Forum
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Voormalige Godenzonen » Kenneth Perez
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Kenneth Perez
Maker: Perry PatanaBekeken: 10657
Status: InactiefBerichten: 185
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Benji

Forum berichten: 785
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Di 5 aug 2008 20:50
Op geen enkele manier kan je ons dit verzekeren. Leonardo kan volgens jou dan wel een zelfde type speler zijn als Sulejmani, hij is een stuk minder. Perez 'leert' natuurlijk niet meer, dat is een speler van 35, die teert op de kwaliteiten die die nog heeft en die zullen zeker niet meer worden. Wat jij in Luque ziet, is mij een raadsel. Je blijft het maar hebben over dat het zo'n goede linksbuiten is terwijl het enige goede voetbal dat hij in z'n carriere gespeeld heeft, is als spits in een tweespitsensysteem. Verder heeft hij geen enkele indicatie gegeven waarom hij geschikt is als linksbuiten in het Ajax-systeem.

Onvoldoende kwaliteit!
Wij zijn Ajax

Forum berichten: 2337
Geplaatst: Di 5 aug 2008 20:50
Het is toch mijn verhaal dat jullie lezen, dus het zijn mijn feiten. En als die figuren wat minder lastig waren dan zouden absoluut niet zijn weggestuurd, volgens mij heeft Danny dat zelfs openbaar gemaakt.
Benji

Geplaatst: Di 5 aug 2008 20:51
Citaat:
Het is toch mijn verhaal dat jullie lezen, dus het zijn mijn feiten. En als die figuren wat minder lastig waren dan zouden absoluut niet zijn weggestuurd, volgens mij heeft Danny dat zelfs openbaar gemaakt.

Bewijs? Ik heb hiervan 0,0 gehoord.
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Geplaatst: Di 5 aug 2008 20:58
Citaat:

Er bestaat niet iets als "mijn feiten". Een feit is iets wat je kunt bewijzen en dat kan jij niet.
Wij zijn Ajax

Geplaatst: Di 5 aug 2008 21:03
Oke sorry, ik heb het ff verward met iets anders.
wwe-marijn

Forum berichten: 559
Geplaatst: Wo 6 aug 2008 10:55
Oei Oei Oei. erg zuur voor Kenneth. Maar je kan Ajax niks verwijten. Hij is teruggehaald voordat Van Basten kwam en het nieuwe beleid. Hij had het zelf ook wel kunnen weten. Op zich zou Kenneth echt niet mistaan in de selectie, net als Luque. Maar ja de keuze is aan Marco.
Khalid Boulahrouz

Forum berichten: 320
Geplaatst: Wo 6 aug 2008 12:27
Ik baal toch wel, dat perez weg mag. Perez is een speler met een fantastische techniek en heeft een geweldige pass in z'n voeten. Echter is het wel een moeilijke jongen, maar dat neemt niet weg dat hij erg geliefd was bij het Ajax-publiek. Daarbij is het ook een prima pinch-hitter.
AFCA_Seaman

Forum berichten: 1221
Geplaatst: Wo 6 aug 2008 12:54
Het is beter zo, ik vind het wel jammer want ik mag Kenneth graag zien voetballen maar nog een jaar op de bank? of weten waar je aan toe bent ?

Met Delorge en Colin was natuurlijk vantevoren al te voorspellen dat ze konden inpakken, die hadden niet eens moeten komen maar oke.
Thymen

Forum berichten: 3
Geplaatst: Wo 6 aug 2008 13:19
Zeg maar dag met je handjes zeg maar dag.
Ik vind dat hij onvoldoende hebt gepresteerd.
Dus latersssss
Bart

Forum berichten: 4810
Geplaatst: Wo 6 aug 2008 14:40
Citaat:
Perez niet op training Jong Ajax Gerelateerde artikelen

Perez en Luque uit selectie gezet
Marco van Basten heeft...

AMSTERDAM - Kenneth Perez is woensdag niet op de training van Jong Ajax verschenen. De Deense voetballer heeft bij de leiding van de Amsterdamse club een dag bedenktijd gevraagd om zich over de nieuwe situatie te beraden.

Perez is net als Albert Luque, Jurgen Colin en Laurent Delorge niet meer welkom bij de A-selectie. Trainer Marco van Basten verwijderde het viertal maandag uit zijn voorlopige spelersgroep voor het eerste elftal. Hij geeft dit seizoen de voorkeur aan andere voetballers.

Perez heeft van de leiding van Ajax de dag bedenktijd gekregen. Albert Luque en Jurgen Colin oefenden woensdag wel met Jong Ajax. Laurent Delorge ontbrak wegens een blessure. Hij trainde in Amsterdam met een fysiotherapeut.

Telesport.nl
Benji

Geplaatst: Wo 6 aug 2008 16:59
Verklaring op site van zaakwaarnemer Perez:

Citaat:
KENNETH PEREZ PRESS RELEASE: Shocking Ajax

Ajax keeps on treating Kenneth Perez badly

Decency and moral seem to have left Ajax since Marco van Basten took over.

In spite of the fact that Ajax six months ago persuaded Perez to come back to the club and in spite of the fact that he on several occasions has played very well – sometimes as a captain – Ajax is now going to stop him and keep him from doing his work properly on a high level.

Marco van Basten informed Kenneth Perez at their meeting, that he was satisfied with Kenneths attitude , but that he in the future should practice with the youth team and that he should not expect to play games since Ajax prefer to use only young players in that team.

On the meeting that took place Tuesday night where Kenneth’s agent Karsten Aabrink negotiated with the management from Ajax, both sides agreed that it is a very bad solution for both Ajax and Kenneth Perez that he is going to practice with the youth team. A financial solution should be found to solve the problem.

It is however Kenneth Perez´ firm belief that the new management in Ajax is not going to treat him with decency in this case although Ajax has created the problem.

Some press reports have indicated that Kenneth Perez has caused problems in the dressing room. This is completely untrue and has been denied by the Ajax management at their meeting with Kenneth Perez.

Like Dennis Rommedahl also Kenneth Perez wants to stay in Ajax to fight for a place in the team. Unfortunately this is no longer a possibility when he is forced to practice with the youth team. This may of course also affect Perez´ possibilities to continue to play for Denmark.

The situation for Kenneth Perez is still unacceptable and unclear but First Artists agent Karsten Aabrink is working to solve it.

http://www.firstartist.dk/Default.aspx?ID=1470&M=News&PID=5814&NewsID=453
Eto'o

Forum berichten: 11824
Geplaatst: Wo 6 aug 2008 22:49
Tsja, hier kon je natuurlijk op wachten. Ik vraag me ook af of het wel nodig is om die jongens naar Jong Ajax te sturen? Volgens mij denigreer je die jongens daar onnodig mee. Wellicht dat Van Basten bang is voor het effect dat Perez, Luque en Colin (die niet bekend staan om hun mentaliteit) hebben op de sfeer bij het eerste? Of dat men denkt dat die spelers zich makkelijker in de picture kunnen spelen in wedstrijden bij Jong Ajax?

In ieder geval moeten we hopen dat dit niet aankomt op een rechtszaak. Die gaan we namelijk verliezen, denk ik.
Bart

Geplaatst: Do 7 aug 2008 07:09
Citaat:
Tsja, hier kon je natuurlijk op wachten. Ik vraag me ook af of het wel nodig is om die jongens naar Jong Ajax te sturen? Volgens mij denigreer je die jongens daar onnodig mee. Wellicht dat Van Basten bang is voor het effect dat Perez, Luque en Colin (die niet bekend staan om hun mentaliteit) hebben op de sfeer bij het eerste? Of dat men denkt dat die spelers zich makkelijker in de picture kunnen spelen in wedstrijden bij Jong Ajax?

In ieder geval moeten we hopen dat dit niet aankomt op een rechtszaak. Die gaan we namelijk verliezen, denk ik.
Waarom zo je die rechtzaak verliezen.Het lijkt me niet niet dat in het contract is opgenomen dat je met je met het eerste mee moet trainen.
Eto'o

Geplaatst: Do 7 aug 2008 10:14
Dat is inderdaad een goed punt, Bart. Helaas is dat niet het enige naar gekeken wordt. Rob Witschge eiste ooit bij Feyenoord dat hij met het eerste mocht meetrainen en won die zaak. We lopen dus weldegelijk het risico dat dit geintje ons een hoop geld gaat kosten.
Bart

Geplaatst: Do 7 aug 2008 10:20
Citaat:
Dat is inderdaad een goed punt, Bart. Helaas is dat niet het enige naar gekeken wordt. Rob Witschge eiste ooit bij Feyenoord dat hij met het eerste mocht meetrainen en won die zaak. We lopen dus weldegelijk het risico dat dit geintje ons een hoop geld gaat kosten.
Ajax kan het nu ook gaan spelen op werkweigering omdat hij niet mee wil trainen met Jong Ajax.Ik hoop dat Perez gewoon een goede club vind.Dat is het beste voor Ajax en Perez.
M

Forum berichten: 474
Geplaatst: Do 7 aug 2008 11:33
Citaat:

Ik heb geen idee hoor, maar zou het misschien zo kunnen zijn dat er toendertijd in het contract stond dat iemand voor het eerste elftal was gecontracteerd? Ik kan me voorstellen dat ná deze zaak de clubs hun juristen erop hebben gezet om dit in de toekomst te voorkomen?
Wij zijn Ajax

Geplaatst: Do 7 aug 2008 11:40
Door werkweigering hoeft Ajax ook geen salaris te betalen :mrgreen: .
Eto'o

Geplaatst: Vr 8 aug 2008 00:01
Citaat:
'Perez kan gewoon zijn werk doen bij Ajax 2'
07/08/2008 22:53

Marco van Basten begrijpt dat het nieuws dat hij terug is gezet naar de beloften hard is aangekomen bij Kenneth Perez, maar neemt zichzelf niets kwalijk.

'We zijn open en eerlijk geweest', legt de coach van Ajax aan de NOS. 'We wilden de selectie van 32 naar 28 man terugbrengen. Dan moet je keuzes maken. Alles wat je dan zegt, is natuurlijk niet leuk', wees hij naar het slecht nieuwsgesprek met de Deen.

Van Basten gaat niet mee in Perez' redenering dat hij bij de beloften zijn beroep niet kan uitoefenen. 'Ajax 2 is ook betaald voetbal. Hij kan zijn werk daar gewoon doen.'

Perez en zijn zaakwaarnemer Karsten Aabrink lieten de afgelopen dagen niets heel van de werkwijze van Van Basten. Perez stelde zelfs dat het fatsoen is verdwenen bij Ajax sinds Van Basten het voor het zeggen heeft.

VI.nl
Eto'o

Geplaatst: Vr 8 aug 2008 11:18
Citaat:
EXCLUSIEF - Huntelaar verrast door beslissing Van Basten

8-aug-2008 11:30

Door Edwin Struis

Klaas-Jan Huntelaar (foto, links) toonde zich verrast door de beslissing van Marco van Basten om Kenneth Perez (foto, rechts) terug te zetten naar het tweede elftal. “Ik had het niet verwacht,” aldus de aanvoerder van Ajax. “En Kenneth ook niet. Als je een half jaar na binnenkomst alweer uit de selectie wordt gezet, is dat zuur. Ik heb hem nog even aan de telefoon gehad, hij was zwaar teleurgesteld. Maar dat is logisch natuurlijk, dat zou ik ook zijn geweest.”

Zien we Perez ooit nog terug in een Ajaxshirt?
“Dat lijkt me niet, maar je weet het natuurlijk nooit. Ik ken een speler die ooit verwezen werd naar kleedkamer 2, maar die later wel kampioen werd met Ajax en nu vooraanstaand voetbalanalyticus is.”

Sportweek.nl
wwe-marijn

Forum berichten: 559
Geplaatst: Vr 8 aug 2008 11:34
Citaat:
EXCLUSIEF - Huntelaar verrast door beslissing Van Basten

8-aug-2008 11:30

Door Edwin Struis

Klaas-Jan Huntelaar (foto, links) toonde zich verrast door de beslissing van Marco van Basten om Kenneth Perez (foto, rechts) terug te zetten naar het tweede elftal. “Ik had het niet verwacht,” aldus de aanvoerder van Ajax. “En Kenneth ook niet. Als je een half jaar na binnenkomst alweer uit de selectie wordt gezet, is dat zuur. Ik heb hem nog even aan de telefoon gehad, hij was zwaar teleurgesteld. Maar dat is logisch natuurlijk, dat zou ik ook zijn geweest.”

Zien we Perez ooit nog terug in een Ajaxshirt?
“Dat lijkt me niet, maar je weet het natuurlijk nooit. Ik ken een speler die ooit verwezen werd naar kleedkamer 2, maar die later wel kampioen werd met Ajax en nu vooraanstaand voetbalanalyticus is.”

Sportweek.nl

Doelt hij nu op Jan van Halst?
Toch goed dat hij nog gebeld heeft met hem. Mag je ook wel verwachten van de aanvoerder.
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Geplaatst: Vr 8 aug 2008 13:10
Ja, was Van Halst.
Benji

Geplaatst: Vr 8 aug 2008 13:14
Perez is door z'n mentaliteit teruggezet naar het tweede, Van Halst kwam juist door z'n mentaliteit terug bij het eerste.

Het zal voor Perez een permanente degradatie zijn...
Scio

Forum berichten: 1939
Geplaatst: Vr 8 aug 2008 13:28
Citaat:
Perez is door z'n mentaliteit teruggezet naar het tweede, Van Halst kwam juist door z'n mentaliteit terug bij het eerste.

Het zal voor Perez een permanente degradatie zijn...

In het gesprek met Marco is aangegeven dat hij is teruggezet omdat Marco met jeugd wil werken staat mij bij :)
Benji

Geplaatst: Vr 8 aug 2008 13:43
Zijn verleden als bankzitter (en dan vooral zijn gedrag daarbij) hebben denk ik voor een gedeelte bijgedragen aan de overweging om liever een jeugdspeler op de bank te hebben dan Perez. Het zou naief zijn om te denken dat wat door de pers naar buiten wordt gebracht het totale verhaal vertelt.
Wij zijn Ajax

Geplaatst: Vr 8 aug 2008 13:59
Tsja, ik denk dat mijn plannen over de senioren ook in dit geval goed zouden zijn uitgekomen.. Want het kan niet zo zijn dat niet-doorgebroken broekies hoger in de pikorde staan dan Perez.
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.888
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.342.439 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Voormalige Godenzonen » Kenneth Perez
Ga
Zoeken: