Auteur
|
Bericht
|
AFCA Niels
Forum berichten: 2138
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Ma 27 jun 2011 13:10
|
|
Is Labyad van nature niet een '10'?
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Ma 27 jun 2011 13:20
|
|
Citaat: Is Labyad van nature niet een '10'?
Klopt maar kan ook op de flanken terecht, evenals Mokthar (talentje)..
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 27 jun 2011 13:23
|
|
Maakt niet uit, Bas.
Psv neemt een asociaal groot risico zoals Feyenoord dat ook deed met het halen van routeniers om CL veilig te stellen. Een Mertens (goede speler verder, maar geen kampioenmaker) willen die niet te betalen waren voor Anderlecht en AJAX.
Krankzinnig.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2874
|
Geplaatst: Ma 27 jun 2011 13:30
|
|
Laat ze maar lekker doorgaan met dat wanbeleid. Die boefenbende komt er vanzelf achter uiteindelijk.
|
Riejuh
|
Geplaatst: Ma 27 jun 2011 13:37
|
|
Citaat: Maakt niet uit, Bas.
Psv neemt een asociaal groot risico zoals Feyenoord dat ook deed met het halen van routeniers om CL veilig te stellen. Een Mertens (goede speler verder, maar geen kampioenmaker) willen die niet te betalen waren voor Anderlecht en AJAX.
Krankzinnig.
Ze balanceren op een zeer dun koord, dat zeker. Mertens is niet de speler die ik wedstrijden voor ze zie winnen. Strootman zou dat wel kunnen maar de financiele risico's die ze nemen zijn groot.. Vroeg of blaast er een wind psv van dat koordje af, volgend seizoen geen CL b.v.
Verder rommelt het ook in de selectie... Aangezien de technische staf en bestuur het op de spelersgroep steken..
Gelukkig heeft Ajax niet Mertens gehaald, een marktconforme vraagprijs is binnen de huidige Nederlandse subtop ver te zoeken..
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 756
|
Geplaatst: Ma 27 jun 2011 13:37
|
|
Lijkt mij ook een mega risico.
Als Psv de komende jaren geen kampioen wordt en de CL mist gaan ze Feyenoord gewoon achterna als ze Mertens en Strootman aantrekken.
las net dat een 2e bod van 12 miljoen inmiddels is afgewezen, schijnen veel meer geld te willen zien.
Psv is alleen geinteresseert in een deal voor beide spelers.
Als ik Psv was zou ik eerst maar eens een spits aantrekken, Berg is weg, Koevermans gaat weg en Reis is niet fit (als hij al blijft)
Lens kunnen ze in de punt zetten maar is meer voor de rechterkant gehaald.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2874
|
Geplaatst: Ma 27 jun 2011 13:54
|
|
Ik vind 12 miljoen voor beiden anders goud geld zeg. 7 miljoen voor Mertens en 5 voor Strootman, niet gek lijkt mij.. Maar zoals Bas al aangaf, de markt is helemaal gek.
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Ma 27 jun 2011 13:58
|
|
Citaat: Lijkt mij ook een mega risico.
Als Psv de komende jaren geen kampioen wordt en de CL mist gaan ze Feyenoord gewoon achterna als ze Mertens en Strootman aantrekken.
las net dat een 2e bod van 12 miljoen inmiddels is afgewezen, schijnen veel meer geld te willen zien.
Psv is alleen geinteresseert in een deal voor beide spelers.
Als ik Psv was zou ik eerst maar eens een spits aantrekken, Berg is weg, Koevermans gaat weg en Reis is niet fit (als hij al blijft)
Lens kunnen ze in de punt zetten maar is meer voor de rechterkant gehaald.
Als ik psv was zou ik die Marcel Brands op straat pleuren en volledig op de jeugd vertrouwen voor de komende 2 a 3 jaar. Haal bijvoorbeeld Mokthar bij de selectie en Zoet als opvolger van Isaksson (al is Zoet inmiddels verhuurd). En er zal verder nog wel wat leuks lopen bij de jeugd.
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Ma 27 jun 2011 18:08
|
|
Citaat: Onbegrijpelijk maar voor een koopclub niet meer dan logisch.. Van opleiden hebben ze daar nog nooit gehoord. Enige speler in de afgelopen 10 jaar die daar is doorgebroken heeft Affelay dat zegt toch wel iets?
De deal van Mertens kan ik ook niet rijmen.. Ze hebben een Labyad, Mokthar die op de deur kloppen. Geef die dan de kans net zoals wij Ebicilio, Özbilliz de kans geven. Misschien ligt dat wel aan het succes van de club die ze de afgelopen tien jaar hebben gehad door goede spelers aan te trekken en dat heeft ze geen windeieren gelegd in Eindhoven. Ook hebben er naast Afellay spelers de stap gezet zoals een Marcellis en Aissati. Dat ze daarnaast niet aan de volgende stap hebben gezet ligt ook aan de spelers zelf die gewoon blijven hangen in hun carričre. Daarnaast hebben ze de afgelopen wel geďnvesteerd in de jeugdopleiding en lopen er best wat aardige talenten rond, alleen niet in de hoogste voetbaljeugd. Daarnaast krijgen een aantal jeugdspelers de kans in de voorbereiding bij PSV.
|
silvo
Forum berichten: 492
|
Geplaatst: Ma 27 jun 2011 19:23
|
|
Citaat: Door PSV gewilde topschutter tekent spoedig contract in Duitsland
Maandag, 27 juni 2011 om 00:15
Anthony Ujah staat voor een overgang naar de Bundesliga. Volgens diverse Duitse media zal de aanvaller van Lilleström SK zich spoedig aan FSV Mainz 05 verbinden, ondanks de recente belangstelling van FC Kopenhagen. De Noorse club heeft een formeel bod van de Bundesliga-club op de twintigjarige Nigeriaan ontvangen, zo benadrukt technisch directeur Torgeir Bjarmann.
Ujah is de afgelopen weken diverse malen bekeken door FSV Mainz 05, dat tijdens die scoutingstrip gezelschap had van half Europa. Ook PSV werd wekenlang met de doelpuntenmachine in verband gebracht. Volgens Mainz-manager Christian Heidel wil Ujah beslist naar de Bundesliga-club komen en heeft hij geen trek in een contract met FC Kopenhagen.
Ujah maakte dit seizoen liefst dertien doelpunten in twaalf wedstrijden. De aanvaller, die nog een contract tot medio 2013 heeft, schoot eerder veertien keer raak in 24 competitieduels. Met de transfer van de Afrikaan is naar verluidt 2,5 miljoen euro gemoeid.
En weer grijpen ze mis naast een potentieel goede speler.
|
AFCAKatwijk
Forum berichten: 1903
|
Geplaatst: Di 28 jun 2011 19:27
|
|
Citaat:
#Feyenoord en PSV naderen een akkoord over de transfer van Wijnaldum, collega @thijsslegers volgt de ontwikkelingen vanuit Eindhoven
Echt zo'n irritante speler voor die klote boeren.
Gestopt
|
Riejuh
|
Geplaatst: Di 28 jun 2011 19:35
|
|
Kan er ook nog wel bij.. Wijnaldum, Mertens, Strootman.. Waar zijn ze mee bezig..
Moet Mediamarkt niet hun sponsor worden:
Kopuh, kopuh, kopuh..
|
JustFerro
Forum berichten: 499
|
Geplaatst: Di 28 jun 2011 19:49
|
|
En dat allemaal van geld dat ze van de gemeente krijgen he? Ik dacht dat PSV de schulden niet meer kon betalen, maar ff 15 miljoen neertikken voor een paar spelers is dan weer geen probleem. Schande!
|
Peter79
Forum berichten: 1624
|
Geplaatst: Di 28 jun 2011 19:56
|
|
Citaat: Kan er ook nog wel bij.. Wijnaldum, Mertens, Strootman.. Waar zijn ze mee bezig..
Moet Mediamarkt niet hun sponsor worden:
Kopuh, kopuh, kopuh..
Waar halen ze het geld vandaan naast een deel van de inkomsten van Dzudszak? De lening van de gemeente mocht niet aangewend worden voor transfers namelijk.
Halen ze die 3 en ook nog een fatsoenlijke spits dan kun je toch spreken van een zeer behoorlijke transferperiode in Eindhoven.......
|
Riejuh
|
Geplaatst: Di 28 jun 2011 19:59
|
|
48 mil gemeente
20 mil Philips
5 mil ASML
5 mil VDL
Dan kom je al op bijna 80mil uit voor enkel het herschikken van de leningen (geloof je het zelf?).. Daar zit heus wel geld bij wat in het transferpotje kan..
Het geld van Amrabat en Affelay zit ook in het transferpotje daar.. Maar ze komen zichzelf heus wel tegen.
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Di 28 jun 2011 20:08
|
|
Ik vind het prima dat ze het geld uitgegeven daar in Eindhoven vooral omdat het binnenlandse clubs gaat. Zo steunen ze de Nederlandse clubs die er financieel ook beter uit komen. Als je ziet dat FC Utrecht straks meer dan zes miljoen winst maakt op Strootman in een half jaar, dan doe je het goed en de club die hem later koopt slecht. Ik hoop ook dat de clubs die nu geld verdienen met de transfers verstandig omgaan met het geld en niet zoals PSV doet, want dat is bedroevend .
|
AFCA Niels
Forum berichten: 2138
|
Geplaatst: Di 28 jun 2011 20:13
|
|
Zul je net zien dat ze weer kampioen worden en ver komen in de Champions League volgend jaar, waardoor ze weer een paar jaar verder kunnen... Want op de matige verdediging na, hebben ze dan straks wel een aardig team staan.
Mertens, Toivonen, Lens.
Strootman, Wijnaldum, Hutchinson.
Gelukkig zit Rutten er nog .
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Di 28 jun 2011 20:30
|
|
Hoe kun je trots zijn op zo'n club? Wat is hun cultuur nu? Wat is er nu echt geschapen uit de Psv-baarmoeder waar het Nederlandse voetbal iets aan heeft gehad? Berry van Aerle?
|
Vienna
Forum berichten: 493
|
Geplaatst: Di 28 jun 2011 20:38
|
|
Citaat: Als je ziet dat FC Utrecht straks meer dan zes miljoen winst maakt op Strootman in een half jaar, dan doe je het goed en de club die hem later koopt slecht. Ik hoop ook dat de clubs die nu geld verdienen met de transfers verstandig omgaan met het geld en niet zoals PSV doet, want dat is bedroevend .
Verwarrende tijd. Je hebt toch echt constant het idee dat het over jouw club gaat. Maar de rollen zijn omgedraaid: PSV met het bord op schoot financieel (én sportief) wanbeleid en Ajax als een oase.
|
Peter79
Forum berichten: 1624
|
Geplaatst: Di 28 jun 2011 20:39
|
|
Citaat: Hoe kun je trots zijn op zo'n club? Wat is hun cultuur nu? Wat is er nu echt geschapen uit de Psv-baarmoeder waar het Nederlandse voetbal iets aan heeft gehad? Berry van Aerle?
Edward Linskens
|
witte gullit
Forum berichten: 168
|
Geplaatst: Di 28 jun 2011 21:00
|
|
Tiny Sanders schijnt net te hebben gezegd dat ze akkoord met utrecht zijn over Mertens en Strootmans.
Oh ja en de gemeenteraad is akkoord gegaan met de steun voor PSV.
Schandalig!!
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Di 28 jun 2011 21:07
|
|
Waar heeft hij dat gezegd dan?
|
witte gullit
Forum berichten: 168
|
Geplaatst: Di 28 jun 2011 21:13
|
|
TV 040
Omroep Brabant, het AD en voetbalzone melden het inmiddels ook.
|
Riejuh
|
Geplaatst: Di 28 jun 2011 21:19
|
|
Ze doen nog steeds mee dus....
|
Ping
Forum berichten: 3011
|
Geplaatst: Di 28 jun 2011 21:31
|
|
Ik zie meer in ( ook omdat ik dat hele k*t psv haat ):
Boerrighter - Kolbeinn - Sulejmani
Janssen - Eriksen - Anita
( middenveld hebben we trouwens ook nog de Jong, de Zeeuw ( als hij blijft ), Enoh en nog meer. )
|