Geregistreerd: 21-12-2008 Forum berichten: 1627 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Do 25 maa 2010 18:45
Citaat:
Ik moest net wel lachen toen ik naar de foto op de voorpagina keek. Het lijkt namelijk zo of Pantelic zo een klap op het achterhoofd van Vertonghen geeft...
Nee hoor hij gaat zo'n 5 seconde later toch echt iets anders doen, iets wat ik zelf niet zo graag doe!
Geregistreerd: 03-06-2008 Forum berichten: 7454 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Ma 19 apr 2010 23:11
Afgelopen vrijdag was het 10 jaar Evers staat op bij 538.. Een van z'n beste imitaties is toch echt die met onze godenzonen (Frank en Ronald de Boer)..
Geweldig..
Over verschillende synoniemen voor het oudste beroep ter wereld.
Geregistreerd: 23-08-2007 Forum berichten: 4289 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 26 apr 2010 22:11
[list">Een puck in het ijshockey is een harde zwarte schijf die bestaat uit gevulkaniseerd rubber. Een standaard puck is 2,54 cm dik, heeft een diameter van 7,62 cm en weegt tussen de 156 en 170 gram. Een puck kan tijdens een wedstrijd snelheden tot 160 km/h bereiken wat kan leiden tot zware kwetsuren en daarom is de helm een verplicht onderdeel bij een ijshockey uitrusting.[/list">
Aldus de wiki. Ik heb hier zo'n schijf liggen en kan melden dat zoiets koppen geen goed idee is, ook niet als je 'm slechts een half metertje opgooit. Een slapshot blokken met je voorhoofd is dan ook een ware heldendaad:
Ian Laperriere heet ie. Hij was bang dat ie een oog kwijt was, maar het bleef bij 60-70 hechtingen. Afgelopen november hapte hij een puck. Toen zeven tanden weg en meer dan 100 hechtingen rijker. Lappy verwacht in de tweede ronde van de play-offs weer mee te doen en gaat gewoon weer shots blocken.
Geregistreerd: 21-12-2008 Forum berichten: 1627 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Do 29 apr 2010 16:56
Citaat:
Ik moest net wel lachen toen ik naar de foto op de voorpagina keek. Het lijkt namelijk zo of Pantelic zo een klap op het achterhoofd van Vertonghen geeft...
Nee hoor hij gaat zo'n 5 seconde later toch echt iets anders doen, iets wat ik zelf niet zo graag doe!
Geregistreerd: 24-11-2008 Forum berichten: 177 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 7 mei 2010 21:38
Citaat: