Auteur
|
Bericht
|
Redondo
Forum berichten: 241
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Di 25 dec 2007 15:39
|
|
Is Ajax nieuwe style het Ajax dat Van Geel aan het bouwen is?
|
Anonymous
Forum berichten: 4060
|
Geplaatst: Di 25 dec 2007 16:00
|
|
"Ajax-nieuwe stijl" is "Ajax-na Van Gaal"
|
Redondo
|
Geplaatst: Di 25 dec 2007 16:57
|
|
Citaat: "Ajax-nieuwe stijl" is "Ajax-na Van Gaal"
Dat zijn net zoveel titels als Feyenoord in de laatste 35 jaar :cry:
|
Lucas
Forum berichten: 2866
Nieuws reacties: 8
|
Geplaatst: Di 25 dec 2007 17:40
|
|
Grappig, als je een seizoenkaart had sinds 1976, zou ik verwachten dat je echte hekel tegen Feyenoord zou zijn en dat je de stumperdjes uit Eindhoven zou laten voor wat het zijn; stumperige calimerootjes, niet waard om je echt over op te winden. XD
|
Ad
Forum berichten: 2481
|
Geplaatst: Di 25 dec 2007 21:29
|
|
Citaat: Grappig, als je een seizoenkaart had sinds 1976, zou ik verwachten dat je echte hekel tegen Feyenoord zou zijn en dat je de stumperdjes uit Eindhoven zou laten voor wat het zijn; stumperige calimerootjes, niet waard om je echt over op te winden. XD
[color=black">Kijk Lucas, dat het addergebroed uit Rotterdam-Zuid nou niet bepaald mijn vrienden zijn, dat mag duidelijk zijn, maar het is tenminste wel een echte club met historie.
Ik wind me wel degelijk op over dat zooitje daar in Eindhoven omdat ze altijd weer krom lopen van het geluk ( vorig seizoen was weer zo`n klassiek voorbeeld ) en omdat ze altijd spelers hebben die het slechtste in mij boven halen. En natuurlijk ook om tegenwoordig de trent is dat "hun" DE club zijn in Nederland vanwege die paar titels en dat kan ik al helemaal niet hebben. :anger2:
Ze hebben in Eindhoven nog nooit een fatsoenlijke speler opgeleid, maar daar hoor ik niemand over.....maar goed.....ik draaf weer door.......zal me proberen in te houden. Prettige kerst nog iedereen... anta3: [/color">
|
Redondo
|
Geplaatst: Wo 26 dec 2007 01:32
|
|
Die goal van Simons in Amsterdam dat helemaal geen goal was maar puur geluk heeft inderdaad de beslissing gemaakt
B)
|
muhaha
Forum berichten: 496
|
Geplaatst: Wo 26 dec 2007 01:51
|
|
Citaat: Ze hebben in Eindhoven nog nooit een fatsoenlijke speler opgeleid
Weltrusten.
|
Lucas
|
Geplaatst: Wo 26 dec 2007 11:48
|
|
Wie dan NFP?
|
muhaha
|
Geplaatst: Wo 26 dec 2007 12:27
|
|
Definieer eerst eens 'een fatsoenlijke speler' zou ik zeggen.
PSV heeft nooit de jeugdopleiding gehad van Ajax.
Niemand beweerd dat ook. Ik vind wel dat PSV sinds de komst van Hiddink/Joop Brand een beter beleid heeft wat betreft eigen jeugd. Zo hebben we 2 echt grote talenten uit eigen jeugd in de selectie momenteel (Afellay en Aissati) en krijgen de eigen-jeugdspelers Afellay, Marcellis, Bakkal en vooralsnog in mindere mate Aissati dit jaar veel speeltijd. Dat is een goeie ontwikkeling.
|
Anonymous
Forum berichten: 4060
|
Geplaatst: Wo 26 dec 2007 13:27
|
|
Ajax' beste spits sinds jaren komt uit de PSV-jeugd, Luuk.
|
Lucas
|
Geplaatst: Wo 26 dec 2007 14:15
|
|
Je hebt gelijk NFP, er lijkt een kentering plaats te vinden. Affelay kan een grote speler worden, als hij tenminste leert dat hij niet constant met die bal moet blijven lopen. Aissati moet ik nog maar zien of die het gaat redden.
Maar de eerste echt grote speler uit de jeugdopleiding moet er nog komen, Affelay zou het kunnen worden.
Huntelaar is een twijfelgeval Doc, maar is inderdaad een speler die in de jeugd van PSV heeft gespeeld. Maar is juist ook een bewijs dat ook goede jeugd het bij PSV niet redt.
|
Redondo
|
Geplaatst: Wo 26 dec 2007 14:20
|
|
Citaat: Je hebt gelijk NFP, er lijkt een kentering plaats te vinden. Affelay kan een grote speler worden, als hij tenminste leert dat hij niet constant met die bal moet blijven lopen. Aissati moet ik nog maar zien of die het gaat redden.
Maar de eerste echt grote speler uit de jeugdopleiding moet er nog komen, Affelay zou het kunnen worden.
Huntelaar is een twijfelgeval Doc, maar is inderdaad een speler die in de jeugd van PSV heeft gespeeld. Maar is juist ook een bewijs dat ook goede jeugd het bij PSV niet redt.
Of dat Huntelaar in Amsterdam wordt overschat
|
Lucas
|
Geplaatst: Wo 26 dec 2007 14:23
|
|
Mwa, hij loopt bijna 1 op 1
|
Redondo
|
Geplaatst: Wo 26 dec 2007 14:24
|
|
De laatste 10 jaar
Eidur
Huntelaar
Zenden
Bouma
Hoekstra
Veldman
Afellay
Bogelund
Denk dat naast Ajax geen club is die het beter doet
|
Redondo
|
Geplaatst: Wo 26 dec 2007 15:49
|
|
Citaat: Mwa, hij loopt bijna 1 op 1
Kezman ook en dat zegt meer over de Nederlandse competitie dan over Huntelaar
Kezman een topper dus?
|
muhaha
|
Geplaatst: Wo 26 dec 2007 16:07
|
|
Dat Kezman tekort komt voor de top wil niet zeggen dat elke spits die in Nederland 1 op 1 loopt ook tekort komt natuurlijk. Ik dek dat Huntelaar wel een aardige (internationale) spits gaat worden. PSV/Hiddink heeft hem gewoon te makkelijk laten gaan in een periode dat hij nog jong was, dat is erg zonde.
|
Redondo
|
Geplaatst: Wo 26 dec 2007 16:46
|
|
Citaat: Dat Kezman tekort komt voor de top wil niet zeggen dat elke spits die in Nederland 1 op 1 loopt ook tekort komt natuurlijk. Ik dek dat Huntelaar wel een aardige (internationale) spits gaat worden. PSV/Hiddink heeft hem gewoon te makkelijk laten gaan in een periode dat hij nog jong was, dat is erg zonde.
Sibon was beter en hij wilde niet bijtekenen. 1 plus 1 is 2.
Huntelaar gaat op een hoger niveau zwaar tekort komen. Maar het is toch niet interessant omdat hij het tegendeel niet kan bewijzen omdat Ajax al Europees is uitgeschakeld en geen club een speler gaat kopen op basis van wedstrijden tegen clubjes als VVV, Excelsior, De Graafschap of Willem II.
|
Lucas
|
Geplaatst: Wo 26 dec 2007 16:54
|
|
Ik denk dat Huntelaar wel degelijk een mooie club vindt.
Jouw rekensom is niet zo voor de hand liggend. Sibon is namelijk niet goed genoeg voor PSV. Je moet je selectie niet opvullen met spelers die tekortkomen, maar met jeugdspelers. Dan zullen jeugdspelers ook eerder bijtekenen.
|
muhaha
|
Geplaatst: Wo 26 dec 2007 17:51
|
|
Citaat: Sibon was beter
Dat bleek dus een misvatting want Sibon heeft geen pepernoot geraakt bij PSV. Maar dan nog lijkt het me niet verstandig om een groot talent als Huntelaar te laten vertrekken. Zelfs al was ie op dat moment misschien nog niet klaar voor de hoofdmacht. PSV had hem veel beter kunnen verhuren aan Heerenveen ipv verkopen, maar dat is wel duidelijk.
Huntelaar heeft in mijn ogen juist een volgende stap nodig komende zomer. In Nederland krijgt ie over 34 wedstrijden gezien te weinig weerstand om echt verder te groeien.
|
Redondo
|
Geplaatst: Wo 26 dec 2007 18:01
|
|
Citaat: Ik denk dat Huntelaar wel degelijk een mooie club vindt.
Jouw rekensom is niet zo voor de hand liggend. Sibon is namelijk niet goed genoeg voor PSV. Je moet je selectie niet opvullen met spelers die tekortkomen, maar met jeugdspelers. Dan zullen jeugdspelers ook eerder bijtekenen.
Huntelaar was nooit aan spelen toegekomen en dan kun je beter een ervaren speler op de bank zetten.
Als hij had bijgetekend zou PSV hem verhuurd hebben aan een middenmotor in de eredivisie
Hij was toen al mislukt bij een eredivisieclub en had redelijk gescoord bij een eerste divisie kut club. Iemand die denkt dat hij bij PSV wel effe zou gaan spelen heeft er geen kijk op.
|
Redondo
|
Geplaatst: Wo 26 dec 2007 18:03
|
|
Citaat: Sibon was beter
Dat bleek dus een misvatting want Sibon heeft geen pepernoot geraakt bij PSV. Maar dan nog lijkt het me niet verstandig om een groot talent als Huntelaar te laten vertrekken. Zelfs al was ie op dat moment misschien nog niet klaar voor de hoofdmacht. PSV had hem veel beter kunnen verhuren aan Heerenveen ipv verkopen, maar dat is wel duidelijk.
Huntelaar heeft in mijn ogen juist een volgende stap nodig komende zomer. In Nederland krijgt ie over 34 wedstrijden gezien te weinig weerstand om echt verder te groeien.
Hij tekende niet bij, PSV moest hem daarom wel verkopen
Hij heeft een miljoen of 3 opgeleverd, lang niet slecht voor een speler die mislukte in de eredivisie en redelijke scoorde in de onderkant van de eerste divisie
|
muhaha
|
Geplaatst: Wo 26 dec 2007 18:15
|
|
Hij tekende natuurlijk niet zomaar niet bij he.
Die jongen merkte ook wel dat er weinig kansen voor hem waren onder Hiddink. Hiddink zag het niet zo in hem zitten, vond hem een beetje een aansteller ook. Guus heeft zelf later al eens aangegeven dat ie dat niet goed gezien had. Iedereen maakt fouten.
Als PSV hem wat meer had laten merken dat ze een goeie spits in hem zagen voor de toekomst had ie heus wel willen bijtekenen. Dat is een fout geweest, erg jammer.
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Wo 26 dec 2007 18:26
|
|
Citaat: Hij tekende natuurlijk niet zomaar niet bij he.
Die jongen merkte ook wel dat er weinig kansen voor hem waren onder Hiddink. Hiddink zag het niet zo in hem zitten, vond hem een beetje een aansteller ook. Guus heeft zelf later al eens aangegeven dat ie dat niet goed gezien had. Iedereen maakt fouten.
Als PSV hem wat meer had laten merken dat ze een goeie spits in hem zagen voor de toekomst had ie heus wel willen bijtekenen. Dat is een fout geweest, erg jammer.
Huntelaar is terecht weggestuurd hij kwam kwaliteit te kort om bij PSV een rol van betekenis te hebben onder Hiddink.
|
Redondo
|
Geplaatst: Wo 26 dec 2007 18:45
|
|
Citaat: Hij tekende natuurlijk niet zomaar niet bij he.
Hij was niet goed genoeg voor de rol die Sibon bij PSV had en hij wilde niet bijtekenen
Daar hoef je echt niet een half uur of te praten want dat zou iedere club zo doen
|
Oscarito
Forum berichten: 435
|
Geplaatst: Wo 26 dec 2007 18:46
|
|
Huntelaar is helemaal niet weggestuurd, PSV bood hem zelfs een nieuw contract aan alleen ze konden natuurlijk niet garanderen dat hij speeltijd zou krijgen.
Toen is Huntelaar zelf weggegaan om meer aan spelen toe te komen.
|