Forum
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Nog actieve Godenzonen » Samuel Kuffour
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Samuel Kuffour
Maker: yk_93Bekeken: 7098
Status: InactiefBerichten: 143
+ Nieuw bericht <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Anonymous

Forum berichten: 4060
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Zo 27 jan 2008 00:43
Het is nog niet helemaal rond, maandag nog even de medische keuring afwachten en dan :gelukkignieuwjaar: :hurrah:
Demosthenes

Forum berichten: 562
Geplaatst: Zo 27 jan 2008 01:20
Citaat:
Het is nog niet helemaal rond, maandag nog even de medische keuring afwachten en dan :gelukkignieuwjaar: :hurrah:

Hij zal toch wel 34 zijn i.p.v. 31!
Anonymous

Geplaatst: Zo 27 jan 2008 01:29
zolang hij in europa speelt is zijn geboortejaar 1976, ik geloof dat wel
H+10

Forum berichten: 377
Geplaatst: Zo 27 jan 2008 10:39
Ik weet nog niet of we blij moeten zijn met zijn komst of niet. Eerlijk gezegd ben ik nooit fan geweest van de man, omdat ik denk dat het een te beperkte voetballer is. Als je kijkt naar de clubs waar hij gespeeld heeft zou je zeggen dat ik het verkeerd zie want het zijn niet de minste clubs. Ik laat hem mij graag overtuigen dat ik het mis heb en hem al die tijd onderschat heb.
Anonymous

Geplaatst: Zo 27 jan 2008 14:25
het is wel een mooie deal, half jaartje testen en dan niet de portomonee trekken - een min of meer gratis speler dus
H+10

Forum berichten: 377
Geplaatst: Zo 27 jan 2008 14:48
Hadden ze misschien met Colin en Delorge ook moeten doen...hoewel Colin de laatste twee wedstrijden niet echt slecht was.
Robbin-R

Forum berichten: 147
Geplaatst: Zo 27 jan 2008 15:39
Het was ook moeilijk om over de afgelopen twee wedstrijden nog veel slechter te zijn dan de rest.

Maar goed, over Kuffour, het lijkt me een goede oplossing hem inderdaad eerst een half jaar te huren, maar dit lijkt me zo'n onlogische constructie, want AS Roma verhuurt hem nu toch ook al aan Livorno?
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Geplaatst: Zo 27 jan 2008 17:44
Nee, volgens mij vorig seizoen. Nu zit hij op de tribune van AS Roma.
Eto'o

Forum berichten: 11824
Geplaatst: Zo 27 jan 2008 17:53
Als die jongen geen fysieke ongemakken kent, is hij wat mij betreft meer dan welkom en is dit een goede deal. Koster is wat dat betreft positief gestemd:

Citaat:
27/1/2008 - Ajax onderhandelt nog over voorwaarden overgang Kuffour
(Gepost door RvN)

BRON: Nu.nl

Dat Samuel Kuffour naar Ajax komt, is inmiddels wel zeker. Maar volgens het ANP (zie Nu.nl) onderhandelt Ajax nog wel over de voorwaarden van de transfer. De club geeft de verdediger waarschijnlijk een contract voor de rest van het seizoen en beslist daarna of hij transfervrij overkomt. De mogelijkheid bestaat ook nog dat Ajax de Ghanees voor de rest van het seizoen moet huren. Ook in dat geval heeft de Amsterdamse club de eerste optie om hem in de zomer transfervrij over te nemen.

Koster: "We hebben hem gehaald als rechter centrale verdediger. Daar kwamen we na het vertrek van Jaap Stam nog mensen tekort. Hij is een ervaren jongen die zich ook fit heeft gehouden. Ik denk dat hij er snel staat."

AN

Ik ben benieuwd wie er z'n basisplaats kwijtraakt. Van der Wiel komt volgens mij sowieso op de bank terecht. Helaas. Heitinga en Lindgren (?) zullen wel gaan concurreren op de positie van controleur/verdedigende middenvelder. Vermaelen samen met Kuffour achterin. Vertonghen die concurreert met Emanuelson en Bruno Silva op rechts.
D_skilled

Forum berichten: 5208
Geplaatst: Zo 27 jan 2008 21:59
Kuffour zal nooit meer op zijn oude niveau komen en zal hopeloos floppen.
Lucas

Forum berichten: 2866
Nieuws reacties: 8
Geplaatst: Zo 27 jan 2008 22:00
Waarom denk je dat?
Anonymous

Geplaatst: Zo 27 jan 2008 22:02
de wens is de vader van de gedachte ;)
Ad

Forum berichten: 2481
Geplaatst: Zo 27 jan 2008 22:33
Ik moet het allemaal nog zien met Sammy Kuffour........als hij nog steeds zo goed is als in zijn Bayern tijd.....had ie dan nu niet in de selectie van Ghana gezeten voor de Afrika cup?? :ja:
Bovendien is het een Ajax aankoop en wat dat betekent hebben we de afgelopen 7 jaar allemaal met groot afgrijzen kunnen aanschouwen.
In Eindhoven komen ze met een volslagen onbekende Hongaar aandragen en dat blijkt weer een schot in de roos als de voortekenen niet bedriegen. Doodziek ben ik ervan.... ick:
D_skilled

Geplaatst: Zo 27 jan 2008 22:50
Citaat:
Waarom denk je dat?

