Auteur
|
Bericht
|
Scio
Forum berichten: 1939
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Zo 20 apr 2008 17:58
|
|
Voicemail Perez gebombardeerd door PSV-spelers
Kenneth Perez deed er zondag verstandig aan zijn telefoon niet op te nemen. De spelers van PSV besloten tijdens het titelfeest in de kleedkamer om hun voormalige ploeggenoot te bellen. "Maar helaas kregen we geen gehoor. We hebben zijn voice-mail ingezongen", zei verdediger Dirk Marcellis.
Bij het afluisteren van zijn voice-mail kreeg Perez voetballiederen te horen als 'helemaal niets in Amsterdam' en 'PSV kampioenen'.
Perez speelde de eerste seizoenshelft voor PSV en maakte acht competitiedoelpunten. Omdat hij niet altijd in het basiselftal startte, vertrok de aanvallende middenvelder in de winterstop naar Ajax.
www.ajax1.nl
|
Ad
Forum berichten: 2481
|
Geplaatst: Zo 20 apr 2008 18:03
|
|
Citaat: Voicemail Perez gebombardeerd door PSV-spelers
Kenneth Perez deed er zondag verstandig aan zijn telefoon niet op te nemen. De spelers van PSV besloten tijdens het titelfeest in de kleedkamer om hun voormalige ploeggenoot te bellen. "Maar helaas kregen we geen gehoor. We hebben zijn voice-mail ingezongen", zei verdediger Dirk Marcellis.
Bij het afluisteren van zijn voice-mail kreeg Perez voetballiederen te horen als 'helemaal niets in Amsterdam' en 'PSV kampioenen'.
Zo`n irritante teringclub is het nou dat Pisvee......zelf geen fatsoenlijke wedstrijd kunnen spelen en dan gaan lopen zieken. Die Marcelis zou ik gelijk even flink voor zijn pan slaan als ik de kans had......kutboer !!
Dit zijn nou precies de soort dingen waarom ik die lompe provincialen haat......teringclub
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Zo 20 apr 2008 18:17
|
|
Nou is Perez werkelijk een van de allerlaatste waarmee ik verder medelijden heb, wat mijn part wordt z'n rol ook niet groot meer komend seizoen. Net zoals Witschge is z'n laatste jaar is hij eigenlijk ingehaald door andere talenten.
Dat men van Psv hoek dat soort liedjes moet zingen bewijst wel weer van welk niveau ze zelf zijn. Maargoed eerst maar eens kijken of dit waar is.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Zo 20 apr 2008 18:36
|
|
En Koster blijft hem maar opstellen. Vandaag speelde hij dan toevallig wel naar behoren, maar de weken daarvoor gaf hij alle reden om hem op de bank te zetten. Hopelijk ziet Van Basten hem niet als middenvelder en heeft hij wat meer vertrouwen in Sarpong en De Jong.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Zo 20 apr 2008 19:18
|
|
Ik denk dat Van Basten wegloopt met zulke spelers, Thomas. Ik denk sowieso dat de jeugd volgend jaar een streepje voor heeft bij Van Basten.
Stekelenburg;
Da Silva, Van der Wiel, Vermaelen, Vertonghen;
Gabri, De Jong, Lindgren;
Suarez, Huntelaar (?), Emanuelson.
Een jonge bank en wat goede aankopen en het ziet er al wat beter uit.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Zo 20 apr 2008 19:20
|
|
Citaat: Ik denk dat Van Basten wegloopt met zulke spelers, Thomas. Ik denk sowieso dat de jeugd volgend jaar een streepje voor heeft bij Van Basten.
Stekelenburg;
Nou flikte Van basten het nog wel om Barry Van Galen een interlandcarriere te geven. Maar ik hoop werkelijk waar dat we gewoon nog een extra middenvelder aantrekken en Kenneths rol wat marginaler wordt.
|
Ad
Forum berichten: 2481
|
Geplaatst: Zo 20 apr 2008 23:43
|
|
Citaat: Ik denk dat Van Basten wegloopt met zulke spelers, Thomas. Ik denk sowieso dat de jeugd volgend jaar een streepje voor heeft bij Van Basten.
Stekelenburg;
Een stuk of 5 goede aankopen lijkt me, want van dat zooitje wat je daar opstelt kan ik nou niet bepaald vrolijk worden......
|
Jobo
Forum berichten: 673
|
Geplaatst: Ma 21 apr 2008 09:58
|
|
Ik vind Perez ondanks zijn twee goals heel weinig toevoegen aan het spel van Ajax.
Ik zie liever een nummer 10 in dit systeem welke meer loopt en meer combinaties aangaat(sneijder). We hebben met Huntelaar al een speler die beperkt combinaties aangaat(ik vind hem overigens voetballend steeds beter worden).
Het gevaar hierin is dat je allemaal eilandjes creëert en niet de geoliede machine die wij als Ajax nodig hebben om echt een keer mee te doen voor de titel. Je moet niet teveel types hebben die zich minder in het spel betrekken.
Sowieso denk ik dat ajax meer is gebaat bij een spel met 1 verdedigende middenvelder en 2 middenvelers aan de zij kant. "De punt naar achter" dus.
Of misschien zelf 4-4-2.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 21 apr 2008 10:25
|
|
Citaat: Nou flikte Van basten het nog wel om Barry Van Galen een interlandcarriere te geven. Maar ik hoop werkelijk waar dat we gewoon nog een extra middenvelder aantrekken en Kenneths rol wat marginaler wordt.
Dat hoop ik ook, Van Basten zijn karakter kennende heeft hij een hekel aan luie pseudevedette's waar het team zich te veel naar moet richten.
Citaat: Een stuk of 5 goede aankopen lijkt me, want van dat zooitje wat je daar opstelt kan ik nou niet bepaald vrolijk worden......
Ik word in ieder geval al iets vrolijker door de positieve rapporten over die Argentijn en het soort voetballer dat hij is.
Citaat: Het gevaar hierin is dat je allemaal eilandjes creëert en niet de geoliede machine die wij als Ajax nodig hebben om echt een keer mee te doen voor de titel. Je moet niet teveel types hebben die zich minder in het spel betrekken.
Precies. Maar ik denk dat Van Basten echt bezig is om die balans recht te trekken door spelers naar AJAX te halen die ook echt bij het AJAX-voetbal horen. Volgens mij komt Lindgren wel een beetje uit de koker van Van Basten.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Ma 21 apr 2008 12:55
|
|
Citaat: Ik vind Perez ondanks zijn twee goals heel weinig toevoegen aan het spel van Ajax.
Ik zie liever een nummer 10 in dit systeem welke meer loopt en meer combinaties aangaat(sneijder). We hebben met Huntelaar al een speler die beperkt combinaties aangaat(ik vind hem overigens voetballend steeds beter worden).
Hier ben ik het helemaal mee eens. Perez was vroeger al niet snel genoeg, vrij lui in de omschakeling en redelijk statisch, maar nu heeft hij ook nog eens veel aan dynamiek ingeleverd. Hij teert echt volledig op z'n trap en inzicht. Dat kan Riquelme misschien maken, maar Perez niet.
Ik zou hem er nog wel bij houden, maar alleen als optie voor de linkerflank en voornamelijk als invaller.
|
Wij zijn Ajax
Forum berichten: 2337
|
Geplaatst: Ma 21 apr 2008 15:11
|
|
Ach dit vind ik zulke onzin. Hij voetbalt nogsteeds bij vlagen geniaal. Maar nu moet hij het team laten draaien terwijl het geen midmid is. Dat is gewoon verkeerd gebruiken! En ik mag hem ook niet als persoon. Dus ik zie 10 keer liever Sarpong, De Jong en aankopen zoals Gourcuff en Seedorf.
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Do 15 mei 2008 23:07
|
|
Citaat: Dip deert Perez niet
Door RENZE LOLKEMA
AMSTERDAM - Even leek het erop dat Ajax’ meest besproken aankoop van dit seizoen op de bank zou belanden. Het was na het uitduel met Roda JC toen gedacht werd dat Kenneth Perez misschien wel niet meer zo goed was. De tiener en eerstejaars Siem de Jong bleek plots een serieuze concurrent voor de dertiger uit Denemarken.
Kenneth Perez. FOTO MARCEL ANTONISSE
Zelfs de technische staf twijfelde. Perez werd zijn oude kwaal kwalijk genomen, de kwaal dat hij niet voldoende meeverdedigt. En bovendien onverschillig reageerde op het feit dat hij noodgedwongen als linksbuiten werd geposteerd.
In die fase zette De Jong een aantal wedstrijden middenvelders en aanvallers keurig vrij voor het vijandelijke doel en werd Perez zelf ziek (griep). Maar nu de play-offs hun climax naderen is de positie van de spelmaker van Ajax onomstreden. De Jong zit weer op de bank en de van PSV teruggekochte veteraan, hij wordt eind augustus 34, mag naar hartelust naar voren trekken.
Perez zorgde dit seizoen voor de meest opvallende verhuizing in de eredivisie. In de voorbereiding op dit voetbaljaar vertrok hij naar concurrent PSV om in de winterstop weer terug te keren in de Arena toen trainer Henk ten Cate gevlogen was. Ten Cate wilde te weinig van Perez weten, vond de Deen destijds. Maar zijn hart klopte voor Ajax, vertelde hij later.
De statistieken geven aan dat Perez aan een sterke seizoenshelft bezig, ondanks de kleine dip. Hij kwam in de reguliere competitie toch nog zestien keer in actie voor de Amsterdammers waarin hij zeven goals maakte, waaronder twee strafschoppen. Het aantal assists overtrof zelfs het aantal van vorig seizoen, toen hij 27 keer werd opgesteld. Perez maakte in 2006-2007 twaalf goals (vier penalty’s), maar bediende een succesvolle medespeler slechts drie keer.
,,Hij heeft een periode gehad dat het wat minder ging,’’ kijkt Adrie Koster terug op de ontwikkeling van Perez. ,,Maar dat was slechts een fase. Hij heeft zich daar goed uitgewerkt. Ik denk dat een en ander te maken heeft gehad met die antibioticakuur die moest volgen vanwege zijn griep. Dat heeft toch zijn weerslag op het fysieke vermogen. Want Perez is nog steeds van een enorme waarde voor Ajax.’’
Vorige week in Emmen zorgde hij ook voor de assist in de eerste finalewedstrijd tegen FC Twente. Vlak voor rust bediende hij Luis Suárez, die 0-1 maakte. Die treffer kan zondag van groot belang zijn. Dan ontvangt Ajax de Tukkers voor de return. Een 1-0 zege volstaat.
,,Kenneth heeft gewoon wat meer gogme dan bijvoorbeeld een Siem de Jong,’’ stelt Koster. ,,Die is nog zeer jong, dat wordt hem ook niet nagedragen. Bovendien is het scorend vermogen van Perez optimaal. Juist in deze fase van het seizoen, in de play-offs dus, hebben we dat soort spelers hard nodig. Ajax moet namelijk winnen. Niets meer en niets minder.
,,Het is de ervaring die de doorslag geeft, vandaar dat ik hem opstel. Hij neemt Ajax bij de hand op moment dat we dat nodig hebben.’’
Sportwereld.nl
|
Wij zijn Ajax
|
Geplaatst: Vr 16 mei 2008 15:06
|
|
Leuk voor hem, maar de laatste tijd heeft hij met zijn kwaliteit te weinig gebracht. En dan kijk ik niet naar wat er gevraagd was, maar naar wat hij kan brengen.
|
Tombo
Forum berichten: 95
|
Geplaatst: Vr 16 mei 2008 15:11
|
|
Ik vind het erg jammer maar kan eigk niet anders dan het met jullie eens zijn. Kwa type voetballer vind ik Perez echt geweldig en kijk er graag naar. Hoewel het niet altijd zo lijkt denk ik ook wel dat hij een bepaalde vorm van winnaarsmentaliteit heeft. Bij hem uit zich dat alleen misschien niet in hard werken en grove slidings. Akkefietje met de grensrechter vorig jaar is hier misschien een beter voorbeeld van.
Maar helaas kan je natuurlijk niet anders dan concluderen dat Perez het alleen kan waarmaken in wedstrijden tegen de kleinere tegenstanders. Daarbij moet natuurlijk wel de opmerking van WZAWZDB opgemerkt worden dat het voor een groot deel denk ik ook aan de rol binnen dit elftal ligt. Bij PSV was dit anders en zag je dat hij ook tegen Feyenoord kon exeleren en belangrijk kon zijn!
|
Wij zijn Ajax
|
Geplaatst: Vr 16 mei 2008 15:35
|
|
Hij staat in een team waarin het niet loopt, in hetzelfde systeem op dezelfde positie van Sneijder, die juist dat verzorgde. Maar hem af te rekenen dat het niet loopt is oneerlijk, dat is niet zijn kwaliteit. Maar als hij zijn echte kwaliteit ook niet laat zien dan ben ik teleurgesteld. En dan ook dat vedettegedrag wat niet mag naar een slechte prestatie kan er niet door. Hij is eigenlijk een schaduwspits, dus het is wel begrijpelijk. Maar van de samenstelling klopt niks en dan is de instelling het vereiste om iets te kunnen bereiken. En helaas gebeurt dat hierdoor ook niet.
|
El Chcharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Vr 16 mei 2008 16:23
|
|
Citaat: Perez niet bang voor FC Twente
Amsterdam, 16 mei 2008
Kenneth Perez zal zondag waarschijnlijk in de basis staan als Ajax tegen FC Twente een 2-1-achterstand moet zien goed te maken. De aanvallende middenvelder blikt vooruit op de laatste wedstrijd van het seizoen. ,,We moeten de kracht van Twente niet overdrijven."
Het wordt zondag in de ArenA ongetwijfeld een mooie sportmiddag. In een rechtstreekse confrontatie beslissen Ajax en FC Twente wie mag aankloppen aan het voorportaal van de Champions League en wie moet gaan strijden om de toch iets minder prestigieuze UEFA Cup. De belangen zijn groot, de druk is hoog, maar daar houdt Kenneth Perez wel van. De Deense routinier weet dat van Ajax niet minder wordt verwacht dan de winst. ,,Wij hebben alles te verliezen, Twente heeft alles te winnen”, zegt hij een halfuurtje naar de training. ,,Maar dat is niet erg: dat hoort bij de status van Ajax.”
Spannend, jazeker, maar toch is Perez niet gecharmeerd van de play-offs. Een waardeloos systeem vindt hij het maar. ,,Als je na 34 wedstrijden op de tweede plaats staat, heb je recht op die plaats in de voorronde van de Champions League”, oordeelt de voetballer, die volgende week met het Deense nationale elftal op trainingskamp gaat. ,,Kijk naar NAC, zij eindigen als derde en door de play-offs moeten ze nu Intertoto spelen.”
Om geen kater over te houden aan de nacompetitie, moet Ajax zondag vol aan de bak. De ploeg van Adrie Koster verloor de eerste confrontatie afgelopen zaterdag met 2-1. Ajax kwam nog wel met 0-1 voor dankzij een treffer van Luis Suarez vlak voor rust, maar in de tweede helft ging het mis. Jan Vertonghen kreeg in de 66ste minuut de bal tegen zijn hand. Blaise N’Kufo benutte de toegekende strafschop. ,,Een onterechte beslissing”, zegt Perez over de penalty. ,,Maar je moet op dat moment gewoon de knop om proberen om te zetten en weer gaan voetballen. Helaas lukte ons dat niet. We kregen er geen schwung meer in.” N’Kufo kwam een kwartier voor tijd nog een keer tot scoren en bezorgde zijn ploeg zo de zege.
Ondanks de nederlaag heeft Ajax zondag genoeg aan een 1-0-overwinning. In theorie zouden de Amsterdammers het achterin dicht kunnen gooien om vervolgens te hopen op een counterdoelpuntje. Zo zal het niet gaan, weet Perez. ,,Wij moeten met de druk naar voren spelen”, zegt hij. ,,Dat doen we altijd en dat is ook het spel dat ons het best ligt. Ook moet de kracht van Twente niet worden overdreven. Wij zijn nog altijd tweede geworden in de competitie, zij vierde."
Bron: Ajax.nl
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 14 jul 2008 14:40
|
|
Citaat: Perez: Iets erbij in de verdediging
Bron: De Telegraaf
AMSTERDAM - Ajax oogde maandag fris bij de eerste training van het seizoen. “Dat is altijd bij de start van het seizoen”, stelde Kenneth Perez vast. “Iedereen heeft dan zijn doelstelling. Voor ons is dat maar één ding: de titel. Er zal verdedigend echter nog wel iets moeten bijkomen om het vertrek van John Heitinga te compenseren.”
|
Eto'o
|
Geplaatst: Ma 14 jul 2008 16:47
|
|
Ik denk dat men daar bij Ajax ook wel vertrouwen in heeft. Iedereen spreekt zich immers uit over die verdedigende versterking.
Ik ben benieuwd naar de rol van Perez, komend seizoen. In mijn ogen een goede speler om achter de hand te hebben als aanvaller. Sowieso hebben we bij komst van Aissati en een goede verdediger en aanblijven van Huntelaar al een aardige bank met spelers als Cvitanich, Vermaelen, Gabri, Anita, Sarpong, Emanuelson, Perez, Kennedy, Colin en nog een zooi aardige jeugdspelers.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 14 jul 2008 16:57
|
|
Citaat: Ik denk dat men daar bij Ajax ook wel vertrouwen in heeft. Iedereen spreekt zich immers uit over die verdedigende versterking.
Ik ben benieuwd naar de rol van Perez, komend seizoen. In mijn ogen een goede speler om achter de hand te hebben als aanvaller. Sowieso hebben we bij komst van Aissati en een goede verdediger en aanblijven van Huntelaar al een aardige bank met spelers als Cvitanich, Vermaelen, Gabri, Anita, Sarpong, Emanuelson, Perez, Kennedy, Colin en nog een zooi aardige jeugdspelers.
Ik ben vooral benieuwd wat de rol van Rasmus Lindgren wordt, je zou hem immers ook kunnen gebruiken in de verdediging. Wat verder opvalt is dat er geen andere verdedigers uit het tweede meespelen/trainer. Geen Alderweireld, Blind of Wormgoor. Niet dat ik dat vreemd vind overgens, maar het geeft wel aan dat Ajax zal moeten inzetten op verdedigende versterking.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 14 jul 2008 17:38
|
|
Citaat: Perez ziet Aissati graag komen naar Ajax
Bron: Ajaxfans.net
Kenneth Perez heeft laten weten dat een eventuele transfer van Ismail Aissati Ajax alleen maar ten goede komt. De Deense middenvelder vertelde dat maandagmiddag na de eerste training op jeugdcomplex De Toekomst.
"Bij PSV is het niet echt gelukt voor hem de laatste jaren", aldus Perez. "Als hij hierheen komt, lukt het misschien wel." Perez reageerde verrast op de interesse van Ajax in Aissati, maar maakt zich niet druk over de eventuele extra concurrentie op zijn positie.
"Als de technische staf denkt dat er op die positie iemand bij moet komen omdat we daar beter van worden, dan lijkt het me heel logisch dat ze dat doen'', vervolgde hij. ''Een concurrent? Zo heb ik er eigenlijk nooit over nagedacht."
|
Eto'o
|
Geplaatst: Di 22 jul 2008 15:12
|
|
Wat denken jullie overigens van de rol van Perez voor komend seizoen? Is er nog perspectief voor hem bij Ajax? Op een gegeven moment gaat hij door krijgen dat er dit seizoen geen basisplaats voor hem is weggelegd. Het zou me niets verbazen als hij dan alweer wil vertrekken.
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Di 22 jul 2008 15:14
|
|
Ik denk dat eventueel perspectief voor Perez niet zozeer van Perez zelf afhangt, als we van de prestaties van enkele jonge spelers in de voorbereiding.
|
skieto
Forum berichten: 803
|
Geplaatst: Di 22 jul 2008 15:40
|
|
Citaat:
Kenneth Perez: 'Rugnummer 21 weinig hoopgevend'
Miralem Sulejmani speelt met rugnummer tien, Ismail Aissati met elf en Kenneth Perez (foto) moet zich komend seizoen behelpen met 21. 'Dat is een niet erg hoopgevend nummer,' zegt Perez dinsdag vanuit De Lutte tegenover het AD.
Hoewel de Deen zegt de concurrentiestrijd met Aissati met vertrouwen tegemoet te zien, keek Perez wel even vreemd op toen er in Aissati nóg een aanvallend ingestelde speler aan de selectie werd toegevoegd. Perez: 'Ik dacht dat ze naar verdedigers zochten.'
Hij vervolgt: 'Er is aanvallend in ieder geval veel mogelijk. Ik weet nog niet wat de trainer met mij wil, maar dat wordt de komende weken vanzelf duidelijk. Ik richt me in ieder geval op de positie achter de spits, maar ik kan natuurlijk ook op links uit de voeten.'
Perez' gebeden zijn verhoord nu Ajax en FC Barcelona akkoord zijn over Oleguer Presas. De Spaanse verdediger moet het nog wel persoonlijk eens zien te worden met Ajax.
|
skieto
Forum berichten: 803
|
Geplaatst: Wo 23 jul 2008 23:52
|
|
Ik heb zo'n gevoel dat we weer zo'n Perez krijgen, als aan het eind van seizoen 2006-2007. Waarschijnlijk komt hij weinig tot spelen toen, vermoed ik en hij denk ik. En we weten allemaal hoe Perez er daar over denkt..... Bij PSV speelde hij fantastish, en ik was ook erg blij om zijn terugkomst. Maar ik hoop dat ook hij regelmatig zal spelen, want hij is toch erg belangrijk.
|
TvP
Forum berichten: 1370
|
Geplaatst: Do 24 jul 2008 00:01
|
|
Ik verwacht dat Ajax dit seizoen wel veel zal rouleren, we hebben een grote selectie en kwalitatief zeker niet slecht. Perez, de Jong en Aissati zullen genoeg kansen krijgen, denk ik.
Vooral Siem gun ik veel speeltijd, hij heeft een erg goed overzicht.
|