Auteur
|
Bericht
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 1294
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Do 7 jul 2011 21:22
|
|
Manolev en Marcelo zien verdedigen:
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 756
|
Geplaatst: Do 7 jul 2011 21:40
|
|
Citaat:
Eerlijk gezegd niet, heb maar wat flitsen gezien en de laatse 12 minuten ofzo.
Heb wel het idee dat de achterhoede van Psv geen sterke beurt gaat maken komend seizoen.
Als daar druk op komt komen ze goed in de problemen.
|
Felixvdw

Forum berichten: 253
Nieuws reacties: 4
|
Geplaatst: Do 7 jul 2011 21:43
|
|
Citaat:
Eerlijk gezegd niet, heb maar wat flitsen gezien en de laatse 12 minuten ofzo.
Heb wel het idee dat de achterhoede van Psv geen sterke beurt gaat maken komend seizoen.
Als daar druk op komt komen ze goed in de problemen.
Ach, ik heb ook niet echt het gevoel dat ze kampioen worden komend jaar. Ook al hebben ze hun selectie versterkt. Wie is trouwens hun spits? Reis mag transfervrij weg door fout in contract, Koevermans is weg en Berg is weg.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Do 7 jul 2011 21:47
|
|
Ach, ik heb ook niet echt het gevoel dat ze kampioen worden komend jaar. Ook al hebben ze hun selectie versterkt. Wie is trouwens hun spits? Reis mag transfervrij weg door fout in contract, Koevermans is weg en Berg is weg.
Toivonen, Lens, Zeefuik of nog te halen
|
Felixvdw

|
Geplaatst: Do 7 jul 2011 22:00
|
|
Citaat:
Toivonen, Lens, Zeefuik of nog te halen
Toivonen is toch aanvallende middenvelder? Lens heeft 10 doelpunten uit 33 wedstrijden, ook niet echt een spits dus en Zeefuik is nog afwachten wat hij kan.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 1294
|
Geplaatst: Do 7 jul 2011 22:12
|
|
Citaat: Als daar druk op komt komen ze goed in de problemen.
Niet doen! Heb zitten kijken, gewoon inzakken en ruimtes kleinhouden. Die Marcelo en Manolev leverden werkelijk elke bal vooruit in. Niet te geloven. Dat is de tactiek, gewoon niet gaan voetballen tegen PSV. Het wordt toch weer countervoetbal, zie ze El Hamdaoui nog wel halen en dan mooi inzakken en gokken op de omschakeling. Laat ze maar komen, dan zie ik veel teams punten pakken tegen ze, indien ze niet iets doen aan die achterhoede.
|
Felixvdw

|
Geplaatst: Do 7 jul 2011 22:34
|
|
Psv heeft ook gewoon sponsor op plek waar normaal achternaam staat. Net zo lelijk
|
sincere1983

Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Vr 8 jul 2011 10:33
|
|
Conclusie: Sneue bedoeling in eindhovuh
|
christianeriksen

Forum berichten: 138
|
Geplaatst: Vr 8 jul 2011 10:51
|
|
Citaat:
Inderdaad best tragisch met zo'n matige verdediging word je nooit kampioen. En het begint van achteruit! Isaksson kan helemaal niks heeft 1 a 2 keer in de 34 speelronden een goede wedstrijd. De rest is echt net of onvoldoende voor een keeper van PSV niveau. AJAX kan psv dit seizoen zeker wel overklassen. Keepers,verdediging,middenveld van AJAX allemaal beter aanval zit psv wel aardig sterk met Lens en Mertens en eventuel Toivonen. Want Boerrigter moet zich eerst gaan bewijzen, Sulejmani moet echt beter gaan spelen. Sigthorsson is wel goed en ik denk dat psv sowieso geen spits van kaliber Sigthorsson gaat aantrekken.
Midddenveld van psv is redelijk alleen als je het vergelijkt:
Strootman/Janssen-Eriksen/Wijnaldum-De Jong/Anita/Serero /Hutchinson
Is AJAX qua middenlinie veel sterker! Strootman aardig voetballer, maar lang niet zo goed als Theo. Wijnaldum véél te wisselvallig, Eriksen is echt veel en veel beter. Bij AJAX is het dan of Anita of Serero of de Jong, maar die zijn allemaal beter dan die Canadees Hutchinson die kan er ook niet veel van.
|
YoranAjax

Forum berichten: 1354
|
Geplaatst: Vr 8 jul 2011 12:01
|
|
Ik snap nog steeds niet waarom ze Wijnaldum hebben gehaald. 5 miljoen voor een erg wisselvallige speler terwijl je met Labyad toch eecht een groot talent in je selectie hebt en voor de tien positie ook Toivonen al hebt. Je zou eventueel met Toivonen, Wijnaldum en Strootman op een middenveld kunnen spelen, maar dit kan ook prima met Labyad. Beetje een onnodige aankoop, zeker als je in geldnood zit en bij de gemeente moet smeken. Tuurlijk is Wijnaldum best een ardige voetballen, maar hij is zo wisselvallig dat ik Labyad niet veel minder acht als Wijnaldum.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Vr 8 jul 2011 12:49
|
|
Rutten durft tenminste eens aan te geven dat ze voor de titel gaan.
Een gewaagde uitspraak van onze Fred, die normaal toch niet snel zulke woorden in de mond neemt.
Ik vrees dat hij de kerst niet haalt.
|
christianeriksen

Forum berichten: 138
|
Geplaatst: Vr 8 jul 2011 18:44
|
|
Citaat: Rutten durft tenminste eens aan te geven dat ze voor de titel gaan.
Een gewaagde uitspraak van onze Fred, die normaal toch niet snel zulke woorden in de mond neemt.
Ik vrees dat hij de kerst niet haalt.
Met zo'n verdediging haalt Fredje inderdaad de kerst niet. Ik ben benieuwd of hij Labyad een kans geeft er groot talent!
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Di 19 jul 2011 20:29
|
|
Eindstand:
Valencia-Psv 2-0.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 4733
|
Geplaatst: Wo 20 jul 2011 15:46
|
|
P$V-spelers 15 tot 25% duurder gemaakt. (Zie titel nieuwsbericht)
Trouwens, die laatste zin heb ik echt met afgrijzen zitten lezen.
|
Riejuh

Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Wo 20 jul 2011 15:51
|
|
Heeft geen effect op psv want gaat over een miljardenverlies.. Trouwens je weet toch waar het hoofdkantoor van Philips zit? Dat zit namelijk niet in Eindhoven maar in Amsterdam .
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 4733
|
Geplaatst: Wo 20 jul 2011 15:53
|
|
Citaat: Heeft geen effect op psv want gaat over een miljardenverlies..
Oh, oké.
Citaat: Trouwens je weet toch waar het hoofdkantoor van Philips zit? Dat zit namelijk niet in Eindhoven maar in Amsterdam  .
Ja dat klopt, maar wat wil je er mee zeggen?
|
Riejuh

Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Wo 20 jul 2011 15:57
|
|
Dat je Philips N.V. los moet zien van PSV.. Als het slecht gaat met Philips is dat een geen goed teken voor de Nederlandse economie. Zo weet ik dat een aantal jaar geleden b.v. honderden banen in Terneuzen op de tocht stonden omdat de productie van gloeilampen naar Polen verhuisde. Al is volgens mij de meerderheid v.d. productie verhuist naar lage loon landen. Ik weet wel dat er vanuit de TU/e en technologische studies vele stagiaires richting Philips gaan. Het is voor Nederland nog steeds een grote werkgever.
|
M

Forum berichten: 474
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Wo 20 jul 2011 16:17
|
|
Citaat: gemaakt. (Zie titel nieuwsbericht)
Trouwens, die laatste zin heb ik echt met afgrijzen zitten lezen.
Hoezo? Zo werkt het toch in de grote mensen wereld? Een bedrijf moet geld verdienen, dat kan op 2 manieren. Of meer verkopen of minder kosten. Gaat het met de verkopen minder dan moeten de kosten omlaag. Zo werkt dat bij Philips en zo werkt dat bij de bakker om de hoek.
|
Ping

Forum berichten: 3011
|
Geplaatst: Vr 29 jul 2011 22:51
|
|
Rik Elfrink, watcher van PSV:
ElfrinkRik Rik Elfrink
#PSV heeft zich officieel gemeld bij #Ajax voor El Hamdaoui
|
methodmich

Forum berichten: 787
|
Geplaatst: Di 2 aug 2011 09:13
|
|
Orlando Engelaar speelt in het AD een spelletje dat het op fora ook goed doet:
Hij is in gesprek met een club, maar zegt niet welke. Wel geeft hij een rijtje met drie mogelijkheden. Het is volgens Orlando een club uit:
- Dubai
- Engeland
- Rusland
Hij kan zomaar weg zijn, zegt hij. Maar het kan ook nog afketsen.
|
sincere1983

Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Di 9 aug 2011 11:26
|
|
Wat lees ik toch met plezier al die onrust binnen die schijtclub uit eindhovuh..
Alle spelers lopen te zeiken in de media (die k*t-toivonen voorop) en Brands verkondigt ondertussen dat het heel moeilijk is nog een spits te vinden hahaha!
HEERLIJK!
|
JustFerro

Forum berichten: 499
|
Geplaatst: Di 9 aug 2011 12:30
|
|
Hahaha, die lui betalen bakken met geld voor middenvelders die ze helemaal niet nodig hebben en komen er dan achter dat ze nauwelijks verdedigers en geen spits hebben. Ajax wil Mounir kwijt, dus die prijs zal steeds verder zakken. Bij PSV wordt de nood voor een spits echter ook steeds hoger, dus die komen echt nog wel over de brug met een potje geld. Verwacht dat ie nog wel voor een paar miljoen de overstap gaat maken.
|
Felixvdw

|
Geplaatst: Wo 10 aug 2011 12:44
|
|
Citaat: Brands: "PSV kan El Hamdaoui niet betalen"
PSV hoopte op het aantrekken van Mathias 'Zanka' Jřrgensen en Mounir El Hamdaoui, technisch manager Marcel Brands rekent er echter niet meer op. Het duo lijkt om verschillende redenen niet haalbaar.
"Pas op 31 augustus zet ik definitief een streep door iemand, maar FC Kopenhagen wil Zanka niet verkopen en El Hamdaoui kunnen we onder de huidige voorwaarden niet betalen", zegt Brands in gesprek met het Algemeen Dagblad.
Aanvoerder Ola Toivonen liet deze week voor de tweede keer weten dat het voor PSV noodzaak is om nieuwe spelers aan te trekken, de Zweed dreigde al eerder met een vertrek als aankopen uitblijven. "Als er nog sprake is van bijna, heb ik nog hoop", zegt trainer Fred Rutten.
"Ik heb de spelers op hun verantwoordelijkheid gewezen. Maar als Ola Toivonen zijn mening geeft en zegt dat de selectie te smal is, dan heb ik daar geen problemen mee", smoort Rutten een mogelijk opstootje in de kiem.
PSV trok tot nu toe vier nieuwe spelers aan. Khalid Sinouh werd als extra doelman transfervrij aangetrokken, Dries Mertens en Kevin Strootman maakten de overstap van FC Utrecht naar Eindhoven, terwijl PSV Georginio Wijnaldum losweekte bij Feyenoord.
bron: voetbalprimeur.nl
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 2874
|
Geplaatst: Wo 10 aug 2011 13:04
|
|
Wat is die Rutten toch een waslap, heerlijk.
|
Ping

Forum berichten: 3011
|
Geplaatst: Wo 10 aug 2011 14:40
|
|
Citaat:
[size=150">Fred Rutten zal PSV nooit naar een hoger niveau tillen[/size">
Fred Rutten schrok zich rot van zijn eigen PSV. De trainer was hooglijk verbaasd dat zijn team zo weinig ambitie toonde. Een vreemde en onaanvaardbare manier om kritiek te spuien. Het was alsof hij als een buitenstaander PSV in actie had gezien. Terwijl hij als trainer mede schuldig was aan de slappe instelling van het elftal. Het lijkt opportunistisch om al na een wedstrijd PSV af te voeren uit het rijtje van titelkandidaten. Een nederlaag bij AZ raast nou niet meteen als een verrassing door het land. Maar achter de nederlaag schuilt een verhaal, dat veel verder reikt dan een verlies in Alkmaar.
De eerste ronde in de Eredivisie leverde tal van niet eens meer gewaagde conclusies op. De voornaamste: PSV wordt dit seizoen geen kampioen onder Rutten! Sterker nog, de Eindhovenaren zullen niet eens bij de eerste drie eindigen. Spijtig voor de trainer, die kennelijk niet voldoende greep heeft op zijn ploeg. Tegen AZ was hij verantwoordelijk voor de valse start. Hij kon dan wel verbaasd zijn, maar dan heeft hij onvoldoende in de gaten welk proces PSV van binnenuit ondermijnt. Er dreigt nog niet direct een opstand onder de spelers, zoals bij Feyenoord. Maar in de selectie sluimert onrust.
Wilfred Bouma wil al weg, als reactie op de verbanning naar de bank. Rutten verkoos Orlando Engelaar als libero. Waarom ook niet? Maar zijn motivatie deugde niet. Bovendien staat Engelaar in de etalage en was eigenlijk overbodig voor dit seizoen. Het verraadt andermaal dat de trainer onhandig omspringt met zijn materiaal. Het klinkt onaardig, maar PSV moet zo snel mogelijk afscheid nemen van Rutten. Dat had al in mei moeten gebeuren, na alweer een mislukte competitie. Maar de huidige directie blinkt niet uit in daadkracht en heeft weinig kijk op de werkelijke essentie van het voetbal. Tiny Sanders mag dan PSV financieel hebben gered, hij aarzelt nog steeds of hij voetbal met een v of een f moet schrijven.
PSV heeft de geschikte opvolger voor Fred Rutten al in huis: Phillip Cocu. Als type enigszins vergelijkbaar met Frank de Boer. Wellicht is het verstandig Cocu een jaar te koppelen aan een oudere adviseur als Sef Vergoossen, bekend met de grillen in Eindhoven. Of aan Guus Hiddink, die steeds meer twijfelt aan de integriteit van het Turkse voetbal. De vervanging van de trainer heeft bij PSV meer prioriteit dan de zoekactie naar een spits en/of een verdediger. Straks loopt Ola Toivonen nog uit onvrede weg en dan kan er helemaal een dikke kras door deze zogenaamde concurrent van Ajax als veruit de belangrijkste kanshebber voor het kampioenschap. Sanders zal een keer moeten bewijzen dat hij naast zakelijke inzicht ook iets snapt van de aparte wetten in het topvoetbal. En technisch manager Marcel Brands moet eens ophouden om de trainer aardig te vinden en daardoor bij herhaling in bescherming te nemen. Rutten zal PSV nooit naar een hoger niveau tillen. Wie daarin nog gelooft, moet solliciteren naar een functie bij de Efteling.
Ondertussen bevestigde AZ, als vechtmachine, dat het als enige een lichte bedreiging kan zijn voor de top drie. Voor de rest overheerste de armoede in de eerste ronde. Tussen de vijfde plaats en nummer vijftien zullen clubs voortdurend rouleren. FC Groningen, sc Heerenveen, Vitesse, NEC, FC Utrecht, Feyenoord en noem ze maar op onthulden de alweer toegenomen zwakte en nivellering in de eredivisie. Voor de deadline in de transferperiode zullen er nog wel verschuivingen optreden. Helaas niet in positieve zin. Bij ADO Den Haag is de leegloop al begonnen. En Bryan Ruiz lonkt verliefd naar Tottenham Hotspur. FC Twente zal niet al te moeilijk doen, zo heeft voorzitter Joop Munsterman beloofd. Maar zijn vertrek betekent hoe dan ook een verdere devaluatie van de competitie als kijkspel...
LEX MULLER
Voetbalzone.nl
|