Geregistreerd: 04-12-2009 Forum berichten: 75 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: Beverwijk
Geplaatst: Ma 28 jun 2010 22:40
Citaat:
Mooi filmpje.. Hulde aan Benkie nogmaals.. Ben waar blijven je Colums ik wacht erop!
Ha die Riejuh, bedankt voor je compliment jongen, aardig van je!
W.b. mijn columns: tja, ik heb denk ik 'last' van een zg. writers block, want ik voel momenteel niet zo de behoefte om mijn mening op schrift te stellen.
Dat wk beleef ik als voetbal liefhebber en bekijk de verschillende wedstrijden van bijv. het Nederlands elftal, Argentinie, Brazilie en zelfs van Duitsland met interesse maar raak er niet opgewonden van.
Komt mede door dat idiote Oranje publiek. Dat is geen voetbal publiek, maar dat heb ik al in mijn column benoemd 'een droge mond'.
Nee, leuk hoor dat wk, maar voor mij gaat het op 16 juli weer 'kriebelen'. Dan vindt de loting voor de voorrondes van de C.L. plaats. Dan weten wij welk reisje wij kunnen gaan boeken om weer ergens in Europa op een of andere krakkemikkige tribune onze passie voor ons team en onze stad te belijden.
Dan staan wij er weer om de eer van A.F.C.A. uit AMSTERDAM uit te dragen.
Geregistreerd: 20-10-2009 Forum berichten: 4733 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 28 jun 2010 23:59
Haha, nu ik het filmpje nog eens terugkijk ( wat Riejuh zegt hulde voor Ben!! ), vond ik behalve heel het filmpje natuurlijk vooral deze opmerking ontzettend geniaal:
Geregistreerd: 20-10-2009 Forum berichten: 4733 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Di 29 jun 2010 01:04
Ja inderdaad, hier nog een aantal die eventueel zouden kunnen worden ingepast (sommige iets te grof maar wel leuk vind ik ):
Het zijn boeren en moffen tegelijk (klap klap)
Het zijn boeren en moffen tegelijk (klap klap)
Het zijn boeren en moffen, boeren en moffen,
Boeren en moffen tegelijk (klap klap)
't is Fries,
t' is Poot,
en Abe die is dood,
Hoereveen, Hoereveeen
Zeg maar dag met je titel,
dag met je titel,
dag met je titel Feyenoord/PSV
(hangt er vanaf wie het jaar daarvoor
landskampioen werd)
VAL DOOD ALS JE VOOR TWENTE BENT,
VAL DOOD ALS JE VOOR TWENTE BENT
Jingle bells, Jingle Bells Feyenoord naar de Hel
Feyenoord kan niet voetballen en Ajax lekker wel hé
Feyenoord, Feyenoord, Who the Fuck is Feyenoord
(ook voor b.v. Milan of Juve..)
Kan niet neuken,
komt niet klaar,
't is een boer uit Alkmaar.
Als sommige te grof/beledigend o.i.d. zeg het maar, ik heb ze letterlijk gekopieerd van deze site en ik vind dat we wel Ajacieden zijn hoor.
Geregistreerd: 20-03-2010 Forum berichten: 334 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: Amsterdam
Geplaatst: Di 29 jun 2010 21:35
Ricardo020,
Dit zijn natuurlijk liederen voor mensen uit het Kidsvak. Er zijn veel erge en/of ludieke liederen. Persoonlijk vindt ik er niets aan van die liederen die jij hier plaats er zijn zoveel andere mooie liederen.
Geregistreerd: 03-06-2008 Forum berichten: 7454 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Di 29 jun 2010 22:16
Filmpje van Ben gezien Rodney. Die over Feyenoord. Zulke humor had je vroeger wel degelijk, helaas tegenwoordig niet meer.. Dan hs eht allemaal schelden met vuile woorden.
Natuurlijk het eigen club aanmoedigen is het belangrijkste maar af en toe een ludiek iets er tussendoor is prima.
Geregistreerd: 21-12-2008 Forum berichten: 1627 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Do 1 jul 2010 01:45
Die van: 'Jingle bells' doet mij denken aan een psv liedje van aantal jaar terug. : 'Wij hebben Lee en jullie lekker nie'. En daar lach ik die psv'ers nog steeds om uit dus nee dat gaan we niet doen.
Geregistreerd: 21-12-2008 Forum berichten: 1627 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 4 jul 2010 17:28
Ik plaats deze foto hier omdat ik het een hele mooie foto vind, maar ook omdat ik wil vragen of iemand hem zo wil maken zodat ik hem als avatar kan gebruiken.
Ook zoiets. Loop je door Boekel heen, zie je wat mensen bij elkaar, is er een of ander gala. Afijn, zie je daar een bekende (Lexafca) tussenlopen, alleen anders dan verwacht:
Hoe kan men hem vinden? Elke week in de Time Out te vinden. Vooral in het Après Ski gedeelte. Werkt in de Jumbo Bunders in Veghel. Zit volgend jaar op de Leijgraaf in Veghel. Meer info nodig? PM Even