Forum
Forumoverzicht » Onder De Streep » De Kantine » Nijntje het grootste produkt van de PSV-opleiding
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Nijntje het grootste produkt van de PSV-opleiding
Maker: RedondoBekeken: 6414
Status: InactiefBerichten: 110
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Bertje

Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Wo 26 dec 2007 19:51
Citaat:
Hij tekende natuurlijk niet zomaar niet bij he.
Die jongen merkte ook wel dat er weinig kansen voor hem waren onder Hiddink. Hiddink zag het niet zo in hem zitten, vond hem een beetje een aansteller ook. Guus heeft zelf later al eens aangegeven dat ie dat niet goed gezien had. Iedereen maakt fouten.

Als PSV hem wat meer had laten merken dat ze een goeie spits in hem zagen voor de toekomst had ie heus wel willen bijtekenen. Dat is een fout geweest, erg jammer.

Hij was niet goed genoeg voor de rol die Sibon bij PSV had en hij wilde niet bijtekenen

Daar hoef je echt niet een half uur of te praten want dat zou iedere club zo doen

Welke rol had Sibon dan bij PSV?
Redondo

Forum berichten: 241
Geplaatst: Wo 26 dec 2007 20:19
Citaat:
Die jongen merkte ook wel dat er weinig kansen voor hem waren onder Hiddink. Hiddink zag het niet zo in hem zitten, vond hem een beetje een aansteller ook. Guus heeft zelf later al eens aangegeven dat ie dat niet goed gezien had. Iedereen maakt fouten.

Als PSV hem wat meer had laten merken dat ze een goeie spits in hem zagen voor de toekomst had ie heus wel willen bijtekenen. Dat is een fout geweest, erg jammer.

Hij was niet goed genoeg voor de rol die Sibon bij PSV had en hij wilde niet bijtekenen

Daar hoef je echt niet een half uur of te praten want dat zou iedere club zo doen

Welke rol had Sibon dan bij PSV?

Concurrentie aangaan met VoH
Bertje

Geplaatst: Wo 26 dec 2007 20:22
En Sibon bracht ook daadwerkelijk concurrentie met zich mee?

Sibon heeft bijna twintig wedstrijden gespeeld, maar ten kosten van Vennegoor ging het zelden.
Redondo

Geplaatst: Wo 26 dec 2007 20:31
Citaat:
En Sibon bracht ook daadwerkelijk concurrentie met zich mee?

Sibon heeft bijna twintig wedstrijden gespeeld, maar ten kosten van Vennegoor ging het zelden.

Ja hij bracht concurrentie en hij heeft een paar belangrijke goals gemaakt

Maar jij denkt dus dat een speler die mislukt in de eredivisie en regelmatig scoort in de kelder van de eerste divisie zich wel even staande gaat houden in de CL?
Bertje

Geplaatst: Wo 26 dec 2007 21:25
Dat is niet logisch, maar dat is geen argument, want Sibon had ook al in een paar wedstrijdjes CL laten zien daar totaal geen impact te hebben. Niet voor niets wilde Hiddink er in de winter al een spits bij.
Redondo

Geplaatst: Wo 26 dec 2007 21:27
Hoeveel prijzen heeft Huntelaar overigens al gewonnen?
Bertje

Geplaatst: Wo 26 dec 2007 21:29
Vijf in teamverband en één individuele?
Redondo

Geplaatst: Wo 26 dec 2007 21:46
Citaat:
Vijf in teamverband en één individuele?

Dat zijn dan ook wel echte prijzen.
Bertje

Geplaatst: Wo 26 dec 2007 22:08
Twee bekers, twee supercups, een Europees Kampioenschap onder de 21 en talent van het jaar. Hij heeft ook nog een half jaar bij de aanstaande kampioen gezeten.

Er zijn 'geslaagde' voetballers die het met minder moeten doen. En deze jongen is nog geen 25.
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Geplaatst: Wo 26 dec 2007 23:33
Citaat:
De laatste 10 jaar

Eidur
Huntelaar
Zenden
Bouma
Hoekstra
Veldman
Afellay
Bogelund

Denk dat naast Ajax geen club is die het beter doet

Allemaal middelmaat. Allemaal te licht voor de top. Veldman gigantisch door het ijs gezakt bij AJAX en daarna was het niets meer. Bogelund moest weg bij Psv, omdat hij simpelweg niet voldeed. Hoekstra mocht naar AJAX en heeft het nooit gemaakt. Bouma is een zeer simpele voetballer als je hem vergelijkt met Alex. Huntelaar en Eidur werden afgedankt, omdat Psv simpelweg geen geduld heeft met hun eigen jeugd. Zenden is vlees noch vis.
Afellay is een belofte, maar wat heeft hij totnutoe bewezen?

En die 8 namen vallen natuurlijk compleet in het niet bij de lijst van AJAX van de laatste 10 jaar. En aangezien jij namen hebt zoals Veldman en Bogelund dan kan ik er ook wel namen opzetten zoals Knopper en Reuser.
Redondo

Geplaatst: Wo 26 dec 2007 23:59
Citaat:
De laatste 10 jaar

Eidur
Huntelaar
Zenden
Bouma
Hoekstra
Veldman
Afellay
Bogelund

Denk dat naast Ajax geen club is die het beter doet

Allemaal middelmaat. Allemaal te licht voor de top. Veldman gigantisch door het ijs gezakt bij AJAX en daarna was het niets meer. Bogelund moest weg bij Psv, omdat hij simpelweg niet voldeed. Hoekstra mocht naar AJAX en heeft het nooit gemaakt. Bouma is een zeer simpele voetballer als je hem vergelijkt met Alex. Huntelaar en Eidur werden afgedankt, omdat Psv simpelweg geen geduld heeft met hun eigen jeugd. Zenden is vlees noch vis.
Afellay is een belofte, maar wat heeft hij totnutoe bewezen?

En die 8 namen vallen natuurlijk compleet in het niet bij de lijst van AJAX van de laatste 10 jaar. En aangezien jij namen hebt zoals Veldman en Bogelund dan kan ik er ook wel namen opzetten zoals Knopper en Reuser.

Knopper en Reuser zijn geen international, al die andere namen wel. En ik betwijfel Ajax ook niet, maar dat zei ik ook al.

Van de spelers die nu op het hoogste niveau spelen zullen Janssen, Bakkal, Aissati, De Roover en misschien Marcellis zullen ook nog wel international worden.
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Do 27 dec 2007 08:32
Citaat:
Knopper en Reuser zijn geen international, al die andere namen wel. En ik betwijfel Ajax ook niet, maar dat zei ik ook al.

Van de spelers die nu op het hoogste niveau spelen zullen Janssen, Bakkal, Aissati, De Roover en misschien Marcellis zullen ook nog wel international worden.

Reuser heeft 1 interland gespeeld. Knopper zat bij Jong Oranje en op een gegeven moment dichtbij het 'grote' Oranje.

Marcellis? Als het Nederlands Elftal richting het niveau van de Belgen gaat wel, ja. En voor die andere spelers is het gewoon te vroeg om te oordelen. Aissati bijvoorbeeld heeft wel jonge spelers zoals Van Persie, Van der Vaart en Sneijder voor zich.
Redondo

Geplaatst: Do 27 dec 2007 10:16
Citaat:

Reuser heeft 1 interland gespeeld. Knopper zat bij Jong Oranje en op een gegeven moment dichtbij het 'grote' Oranje.

Marcellis? Als het Nederlands Elftal richting het niveau van de Belgen gaat wel, ja. En voor die andere spelers is het gewoon te vroeg om te oordelen. Aissati bijvoorbeeld heeft wel jonge spelers zoals Van Persie, Van der Vaart en Sneijder voor zich.

Reuser speelde een interland dan toen de Ajacieden bedankten

Verder heeft PSV gewoon na Ajax de beste opleiding van Nederland
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Do 27 dec 2007 11:36
Citaat:

Nee, hoor. En verder zat Reuser meer dan 2 keer bij de selectie.

Dat kan best, maar wat is er nou echt doorgebroken dankzij en bij Psv?
Eto'o

Forum berichten: 11824
Geplaatst: Do 27 dec 2007 13:37
Citaat:

Onzin. Ajax had een jeugdspeler als Huntelaar niet verkocht.
muhaha

Forum berichten: 496
Geplaatst: Do 27 dec 2007 14:45
Citaat:

Lijkt me niet.
Als je weet dat je een groot talent in huis hebt ga je hem niet verkopen omdat hij op dat moment misschien nog niet het juiste niveau heeft. Als ze hem bijvoorbeeld hadden verhuurd aan Heerenveen had ie na 2 seizoenen terug kunnen komen, dan was hij er zeker klaar voor geweest. Nu verkoop je hem en word hij vervolgens een goeie spits en topscorer bij de grote concurrent. Snap niet wat er zo moeilijk aan is om toe te geven dat PSV dat niet goed heeft aangepakt.

Je had een groot talent in huis, zelf opgeleid voor een deel.
Het minste wat je kan doen is zo iemand laten merken dat zijn tijd nog wel komt bij PSV. Dat is niet gebeurd, daarom wilde hij weg.
Redondo

Geplaatst: Do 27 dec 2007 17:00
Citaat:

Lijkt me niet.
Als je weet dat je een groot talent in huis hebt ga je hem niet verkopen omdat hij op dat moment misschien nog niet het juiste niveau heeft. Als ze hem bijvoorbeeld hadden verhuurd aan Heerenveen had ie na 2 seizoenen terug kunnen komen, dan was hij er zeker klaar voor geweest. Nu verkoop je hem en word hij vervolgens een goeie spits en topscorer bij de grote concurrent. Snap niet wat er zo moeilijk aan is om toe te geven dat PSV dat niet goed heeft aangepakt.

Je had een groot talent in huis, zelf opgeleid voor een deel.
Het minste wat je kan doen is zo iemand laten merken dat zijn tijd nog wel komt bij PSV. Dat is niet gebeurd, daarom wilde hij weg.

Als hij voor 2 of 3 jaar had bijgetekend had hij nu nog bij PSV gespeeld.

Gelukkig niet, maar dat zijn de feiten
Redondo

Geplaatst: Do 27 dec 2007 17:02
Citaat:

Onzin. Ajax had een jeugdspeler als Huntelaar niet verkocht.

Nee, die laten net als De Jong, Pienaar en Maduro die speler voor niks vertekken
Redondo

Geplaatst: Do 27 dec 2007 17:04
Citaat:

Nee, hoor. En verder zat Reuser meer dan 2 keer bij de selectie.

Dat kan best, maar wat is er nou echt doorgebroken dankzij en bij Psv?

PSV heeft meer spelers in de CL opgeleid dan Ajax
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Do 27 dec 2007 17:36
Citaat:

Wat bedoel je daarmee?
Kaboem!

Forum berichten: 1743
Geplaatst: Do 27 dec 2007 17:37
Hij bedoelt dat PSV meer CL minuten heeft gespeeld en daardoor meer spelers CL heeft opgeleid.

Ik ben zó briljant! :crazy:
muhaha

Forum berichten: 496
Geplaatst: Do 27 dec 2007 17:38
Citaat:

Ja, dat was toch hartstikke mooi geweest?
Ik weet niet hoe het met jou zit maar ik had liever Huntelaar dan Lazovic gehad. Kijk, jij hebt nu volgens mij een beetje op Huntelaar een negatieve stempel geplakt omdat het een Ajacied is (ik zeg niet dat dat voor jou allesbepalend is maar het speelt wel mee in je oordeel ofniet?) Maar dat moet je los zien van elkaar, als PSV wat beter met hem was omgegaan en zijn potentie beter had ingeschat was hij nu nog altijd PSV'er en had hij niks met Ajax te maken gehad.
Redondo

Geplaatst: Do 27 dec 2007 17:38
Citaat:

Wat bedoel je daarmee?

Precies wat er staat
Redondo

Geplaatst: Do 27 dec 2007 17:39
Citaat:

Ja, dat was toch hartstikke mooi geweest?
Ik weet niet hoe het met jou zit maar ik had liever Huntelaar dan Lazovic gehad. Kijk, jij hebt nu volgens mij een beetje op Huntelaar een negatieve stempel geplakt omdat het een Ajacied is (ik zeg niet dat dat voor jou allesbepalend is maar het speelt wel mee in je oordeel ofniet?) Maar dat moet je los zien van elkaar, als PSV wat beter met hem was omgegaan en zijn potentie beter had ingeschat was hij nu nog altijd PSV'er en had hij niks met Ajax te maken gehad.

Ik hoef geen spits die altijd faalt als het belangrijk wordt en vrijwel alleen scoort tegen kutploegen
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Do 27 dec 2007 17:42
Citaat:

Wat bedoel je daarmee?

Precies wat er staat
Wie hebben ze dan opgeleid? Ze hebben Alex opgeleid voor Chelsea? Heeft Psv Cocu opgeleid? Complete onzin, Redondo.
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.888
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.367.153 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Onder De Streep » De Kantine » Nijntje het grootste produkt van de PSV-opleiding
Ga
Zoeken: