Auteur
|
Bericht
|
hannes
Forum berichten: 895
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Di 16 aug 2011 16:27
|
|
Citaat:
In mijn omgeving ook nauwelijks PSV-ers. Feyenoorders en (natuurlijk) Groningers in overvloed. Ajax wordt hier ook niet breed gedragen.
Woon je in Groningen stad?
Jazeker">
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Di 16 aug 2011 16:55
|
|
Fijn, maar kan het nu weer over Psv (voetbalzaken) gaan? On-topic dus. Dank je.
(Blijkbaar was ik niet duidelijk. Daarom posts verwijderd van oa een mod en nieuwsredacteur).
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Wo 17 aug 2011 10:14
|
|
Bord op schoot scouten voor gevorderden
|
Ping
Forum berichten: 3011
|
Geplaatst: Wo 17 aug 2011 11:02
|
|
Haha dit stukje ook he:
Citaat: Met een beetje gevoel voor fantasie zie je het al voor je. Berry van Aerle en John de Jong kijken met een flesje Bavaria in de hand naar Studio Sport. Terwijl de vrouw van Van Aerle de borrelnootjes serveert, schiet Matavz de bal drie keer achter de doelman van ADO Den Haag. 'Goh Berry, is die spits van Groningen niks voor jullie?', vraagt mevrouw Van Aerle. Waarop Berry zijn kladblok erbij pakt en noteert: 'Matavz, goeie spits!!'
|
joskeeper
Forum berichten: 772
|
Geplaatst: Wo 17 aug 2011 12:09
|
|
Citaat:
'Zoekend PSV informeert ook naar voormalig Rutten-pupil Arnautovic'
Woensdag, 17 augustus 2011 om 00:30
Marko Arnautovic keert wellicht terug naar Nederland. De ex-speler van FC Twente en Internazionale, die nu in Duitsland bij Werder Bremen onder contract staat, is volgens BILD bij PSV in beeld. Volgens de Duitse krant heeft de club uit Eindhoven onlangs naar de beschikbaarheid van de rebelse aanvaller geïnformeerd. Fred Rutten kent Arnautovic nog uit hun periode bij FC Twente.
Werder-voorman Klaus Allofs kreeg dinsdag bezoek van Efe-Firat Aktas en Giacomo Petralito. Het tweetal was een jaar geleden betrokken bij de overgang van Arnautovic naar Bremen. FC Twente ontving toentertijd 6,5 miljoen euro. "Om Marko ging het niet", verzekerde Allofs naderhand. "Waarover het wel ging, zeg ik niet. Het was puur informatief. Marko heeft hier niets mee te maken."
Franjo Vranjkovic behartigt naar eigen zeggen de belangen van Arnautovic. "Ik heb een volmacht voor Marko, met uitzondering van de Nederlandse markt. Sinds dinsdag elf uur 's ochtends ligt er een aanbieding klaar." Volgens BILD gaat het om een club uit Frankrijk en een huurconstructie met optie tot koop. Arnautovic kwam vorig seizoen niet verder dan 25 duels en drie treffers.
Voetbalzone.nl
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 24
|
Geplaatst: Wo 17 aug 2011 14:59
|
|
Citaat:
Newcastle United wil nog altijd Erik Pieters als nieuwe linksback contracteren. Ook de PSV'er en Oranje-international ziet een overgang naar de Noord-Engelse grootmacht zitten. Of de transfer rondkomt, is niettemin de vraag. Newcastle hikt aan tegen de vraagprijs van PSV, volgens Britse media zes miljoen pond (ruim zeven miljoen euro).
Al dan niet om de druk op te voeren heeft Newcastle United geïnformeerd naar de beschikbaarheid van Wayne Bridge (31, foto), zo weet The Journal. Met de derby tegen Sunderland van komende zaterdag in het vooruitzicht wil Newcastle-manager Alan Pardew zich zo snel mogelijk versterken met een linksback. Die positie is onderbezet na het recente vertrek van José Enrique naar Liverpool.
Bridge is bij Manchester City op een zijspoor beland. Newcastle United zou in eerste instantie de ex-international willen huren, wetende dat een permanente overgang onbetaalbaar is. Dat Pardew absoluut haast wil maken met een nieuwe linksachter, blijkt uit het feit dat ook Aly Cissokho van Olympique Lyon is benaderd. De vraagprijs van een kleine tien miljoen euro heeft Newcastle afgeschrikt.
Vi.nl
Ik vroeg me af wat jullie vinden van de (volgens Britse media) vraagprijs van 7 miljoen euro voor Pieters?
Ikzelf vind het namelijk een belachelijk hoog bedrag. 7 Miljoen zou betekenen dat hij ongeveer even goed is als Matavz, en 2x zo goed als Sigthórsson... Nou, ik heb 10x liever een Sigthórsson / Matavz in m'n elftal, dan Pieters. (Oké, dat zijn spelers die op andere posities spelen, maar toch).
Ik hoor graag jullie mening hierover.
|
Ping
|
Geplaatst: Wo 17 aug 2011 15:02
|
|
Belachelijk duur inderdaad, zelfs Stekelenburg ging voor minder weg! Ok wel een contract voor nog maar een jaar maar toch is het belachelijk duur!
|
Ajakz
Forum berichten: 125
|
Geplaatst: Wo 17 aug 2011 15:03
|
|
Ik begreep dat Newcastle 7 miljoen euro bood, dus dat het niet de vraagprijs is. Nouja, ik hoop dat de transfer afketst want met het geld van Pieters kunnen ze Matavz halen en dan hebben ze toch wel een erg sterke selectie.
|
AFCA Niels
Forum berichten: 2138
|
Geplaatst: Wo 17 aug 2011 15:05
|
|
Velen hier willen 20 miljoen zien voor Van der Wiel. Is 7 miljoen dan echt wel zo veel voor Pieters?
|
JustFerro
Forum berichten: 499
|
Geplaatst: Wo 17 aug 2011 15:07
|
|
Zou een belachelijke prijs zijn voor een redelijke linksback. Dan hebben wij Blind nog wel in de aanbieding voor 7 miljoen. Is vergelijkbaar met Pieters, en daarom ook net zo duur. Rot op man. 3 miljoen, meer is ie niet waard.
Dat vdWiel 20 miljoen moet kosten is ook wel belachelijk. Maar hij heeft wel laten zien (weliswaar meer dan een jaar geleden) dat hij één van de grootste talenten is ter wereld op de rechtsback positie. Vorig jaar kwam het er alleen totaal niet uit. Maar als hij zijn niveau nu weer oppakt, dan is hij wel degelijk zoveel waard.
|
Ping
|
Geplaatst: Wo 17 aug 2011 15:08
|
|
Maar PSV met Matavz is nog steeds slecht, zolang slisje Rutten daar op de bank zit! haha.
|
Riejuh
|
Geplaatst: Wo 17 aug 2011 15:13
|
|
Maar dan staat er wel een echte afmaker.. Dan zijn ze een stuk gevaarlijker.. Toivonen in de spits is een betere optie uit Ajax-Standpunt. Dit omdat hij dan als een soort van El Hamlap functioneert. Toivonen is net als El Hamdaoui ook geen spits in een 3 spitsen systeem maar een schaduwspits voor een twee spitsen, iemand die mag zwerven om een targetman heen... Met Matavz worden ze wel degelijk gevaarlijker.. Het middenveld wordt dan in de omschakeling weer kwestbaarder met Toivonen i.p.v. de meer controlerende Ojo..
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Wo 17 aug 2011 15:22
|
|
Citaat: Zou een belachelijke prijs zijn voor een redelijke linksback. Dan hebben wij Blind nog wel in de aanbieding voor 7 miljoen. Is vergelijkbaar met Pieters, en daarom ook net zo duur. Rot op man. 3 miljoen, meer is ie niet waard.
Dat vdWiel 20 miljoen moet kosten is ook wel belachelijk. Maar hij heeft wel laten zien (weliswaar meer dan een jaar geleden) dat hij één van de grootste talenten is ter wereld op de rechtsback positie. Vorig jaar kwam het er alleen totaal niet uit. Maar als hij zijn niveau nu weer oppakt, dan is hij wel degelijk zoveel waard.
Ik vind Pieters nog wel iets beter dan Blind, vooral verdedigend. Bovendien is hij ook international. 7 miljoen voor Pieters is wel extreem hoog, maar zo is de markt. Zie nu dat deze prijzen niet alleen voor Ajax worden gerekend heren. Het verbaast me nog steeds dat Ajax met 6 miljoen voor Stekelenburg genoegen nam.
|
deMeer96
Forum berichten: 40
|
Geplaatst: Vr 19 aug 2011 08:46
|
|
Wat een wanvertoning gisteravond zeg, heb zo nu en dan even gekeken want het was niet om aan te zien!!! Ja dat belooft nog wat voor de rest van het seizoen!
Misschien moet Brands toch maar eens overwegen om een * buitenaards * bod neer te leggen bij Ajax, voor Hamdaoui....
|
Riejuh
|
Geplaatst: Vr 19 aug 2011 09:14
|
|
Het zou ook zomaar kunnen dat Mertens een aantal weken is uitgeschakeld, laat dat tot nu toe de enige speler zijn die zich aan de malaise ontrekt..
0-0 tegen de hekkensluiter in Oostenrijk, 2-0 verloren in Noorwegen (Az).. De enige ploegen die Europees nog iets kunnen lijken wel Twente en Ajax te zijn. Mocht Twente dit seizoen ook tweede worden dan zijn ze PSV definitief voorbij.
|
JustFerro
Forum berichten: 499
|
Geplaatst: Vr 19 aug 2011 09:46
|
|
Het zal allemaal thuis wel goedkomen, maar dit soort tegenstanders moet je gewoon 2 maal oprollen met grote cijfers. In de vorige ronde had AZ ook al de grootst mogelijke moeite met zo'n Tjechisch clubje. ADO dat eruit vliegt tegen een Cypriotische ploeg. Het Nederlandse voetbal gaat zwaar achteruit en juist in deze fases tegen slechte ploegen moet je gewoon alles winnen en zo veel punten voor die ranglijst pakken.
|
Riejuh
|
Geplaatst: Vr 19 aug 2011 12:06
|
|
Dat Cypriotische ploegje heeft ook gewoon gewonnen van Red Bull Salzburg hoor
|
Peter79
Forum berichten: 1624
|
Geplaatst: Vr 19 aug 2011 12:23
|
|
Citaat: Dat Cypriotische ploegje heeft ook gewoon gewonnen van Red Bull Salzburg hoor
Dat ploegje had ook een begroting van 22 miljoen geloof ik.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 756
|
Geplaatst: Vr 19 aug 2011 14:42
|
|
Heb gister Psv de gehel wedstrijd gezien.
Eerste kwartier was prima, maakten ook een goal die ten onrechte werd geannuleerd wegens buitenspel (wat ik niet erg vond)
Daarna was het gebeurt, kwamen die mannen onder de druk uit en was het een matige wedstrijd van beide kanten.
Hoop voor het nederlands voetbal wel dat ze het halen (en Fred blijft dan nog even zitten) en dat al thuis wel gebeuren.
Toch vond ik het prettig dat ze niet wonnen, op die manier moesten ze zich 90 minuten inspannen en hebben ze daar zondag misschien nog wat last van.
Ook volgende week zullen ze dus niet met hun zomeravond team op de proppen komen want er moet gewonnen worden.
Mertens viel uit idd, wie weet is hij er enkele weken uit (wel de man in vorm zoals eerder aangegeven)
Verder viel me op dat zowel Toivonen als Wijnaldum nagenoeg onzichtbaar waren.
Kortom, ik heb genoten en me prima vermaakt.
In mijn ogen is dit een blamage tegen de hekkensluiter van Oostenrijk.
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Vr 19 aug 2011 14:51
|
|
Psv gaat gewoon weer punten laten liggen tegen een Ado wat strijdbaar is.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Vr 19 aug 2011 15:11
|
|
Laten we het hopen, dan zetten we ze 18 September op 10 punten
|
joskeeper
Forum berichten: 772
|
Geplaatst: Vr 19 aug 2011 17:01
|
|
Citaat: Update 19 augustus 16:20 uur - 'Zaakwaarnemer Matavz brengt bezoek aan kantoren PSV'
PSV lijkt serieuze interesse te hebben in Tim Matavz. De zaakwaarnemer van de aanvaller van FC Groningen was vrijdag in het Philips Stadion om met de PSV-directie te praten, zo meldt Omroep Brabant. Afgelopen zondag liet de Sloveens international zien zijn goede vorm van voor de zomer te hebben behouden. Matavz maakte een hattrick tegen ADO Den Haag (4-2 winst).
Voetbalzone.nl
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Vr 19 aug 2011 19:59
|
|
Blessures Mertens en Marcelo vallen mee.
http://www.vi.nl/Nieuws-item/205504/Vre ... egrond.htm
|
Riejuh
|
Geplaatst: Za 20 aug 2011 02:06
|
|
Citaat: Update 19 augustus 16:20 uur - 'Zaakwaarnemer Matavz brengt bezoek aan kantoren PSV'
PSV lijkt serieuze interesse te hebben in Tim Matavz. De zaakwaarnemer van de aanvaller van FC Groningen was vrijdag in het Philips Stadion om met de PSV-directie te praten, zo meldt Omroep Brabant. Afgelopen zondag liet de Sloveens international zien zijn goede vorm van voor de zomer te hebben behouden. Matavz maakte een hattrick tegen ADO Den Haag (4-2 winst).
Voetbalzone.nl
update
[list">[list">Update 19 augustus 22:46 uur - Regionale omroep erkent foutieve berichtgeving rondom PSV
Een journalist van het Eindhovens Dagblad liet vrijdag weten, dat Marcel Brands zeker geen contact had gehad met de zaakwaarnemer van Tim Matavz. Dat blijkt inderdaad niet het geval te zijn geweest. Omroep Brabant, dat naar buiten kwam met de link tussen Brands en het kamp-Matavz, erkent nu dat er geen sprake van was. "Eerder vrijdag meldde Omroep Brabant dat de zaakwaarnemer van FC Groningen-spits Tim Matavz in het Philips Stadion was. Dat bleek onjuist. Het ging om Rob Groener, die zaakwaarnemer is van onder andere Marko Arnautovic", luidt een nieuw statement van de regionale radio- en televisieomroep.[/list">[/list">
|
Nikos85
Forum berichten: 371
Nieuws reacties: 60
|
Geplaatst: Za 20 aug 2011 10:08
|
|
Citaat: Psv gaat gewoon weer punten laten liggen tegen een Ado wat strijdbaar is.
Als Slisje Rutten van dit losse zand geen team weet te bouwen dan weet ik dat wel zeker, PSV doet voor de winterstop al niet meer mee om de titel denk ik, dit zei ik voor de competitie ook al tegen maten. Hun gaan zoveel laten liggen met al die nieuwelingen en tegen de tijd dat het wellicht begint te lopen is het te laat. Die Tiny Sanders is zo gek nog niet, we spelen niet om het kampioenshap maar zetten in op de toekomst zei hij vorige week. Rutten was het daar niet mee eens... Nou Fred ik heb een advies, ga er lekker in mee want ben bang dat dit weleens het meest tegenvallende jaar ooit kan worden voor de Lampjes, 010 draait ook nie slecht en zie ik op dit moment meer aanspraak maken op plek 3 dan deze koopverslaafden boeren. Twente is onbetwist nummer 2 in NL, hebben weer een goede ploeg staan. Nee het word watertrappelen voor PSV om het kopje boven te houden, straks is EL ook al geen zekerheidje meer en al die aankopen die nog moeten gaan renderen moet ik ook eerst maar eens zien, te beginnen met Strootman, en Wijnaldum met een constant niveau halen.
|