Geregistreerd: 18-08-2007 Forum berichten: 22238 Nieuws reacties: 1 Woonplaats: -
Geplaatst: Do 16 dec 2010 23:18
Ik ook. Vooral als hij in mijn duim beet.
We hebben vast iets fout gedaan, maar we hebben er wel veel tijd aan gespendeerd.
In het begin (eerste jaar) zat hij gewoon op mijn hand en was hij lief. Daarna werd hij agressief. Zelfs tegen mijn moeder die hem opgevoed had.
Geregistreerd: 23-08-2007 Forum berichten: 4289 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Za 18 dec 2010 18:02
Zelfde soort verhaal eens gehoord van een kennis. Beestje ging zichzelf ineens kaal plukken. Sneu. Niet echt een huisdiertje, als het dat al is, voor mij.
Though plagued with problems of their own, cuts do denounce hateful violence by skinheads ("13 Steps to Nowhere") and undue leniency toward criminals ("Drag the Waters").
Growling and screaming, this obnoxious band spews all sorts of vile sludge. Listeners are urged to solve problems with "pills that kill" and a "gun up to the mouth" on "Suicide Note (Parts 1 & 2)." A vicious verbal attack is launched against the media and the world in general on "War Nerve," just one of many tracks punctuated with the f-word. The title assault (to call it a "song" would be much too kind) uses obscenities to condemn the alternative/punk rock movement. Elsewhere, the lead vocalist vomits forth a string of dark pleasures including oral lust, angel dust, anal whore, VD ecstasy and lesbian love. Yuck.
On this maddening disc, Pantera claims to be "in position to wage teenage mayhem." It's true. Keep this venomous snake in the grass far away from your home.
Geregistreerd: 08-11-2009 Forum berichten: 125 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: Noord-Brabant
Geplaatst: Vr 7 jan 2011 14:53
Haha, heb me tranen in mijn ogen staan na het zien van dat filmpje over die Rus . Mijn moeder komt uit Rusland dus ik versta sommige dingen die hij zegt (hij heeft het over de kwaliteit van de muziek etc). En dan dat dansje aan het einde nadat hij hoort dat Van Beukering bij Feyenoord zit .
Geregistreerd: 20-10-2009 Forum berichten: 4733 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 7 jan 2011 15:49
Citaat:
Doelpuntje hoor.
Vanaf 0.20 sec.
Zeker een aardig doelpunt, bij deze goal moest ik gelijk aan Chivu, die heeft ooit ook op zo'n soort manier gescoord. Wel even doorspoelen naar 0:26, de kwaliteit is wel matig helaas.
Deze scheids is echt een grap eerst een penalty geven voor een prachtige swalbe en daarna gewoon de penalty afkeuren. Let op het shirt van de scheids hij is echt een topper.
Geregistreerd: 22-01-2010 Forum berichten: 772 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 7 jan 2011 16:46
Citaat:
Zeker een aardig doelpunt, bij deze goal moest ik gelijk aan Chivu, die heeft ooit ook op zo'n soort manier gescoord. Wel even doorspoelen naar 0:26, de kwaliteit is wel matig helaas.