden was. Dit is in zekere zin een bewuste investering geweest.
Volgens mij kwam hij te licht, en hij speelde toen in Jong Ajax. Nu gaat Ajax een paar miljoenen opboeren voor een speler die het zelf heeft weggedaan. Get to the point, Thomas. Ajax is niet meer de club die onbekende spelers of ruwe diamantjes kan halen, als ik af ga op de aankopen die het dit en vorig seizoen heeft gedaan. Daarom is MvG ongeschikt voor dit job.
|
Lucas
Forum berichten: 2866
Nieuws reacties: 8
|
Geplaatst: Zo 27 jan 2008 22:04
|
|
Maar ligt dat aan de club en het aanzien, aan de scouting of aan van Geel?
|
D_skilled
|
Geplaatst: Zo 27 jan 2008 22:09
|
|
Citaat: Maar ligt dat aan de club en het aanzien, aan de scouting of aan van Geel?
Soiewso ligt het niet aan de scouting. MvG is de eindverantwoordelijke en hij is iemand die braaf luistert wat de trainer hem voor boodschappenlijstje voorschoteld. Door de waardeloze aankopen die het heeft gedaan is het aanzien van Ajax toch wel gedaald. De geschiedenis maakt veel goed. Dat was toen, het gaat nu over de heden.
|