Auteur
|
Bericht
|
Peter79
Forum berichten: 1624
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Do 9 jun 2011 16:56
|
|
Nieuwe Philips testbeeld?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2874
|
Geplaatst: Do 9 jun 2011 17:37
|
|
Shirt met de uitstraling van een vaatdoek.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Do 9 jun 2011 17:51
|
|
Citaat: Ik vind hem ook lelijk... Als ik binnenkort nog een nieuwe vaatdoek nodig heb, weet ik waar ik moet zijn!
Sorry maar dat heb ik er niet voor over...
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 756
|
Geplaatst: Do 9 jun 2011 18:49
|
|
Net een dambord dat shirt, als je er een paar seconden naar kijkt wordt je al parra laat staan dat je er 90 minuten tegenaan moet kijken.
Verschrikkelijk lelijk maar dat past wel bij de club.
|
EchteAjacied
Forum berichten: 33
|
Geplaatst: Do 9 jun 2011 22:42
|
|
Hier ligt mijn theedoek dus.
|
Riejuh
|
Geplaatst: Vr 10 jun 2011 00:34
|
|
Als Maza geschorst wordt kunnen ze hem dan op staande voet ontslaan? Hij is namelijk verwijderd uit de selectie van Mexico.. Transfer zit er dan iig niet meer..
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Vr 10 jun 2011 00:48
|
|
Er zijn 4 internationals besmet dan hebben ze waarschijnlijk gewoon iets verkeerd gegeten daar. Wordt wel een onderzoek, maar dan van de Mexicaanse bond en niet de officiële dopingcommisies. Was dit na een wedstrijd gebeurt dan hadden ze wel een echt probleem gehad. Net zoals PSV ook goed is weggekomen met het cokegebruik van PSV 2 speler Reis.
Overigens die marketing krijgen ze wel aardig op poten daar. Dat shirt past prima bij een paar Vans, kunnen ’16 jarige skatermeisjes ook cool zijn met een PSV shirt’
|
Riejuh
|
Geplaatst: Vr 10 jun 2011 00:57
|
|
Clenbuterol is ook Contador op gepakt.. Ofja dat er een waarde in zijn bloed zou zijn gevonden.. Komt in landen daar heel snel voor als groeihormoon in rundvlees..
Al kan ik deze grap niet laten:
Na Reis aan de coke nu Maza aan de Dope...
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Vr 10 jun 2011 09:04
|
|
Wat is zo'n rugsponsor toch lelijk bij een 'so-called' topclub. Dat is NEC-niveau man!
Lach de ballen uit m'n broek om psv.
En dan nog niet eens gesproken over dat belachelijke shirt, en wij maar (overigens terecht) klagen over een paar streepjes van adidas hahaha.
|
Ad
Forum berichten: 2481
|
Geplaatst: Za 11 jun 2011 00:16
|
|
Mag ik weer even overgeveeeee? Nu lees ik weer dat deze miserabele club weer interesse heeft in Sigthorson.
Nadat men eerder Schaars al binnen haalde en overal maar "interesse" toont voor vanalles en nog wat, vraag ik mij toch ten zeerste af waar deze strontboeren het geld vandaan halen om dit allemaal te bekostigen?
Het is echt bij de wilde spinnen af wat daar in Eindhoven allemaal gebeurt en word uitgevreten......ik begrijp er helemaal niks van dat dit allemaal zo maar kan.
De grond onder je stadion verkopen (wie heeft dat bedacht?) en overal schieten de hulptroepen te hulp om deze baggerclub toch maar vooral in de top te houden en dat betekent naar goed oud Eindhovens gebruik....KOPEN !!!!
Ondertussen zit opperboer Guus zijn geliefde Chelsea maar gek te maken om Eriksen te gaan halen.......en dat vadsige mannetje willen wij bij onze club binnen halen. Psv en ik.......het zal wel nooit meer goed komen denk ik.
|
Riejuh
|
Geplaatst: Za 11 jun 2011 14:03
|
|
In de telegraaf staat weer bericht dat ze:
-Voorheen extra geld kregen om te investeren in spelers
- Leningen bij externe financierders voor een lager rentepercentage mogen aflossen..
- Psv gewoon een graf club is zonder identiteit (ow dat is mijn mening, niet van telegraaf)
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Zo 12 jun 2011 17:40
|
|
Toch 14 miljoen wat ze zomaar even willen investeren (deels) in nieuwe spelers. En dat mag zomaar?
Nee. Dat zou niet mogen kunnen.
http://www.ed.nl/regio/eindhovenstad/88 ... d-plan.ece
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Zo 12 jun 2011 21:17
|
|
Ga die doedelzak niet missen
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Zo 12 jun 2011 21:31
|
|
Het is een vervelend mannetje, maar wel een goede voetballer met een fantastische trap. Als PSV zijnde zou ik me trouwens de ogen uit de kop schamen om na het ontvangen van 14 miljoen euro alsnog het handje op te houden bij de gemeente Eindhoven.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Zo 12 jun 2011 21:52
|
|
http://www.nusport.nl/eredivisie/253852 ... erken.html
Ze willen toch zo graag van het kopen af, en vooral zelf opleiden
|
Nikos85
Forum berichten: 371
Nieuws reacties: 60
|
Geplaatst: Di 14 jun 2011 17:59
|
|
Kei mooi! Second opinion die eerder slechter dan goed uit zal pakken:
http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuw ... nstig.html
Ik mag zo hopen dat dit mis gaat, dan hebben ze echt een vet probleem, Zet de selectie maar in de uitverkoop, dat word eindelijk eens eigen jeugd opleidden.
En dan dit:
http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuw ... issen.html
Maar je zelf overal roeren op de transfermarkt, Hoe kan je nu Gomez met meer salaris willen halen als Issakson en dan tegelijkertijd dit nieuws de wereld in slingeren?
Echt een vreemd beleid, en dan een shirt uitbrengen wat ook geen hond wil hebben, heb al diverse bekende aanhangers gevraagd, en ja ze zijn zelf ook erg teleur gesteld, misschien als ze gaan klagen dat het teveel op een theedoek lijkt dat er dan net als bij heerenveen een nieuw uit-shirt word ontwikkeld... laten we het niet hopen, dit brengt ook al geen geld in het laadje. En de supportersaantallen nemen ook wel af, ze klagen zelf over successupporters die nu alleen maar negatief doen, ik geniet met volle teugen, wat een mooi kampioenschap hebben wij toch binnengehaald!
|
Arjann
Forum berichten: 62
|
Geplaatst: Di 14 jun 2011 19:20
|
|
Dat ziet er allemaal niet best uit voor p.s.v . Het is het gevolg van gokken op CL deelname. Dat is misgegaan. Bij de hierboven gelinkte besparingen gaat men uit van 48 miljoen opbrengst voor de grond.
psv is aan het overleven, dat is duidelijk, en zit voor wat betreft de omvang van de problemen nog in de ontkenningsfase.
We hebben dit scenario al gezien bij feyenoord, wat een aanzienlijk grotere club is dan p.s.v. .
Voor wat betreft de boekhoudkundige kant: P.s.v. is topclub af. Dan is de rest meestal een kwestie van tijd. Het lijkt verstandiger als p.s.v meteen ver terug gaat met de begroting en geen geld leent, dan immers hoeven ze ook geen grond te huren. En kunnen ze meteen weer gaan groeien. Nu is daar geen sprake van.
|
Nikos85
|
Geplaatst: Wo 15 jun 2011 09:52
|
|
Ik denk ook dat ze veel te optimistisch inzetten, maar ja ze doen maar lekker vroeg of laat stort de boel daar als een kaartenhuis in elkaar. Laat ze nou eens een voorbeeld nemen aan feyenoord, je kan zeggen wat je wilt, maar ze zijn daar wel goed omgegaan met de verliezen en nemen ook het sportieve verlies voor lief. Kennelijk zit men daar bij P$V mee in hun maag, ze kunnen niet accpteren dat ze niet mee zullen kunnen doen om prijzen enkel als er veel geluk aan hun zijde is. Maar ik denk door nog verder te gokken dat ze hun eigen strop aan het maken zijn en vroeg of laat zullen ze hangen.
Hoe het kwartje ook valt, ik vermoed toch een concurrent minder om de titelkansen als het niet dit jaar is dan wel volgend seizoen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 15 jun 2011 11:45
|
|
Het blijven sukkels daar in Eindhoven, hoe dom kun je zijn naar je seizoenkaarthouders....
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=139886
|
chrisje110
Forum berichten: 267
|
Geplaatst: Vr 17 jun 2011 13:51
|
|
Geen Schaars bij de boertjes whahaha
Zelfs vrienden van mij die Die-hard Psv supporters zijn geven Ajax en Twente meer kans op de titel in het nieuwe seizoen dan hun geliefde Psv. Heerlijk toch dat zelfs trouwe supporters al de moet beginnen te verliezen ?
|
Nikos85
|
Geplaatst: Vr 17 jun 2011 16:22
|
|
Echt prachtig, ik kan mijn geluk niet op na jarenlang gepest te zijn door deze vervelende Paarden Stront Vervoeders is het nu tijd om terug te slaan, ik hoop dat de ellende zich op blijft stapelen in EHV, ik gun het ze wel. Iedereenvan hun aanhang was al overtuigd van Schaars, helaas was hij dat niet van P$V... en zo zal het met meer spelers gaan denk ik, zeker die vijver waarin ze samen met Twente zitten te vissen gaan de meesten als eerste keus voor Twente, met name omdat daar met Co ook een fatsoenlijke coach aan wordt gesteld. Dat kan je van slissende Fredje niet zeggen, ik zou daar als speler echt niet voor willen voetballen.
|
Marc
Forum berichten: 164
|
Geplaatst: Ma 20 jun 2011 13:30
|
|
Ook ASML en VDM steken miljoenen in PSV..ze hebben nu al 80 miljoen opgehaald.
Hoe veel kun je lenen in vredesnaam? Hoe gaan ze dat ooit terug betalen?
|
Riejuh
|
Geplaatst: Ma 20 jun 2011 13:35
|
|
Ten eerste is het VDL.
Ten tweede dat van de gemeente is nog niet rond, evenals dat geld van andere investeerders.
Ten derde is het om de huidige leningen á 8% af te lossen, tegen een lager rentepercentage zodat ze in de toekomst wat geld op het aflossen besparen. +/- 8 ton per jaar.. Ze blijven wel gewoon terugbetalen.
Ten vierder, doordat dit bekend is zou de gemeente wel eens kunnen zeggen we betalen minder dan 48mil voor de grond onder het trainingscomplex/stadion.
Op korte termijn heeft PSV hierdoor weer geld, op de lange termijn zal de aflossingskosten hoger worden.
Ik vind het wel ronduit belachelijk maarja.. Die club heeft gewoon totaal geen identiteit. Dat je er uberhaupt fan kan zijn..
Ja ik was afgelopen zaterdag bij Guus Meeuwis.. Nummer wat vooraf het hardste werd meegezongen: Bloed, Zweet en Tranen.. Hoorde vanaf de tribunes ook nog dit is mijn club .
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4733
|
Geplaatst: Ma 20 jun 2011 16:13
|
|
PSV toont interesse voor gewilde Strootman
Met de ontvangen miljoenen voor Balázs Dzsudzsák wil PSV deze zomer de transfermarkt op. De Eindhovense club richt zich onder meer op FC Utrecht-middenvelder Kevin Strootman.
Zaakwaarnemer Chiel Dekker heeft de Eindhovense interesse voor de 21-jarige linkspoot reeds bevestigd. "Maar PSV is niet de enige met interesse", plaatst Dekker in gesprek met NUsport een kanttekening. "Kevin is erg gewild, niet alleen in het binnenland. Ook buitenlandse clubs tonen belangstelling. Hij heeft natuurlijk een goed seizoen achter de rug."
Strootman is sinds januari 2011 eigendom van FC Utrecht. De oud-Spartaan tekende destijds een contract tot 2014 in de Domstad, maar heeft in tussentijd een enorme progressie doorgemaakt. Strootman speelde intussen zelfs al vier interlands voor het Nederlands elftal.
FC Utrecht legt zich niet bij voorbaat neer bij een vertrek van Strootman. FC Twente toonde eerder al interesse, maar werd afgeschrikt door de vraagprijs van negen miljoen euro.
Bron: VoetbalPrimeur.nl
|
Brasil
Forum berichten: 156
|
Geplaatst: Ma 20 jun 2011 16:16
|
|
Citaat: PSV toont interesse voor gewilde Strootman
Met de ontvangen miljoenen voor Balázs Dzsudzsák wil PSV deze zomer de transfermarkt op. De Eindhovense club richt zich onder meer op FC Utrecht-middenvelder Kevin Strootman.
Zaakwaarnemer Chiel Dekker heeft de Eindhovense interesse voor de 21-jarige linkspoot reeds bevestigd. "Maar PSV is niet de enige met interesse", plaatst Dekker in gesprek met NUsport een kanttekening. "Kevin is erg gewild, niet alleen in het binnenland. Ook buitenlandse clubs tonen belangstelling. Hij heeft natuurlijk een goed seizoen achter de rug."
Strootman is sinds januari 2011 eigendom van FC Utrecht. De oud-Spartaan tekende destijds een contract tot 2014 in de Domstad, maar heeft in tussentijd een enorme progressie doorgemaakt. Strootman speelde intussen zelfs al vier interlands voor het Nederlands elftal.
FC Utrecht legt zich niet bij voorbaat neer bij een vertrek van Strootman. FC Twente toonde eerder al interesse, maar werd afgeschrikt door de vraagprijs van negen miljoen euro.
Bron: VoetbalPrimeur.nl
Dit gaat hem nooit worden,... ze gaan echt geen 9 miljoen uitgeven voor een middenvelder.
|