Geregistreerd: 20-10-2009 Forum berichten: 4733 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 8 nov 2010 17:18
Ja, ik begrijp zeker wat je bedoeld en snap het ook wel, maar ik wilde zijn naam er gewoon even bij vermelden want hij stuurde hem naar mij. Zijn tijd is inderdaad voorbij op dit forum.
Geregistreerd: 31-03-2009 Forum berichten: 2138 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 8 nov 2010 23:35
Ach, Fregge kon inderdaad vervelend zijn, maar ik vond ook dat sommige mensen hem bewust (en soms onterecht) opzochten hier. Één ding deed hij tenminste als de beste, mierenneuken naar het hoogste niveau tillen .
Geregistreerd: 29-11-2008 Forum berichten: 895 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Di 9 nov 2010 11:25
Shit, 18sept 2008 heeft hij zich geregistreerd op voetbalprimeur en is meegegaan met de verhuizing naar voetbalelite. AF wint, maar of dat om te vieren is?
Geregistreerd: 17-05-2009 Forum berichten: 3150 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Di 9 nov 2010 11:28
Citaat:
Nog niet. Die arme drommels...wisten ze maar wat ze te wachten stond....
Sorry, Toby maar ik heb hartelijk moeten lachen om je discussie met Fregge op de chat (net even terug gelezen).
Dat je die gozer niet al véél eerder een ban hebt gegeven als dat al 2 jaar aan de gang is.
Respect voor hoe lang je het volgehouden hebt want bij mij (als ik moderator was) dan was hij na een paar weken al gebanned.
Maargoed, het stripje is wel grappig (al is die gewoon van Telegraaf, dacht ik).
Geregistreerd: 18-08-2007 Forum berichten: 22238 Nieuws reacties: 1 Woonplaats: -
Geplaatst: Di 9 nov 2010 11:42
We vieren in ieder geval dat hij een lid is geweest, Hannes.
Ja, ik kan er nu ook wel om lachen, sincere1983. Vooral om dit: "Toby, jij MOET vriendelijk blijven"
Discussie? Met een geestelijke gehandicapte Chinese man die eigenlijk van Mars afkomstig is en s'avonds roze vrouwenkleren draagt en alleen kaas eet omdat het goed is voor de lijn is het nog makkelijker praten....ik noem maar wat.
Geregistreerd: 17-05-2009 Forum berichten: 3150 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Di 9 nov 2010 11:58
Citaat:
We vieren in ieder geval dat hij een lid is geweest, Hannes.
Ja, ik kan er nu ook wel om lachen, sincere1983. Vooral om dit: "Toby, jij MOET vriendelijk blijven"
Discussie? Met een geestelijke gehandicapte Chinese man die eigenlijk van Mars afkomstig is en s'avonds roze vrouwenkleren draagt en alleen kaas eet omdat het goed is voor de lijn is het nog makkelijker praten....ik noem maar wat.
Geregistreerd: 17-04-2009 Forum berichten: 177 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Di 9 nov 2010 12:08
kennen jullie deze al:
Bij Jantje in klas worden de leerlingen gevraagd wat hun vaders voor beroep hebben.
Eenmaal bij jantje aangekomen zegt hij: mijn vader is stripper in een homobar.
Na afloop van de les vraagt de juf aan Jantje: je vader is niet echt stripper in een homobar he?
Jantje: nee, maar ik kan moeilijk zeggen dat mn vader keeper van Feyenoord is.
Geregistreerd: 20-10-2009 Forum berichten: 4733 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Di 9 nov 2010 14:05
Haha, ja ik dat is een verkapte versie van deze:
Citaat:
Een lerares lager onderwijs start op een nieuwe basisschool in Rotterdam. Op de eerste dag probeert ze een goede indruk na te laten op de kinderen, dus begint ze over voetbal, vertellende dat ze een Feyenoord-fan is. Ze vraagt de leerlingen hun hand op te steken als ze ook supporter van die club zijn. En ja hoor, alle handjes massaal de lucht in, behalve eentje...
Dus de lerares vraagt : "waarom steek jij je hand niet op?"
Jantje antwoordt : "omdat ik geen Feyenoord-supporter ben"
De lerares helemaal verbouwereerd, bijna in shock, vraagt dan op gemene toon: "en van wie mag jij dan wel supporter zijn"?
Jantje : " ik ben een Ajax supporter en daar ben ik TROTS op!"
De lerares kon haar oren niet geloven en vroeg hoe het kwam dat hij Ajax supporter was.
Jantje : "omdat mijn moeder en vader Ajax supporters zijn, dus ben ik dat automatisch ook."
De lerares, die duidelijk geirriteerd is, zegt: "maar dat is toch geen REDEN om een Ajax supporter te zijn? Je hoeft toch niet altijd zoals je moeder of je vader te zijn. Want stel dat je moeder een hoer is en je vader een verdwaalde homo, wat zou jij dan zijn ?!"
Jantje zegt droog met een fijn lachje: "Tja, dan zou ik waarschijnlijk Feyenoord supporter zijn
Geregistreerd: 24-08-2010 Forum berichten: 179 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 12 nov 2010 00:01
Haha wel een leuk verhaaltje, weet niet precies waar het te plaatsen dus doe het maar hier. Toen de wedstrijd begon vanavond hoorde ik dat Leo Driessen commentaar gaf. Wij moeten altijd erg lachen om zijn uitspraken hier thuis en we ergeren ons soms ook wel aan hem, dus ik twitterde: "Oh god, Leo Driessen." Krijg ik net een tweet van Leo terug: "En, viel het mee? Groeten Leo." Hahaha wat een held!