P.s. Verliefdheid is een toverbal, geweldig toch, hoe dat zo sterk in je kop kan blijven steken.
Dat (min 'geweldig toch') is reden 1.
Reden 2 is dat het een ontzettend dom mannetje is dat praat voordat die uberhaubt heeft nagedacht voordat die wat zegt. Zo deed die bij Paul de Leeuw (ja, lach maar, maar Mooi Weer de Leeuw was een geweldig programma, waar je haast zeker wist dat er wel iets ging gebeuren) en zo doet die nog steeds:
Dat gozertje is net begonnen met de pubertijd, dan moet je zeuren op je ouders, giechelen om meisjes, comazuipen en wat Lexafca en z'n vrienden allemaal wel niet doen. Niet stoer lopen doen in een BNN show.
Geregistreerd: 22-07-2008 Forum berichten: 291 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: Den Haag
Geplaatst: Do 12 aug 2010 15:20
Nou fregge opzich vind ik dit niet eens zo erg hoor.
Maar ik weet wel hoe die persoonlijk is, maatje van mij zat met hem op school.
Hij is een arrogant mannetje wat denkt dat die de hele wereld al op z'n hand heeft.
Ook praat die naar andere alsof ze minderwaardig zijn en om die rede is die op zijn school ook niet echt geliefd. Meerdere keren heeft die bij de directrice gezeten omdat die anders wegens zijn grote mond in mekaar geslagen zou worden.
Sorry maar Darcey, deze jongen is een arrogante kwal die op veel mensen hun zenuwen werkt!
Me haren gaan recht overeind staan als ik hem hoor praten!
Geregistreerd: 18-08-2007 Forum berichten: 22238 Nieuws reacties: 1 Woonplaats: -
Geplaatst: Do 12 aug 2010 16:42
Citaat:
P.s. Verliefdheid is een toverbal, geweldig toch, hoe dat zo sterk in je kop kan blijven steken.
Geweldig, ja....geweldig irritant.
Wat een vervelend verwijfd kwalletje, zeg. Maar ik heb al eerder mijn mening daarover gegeven. Als je zulke muziek goed vindt als man zijnde (van vrouwen kun je nu eenmaal niet anders verwachten), dan ben je in mijn ogen geen man. Maar helaas....Nederland is een plat land en dan heb ik het niet over het landschap.
Geregistreerd: 20-08-2008 Forum berichten: 406 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: Leiderdorp
Geplaatst: Do 12 aug 2010 16:44
Citaat:
Nou fregge opzich vind ik dit niet eens zo erg hoor.
Maar ik weet wel hoe die persoonlijk is, maatje van mij zat met hem op school.
Hij is een arrogant mannetje wat denkt dat die de hele wereld al op z'n hand heeft.
Ook praat die naar andere alsof ze minderwaardig zijn en om die rede is die op zijn school ook niet echt geliefd. Meerdere keren heeft die bij de directrice gezeten omdat die anders wegens zijn grote mond in mekaar geslagen zou worden.
Sorry maar Darcey, deze jongen is een arrogante kwal die op veel mensen hun zenuwen werkt!
Me haren gaan recht overeind staan als ik hem hoor praten!
Alles is mis aan die jongen.
Nee oke, dat wist ik niet. Maar boeiend, dat ene hitje vind ik wel leuk, en voor de rest boeit t me eerlijk gezegd geen zak hoe hij is.
Luister je dan naar Frans Bauer muziek? En geloof me! Zelfs met carnaval is 'Verliefdheid is een toverbal' irritant. Die tekst is nuchter al niet mee te zingen, en wil je zat op z'n Jalalala's meezingen, gaat dat ook niet. Vergeleken met JvL is FB goed met carnaval. Die kun je meezingen en mee Jalalala-en. Maar om normaal te luisteren blijven Acda en De Munnik en dat soort muziek gewoon de Nederlandse (pop)muziek de baas.
Geregistreerd: 20-10-2009 Forum berichten: 4733 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 15 aug 2010 22:54
Ghehe, mooi stukje van AjaxF-Side.nl op de vete tussen De Cler en Mario Been:
Citaat:
In de categorie 'Heerlijk dat iemand toch nog wijs is geworden' kwam ons vandaag weer een bericht tegemoet, waar je saaie zondag ineens weer kleur van krijgt. Tim de Cler, ooit Ajacied in hart en nieren, is vandaag volledig bekeerd en heeft zijn eerder opgelopen hersenspoeling volledig van zich af weten te werken
AjaxF-side.NL
Tim de Cler heeft namelijk zijn eigen ruiten ingegooid bij feyenoord. De linksback werd in de rust van de wedstrijd tegen Excelsior (3-2 verlies) naar de kant gehaald door Mario Been en mag van de coach op zoek naar een nieuwe club.
Waar feyenoord een dramatische eerste helft speelde, bleef De Cler zonder veel problemen overeind tegen Tim Vincken. (Tja logisch als je opleiding in Mokum ligt). Dat de linksback na rust niet meer terugkeerde kwam dan ook als een verrrassing voor de vele leeghoofden in het anti-voetbalstadion 'Woudestein'.
"Meneer De Cler had een grote mond en vond zichzelf belangrijker dan het team. Spelers moeten dingen accepteren van de trainer en van elkaar. Tim vond dat hij daar boven moest staan, aldus super mario in de catacomben van 'Slot Woudestein'.
Op de persconferentie ging Been zelfs nog een stapje verder en liet hij weten dat de toekomst van De Cler zeker niet meer bij feyenoord ligt. "Ik hoef hem nooit meer te zien." Waarschijnlijk heeft Tim de vinger op de gevoelige plek gelegd in de rust na zijn aangekondigde wissel, en heeft hij luidkeels gezongen in de kleedkamer: 'Het zijn maar...........................Tja soms komt een mens op sommige momenten tot bezinning en dat begrijpen wij best hoor Tim ;-)
Geregistreerd: 20-10-2009 Forum berichten: 4733 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 18 aug 2010 10:30
Doe mij maar liever ASWH, mijn club SHO heeft daar 3 jaar terug met 8-1 van gewonnen.
Citaat:
SHO zet ASWH volledig te kijk, 8-1!
Na een weekje rust vanwege de afgelasting tegen Capelle kon de BeneVia-brigade weer vol aan de bak tegen ASWH. De Ambachters staan stevig in de middenmoot op een plaats waar SHO met wat meer fortuin in eerdere wedstrijden ook had kunnen staan. Helaas zat er voor de ploeg van Middelkoop (nog) niet meer in dan een voorlaatste plaats op de ranglijst. De SHO-trainer had, op Yuki Ozawa na, een volledig fitte selectie tot zijn beschikking en had na vorige week zelf ASWH-TOGR te hebben aanschouwd besloten om met drie verdedigers aan te treden en Jeroen Roelof als verdedigende middenvelder op te stellen, indachtig de Heitinga-variant van trainer Henk ten Cate bij Ajax-PSV van vorige zondag.
Meteen vanaf de aftrap door de in het blauw/wit gestoken gasten moest doelman Rogier Schomaker al attent reageren om averij te voorkomen. Daarna nam SHO het initiatief wat twee kansen opleverde voor Geert Bakker. De eerste kans van Bakker verdween over het doel en de volgende werd door doelman Van Belzen onschadelijk gemaakt.
Daarna zakte het spel wat weg en werd er van weerskanten weinig afgedwongen. Halverwege de eerste helft kreeg SHO aan de rechterkant een vrije trap te nemen die door Glenn den Uijl hoog in de zestien werd gepompt. Bij de tweede paal was John Powel, met zijn maatje Rafael Andrade in de rug, met het hoofd succesvol: 1-0. Gelijk daarna was Ferry van Lare met een kopbal dreigend maar het leer verdween naast het doel. Daarmee was ook vrijwel al het vuurwerk voor de pauze afgestoken.
Na de rust bracht trainer Bill Tukker twee verse krachten in maar voordat de wedstrijd goed en wel weer op gang was, was de score al verdubbeld. Slecht wegwerken in de Ambachtse-afweer en matig ingrijpen van de goalie leverde Jeroen Roelof een leeg doel op en niet in het minst tot zijn eigen verbazing kon hij simpel zijn eerste officiële doelpunt voor SHO maken: 2-0.
Net voor dat een uur speeltijd er op zat kon ASWH wat terug doen. Een vrije trap van Izaak Verhoeven van ongeveer 25 meter laag in de hoek maakte vlak voor de handen van Schomaker nog een stuit waardoor de bal net niet te keren was: 2-1. Een tegenvaller voor de sluitpost die in de vier voorgaande thuiswedstrijden zijn doel schoon hield en na 433 minuten weer een bal uit het net moest halen. Even hing nog de gelijkmaker in de lucht maar SHO kon toch weer afstand nemen. Roelof bereikte met een lange bal Geert Bakker die de bal panklaar op het hoofd van de volledig vrijlopende Powel deponeerde: 3-1. Vervolgens mocht de weer fitte Martijn Hoek wat speelminuten opdoen als vervanger van Léon de Geus. Met nog een klein kwartier te gaan maakte SHO in een minuut tijd het karwei af. Eerst verzilverde Rafael Andrade een corner van Glenn den Uijl: 4-1 en John Powel kon daarna door de zestien van ASWH rommelen en bij de eerste paal binnenschuiven: 5-1.
Na de dubbele wissel Léon van den Ouden voor John Powel en Fredson Lucas voor Serkan Karal ging het feestje nog even door. Het feestje van met name Léon van den Ouden op zijn 31ste verjaardag.Omdat de uitkomende doelman Van Belzen in een schijnbeweging trapte van Geert Bakker was het voor Van den Ouden simpel: 6-1. Daarna werd de lange spits door een mislukte kopbal van Nixon Dias perfect gelanceerd en weer was Van Belzen een geslagen man: 7-1. De mooiste bewaarde de jarige voor het laatst. Vanaf de rand zestien ramde hij een corner snoeihard in de kruising: 8-1. Een loepzuivere hattrick in een invalbeurt van tien minuten! Door de prachtige overwinning sluipt SHO naar boven en krijgt weer aansluiting met de middenmoot.
Met 8-1 pakte SHO de grootste overwinning ooit op de Kikkershoek. Eerder vielen er ook 9 doelpunten in één wedstrijd tijdens SHO-Noordwijk van 18 maart 2000, die eindigde in 6-3.