Forum
Forumoverzicht » Onder De Streep » Kleedkamer 2 » Denny Landzaat
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Denny Landzaat
Maker: Eto'oBekeken: 1086
Status: InactiefBerichten: 6
+ Nieuw bericht <   1   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Eto'o

Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Za 5 jan 2008 12:06
Citaat:
Ook Ajax klopt tevergeefs aan bij Landzaat
05/01/2008 10:49

Na Feyenoord heeft ook Ajax zonder succes een poging gewaagd Denny Landzaat te verleiden tot een terugkeer naar Nederland.

De Amsterdammers kregen te horen wat de Rotterdammers eerder ervoeren; Landzaat is nog niet klaar om zijn buitenlandse avontuur bij Wigan Athletic te beëindigen. 'Ik zit pas op de helft van mijn eerste contract buiten Nederland', vertelde de middenvelder deze week in Voetbal International. 'Ik heb het gevoel dat ik nog lang niet klaar ben.'

Voor technisch directeur Martin van Geel was de weigering van Landzaat een bevestiging dat het lastig zaken doen is. 'In deze fase worden we gewezen op de mogelijkheden van Ajax, maar vooral ook op de onmogelijkheden. De meeste kandidaten zijn simpelweg onhaalbaar, of je stuit bij veel clubs per definitie op weerstand. De enige oplossing voor ons is inventief proberen te zijn.'

VI.nl

Ik word echt misselijk van het benaderen van dit soort spelers en het gejank over onhaalbare spelers hoor.
ferrykoek

Forum berichten: 36
Geplaatst: Za 5 jan 2008 13:44
Als dit soort spelers al onhaalbaar is, hoe moet het dan wel niet met topspelers..... Ajax heeft toch rond de 30 miljoen vrij besteedbaar dit jaar of niet soms?
Eto'o

Geplaatst: Za 5 jan 2008 13:47
Spelers met de status van 'topper' in Europa komen sowieso niet naar Ajax. Wat mij betreft is het echter een zege dat spelers als Landzaat niet naar Ajax willen komen. Het is geen ex-topper die z'n laatste jaren bij Ajax komt slijpen. En van Landzaats kant kan ik het ook begrijpen, want hij heeft jarenlang in de Eredivisie gespeeld en is pas begonnen aan z'n financieel lucratief buitenlands avontuur. Ajax zou zich moeten richten op buitenlandse spelers die Ajax als een opstap naar de Europese top zien, of ex-Eredivisie spelers die met hun kwaliteit en ervaring nog veel voor Ajax kunnen betekenen.
EmJay

Forum berichten: 9
Geplaatst: Di 8 jan 2008 13:24
Citaat:
Als dit soort spelers al onhaalbaar is, hoe moet het dan wel niet met topspelers..... Ajax heeft toch rond de 30 miljoen vrij besteedbaar dit jaar of niet soms?

Het transfer bedrag hoeft niet zozeer het probleem te zijn (alhoewel..), maar doorgaans de arbeidsvoorwaarden (salaris, belasting, spelersfonds, e.d.) en de niet erg aansprekende competitie.
Eto'o

Geplaatst: Wo 9 jan 2008 15:03
Citaat:
Landzaat bedankte niet voor Ajax

woensdag 09 januari, door SV, Amsterdam, 14:43u, VI

Ajax en Danny Landzaat zijn wel degelijk met elkaar om tafel gegaan. Echter, door de hoge salariseisen van Landzaat is een eventuele transfer op de lange baan geschoven, at zegt zijn zaakwaarnemer Sigi Lens in de nieuwe Voetbal International.

In eerste instantie was in de media naar buiten gekomen dat Landzaat geen trek had in Ajax. 'Ik schrok een beetje van het salaris dat Denny in Engeland verdient, maar we zouden hem graag naar Ajax halen. Dus heb ik gezegd: Wat mij betreft houden we het de komende tijd in de gaten. Misschien kunnen we over een paar weken tot elkaar komen, of anders wellicht komende zomer', zegt Van Geel in de VI.

De directie van zijn club Wigan stond open voor een transfer, maar de manager stond het nog niet toe. Van Geel zegt dat zijn relatie met Denny door AZ en Willem II goed is en dat hij het idee heeft dat Denny er wel open voor staat, maar dat het op dit moment gewoon wat lastig is.

AS

Dus omdat het je vriendje is, moet hij maar naar Ajax komen, Martin?

Landzaat komt weer bij Ajax te spelen in de zomer. Let maar op. Godverdomme!
Chivu 05

Forum berichten: 796
Geplaatst: Wo 9 jan 2008 17:01
Citaat:
Landzaat bedankte niet voor Ajax

woensdag 09 januari, door SV, Amsterdam, 14:43u, VI

Ajax en Danny Landzaat zijn wel degelijk met elkaar om tafel gegaan. Echter, door de hoge salariseisen van Landzaat is een eventuele transfer op de lange baan geschoven, at zegt zijn zaakwaarnemer Sigi Lens in de nieuwe Voetbal International.

In eerste instantie was in de media naar buiten gekomen dat Landzaat geen trek had in Ajax. 'Ik schrok een beetje van het salaris dat Denny in Engeland verdient, maar we zouden hem graag naar Ajax halen. Dus heb ik gezegd: Wat mij betreft houden we het de komende tijd in de gaten. Misschien kunnen we over een paar weken tot elkaar komen, of anders wellicht komende zomer', zegt Van Geel in de VI.

De directie van zijn club Wigan stond open voor een transfer, maar de manager stond het nog niet toe. Van Geel zegt dat zijn relatie met Denny door AZ en Willem II goed is en dat hij het idee heeft dat Denny er wel open voor staat, maar dat het op dit moment gewoon wat lastig is.

AS

Dus omdat het je vriendje is, moet hij maar naar Ajax komen, Martin?

Landzaat komt weer bij Ajax te spelen in de zomer. Let maar op. Godverdomme!

Opzich vind ik het logisch dat Van Geel spelers wil halen met wie hij goede dingen heeft meegemaakt en weet hoe die speler in elkaar zit en of ze passen bij een club. Het probleem is echter dat een nieuwe hoofdtrainer het wellicht niet ziet zitten in zo'n speler.
D_skilled

Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Geplaatst: Wo 9 jan 2008 17:09
Wist je het niet, Chivu 05. Martin van Geel is ook trainer die weet precieus welke spelers bij Ajax passen en of hij ze goed vindt. Te zielig voor worden, hoe verzin je het om aan Landzaat te denken.
+ Nieuw bericht <   1   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.887
Berichten: 213.631 Onderwerpen: 2.462 Nieuwste lid: vpdzflq308
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.311.908 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Onder De Streep » Kleedkamer 2 » Denny Landzaat
Ga
Zoeken: