Auteur
|
Bericht
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 780
Nieuws reacties: 7
|
Geplaatst: Za 20 aug 2011 13:16
|
|
Ik moet het nog zien Nikos. Ik wil ze nog niet afschrijven. Ik zie ook dat dit een bij elkaar gekocht zootje is, wat nu als los zand aan elkaar hangt. Toch zie ik wel mogelijkheden voor dit elftal.
De aankopen vind ik nog steeds vrij onbegrijpelijk. Zeker omdat Toivonen niet in de spits wil spelen (wat duidelijk te zien is aan zijn spel). Voor Rutten is sleutel om Toivonen te laten renderen, want hij is in potentie nog steeds een uitstekende spits. Daarnaast zou ik (als ik hem was) Wijnaldum van het middenveld afhalen en omwisselen met Dries Mertens. Wijnaldum is in mijn ogen geen middenvelder in een 3 mans middenveld. Hij is een dreigende jongen vanaf de zijkant, meer niet.
Daarnaast bestaat nog steeds de mogelijkheid dat Pieters voor een fiks bedrag wordt verkocht (hoe is het mogelijk...). Met dat geld zullen ze direct een spits halen.
De verdediging is versterkt met Derijck en Tyton. Dat is een verbetering tov Marcelo en Isaksson, maar daarmee zijn de problemen niet opgelost. De verdediging is verdedigend zwak en opbouwend dramatisch. Toch blijft PSV beschikken over een aantal spelers die over de 10 goals gaan maken: Mertens, Toivonen, Lens, Wijnaldum. Ze zullen dus gewoon meer goals moeten maken dan dan de tegenstander. In de eredivisie kan dat.
|
joskeeper
Forum berichten: 772
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Zo 21 aug 2011 16:38
|
|
Wat die Rutten aan het doen is weet ik ook niet hoor, haal je Tyton begin je met die Zweed?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Zo 21 aug 2011 17:08
|
|
0-2 voor tegen een lamlendig ADO. Ook weer zo'n club waar AJAX puntenverlies gaat lijden.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 179
|
Geplaatst: Zo 21 aug 2011 17:10
|
|
Ja, want dan zul je zien dat ADO er opeens WEL zin in heeft...
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4733
|
Geplaatst: Zo 21 aug 2011 17:38
|
|
0-3 al bij rust. Maar ach, we moeten naar onszelf kijken en P$V in een directe confrontatie bij de strot grijpen en kielhalen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Zo 21 aug 2011 21:25
|
|
Mertens speelde toch ook met een hele andere instelling dan Sulejmani?
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
|
Geplaatst: Zo 21 aug 2011 21:36
|
|
Vooral meer klasse dan Sulejmani. Sulejmani is een ultieme momentenspeler. Z'n veldspel is al weken, maanden, jaren, van een heel laag basisniveau.
|
Eline
Forum berichten: 426
|
Geplaatst: Di 23 aug 2011 06:23
|
|
Citaat: 'PSV wil af van Fred Rutten'
Fred Rutten is bezig aan zijn afscheidstournee als trainer van PSV. De oefenmeester mag het seizoen afmaken in Eindhoven, maar wordt daarna op straat gezet. Bert van Marwijk wordt genoemd als gedroomde opvolger van Rutten.
Dat zei Thijs Slegers maandagavond in Voetbal International. Volgens de journalist van VI is er binnen PSV de afspraak gemaakt om in de zomer met Rutten om de tafel te gaan om te praten over diens functioneren, en eventueel te praten over een nieuwe verbintenis. 'Tot op de dag van vandaag heeft de trainer echter niets gehoord van technisch directeur Marcel Brands en kornuiten. Niemand heeft bovendien uitgedragen verder te willen met Rutten', stelt Slegers.
Opmerkelijk is het stilzwijgen van de PSV-directie wel. Spelers die tegen Rutten waren zijn volgens Slegers allemaal de deur uitgewerkt.
Van Marwijk als opvolger
Rutten mag het seizoen afmaken in Eindhoven, omdat er volgend seizoen een aantal interessante kandidaten vrijkomen. 'Louis van Gaal zal tegen die tijd wel weer aan het werk willen, en Co Adriaanse heeft bij FC Twente maar een contract voor één jaar', weet Slegers. De droomkandidaat is momenteel echter werkzaam in Zeist. 'Bondscoach Bert van Marwijk staat bovenaan het lijstje van de PSV-directie.'
Rutten beschikt bij PSV over een contract tot het einde van dit seizoen
Bron: De Volkskrant
|
Ping
Forum berichten: 3011
|
Geplaatst: Di 23 aug 2011 07:52
|
|
Lekker als je zo het seizoen moet afmaken. haha :)
|
JustFerro
Forum berichten: 499
|
Geplaatst: Di 23 aug 2011 09:11
|
|
Als Fred Rutten dan maar niet de opvolger van Bert wordt bij Oranje... Haha! Nee, sorry hoor maar ik denk dat de 3 genoemde trainers geen trainer van PSV zullen/willen worden.
|
AFCAKatwijk
Forum berichten: 1903
|
Geplaatst: Di 23 aug 2011 11:53
|
|
Met Bert gaan ze natuurlijk lekker door met verdedigend spelen.
Gestopt
|
AFCAKatwijk
Forum berichten: 1903
|
Geplaatst: Za 27 aug 2011 12:50
|
|
Psv-watcher van VI meldt dat er dadelijk nieuws over Kezman komt op VI.nl mag toch hopen dat dat gewoon voor PSV is.
Gestopt
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Za 27 aug 2011 14:55
|
|
Kezman zit zo rond de kerst in zijn carrière, is over the hill..
|
Marc
Forum berichten: 164
|
Geplaatst: Zo 28 aug 2011 21:03
|
|
Ik weet niet hoeveel mensen PSV al hadden afgeschreven, maar die lampen gaan gewoon weer meedoen om de titel. Mertens legt ze er makkelijk in, weliswaar voorlopig tegen de kleinere clubs maar toch.
|
r-style
Forum berichten: 375
|
Geplaatst: Zo 28 aug 2011 21:16
|
|
Ik heb vandaag alleen de eerste helft gekeken, maar daarbij viel me op dat ze op de Jol manier spelen. Gewoon gokken op de individuele kwaliteit van een aantal spelers.
|
biglaars
Forum berichten: 33
|
Geplaatst: Zo 28 aug 2011 23:43
|
|
Ik heb me wel dood geïrriteerd vanmiddag aan het verdedigingswerk van Excelsior, het leek alsof het ze helemaal niks interesseerde dat ze opeens 3-1 achter stonden binnen 3 minuten na rust.
Totaal geen strijdlust....
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Ma 29 aug 2011 00:22
|
|
Geen Matavz voor Psv en ze gaan voor Musa. Maar dat verhaal blijkt onzin.
http://psv.netwerk.to/nieuws/artikel/25 ... 3Cb%3E.php
|
Vienna
Forum berichten: 493
|
Geplaatst: Ma 29 aug 2011 23:38
|
|
Toch weer Matavz.
Citaat: PSV en FC Groningen dicht bij akkoord over Matavz
29/08/2011 23:12
Tim Matavz lijkt dan toch op weg naar PSV. Maandagavond kwamen de Eindhovenaren en FC Groningen opnieuw dichter bij een akkoord over de overgang van de 22-jarige aanvaller.
Zelf is Matavz in hoofdlijnen al akkoord over een contract voor vijf jaar. PSV en FC Groningen hebben nog twee dagen om nader tot elkaar te komen. Naar verluidt verlangt de Trots van het Noorden een afkoopsom van ruim zeven miljoen euro voor de Sloveen.
FC Groningen heeft al langere tijd met de Uruguayaan David Texeira een vervanger voor Matavz op het oog. De twintigjarige spits speelt momenteel nog voor het Uruguayaanse Defensor Sporting.
[size=85">bron: vi.nl[/size">
Wie gaan ze offeren? Wijnaldum?
Het blijft een bizarre volgorde van aantrekken en een selectie in disbalans.
|
joskeeper
Forum berichten: 772
|
Geplaatst: Di 30 aug 2011 00:13
|
|
Wat heb ik toch een schijthekel aan die lampies, eerst zeuren bij de gemeente om geld, zeggen dat ze dat geld niet aan transfers word besteed om vervolgens doodleuk 30 miljoen uit te gaan geven.
Die zitten volgend jaar echt aan de afgrond als ze geen CL halen, en oh wat hoop ik dat graag.
|
Beckham23
Forum berichten: 60
|
Geplaatst: Wo 31 aug 2011 10:08
|
|
'PSV en FC Groningen akkoord over Matavz'
Tim Matavz maakt voor het sluiten van de transfermarkt de overstap van FC Groningen naar PSV. De clubs zijn akkoord over de transfersom, enkel de medische keuring kan een transfer blokkeren, meldt Voetbal International.
PSV en FC Groningen onderhandelden lange tijd over een transfer van de 22-jarige aanvaller. Hans Nijland, algemeen directeur van FC Groningen, liet eerder nog weten dat een transfer definitief van de baan was. Inmiddels is er toch een akkoord tussen de twee eredivisieclubs, PSV heeft al een arts naar Slovenië gestuurd om Matavz medisch te keuren.
Matavz, vrijdag met Slovenië actief tegen Estland, is persoonlijk al rond met PSV over een verbintenis voor vijf seizoenen. De international scoorde dit seizoen drie keer in de eerste vier duels. Bij FC Groningen stond Matavz onder contract tot de zomer van 2013.
http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/177513/PSV_en_FC_Groningen_akkoord_over_Matavz.html
|
BvE
Forum berichten: 35
|
Geplaatst: Wo 31 aug 2011 10:12
|
|
Citaat: Wat heb ik toch een schijthekel aan die lampies, eerst zeuren bij de gemeente om geld, zeggen dat ze dat geld niet aan transfers word besteed om vervolgens doodleuk 30 miljoen uit te gaan geven.
Die zitten volgend jaar echt aan de afgrond als ze geen CL halen, en oh wat hoop ik dat graag.
Volgens VI hebben ze het geld wat ze nu uitgeven aan transfers verdiend via verkopen en transfer bonussen uit het verleden. Als dat klopt dan houdt PSV zich dus netjes aan de afspraak met de gemeente.
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Wo 31 aug 2011 10:13
|
|
Kan ik mee leven. Is niet goed genoeg in de kleine ruimte voor een top-3 club denk ik (en hoop ik).
En daarnaast, Lens zal wel weer naar rechts gaan en toptalent Labyad komt dan weer op de bank.
|
JustFerro
Forum berichten: 499
|
Geplaatst: Wo 31 aug 2011 10:32
|
|
Blijft gewoon belachelijk dat de gemeente subsidie geeft aan een club die vervolgens doodleuk 30 miljoen investeert in versterkingen. Ik vind Matavz overigens wel een heel sterke aankoop van ze, en Mertens is ook goed van start gegaan. De lampies hebben wel een gevaarlijke aanval nu. Gelukkig hebben ze nog niet door dat hun verdediging lachwekkend is met de oude Bouma als enige die nog een beetje niveau heeft. Derijck zal niet veel toevoegen, Pieters is maar een gemiddelde back en Manolev is zowiezo lachwekkend.
|
deMeer96
Forum berichten: 40
|
Geplaatst: Wo 31 aug 2011 10:36
|
|
Ik kan er niet bij..
Voor dat de gemeente de grond onder het stadion kocht waren ze in directe geld nood.. Als ze geen groenlicht van de gemeenteraad kregen dan kon PSV zelfs de rekeningnen (tijdelijk) niet betalen..
En nu met dat geld en daarnaast het extra geld van die sponsoren geven ze het ene na het andere miljoen uit.. Ze zitten nu al aan de 30 miljoen ofzo dacht ik.
Ik hoop van harte dat ze aan het einde van het seizoen weer zonder CL staan..
Wat betreft Matavz, ja leuke speler maar moet nog zien of hij gaat brengen wat PSV nodig heeft... En daarnaast, wie gaan ze dan op de bank zetten.. Het is druk voorin, dus dan kan nog weleens voor problemen gaan zorgen met al die heertjes.
|
Marc
Forum berichten: 164
|
Geplaatst: Wo 31 aug 2011 10:46
|
|
Kut! Hoopte dat dit niet door zou gaan. De toch al niet zo slechte voorhoede krijgt nu nog eens een positieve impuls, want ik dicht Matavz genoeg kwaliteiten toe om te slagen bij PSV.
Belachelijk dat ze nog roepen dat deze investeringen niet door de gemeentesteun tot stand zijn gekomen. Ze hadden wat geld door transfers ed, dat hadden ze nodig om schulden te betalen. Toen kocht de gemeente de grond en konden ze de transfermarkt op, ergo: door de gemeente geven ze nu ff een slordige 30 mil uit.
|