Mentaal zit die jongen niet meer goed in elkaar. Heeft geen wedstrijdritme, en ik vond hem bij Bayern alleen een solide basiskracht.
Jesse

Forum berichten: 57
Geplaatst: Zo 27 jan 2008 22:55
En hoe weet jij dat hij mentaal niet meer goed in elkaar zit?
Eto'o

Geplaatst: Zo 27 jan 2008 22:56
Hij heeft toch slechts bij Roma gedragsproblemen gekend?
D_skilled

Geplaatst: Zo 27 jan 2008 23:02
Citaat:

De feiten spreken voor zich, hij heeft sinds zijn vertrek bij Bayern meer de tribune gezien dan op het veld gestaan.
Eto'o

Geplaatst: Zo 27 jan 2008 23:09
Die feiten bewijzen niet dat Kuffour gedragsproblemen heeft gekend. Net zo min als ze bewijzen dat hij fysieke problemen heeft gekend.

Bij Roma schijnt hij in z'n eerste seizoenshelft overigens nog erg goed gepresteerd te hebben.
Jesse

Geplaatst: Ma 28 jan 2008 00:37
Citaat:

De feiten spreken voor zich, hij heeft sinds zijn vertrek bij Bayern meer de tribune gezien dan op het veld gestaan.

Knappe redenering. Je zegt dus eigenlijk dat hij beter was dan zijn concurrent, maar door zijn mentale probleem op de tribune is gekomen? Maar eerder zeg je nog dat hij alleen bij Bayern een solide basiskracht was? Dus wat is het nou?
- Kwam hij op de tribune door zijn mentale probleem?
- Of kwam hij op de tribune omdat hij geen solide basiskracht meer was en het zogenaamde mentale probleem er dus niks mee te maken heeft.

Óf het is een combinatie van beide, maar dan wacht ik nog steeds op antwoord waarom jij weet dat hij mentale problemen heeft.
D_skilled

Geplaatst: Ma 28 jan 2008 00:46
Citaat:
Knappe redenering. Je zegt dus eigenlijk dat hij beter was dan zijn concurrent, maar door zijn mentale probleem op de tribune is gekomen? Maar eerder zeg je nog dat hij alleen bij Bayern een solide basiskracht was? Dus wat is het nou?
- Kwam hij op de tribune door zijn mentale probleem?
- Of kwam hij op de tribune omdat hij geen solide basiskracht meer was en het zogenaamde mentale probleem er dus niks mee te maken heeft.

Óf het is een combinatie van beide, maar dan wacht ik nog steeds op antwoord waarom jij weet dat hij mentale problemen heeft.

Ik heb gezegd dat ik hem bij Bayern een solide basiskracht vond, maar na zijn vertrek heeft hij er niet veel van gebakken en wat ik heb gehoord van een Ghanese vriend is dat hij mentale problemen had en ook minder begon te spelen. Het is gewoon niet mijn speler.
Jesse

Geplaatst: Ma 28 jan 2008 09:57
Aha, dat is al heel wat anders dan 'de feiten spreken voor zich.'

Maar goed, we zullen zien of hij het niveau nog heeft.
Lucas

Forum berichten: 2866
Nieuws reacties: 8
Geplaatst: Ma 28 jan 2008 10:07
Waar ik me zorgen over maak is dat hij ongetwijfeld tijd nodig zal hebben om weer een beetje fit en op nivo te komen. Tijd die Ajax natuurlijk niet heeft. Eind april is de competitie volgens mij alweer afgelopen, en als we niet uitkijken feitelijk al over een week
Demosthenes

Forum berichten: 562
Geplaatst: Ma 28 jan 2008 10:45
Citaat:
Waar ik me zorgen over maak is dat hij ongetwijfeld tijd nodig zal hebben om weer een beetje fit en op nivo te komen. Tijd die Ajax natuurlijk niet heeft. Eind april is de competitie volgens mij alweer afgelopen, en als we niet uitkijken feitelijk al over een week

en dan zal Van der Wiel ook weer speeltijd krijgen!

Over een week kan de competitie niet afgelopen zijn, we zouden dan wel eens vijfde kunnen staan en hard moeten gaan vechten voor het behoud van die plek.
Ad

Forum berichten: 2481
Geplaatst: Ma 28 jan 2008 14:33
Citaat:

en dan zal Van der Wiel ook weer speeltijd krijgen!

Over een week kan de competitie niet afgelopen zijn, we zouden dan wel eens vijfde kunnen staan en hard moeten gaan vechten voor het behoud van die plek.

Triest maar waar en ik heb er een vreselijk slecht gevoel over.
Eto'o

Geplaatst: Ma 28 jan 2008 15:09
Citaat:

Geen idee of dit helpt tegen je zorgen, maar Koster heeft gezegd dat hij denkt dat Kuffour er vrij snel zal staan.

Als Kuffour de afgelopen tijd niet veel blessureleed heeft gekend en fysiek in orde is is er wat mij betreft geen probleem. Een fitte speler heeft niet zo heel veel nodig om weer wedstrijdritme op te doen.
+ Nieuw bericht <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.887
Berichten: 213.631 Onderwerpen: 2.462 Nieuwste lid: vpdzflq308
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.311.847 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Nog actieve Godenzonen » Samuel Kuffour
Ga
Zoeken: