Forum
Forumoverzicht » Onder De Streep » Kleedkamer 2 » 27 januari: Vitesse-Ajax
Ga
Zoeken:

Onderwerp: 27 januari: Vitesse-Ajax
Maker: Eto'oBekeken: 4254
Status: InactiefBerichten: 71
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Leonel

Forum berichten: 2494
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Zo 27 jan 2008 16:25
Citaat:
Ajax begint beetje bij beetje beter te spelen. Ik vond vandaag hoopgevend, op de uitslag na dan. Komende twee thuiswedstrijden moeten wel gewonnen worden .

Dus 1 slechte voorzet bewijst dat Leonardo geen voorzet heeft. Ik ben overigens blij dat anderen nu zeggen dat Rommedahl behoorlijk speelde, ik durf dat niet meer. Suarez speelde beroerd, maar wel beter dan de voorgaande wedstrijden, laten we hopen dat ie op de weg terug is.

ik sluit me bij jou aan en ik wil er nog aan toevoegen dat ik perez en huntelaar de zwakke schakels vandaag vond en heitinga en emanuelson speelden vandaag erg sterk.
Jesse

Forum berichten: 57
Geplaatst: Zo 27 jan 2008 16:40
Wat vond je van Perez, Luuk?
Lucas

Forum berichten: 2866
Nieuws reacties: 8
Geplaatst: Zo 27 jan 2008 16:43
Niet al te opvallend, maar de laatste wedstrijden komt er steeds meer voetbal in de ploeg. Meer combinaties en minder toeval en individuele acties. Ik vermoed dat Perez daar een grote rol in speelt.
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Geplaatst: Zo 27 jan 2008 17:45
Ik vind Perez en Huntelaar teveel dingen missen om AJAX ook AJAX-voetbal te laten spelen. Perez mist de verdedigende kwaliteiten en Huntelaar de voetballende kwaliteiten. Waar vroeger de sterkte lag van AJAX ligt nu de achilleshiel. Het maakt AJAX extra kwetsbaar. Dat zag je deze wedstrijd wel weer.
Eto'o

Forum berichten: 11824
Geplaatst: Zo 27 jan 2008 18:25
Citaat:
Vitesse wacht boete voor Davids-incident

Vitesse zal de komende week een boete tegemoet zien. In het competitieduel tegen Ajax (2-2) werd er vanuit het Vitesse-vak een projectiel richting Edgar Davids gegooid. De middenvelder van de Amsterdammers was overigens niet zichtbaar gewond.

Volgens De Telegraaf zou het gaan om een aansteker. Voor de Arnhemmers hangt er een geldboete boven het hoofd. Scheidsrechter Eric Braamhaar nam het projectiel in ontvangst en gaf het af aan de vierde official. Braamhaar zal het incident waarschijnlijk opnemen in zijn wedstrijdrapport.

Ajaxfans.net
Lucas

Geplaatst: Zo 27 jan 2008 20:40
Citaat:
Ik vind Perez en Huntelaar teveel dingen missen om AJAX ook AJAX-voetbal te laten spelen. Perez mist de verdedigende kwaliteiten en Huntelaar de voetballende kwaliteiten. Waar vroeger de sterkte lag van AJAX ligt nu de achilleshiel. Het maakt AJAX extra kwetsbaar. Dat zag je deze wedstrijd wel weer.

Het verbijstert me dat je Suarez in dit rijtje overslaat
Jesse

Geplaatst: Zo 27 jan 2008 20:42
Misschien ben je toch echt de enige die ziet dat die jongen geen kwaliteiten heeft, Luuk.
Lucas

Geplaatst: Zo 27 jan 2008 20:44
Neenee, het gaat over de context van de post van 343. Die beweert dat Perez en Huntelaar niet geschikt zijn voorhet klassieke Ajaxspel. Afgezien van zijn goddelijke kwaliteiten, is Suarez dat ook niet :666:

Maar de enige zijn heeft me nooit tegen gehouden Jesse. Ik was ook de enige ooit die van Geel en Koeman tot ramp voor Ajax bestemplede
Jesse

Geplaatst: Zo 27 jan 2008 20:46
Oh, het is ook niet erg dat je de enige bent. Maar misschien verbijstert het je dan wat minder.

Suarez heeft toch gewoon de voetbalkwaliteiten voor Ajax, of vind je dat ook niet?
Lucas

Geplaatst: Zo 27 jan 2008 20:47
Welke positie in het klassieke Ajaxspel is hij geschikt voor?

Huntelaar heeft geen kwaliteiten voor Ajax?
Eto'o

Geplaatst: Zo 27 jan 2008 20:48
Citaat:
Maar de enige zijn heeft me nooit tegen gehouden Jesse. Ik was ook de enige ooit die van Geel en Koeman tot ramp voor Ajax bestemplede

Tegen de tijd dat jij Van Geel bombardeerde tot een ramp (ik kan het me niet helemaal herinneren, wel dat je hem een gluiperd vond) begonnen er volgens mij wel meerdere mensen te twijfelen aan hem. Wat wel helemaal waar is is dat jij bij z'n aanstelling veel afwachtender was en je verbaasde over de hosanna-stemming op AT.
Admin Rob

Forum berichten: 92
Geplaatst: Zo 27 jan 2008 22:31
O.a. foto's en een klein flimpje van deze wedstrijd op:
http://verusx.net/?p=415
Ad

Forum berichten: 2481
Geplaatst: Zo 27 jan 2008 22:35
Citaat:
Twente uit
Heerenveen uit
Psv uit
Groningen uit
Nac uit
Roda uit

Nou, dan kunnen we zelfs de CL-play-offs wel vergeten.

Van dit lijstje wint dit klote elftal er misschien eentje, maar dat we dit jaar overal naast gaan pissen lijkt me glashelder ja.......kutelftal !!
Lucas

Geplaatst: Ma 28 jan 2008 07:31
Je vond het gisteren niet redelijk gaan Ad? Niet dat dat voldoende zou moeten zijn voor Ajax, maar de weg naar boven gaat geleidelijk, en volgens mij is die wel ingezet
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Ma 28 jan 2008 10:28
Maar op wat bouwt AJAX nu eigenlijk? Op Heitinga? Volgend seizoen weg. Urby? Weg. Davids? Gaat hij door? Huntelaar? Weg. Perez?
Lucas

Geplaatst: Ma 28 jan 2008 10:43
Het is niet zo dat er niets meer overblijft. Volgend seizoen zoiets (?)

--------------------------Stekelenburg--------------------------

Silva-----------Kuffour-----------Vermaelen------Vertonghen

---Defour--------------------------------------------Lindgren---
------------------------------Perez-------------------------------

Vacature-----------------------------------------------Vacature
------------------------------Suarez-----------------------------
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Ma 28 jan 2008 10:50
Kuffour moeten we maar afwachten hoe die gaat presteren. laten we hopen dat hij het beter doet dan Urzaiz en Luque.
Defour zie ik komen voor de positie van Perez. Kennedy en Leonardo zullen volgend seizoen wel de kans krijgen op die posities, denk ik.
Ad

Geplaatst: Ma 28 jan 2008 14:29
Citaat:
Je vond het gisteren niet redelijk gaan Ad? Niet dat dat voldoende zou moeten zijn voor Ajax, maar de weg naar boven gaat geleidelijk, en volgens mij is die wel ingezet

Ik vind dat een club als Ajax ten alle tijde moet winnen van houthakkers als Vitesse, Nac, VVV, Excelsior en NEC Lucas en ook gisteren mistte ik weer de echte wil om te winnen en dat terwijl je weet dat Pisvee al met enorm veel geluk de 3 punten binnen heeft.........triest vind ik het en dat meen ik echt. :cry:
Ad

Geplaatst: Ma 28 jan 2008 14:30
Citaat:
Maar op wat bouwt AJAX nu eigenlijk? Op Heitinga? Volgend seizoen weg. Urby? Weg. Davids? Gaat hij door? Huntelaar? Weg. Perez?

Dat bedoel ik.......onze lijdensweg is nog lang niet ten einde........nog lang niet. :anger:
Eto'o

Geplaatst: Ma 28 jan 2008 15:27
Citaat:
Ik vind dat een club als Ajax ten alle tijde moet winnen van houthakkers als Vitesse, Nac, VVV, Excelsior en NEC Lucas en ook gisteren mistte ik weer de echte wil om te winnen en dat terwijl je weet dat Pisvee al met enorm veel geluk de 3 punten binnen heeft.........triest vind ik het en dat meen ik echt. :cry:

Een gebrek aan inzet bij Ajax? Dat heb ik bij het gros van de spelers niet gezien hoor.
Ad

Geplaatst: Ma 28 jan 2008 18:10
Citaat:

Een gebrek aan inzet bij Ajax? Dat heb ik bij het gros van de spelers niet gezien hoor.

Als je alleen kijkt hoe de heren de duels ingaan en op cruciale momenten balverlies lijden, dat heeft alles met inzet en de wil om te winnen te maken Thomas. Een speler die echt wil winnen lijdt geen knullig balverlies en zo ja, dan vecht ie terug om zijn fout te herstellen.
Bij Ajax gaan eerst de koppies naar beneden vol onbegrip en dan komt de reactie......meestal veel te laat. De enige 2 die hierboven staan zijn Heitinga en Edgar en hopelijk in de toekomst Silva.
Ajax heeft teveel mentaal zwakke zielen met Urby voorop.
Scio

Forum berichten: 1939
Geplaatst: Ma 28 jan 2008 18:13
Citaat:

Als je alleen kijkt hoe de heren de duels ingaan en op cruciale momenten balverlies lijden, dat heeft alles met inzet en de wil om te winnen te maken Thomas. Een speler die echt wil winnen lijdt geen knullig balverlies en zo ja, dan vecht ie terug om zijn fout te herstellen.
Bij Ajax gaan eerst de koppies naar beneden vol onbegrip en dan komt de reactie......meestal veel te laat. De enige 2 die hierboven staan zijn Heitinga en Edgar en hopelijk in de toekomst Silva.
Ajax heeft teveel mentaal zwakke zielen met Urby voorop.

Ik heb Urby anders verscheidene malen prachtige slidings zien uitvoeren en Kolk ongeveer 30 a 40 meter zien achtervolgen tot aan de doellijn. Het valt wel mee met dat gebrek aan inzet. Het ligt veel meer aan het feit dat Luis en Kenneth weigeren mee te verdedigen en Ajax daardoor in ondertal stond op het middenveld. dan kun je niet 'blind' je man proberen aan te pakken maar in de zone verdedigen. en da's heel wat met deze verdediging.
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.888
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.314.455 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Onder De Streep » Kleedkamer 2 » 27 januari: Vitesse-Ajax
Ga
Zoeken: