Auteur
|
Bericht
|
Redondo
Forum berichten: 241
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Do 27 dec 2007 17:46
|
|
Citaat: PSV heeft meer spelers in de CL opgeleid dan Ajax
Wat bedoel je daarmee?
Precies wat er staat
Wie hebben ze dan opgeleid? Ze hebben Alex opgeleid voor Chelsea? Heeft Psv Cocu opgeleid? Complete onzin, Redondo.
Nee, is geen onzin. Maar je mag best gaan turven als je wil
|
muhaha
Forum berichten: 496
|
Geplaatst: Do 27 dec 2007 17:47
|
|
Nou, deze stellingen mag je wel eens onderbouwen met wat feiten denk ik zo. Wat noem je bijvoorbeeld 'kutploegen' (volgens mij scoort Huntelaar vrijwel altijd tegen bijvoorbeeld Feyenoord trouwens)?
Het jammere voor Huntelaar is dat Ajax in Europa vrijwel geen topwedstrijden speelt de laatste jaren. Nu zeg ik niet dat hij daar zelf niet een beetje schuld aan heeft (elke speler een beetje natuurlijk) maar het was wel goed geweest voor z'n ontwikkeling en op die manier hadden we ook beter kunnen inschatten hoe ver hij precies is. Maar Huntelaar is echt geen typisch voorbeeld van een speler die het in Europa niet kan redden. In vergelijking met Kezman heeft hij in mijn ogen sowieso al een betere basistechniek en kan hij zich wat beter staande houden tegen fysiekgeweld.
Het zou goed voor hem zijn als hij een move naar het buitenland maakt, daar krijgt hij week-in-week-uit te maken met echte tegenstand. Ik denk iniedergeval dat hij een aardige internationale spits kan worden. Misschien geen v.Nistelrooij-status maar dat is ook geen vereiste.
|
Redondo
|
Geplaatst: Do 27 dec 2007 17:49
|
|
Citaat: Nou, deze stellingen mag je wel eens onderbouwen met wat feiten denk ik zo. Wat noem je bijvoorbeeld 'kutploegen' (volgens mij scoort Huntelaar vrijwel altijd tegen bijvoorbeeld Feyenoord trouwens)?
Het jammere voor Huntelaar is dat Ajax in Europa vrijwel geen topwedstrijden speelt de laatste jaren. Nu zeg ik niet dat hij daar zelf niet een beetje schuld aan heeft (elke speler een beetje natuurlijk) maar het was wel goed geweest voor z'n ontwikkeling en op die manier hadden we ook beter kunnen inschatten hoe ver hij precies is. Maar Huntelaar is echt geen typisch voorbeeld van een speler die het in Europa niet kan redden. In vergelijking met Kezman heeft hij in mijn ogen sowieso al een betere basistechniek en kan hij zich wat beter staande houden tegen fysiekgeweld.
Het zou goed voor hem zijn als hij een move naar het buitenland maakt, daar krijgt hij week-in-week-uit te maken met echte tegenstand. Ik denk iniedergeval dat hij een aardige internationale spits kan worden. Misschien geen v.Nistelrooij-status maar dat is ook geen vereiste.
Als je met een nummer 9 speelt die onzichtbaar is als het belangrijk is, is het natuurlijk ook niet gek dat je niet ver komt in Europa
Ik heb nu geen zin om een vergelijking te maken maar Huntelaar scoort ongeveer 70 á 80% van zijn goals tegen clubs uit het 2e rijtje
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Do 27 dec 2007 17:49
|
|
Citaat: Nee, is geen onzin. Maar je mag best gaan turven als je wil
Kom eens met argumenten, Redondo. Wie hebben ze opgeleid? Hoe hebben ze dat gedaan? Zijn dat spelers uit de eigen opleiding? Hoeveel talentvolle Nederlanders zaten daarbij?
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
|
Geplaatst: Do 27 dec 2007 17:51
|
|
Redondo wordt onder druk gezet XD. Heerlijk!
Ja, Redondo onderbouw je mening.
|
muhaha
|
Geplaatst: Do 27 dec 2007 17:51
|
|
Haha, jammer.
Ik had in de Z-Amerika topic het idee dat je wel bepaalde kennis had maar volgens mij bazel je maar wat. Iniedergeval op dit gebied want je kan duidelijk je PSV-bril niet af doen als je naar een speler van Ajax kijkt.
|
Redondo
|
Geplaatst: Do 27 dec 2007 17:55
|
|
Citaat: Haha, jammer.
Ik had in de Z-Amerika topic het idee dat je wel bepaalde kennis had maar volgens mij bazel je maar wat. Iniedergeval op dit gebied want je kan duidelijk je PSV-bril niet af doen als je naar een speler van Ajax kijkt.
Of je probeert gewoon met argumenten te komen
|
muhaha
|
Geplaatst: Do 27 dec 2007 17:56
|
|
Jij of ik?
Ik heb je daarnet volgens mij duidelijk naar feiten gevraagd om je argumenten mee te onderbouwen maar daar had je 'geen zin in'.
|
Redondo
|
Geplaatst: Do 27 dec 2007 17:57
|
|
Kom eens met argumenten, Redondo. Wie hebben ze opgeleid? In de CL meer spelers dan Ajax
Hoe hebben ze dat gedaan? Geen idee
Zijn dat spelers uit de eigen opleiding? Ja
Hoeveel talentvolle Nederlanders zaten daarbij? Stuk of 5
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
|
|
Citaat: Of je probeert gewoon met argumenten te komen
Precies. En dat vroeg ik aan jou? Kun je dat eventjes doen, Redondo?
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
|
|
Dat verwijt heb ik Redondo ook wel eens gemaakt, NFP. Dat is inderdaad iets waar hij moeite mee heeft.
Overigens kan ik me aardig wat doelpunten van Huntelaar tegen Feyenoord en PSV herinneren. En in Europa loopt hij ook bijna 1 op 1, waaronder een doelpunt tegen Inter (topploeg) en twee uit bij Kopenhagen (beslissend). Er valt genoeg aan te merken op Huntelaar, maar dat hij alleen maar tegen kleine ploegen scoort klopt niet. Relatief gezien niet, in ieder geval. Want Huntelaar scoort natuurlijk wel veel tegen kleine ploegen, maar dat kan ook niet anders gezien het niveau van de Eredivisie.
|
Redondo
|
Geplaatst: Do 27 dec 2007 17:58
|
|
Citaat: Jij of ik?
Ik heb je daarnet volgens mij duidelijk naar feiten gevraagd om je argumenten mee te onderbouwen maar daar had je 'geen zin in'.
Inderdaad maar als je het graag wil weten moet je kijken tegen wie hij scoorde en op welke plek die ploeg is geeindigd.
Ik heb het allemaal al een keer uitgezocht en ga het niet nog een keer doen nu
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Do 27 dec 2007 17:59
|
|
Farfan scoort wel tegen grote ploegen dankzij de opleiding die hij geniet bij de Chelsea-opleidingsclub Psv. ;)
|
Eto'o
|
|
|
Kom eens met argumenten, Redondo. Wie hebben ze opgeleid? In de CL meer spelers dan Ajax
Dit is geen uitleg of onderbouwing. Dit is een antwoord geven op de vragen van 343 (naar aanleiding van je post zonder onderbouwing) door nieuwe onbeargumenteerde antwoorden te geven.
|
muhaha
|
|
|
Helemaal mee eens, Thomas.
|
Redondo
|
|
|
Citaat: Dat verwijt heb ik Redondo ook wel eens gemaakt, NFP. Dat is inderdaad iets waar hij moeite mee heeft.
Overigens kan ik me aardig wat doelpunten van Huntelaar tegen Feyenoord en PSV herinneren. En in Europa loopt hij ook bijna 1 op 1, waaronder een doelpunt tegen Inter (topploeg) en twee uit bij Kopenhagen (beslissend). Er valt genoeg aan te merken op Huntelaar, maar dat hij alleen maar tegen kleine ploegen scoort klopt niet. Relatief gezien niet, in ieder geval. Want Huntelaar scoort natuurlijk wel veel tegen kleine ploegen, maar dat kan ook niet anders gezien het niveau van de Eredivisie.
Ik wist niet dat Ajax doorging tegen Kopenhagen. Weer wat geleerd
|
Redondo
|
Geplaatst: Do 27 dec 2007 18:00
|
|
Dit is geen uitleg of onderbouwing. Dit is een antwoord geven op de vragen van 343 (naar aanleiding van je post zonder onderbouwing) door nieuwe onbeargumenteerde antwoorden te geven.
Dat hij niet begrijpt wat ik opschrijf is niet mijn probleem
|
muhaha
|
Geplaatst: Do 27 dec 2007 18:00
|
|
Misschien kan je proberen in te gaan op de volledige post van Thomas, want er staan genoeg houtsnijdende argumenten in. Beetje flauw om er een klein detail uit te lichten en daar op verder te gaan. Niet?
|
D_skilled
|
Geplaatst: Do 27 dec 2007 18:01
|
|
Kom op Redondo, schei uit met je korte antwoorden en onderbouw je meningen. Je kakelt maar wat uit. Je bent een volwassen kerel, neem ik aan om je meningen te onderbouwen. Niet steeds eronder uit proberen te lullen, want ik begin je korte antwoorden echt beu te raken.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Do 27 dec 2007 18:03
|
|
Citaat: Dat hij niet begrijpt wat ik opschrijf is niet mijn probleem
343 kan niet ruiken wat jij precies bedoelt met jouw stelling. Het minste wat je kan doen is door uit te leggen wat je precies bedoelt. Daarna mag je het ook nog eens bewijzen, want anders is er geen discussie mogelijk. We hebben hier niets aan constante oneliners en beweringen die niet onderbouwd worden.
|
Redondo
|
Geplaatst: Do 27 dec 2007 18:03
|
|
Citaat: Farfan scoort wel tegen grote ploegen dankzij de opleiding die hij geniet bij de Chelsea-opleidingsclub Psv. ;)
3 titels, 4 keer overwinterd tegen 0 titels en 1 keer overwinterd
|
Redondo
|
Geplaatst: Do 27 dec 2007 18:04
|
|
Citaat: Dat hij niet begrijpt wat ik opschrijf is niet mijn probleem
343 kan niet ruiken wat jij precies bedoelt met jouw stelling. Het minste wat je kan doen is door uit te leggen wat je precies bedoelt. Daarna mag je het ook nog eens bewijzen, want anders is er geen discussie mogelijk. We hebben hier niets aan constante oneliners en beweringen die niet onderbouwd worden.
Het was een bewering, die was al duidelijk zat.
Oftewel PSV heeft meer spelers in de CL opgeleid dan Ajax
Daar valt echt niks aan uit te leggen
|
muhaha
|
Geplaatst: Do 27 dec 2007 18:04
|
|
Dit is tijdsverspilling, jammer.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Do 27 dec 2007 18:05
|
|
Citaat: Farfan scoort wel tegen grote ploegen dankzij de opleiding die hij geniet bij de Chelsea-opleidingsclub Psv. ;)
Wilt het niet tot je doordringen wat we tegen je willen zeggen?
ONDERBOUW JE MENINGEN!!!
Is dat nou zoveel gevraagd, je gaat echt niet dood als je een paar extra regels hebt.
|
Redondo
|
Geplaatst: Do 27 dec 2007 18:06
|
|
Wilt het niet tot je doordringen wat we tegen je willen zeggen?
ONDERBOUW JE MENINGEN!!!
Is dat nou zoveel gevraagd, je gaat echt niet dood als je een paar extra regels hebt.
Farfan is een spits die kampioen wordt en Huntelaar is er een die faalt als het belangrijk wordt
|