Auteur
|
Bericht
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Vr 10 dec 2010 09:34
|
|
Citaat:
Beelden van Frank tijdens de wedstrijd!
Hahahahaha die semi-highfive! hahahaha!
Maar wel mooi om te zien hoe hij meeleeft bij kansen en goals. Heerlijk om te zien.
Coaches die zo meeleven geeft altijd mooi materiaal!
|
De Eik van De Dijk
Forum berichten: 428
|
Geplaatst: Vr 10 dec 2010 10:03
|
|
hahaha, die reactie bij de goal van Alderweireld is briljant, 'een lachende ooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!) vervolgens moet zich even vasthouden (?) aan de de dug out.
Ik ben in tijden niet zo positief geweest over het spel van Ajax, maar we zullen zien tegen Vitesse hoe dit tegen agressieve tegenstanders werkt. Milan liet Ajax ook voetballen, maar kon dit vervolgens ook niet stoppen. Al met al weten we zondag meer.
|
Nr.10
Forum berichten: 1489
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Vr 10 dec 2010 11:07
|
|
Citaat:
Beelden van Frank tijdens de wedstrijd!
Hahahahaha die semi-highfive! hahahaha!
Maar wel mooi om te zien hoe hij meeleeft bij kansen en goals. Heerlijk om te zien.
Coaches die zo meeleven geeft altijd mooi materiaal!
Op 1:08 wordt er een hand wel erg genant genegeerd. Wie is dat?
|
Geraldo
Forum berichten: 643
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Vr 10 dec 2010 11:20
|
|
Die hand is van Carlo l'Ami..
Inderdaad mooie beelden.
Maar het lijkt wel of El Hamdaoui daar de hand van Frank wegslaat bij 1:20.
|
De Eik van De Dijk
Forum berichten: 428
|
Geplaatst: Vr 10 dec 2010 11:56
|
|
Citaat: Die hand is van Carlo l'Ami..
Inderdaad mooie beelden.
Dat dacht ik ook te zien, erg teleurstellend gedrag van Mounir, mocht het zo zijn. Als hij zich niet kan schikken in zijn rol onder de Boer, dan kan hij, wat mij betreft, opsodemieteren. Laat Lyon en Chelsea maar komen, dan halen we voor dat geld een goede buitenspeler en een goede spits.
|
Empulse
Forum berichten: 917
|
Geplaatst: Vr 10 dec 2010 12:09
|
|
Is er geen work-around om deze videos toch in het buitenland te kunnen zien? Vidalia (Tor) werkt kennelijk niet.
|
Thafunk
Forum berichten: 42
|
Geplaatst: Vr 10 dec 2010 13:01
|
|
Citaat: Die hand is van Carlo l'Ami..
Inderdaad mooie beelden.
Dat dacht ik ook te zien, erg teleurstellend gedrag van Mounir, mocht het zo zijn. Als hij zich niet kan schikken in zijn rol onder de Boer, dan kan hij, wat mij betreft, opsodemieteren. Laat Lyon en Chelsea maar komen, dan halen we voor dat geld een goede buitenspeler en een goede spits.
Helemaal mee eens. Je ziet ook duidelijk dat hij de arm van de Boer niet om zich heen wil hebben, meneer is duidelijk gepikeerd dat hij gepasseerd is. De Boer lijkt me geen type die dergelijk gedrag tolereert overigens. Wordt interessant om te zien hoe dit gaat lopen.
|
sincere1983
|
Geplaatst: Vr 10 dec 2010 13:06
|
|
Ach, dit is een kwestie van wachten tot mr. el Hamdaoui dusdanig gepikeerd is dat hij uit zijn plaat gaat met als gevolg dat hij op de transferlijst komt te staan.
Overigens heeft Frank de Boer het grootste gelijk dat hij een signaal afgeeft dat teambelang altijd voor eigen belang gaat!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Vr 10 dec 2010 13:09
|
|
Citaat: Is er geen work-around om deze videos toch in het buitenland te kunnen zien? Vidalia (Tor) werkt kennelijk niet.
Ultrasurf?
Ja, dat gaat nog problemen opleveren. Vandaag is hij ook 'ziek'. Zeker ook te horen gekregen dat hij zondag niet zal spelen of om een signaal af te geven aan F. de Boer.
Jol had het belang van zijn spelers/zaakwaarnemers hoger in het vaandel staan dan dat van AJAX. Bij F. de Boer lijkt het andersom.
|
Mars_R
Forum berichten: 58
|
Geplaatst: Vr 10 dec 2010 13:20
|
|
Citaat: Ach, dit is een kwestie van wachten tot mr. el Hamdaoui dusdanig gepikeerd is dat hij uit zijn plaat gaat met als gevolg dat hij op de transferlijst komt te staan.
Overigens heeft Frank de Boer het grootste gelijk dat hij een signaal afgeeft dat teambelang altijd voor eigen belang gaat!
Meneer Hamdaoui heeft zich al ziek gemeld voor de training van vrijdag..
Dit gaat nooit lang goed natuurlijk.
Inderdaad in de winterstop verkopen!
|
sincere1983
|
Geplaatst: Vr 10 dec 2010 13:22
|
|
Nou, el Hamdaoui mag wat mij betreft best blijven maar dan moet hij zich schikken in het teambelang, en dat zal hem waarschijnlijk niet lukken en dus zeg ik ook, weg ermee!
|
Thafunk
|
Geplaatst: Vr 10 dec 2010 13:26
|
|
In dit artikel op Nu.nl zegt De Boer dat hij een gesprek heeft gehad met El Hamdaoui, op diens initiatief overigens, en dat hij wel degelijk een basisplaats voor hem in gedachten heeft. Hij geeft ook aan dat hij denkt dat Suarez en El Ham wel degelijk samen kunnen spelen. Lijkt niet zo heel veel aan de hand dus. (vooralsnog)
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Vr 10 dec 2010 13:42
|
|
Ach Martin Jol en daarmee de 'rel' tussen hem en Danny en Daley is weg dus nu moeten de media snel weer een nieuwe rel verzinnen. El Hamdaoui is één wedstrijd gepasseerd en is één dag ziek, ja De Boer en El Hamdaoui kunnen duidelijk niet door één deur.
Zijn zo veel Ajax fans nou echt zo dom om te geloven wat er in de media geschreven wordt?! El Hamdaoui was vast en zeker niet blij dat hij gepasseerd werd maar dat is juist iets positiefs.
|
Thafunk
|
Geplaatst: Vr 10 dec 2010 14:01
|
|
Als het alleen in de media geschreven wordt zou ik het niet meteen geloven. Maar als je de reactie van El Hamdaoui in dat NOS filmpje ziet, en telt daarbij op dat El Hamdaoui zelf een gesprek heeft aangevraagd met De Boer, dan zal er best iets van frictie zijn (geweest). Hoeft niet slecht te zijn, een speler die gepasseerd wordt mag best pissig zijn. Zolang ze het maar op de juiste manier oppakken en geen rotte appel in de groep worden.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Vr 10 dec 2010 14:09
|
|
Natuurlijk zal El Hamdaoui geïrriteerd zijn geweest dat hij niet mocht beginnen maar de media duikt daar meteen op en maakt van een mug een olifant. Dat El Hamdaoui zelf een gesprek heeft aangevraagd vind ik zeer positief en ik denk dat als De Boer zijn visie uitlegt El Hamdaoui begrijpt dat hij niets te vrezen heeft. El Hamdaoui is een echte rasvoetballer en voor zo'n speler is er altijd ruimte bij Ajax.
Sinds wanneer keren Ajax fans zich zo tegen een speler (die duidelijk enorm veel kwaliteit heeft) als nu en hier gebeurt met El Hamdaoui?! Deze jongen moeten we juist allen steunen want als hij taakbewust gaat spelen dan zal hij van enorme waarde zijn. Suarez speelde onder Jol ook zijn eigen wedstrijden en was net zo egoistisch als El Hamdaoui. Tegen A.C. Milan zagen we opeens een hele andere Suarez, eentje die het veld wel breed kon houden en wel een bal af kon spelen, El Hamdaoui zal dit ook gaan doen onder De Boer daar ben ik van overtuigd.
|
Nikos85
Forum berichten: 371
Nieuws reacties: 60
|
Geplaatst: Vr 10 dec 2010 14:39
|
|
Vind dat de Boer dit goed doet, verwende jongetjes die goed kunnen voetballen staan bij hem niet standaard in de basis op een plaats te voetballen waar ze zichzelf zogenaamd goed vinden spelen, dit was bij Jol overduidelijk wel anders.
In dat filmpje is de reactie van Mounir heel duidelijke lichaamstaal, hij wilt die hand niet, hij is gepasseerd en daarom geirriteerd.
Vervolgens koud in het veld staan, de bal komen halen en meteen er mee proberen te gaan lopen, wat vooraf waarschijnlijk niet was afgesproken anders had ie Siem daar niet neergezet de eerste 75 minuten, en hij had ook al ruim een uur toe kunnen kijken wat er van verwacht werd onder de Boer in de spits staan.
Zou de de Boer gedacht hebben, ehhh het is nu 2-0... eehh tja nu kunnen we er wel een egotripper inzetten want Milan maakt er geen 2 meer, ehh Mounir, warming up!
Maarja dit gaat wel een lastige situatie worden zo. Binnen drie dagen, allereerst gepasseerd en dan min of meer openlijk de nieuwe trainer afvallen (teleurstelling is begrijpelijk, maar daar was echt wel duidelijk meer aan de hand, ik laat de woorden ego, gekrenkt, niet mee om kunnen gaan vallen...) een gesprek aangevraagd voor tekst en uitleg, en daarop volgend een ziekmelding. Dat gesprek is niet naar wens geweest, want anders was er nu geen ziekmelding, of zouden ze express iets in zijn thee hebben gedaan tijdens dat gesprek? Zo van dan hoeven we ons dit weekend daar niet druk om te maken...
Nu ff zonder dollen, ik ben blij met de nieuwe trainer echt waar, maar ja een nieuwe trainer betekent niet dat alle problemen over waaien, er komen natuurlijk ook nieuwe problemen zoals deze bij kijken, verkopen is de beste optie word iedereen het meest gelukkig van lijkt me, want laten we reeel zijn Mounir komt in een 4-4-2 systeem echt tot zijn recht, en dat is niet ons systeem, we kunnen ook geen systeem verzinnen om hem daar zomaar in te passen, zoals de Boer al zei, niemand is belangrijker dan Ajax en dat lijkt me een zeer positieve frisse wind die er nodig eens moet gaan waaien in Amsterdam.
Anita is trouwens ook gepasseerd, daar hoor ik trouwens niemand over... Ook Anita zelf niet by the way. Emanuelson is ook geen oplossing, das een vertrekkende back. Dus ik vraag me af wanneer Daley nu eens toegevoegd gaat worden aan de selectie, of zouden ze hem alsnog naar Groningen laten gaan?
van de Boog tegen Danny Blind; Maar we moeten Martin nog doorbetalen... Van het huurgeld van Daley kunnen we dat wel betalen en kunnen we ook nog een afscheidsfeestje geven voor Martin ik weet nog wel een goede artiest die voor een prikkie op komt treden, das toch een hartstikke mooi idee? ik weet zeker dat de supporters zo`n gezellige avond kunnen waarderen...
Waarop Danny antwoord; bedoel je met die artiest Marco Borsato? das mooi, want ik leef niet meer voor jou!
|
sincere1983
|
Geplaatst: Vr 10 dec 2010 14:54
|
|
Daley zit zondag gelijk bij de selectie hoor, daar durf ik wel een wedje op te leggen.
De selectie voor Milan was namelijk nog door Jol 'samengesteld'.
|
Nikos85
Forum berichten: 371
Nieuws reacties: 60
|
Geplaatst: Vr 10 dec 2010 15:19
|
|
Ja das waar ook, daarom kon De Boer niet eens een heel ander team meenemen.
Het is veelzeggend dat jongens als Rodney nu ineens mee mogen trainen bij de selectie, De Boer gaat nog wel wat schuiven met de poppetjes verwacht ik.
Daley had in mijn ogen daarentegen wel een gespreksonderwerp moeten zijn nu, hij zal namelijk voor dinsdag aan Groningen veslag uit moeten brengen over zijn transfer, hij heeft immers maar een week bedenktijd, dus als hij nu weer niet speelminuten krijgt dan ben ik toch wel benieuwd naar zijn beslissing.
Wanneer word de selectie voor zondag bekend gemaakt dan?
|
ajax_gurl
Forum berichten: 8
|
Geplaatst: Vr 10 dec 2010 15:31
|
|
Wat is het toch ook een misselijk ventje, die El Hamdaoui voor mijn gevoel sloeg hij die hand gewoon weg, wel mooi om het filmpje te zien.
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Vr 10 dec 2010 16:25
|
|
Citaat: Met de wedstrijd bij AC Milan is De Boer een weg ingeslagen die hij graag wil verfijnen. ‘Met de filosofie die bij Ajax hoort, dus verzorgd, aanvallend positiespel.’ Wat De Boer graag wil zien is dat als de vleugelspitsen naar binnen komen en de backs er overheen kunnen komen. Daarom zal Miralem Sulejmani als linkspoot op rechts staan en Suarez of El Hamdaoui als rechtspoten op links Eredivisie.nl
|
AFCA Niels
Forum berichten: 2138
|
Geplaatst: Vr 10 dec 2010 17:05
|
|
Dan lijkt het me dat Anita zijn basisplaats definitief kwijt is.
|
Bart
|
Geplaatst: Vr 10 dec 2010 17:11
|
|
Anita is dan ook meer een middenvelder dan een verdediger. Het is te hopen dat De Boer dan ook als middenvelder gaat gebruiken. Anita kan ook wel degelijk op de linksback spelen. Heeft in meerdere wedstrijden laten zien dat die ook de ruimte voor zich kan bespelen, dus voor mijn is het niet zeker dat die zijn basisplaats kwijt is.
|
AFCA Niels
|
Geplaatst: Vr 10 dec 2010 17:15
|
|
Alleen valt Anita de laatste maanden verdedigend keer op keer door de mand, hij is mij net even wat te vaak zijn man kwijt. Aanvallend is hij inderdaad bruikbaar, maar dan trekt hij vaak binnendoor. Daar heeft een rechtsbenige flankspeler ook maar weinig aan op die positie.
Ik zou hem inderdaad wel eens 2 of 3 wedstrijden ipv. Enoh willen zien. Maarja, ik zou Bonevacia daar ook wel 's willen zien .
|
Bart
|
Geplaatst: Vr 10 dec 2010 17:21
|
|
Citaat: Alleen valt Anita de laatste maanden verdedigend keer op keer door de mand, hij is mij net even wat te vaak zijn man kwijt. En de andere speler deden het ook niet super. Zullen we die dan ook maar vervangen omdat ze niet goed speelde. Nota bene de vervanger van Anita, Emanuelson staat ook niet goed opgesteld in de wedstrijden die hij speelde als linksback.
|
AFCA Niels
|
Geplaatst: Vr 10 dec 2010 17:27
|
|
Nee, natuurlijk speelt Urby ook bagger als linksback. We hebben ook geen linksback in de selectie, dat is al lange tijd duidelijk. Alleen vind Anita dit hele seizoen al de slechtste man op het veld. Verdedigend onvoldoende, opbouwend weinig aanwezig en aanvallend is het enige wat je van hem ziet af en toe een mooie goal. Suarez zal denk ik meer baat hebben aan Emanuelson op de back en daar ging het me nu om. Probleem wat daarbij wel komt kijken is dat Urby zich zal moeten schikken in een meer dienende rol, aangezien hij er ook een handje van heeft om net als Anita binnendoor te trekken. Maarja, Urby zal deze winter toch wel weggaan.
|