Forum
Forumoverzicht » Onder De Streep » Kleedkamer 2 » Kenneth Perez
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Kenneth Perez
Maker: Eto'oBekeken: 3246
Status: InactiefBerichten: 64
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Bertje

Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Ma 31 dec 2007 15:44
Een naam en een babbel is niet zaligmakend. Je moet ook inhoud hebben. Ik heb Beenhakker nog nooit op een visie kunnen betrappen.
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Geplaatst: Ma 31 dec 2007 15:56
Maakt ook niet uit. He gets the job done. Als je T&T naar een WK kunt loodsen, Polen naar het EK dan heb je wat in je mars. Hij is in ieder geval de laatste TD van AJAX die goed was.
Oscarito

Forum berichten: 435
Geplaatst: Ma 31 dec 2007 16:05
Citaat:
Het lijkt me sterk dat Ajax opvallend veel meer zal betalen voor Perez dan het afgelopen zomer ontvangen heeft, Oscarito. PSV wil van Perez af, Ajax 'krijgt' Perez en laat in ruil daarvoor Aissati met rust. Zo zal het ongeveer wel in elkaar zitten, lijkt mij.

Aissati? Die was anders naar Ajax gegaan zeker? Neem er anders nog een. rinks:

Ik zou niet weten waarom PSV Ajax zou moeten gaan helpen versterken tenzij ze er iets redelijk voor terug krijgen. Anders zetten ze hem wat mij betreft de rest van het seizoen liever nog op de tribune.
Persoonlijk zie ik PSV het liefst Ajax aan het lijntje houden door elke keer het bod met enkele tonnen te verhogen (zie de overgang van Perez naar PSV), dan moet Ajax een redelijk bedrag betalen of het gaat niet door.

Ook goed want ik denk namelijk dat Van Geel niet in staat is om versterkingen te halen als dit niet doorgaat. Waarschijnlijk zou jij hem wat meer moeten helpen met zijn schaduwlijstje. :ja:
Bertje

Geplaatst: Ma 31 dec 2007 16:14
Citaat:
Maakt ook niet uit. He gets the job done. Als je T&T naar een WK kunt loodsen, Polen naar het EK dan heb je wat in je mars. Hij is in ieder geval de laatste TD van AJAX die goed was.

Hangt ervan af wat je met goed bedoelt: hij leverde een paar mooie spelers af, maar van de lange termijn (waarvoor hij er zat) is nooit wat terecht gekomen. Hij wist onze club niet structureel te verbeteren.
Eto'o

Forum berichten: 11824
Geplaatst: Ma 31 dec 2007 18:41
Maar dat was meer omdat hij er binnen no time weer mee stopte.

Citaat:
Vanavond nog akkoord over transfer Perez?

Steeds meer media melden de op handen zijnde overgang van Kenneth Perez naar Ajax. Ook het NOS journaal meldt zojuist dat de transfer van de Deen in afrondende fase is. In media in Denemarken wordt gemeld dat Kenneth Perez mogelijk nog vanavond een contract zal ondertekenen bij Ajax. De zaakwaarnemer van Perez wilde op al de geruchten niet reageren.

AN

Ik ga er in ieder geval vanuit dat het zo serieus is als een hartaanval en dat het gewoon doorgaat.
Bertje

Geplaatst: Ma 31 dec 2007 18:56
Citaat:
Maar dat was meer omdat hij er binnen no time weer mee stopte.

In de tijd dat hij er zat deed hij wel iets? Heeft hij de scouting an sich verbeterd? Is hij met de opleiding bezig geweest? Heeft hij gekeken hoe hij het eerste elftal verder kon ondersteunen? Viel allemaal onder zijn takenpakket, hoor.
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Ma 31 dec 2007 19:07
Het gaat erom dat er de juiste spelers werden aangetrokken. En de juiste spelers bleven. En als problemsolver. Waarom denk je dat Zlatan zo met Beenhakker wegliep?
Bertje

Geplaatst: Ma 31 dec 2007 19:13
Leuk dat hij zijn amateurpsychologie kwijt kon, maar dat verandert natuurlijk niets aan het feit dat Ajax behoefte heeft aan meer dan alleen een goed netwerk en een leuke babbel.
Lucas

Forum berichten: 2866
Nieuws reacties: 8
Geplaatst: Di 1 jan 2008 12:55
Citaat:

Appels en peren. Het lodsen van b-landen naar een eindronde heeft niets te maken met kwaliteiten als TD bij een club.

Beenhakker was weliswaar mede verntwoordelijk voor een aantal goede aankopen, maar de factor toeval kan daarin ook een rol spelen. Ibrahimovic bijvoorbeeld, kon naar elke club in west-europa. Robben is vanwege Beenhakker juist niet naar Ajax gegaan
Anonymous

Forum berichten: 4060
Geplaatst: Di 1 jan 2008 13:18
Daarbij mag je ook nog in herinnering nemen dat twee ander aankopen van beenhakker totaal niet voldeden op de posities waarop ze gescout werden. Maxwell en Mido waren gehaald als linkerspits.
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Di 1 jan 2008 13:19
Citaat:
Appels en peren. Het lodsen van b-landen naar een eindronde heeft niets te maken met kwaliteiten als TD bij een club.

Beenhakker was weliswaar mede verntwoordelijk voor een aantal goede aankopen, maar de factor toeval kan daarin ook een rol spelen. Ibrahimovic bijvoorbeeld, kon naar elke club in west-europa. Robben is vanwege Beenhakker juist niet naar Ajax gegaan

Ben ik het niet mee eens. Een TD heeft ook als taak om de rust te bewaren (Zlatan) rond een club of om beslissingen te nemen (uit de weg ruimen van Co) die in het belang zijn van een club. Datzelfde deed/doet Beenhakker bij T&T en Polen.

En Zlatan kwam juist wel naar AJAX mede dankzij Beenhakker. En dat van Robben geloof ik nog steeds niet.
Lucas

Geplaatst: Di 1 jan 2008 13:25
het uit de weg ruimen v an Co was juist een voorbeeld wat een Ajax TD niet zou moeten doen. Ten koste van onze club spelletjes spelen om een trainer te lozen. Een goede TD had gezegd, dat hij een andere trainer wilde. Hypocriete zak die beenhakker
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Di 1 jan 2008 13:27
Jammergenoeg werkt dat zo niet, Luuk.
Bertje

Geplaatst: Di 1 jan 2008 13:33
Citaat:

Ben ik het niet mee eens. Een TD heeft ook als taak om de rust te bewaren (Zlatan) rond een club of om beslissingen te nemen (uit de weg ruimen van Co) die in het belang zijn van een club. Datzelfde deed/doet Beenhakker bij T&T en Polen.

En Zlatan kwam juist wel naar AJAX mede dankzij Beenhakker. En dat van Robben geloof ik nog steeds niet.

Een TD dient om de rust te bewaren? Een TD verdient niet bakken met geld om af en toe een ruzie te sussen. Een TD dient Ajax verder te helpen.
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Di 1 jan 2008 13:41
Citaat:
Een TD dient om de rust te bewaren? Een TD verdient niet bakken met geld om af en toe een ruzie te sussen. Een TD dient Ajax verder te helpen.

Dat heeft Beenhakker ook gedaan. Totdat Louis The Destroyer hem opvolgdde.
Lucas

Geplaatst: Di 1 jan 2008 13:51
Volgens mij erfde Louis een spelersgroep waarin veel spelers aflopende contracten hadden
Eto'o

Forum berichten: 11824
Geplaatst: Di 1 jan 2008 14:03
Nou, dat overkwam Van Geel vooral. Toen Van Gaal aangesteld werd liepen de contracten van Maxwell, Trabelsi, De Jong en Pienaar nog drie jaar door. Beenhakker had in zijn tijd nog niet echt reden gehad om die contracten te verlengen.

Citaat:
Het lijkt me sterk dat Ajax opvallend veel meer zal betalen voor Perez dan het afgelopen zomer ontvangen heeft, Oscarito. PSV wil van Perez af, Ajax 'krijgt' Perez en laat in ruil daarvoor Aissati met rust. Zo zal het ongeveer wel in elkaar zitten, lijkt mij.

Aissati? Die was anders naar Ajax gegaan zeker? Neem er anders nog een. rinks:

Ik zou niet weten waarom PSV Ajax zou moeten gaan helpen versterken tenzij ze er iets redelijk voor terug krijgen. Anders zetten ze hem wat mij betreft de rest van het seizoen liever nog op de tribune.
Is er al iets duidelijk over de transfersom die Ajax betaald heeft? Veel zal het niet zijn, denk ik.

En ik denk inderdaad dat als Aissati niet de juiste dingen had gehoord van PSV, hij zeker oren had gehad naar een overgang naar Ajax. Dat interview dat hij een tijdje terug gaf aan RTL sprak wat dat betreft boekdelen.
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Di 1 jan 2008 14:03
Nee, Louis talmde te lang, omdat hij bezig was met een zijn fantastisch plan voor de lange termijn. Ook heeft hij Zlatan tegen zich in het harnas gejaagd en niet gezorgd dat er een duidelijke leider was in de spelersgroep.
Anonymous

Geplaatst: Di 1 jan 2008 14:07
Galasek was toch de leider XD
Anonymous

Geplaatst: Di 1 jan 2008 14:18
even weer terug naar t onderwerp:

Citaat:

01/01/2008 13:23

Ajax en PSV hebben een mondeling akkoord bereikt over de terugkeer van Kenneth Perez naar Amsterdam. De Deen tekende bij Ajax een contract tot medio 2009 met een optie voor een extra jaar.

'PSV heeft begrip voor de wens van de speler en ziet nu tevens mogelijkheden voor een snellere ontwikkeling van eigen talenten die op dezelfde positie uit de voeten kunnen', verklaart de Eindhovense club de transfer op de website.

Perez was slechts een half jaar actief voor PSV. Als aankoop van Ronald Koeman kwam de 33-jarige Deen na het vertrek van de trainer naar Valencia steeds minder aan spelen toe. Bij zijn vorige club Ajax was bovendien Henk ten Cate vertrokken, de coach waarmee hij het niet goed kon vinden.

Perez speelde veertien competitiewedstrijden voor PSV en scoorde in die duels acht keer. Ajax hoopt de teruggekeerde spelmaker vrijdag al mee te kunnen nemen naar een trainingskamp in Dubai.

:bron: www.vi.nl
Bertje

Geplaatst: Di 1 jan 2008 14:26
Citaat:

Dat heeft Beenhakker ook gedaan. Totdat Louis The Destroyer hem opvolgdde.

Nee, Beenhakker heeft voor een paar korte succesjes gezorgd.
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Di 1 jan 2008 14:30
Nee, Beenhakker heeft ervoor gezorgd dat AJAX een zeer mooie selectie tot onze beschikking hadden. Zelfs dat was Van Gaal en Van Geel te veel gevraagd.
Anonymous

Geplaatst: Di 1 jan 2008 14:40
Louis is een vakman, ze hebben in 2004/'05 de verkeerde man weggestuurd bij Ajax.
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Di 1 jan 2008 14:43
Als trainer, ja. Als TD was hij een regelrechte ramp voor AJAX.
Anonymous

Geplaatst: Di 1 jan 2008 14:53
Hoezo, omdat hij woorden had met Zlatan?
Die greep alles aan om weg te komen - zo ingefluisterd door de turijnse maffia.
Van Gaal zou het missende puzzelstukje zijn en daarom voel ik veel voor deze constructie:
Technisch Directeur lange termijn; Co Adriaanse,
Technisch Directeur korte termijn: Louis van Gaal.
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.887
Berichten: 213.631 Onderwerpen: 2.462 Nieuwste lid: vpdzflq308
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.311.798 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Onder De Streep » Kleedkamer 2 » Kenneth Perez
Ga
Zoeken: