Forum
Forumoverzicht » Onder De Streep » Kleedkamer 2 » Ajax-VFB Stuttgart
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Ajax-VFB Stuttgart
Maker: Eto'oBekeken: 3845
Status: InactiefBerichten: 55
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Geplaatst: Ma 7 jan 2008 19:57
Citaat:
Ajax-trainer Koster baalt van 'typisch Duitse goal'

Bron: Sportweek

DUBAI - De verloren wedstrijd om de derde plaats van het Mohammed Bin Rashid toernooi tegen VfB Stuttgart (0-1), bezorgde Adrie Koster maandag een vervelende nasmaak. "We worden laatste, dat is altijd teleurstellend. De jongens hadden meer verdiend. We kwamen snel met tien man te staan en speelden te ver naar voren, vooral in de eerste helft. Na rust ging het beter, dan is het jammer als je vlak voor tijd op typisch Duitse wijze nog een doelpunt tegen krijgt."

Koster vond dat de snelle rode kaart voor Hedwiges Maduro, die de doorgebroken Khedira onderuit haalde, terecht was. "We zagen er op dat moment verdedigend niet goed uit. Het was een doorgebroken speler, dus de rode kaart was op zijn plaats. Dat moeten we in het vervolg beter oplossen."
Bertje

Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Ma 7 jan 2008 20:01
Nou, van wat ik heb gehoord stond Ajax veelal te verdedigen. Dan roep je zo'n 'Duitse' goal nu eenmaal over je af.
Demosthenes

Forum berichten: 562
Geplaatst: Ma 7 jan 2008 20:48
Op vi.nl stond ook dat Ajax weinig anders deed dan een tegendoelpunt proberen te voorkomen.

Een typisch Duits doelpunt? Ik meen me te herinneren dat Ajax de laatste weken onder Koster wel vaker een tegendoelpunt krijgt in de laatste minuten!

De organisatie niet goed? Bedoelde hij de uitvoering of het plan? Zal wel de uitvoering zijn, trainers weten vooraf wel hoe iets moet :angel:
Eto'o

Forum berichten: 11824
Geplaatst: Ma 7 jan 2008 21:09
Koster heeft volgens mij niet veel kaas gegeten van het neerzetten van een defensieve organisatie. Hij heeft inmiddels Maduro achterin gezet Oga en Urby in de mandekking laten spelen. Dat zijn hele rare dingen.
Chivu 05

Forum berichten: 796
Geplaatst: Ma 7 jan 2008 22:37
Citaat:
Koster heeft volgens mij niet veel kaas gegeten van het neerzetten van een defensieve organisatie. Hij heeft inmiddels Maduro achterin gezet Oga en Urby in de mandekking laten spelen. Dat zijn hele rare dingen.

Hier hoef je geen conclusies uit te trekken hoor. Dit zijn gewoon wedstrijden om ook de reserves een kans te geven. Dat doet elke poeg.
Eto'o

Forum berichten: 11824
Geplaatst: Di 8 jan 2008 00:18
Dat met Ogararu en Emanuelson gebeurde gewoon in de competitie hoor.
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.887
Berichten: 213.631 Onderwerpen: 2.462 Nieuwste lid: vpdzflq308
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.311.680 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Onder De Streep » Kleedkamer 2 » Ajax-VFB Stuttgart
Ga
Zoeken: