Auteur
|
Bericht
|
Ghizzou
Forum berichten: 26
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Wo 8 jun 2011 15:24
|
|
Citaat:
Nu doen we alsof Engelaar er niets van kan c.q. gebakken heeft. Ik denk dat Engelaar in z'n Twente tijd 2 klassen beter was dan Schaars nu en onder v. Gaal. Maar we kunnen niet op het verleden teren. Schaars gaat je elftal (als je Engelaar al hebt) niet beter maken, enige voordeel is, is dat je qua salaris minder betaalt voor ongeveer dezelfde kwaliteiten en dat Schaars meen ik ietjes jonger is?
Schaars gaat PSV absoluut beter maken. Veel meer gif, veel meer een verlengstuk en een leider dan Engelaar ooit zal zijn. Engelaar heeft wat Urby, Martens etc ook hebben: de mentaliteit van een natte tissue. Leuk als het draait, nergens te bekennen als het even tegenzit. Kijk de carriere van de beste man er maar op na...... PSV heeft JUIST behoefte aan een speler als Schaars op het middenveld, Schaars heeft namelijk kwaliteiten die PSV niet heeft in die linie. Zal me benieuwen of Rutten het aandurft om met een driemans middenveld met Schaars, Bakkal & Labyad te spelen. Die Labyad is echt een heerlijke voetballer die onomstreden in de basis zou moeten komen volgend jaar. Maar ja Rutten blijft een angsthaas he......
Geloof je het zelf? Hutchinson speelt sowieso. dan heb je dus -als je geluk hebt- Schaars-Hutchinson-Bakkal. Nou reken maar uit hoeveel doelpunten en assists dat zijn :) ik denk met wat geluk 6.
Schaars is een ja-knikker die altijd in de media roept wat lekker klinkt, een type Kuijt. Ik heb er iig een hekel aan, schijn-mentaliteit bah.
Ik zie dat ze Doetsjak laten gaan, stel Toivoinen vertrekt nog, dan ben ik echt benieuwd hoe PSV dat gaat oplossen. Dan blijft er weinig scorend vermogen over iig.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Wo 8 jun 2011 15:40
|
|
Citaat:
Een mindere kopper dan Engelaar? Anita is bij wijze van spreken nog een betere kopper, Engelaar kan absoluut niet koppen, die laat het balltje op zijn hoofd stuiteren ipv te koppen. ALS hij al een kopduel wint want hij gaat er in als een schoothondje.
Zowel Schaars als Engelaar zullen nooit je dragende spelers worden, hoeft ook niet. Schaars moet bij PSV juist anderen beter laten voetballen ipv zelf volop in de picture te staan, type voetballer wat juist NIET moet opvallen.
Schaars is o.a. voetballend en qua spelintelligentie veel beter dan een Enoh dus niet helemaal te vergelijken maar indien PSV als een team staat met voldoende creativiteit naast Schaars dan is dit het type 'cement tussen de stenen', waarbij de onopvallendheid van dit type speler positief gecorreleerd is met het draaien van het elfal.
Tuurlijk is Schaars geen Cocu maar voor 7 ton in de huidige Eredivisie een absoluut koopje van het jaar.
Engelaar zou veel meer uit zijn lengte kunnen halen, al zie ik Schaars ook nooit een duel winnen, Anita ook niet maar die is niet onderdeel van de discussie..
Met dragende spelers bedoel ik dus net het elftal neerzetten als het een keertje NIET loopt. Engelaar kan dat niet, zakt met een beetje pressie door het ijs. Schaars ben ik ook niet geheel van overtuigd, is wel een speler die vaak een zesje haalt dat weer wel. Dat het een vooruitgang t.o.v. Engelaar, speltechnisch ben ik het mee eens. Enkel dienen ze zich op andere posities meer te versterken. Echter heeft PSV totaal geen creativiteit terwijl ze dat net wel nodig hebben, meer dan het cement "Schaars"
Al is Schaars voor 7 ton zoals je zegt wel een koopje.
|
Peter79
Forum berichten: 1624
|
Geplaatst: Wo 8 jun 2011 15:42
|
|
Citaat: Geloof je het zelf? Hutchinson speelt sowieso. dan heb je dus -als je geluk hebt- Schaars-Hutchinson-Bakkal. Nou reken maar uit hoeveel doelpunten en assists dat zijn :) ik denk met wat geluk 6.
Schaars is een ja-knikker die altijd in de media roept wat lekker klinkt, een type Kuijt. Ik heb er iig een hekel aan, schijn-mentaliteit bah.
Ik zie dat ze Doetsjak laten gaan, stel Toivoinen vertrekt nog, dan ben ik echt benieuwd hoe PSV dat gaat oplossen. Dan blijft er weinig scorend vermogen over iig.
Beetje onzinnige reactie. Als je wat beter zou lezen dan zou je die eerste alinea weggelaten hebben, die 2e alinea is totaal irrelevant en die 3e alinea: wat denk je zelf?
|
Peter79
|
Geplaatst: Wo 8 jun 2011 17:20
|
|
Citaat:
Een mindere kopper dan Engelaar? Anita is bij wijze van spreken nog een betere kopper, Engelaar kan absoluut niet koppen, die laat het balltje op zijn hoofd stuiteren ipv te koppen. ALS hij al een kopduel wint want hij gaat er in als een schoothondje.
Zowel Schaars als Engelaar zullen nooit je dragende spelers worden, hoeft ook niet. Schaars moet bij PSV juist anderen beter laten voetballen ipv zelf volop in de picture te staan, type voetballer wat juist NIET moet opvallen.
Schaars is o.a. voetballend en qua spelintelligentie veel beter dan een Enoh dus niet helemaal te vergelijken maar indien PSV als een team staat met voldoende creativiteit naast Schaars dan is dit het type 'cement tussen de stenen', waarbij de onopvallendheid van dit type speler positief gecorreleerd is met het draaien van het elfal.
Tuurlijk is Schaars geen Cocu maar voor 7 ton in de huidige Eredivisie een absoluut koopje van het jaar.
Engelaar zou veel meer uit zijn lengte kunnen halen, al zie ik Schaars ook nooit een duel winnen, Anita ook niet maar die is niet onderdeel van de discussie..
Met dragende spelers bedoel ik dus net het elftal neerzetten als het een keertje NIET loopt. Engelaar kan dat niet, zakt met een beetje pressie door het ijs. Schaars ben ik ook niet geheel van overtuigd, is wel een speler die vaak een zesje haalt dat weer wel. [color=#4000FF">Dat het een vooruitgang t.o.v. Engelaar, speltechnisch ben ik het mee eens. Enkel dienen ze zich op andere posities meer te versterken. Echter heeft PSV totaal geen creativiteit terwijl ze dat net wel nodig hebben, meer dan het cement "Schaars"
Al is Schaars voor 7 ton zoals je zegt wel een koopje.[/color">
Maar beste Riejuh, moeten we dan Serero, Boerrigter, Janssen, Rits, Fischer etc ook maar nog niet halen VOOR dat we een spits halen omdat we meer een spits nodig hebben dan spelers op de posities van eerder genoemde spelers? Kom nou toch, je weet toch dat de volgorde van spelers halen irrelevant is zolang je al je wensen kunt vervullen. Men ziet Schaars daar als de opvolger van Engelaar, je zegt zelf dat hij beter is dan Engelaar en een koopje is. Indien PSV Engelaar weet te slijten gaat het elftal er dus op vooruit. STEL dat Schaars per jaar 5 ton minder kost dan Engelaar, loop je dus met een transfersom van 2 ton voor Engelaar al quitte. Net als jij weet ik ook niet of PSV Engelaar kan slijten maar ik denk dat hij voor een prikkie weg mag en op de een of andere manier zie ik hem vertrekken deze zomer. Zal op de bank belanden, publiek moet em niet en is niet meer de jongste, zal dus best willen inleveren schat ik in. (Zelfde geldt voor Maza, ook zo'n dure jongen die ik wel zie vertrekken en eigenlijk verwacht ik dat ook van Isaksson, maar laten we dat nu maar even buiten ebschouwing laten tot dat PSV zich ook op die plekken gaat roeren).
Bovendien moet je het interview van Brands en/ of Rutten (weet ff niet meer ie het gaf) van vlak na de competitie er maar op na slaan. Daarin wordt heel duidelijk aangegeven dat PSV het elftal wil verfrissen en meerdere pijnpunten wil verhelpen. Een oplossing daarvoor is een type Schaars halen........
|
Nikos85
Forum berichten: 371
Nieuws reacties: 60
|
Geplaatst: Wo 8 jun 2011 17:34
|
|
Ach, Schaars mogen ze hebben en op meerdere plekken versterken moet ik eerst nog eens zien hoor. Ze hebben daar echt niet de financiele middelen voor en vissen in dezelfde vijver als Twente die wel iets kan missen op de begroting. Ik zie het nog lastig worden vor de Lampies om zich echt dusdanig te versterken, eerst zal er dan veel geld moeten komen en dan moet je wel spelers kunnen overtuigen om voor de lelijkste club van NL te willen spelen, alle negatieve berichtgeving over geld zal daar niet aan bijdragen. En straks nemen ze weer genoegen met wat net-nietjes en gokken ze op Reis en klagen ze aan het einde van het seizoen weer dat er wat nieuws moet komen zo is de cirkel weer rond. Over 5jaar moet de volgende steun in de rug komen o m het hoofd boven water te houden in de top van NL. Ze kunnen beter terug gaan naar nul en van daaruit opbouwen ipv de sportieve prestatie te zien schitteren aan de horizon, want die koop je niet met wat miljoenen die win je met gestructureerd spel van poppetjes op de goede plek. Ik ben wel blij dat Rutten blijft, geniet altijd van zijn persconferenties!
|
Ghizzou
Forum berichten: 26
|
Geplaatst: Wo 8 jun 2011 17:53
|
|
Beste Peter. Ik heb zo'n idee dat jij denkt het uitgevonden te hebben, prima! :) Ik spreek je volgend seizoen wel weer als Schaars door de mand is gevallen, want ga er maar aan staan, PSV moet net als AJAX iedere wedstrijd winnen, hoefde hij bij AZ ook niet. Heeft dit seizoen een handvol goede wedstrijden gespeeld.
|
Leonel
Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Wo 8 jun 2011 17:58
|
|
Schaars is een prima speler voor de Eredivisie top. Ik zie hem echt niet door de mand vallen bij PSV hoor.
|
Arjann
Forum berichten: 62
|
Geplaatst: Wo 8 jun 2011 19:54
|
|
Citaat: Ach.. Nu Laten ze Engelaar gaan voor Schaars. Beide spelers zijn meevoetballers, maken je elftal niet sterker. Lood om oud ijzer.
Citaat:
Schaars was wel een cruciale speler in de titel van az in 2009. Een dergelijke speelstijl zou P.s.v. ook wel liggen. Nu is het teveel fysiek, maar met fysiek spel ga je eerder niet verliezen dan winnen, en in Nederland moet je veel winnen om kampioen te worden ( of de mazzel hebben dat iedereen slecht is, maar dat slechts één keer in de tien jaar zo).
Schaars is relatief sloom, maar een echt hoog tempo hoef je niet te spelen om boven de 80 punten te komen in Nederland.
Citaat:
Nu doen we alsof Engelaar er niets van kan c.q. gebakken heeft. Ik denk dat Engelaar in z'n Twente tijd 2 klassen beter was dan Schaars nu en onder v. Gaal. Maar we kunnen niet op het verleden teren. Schaars gaat je elftal (als je Engelaar al hebt) niet beter maken, enige voordeel is, is dat je qua salaris minder betaalt voor ongeveer dezelfde kwaliteiten en dat Schaars meen ik ietjes jonger is?
Ik weet niet wie je aanhaalt, maar ik ben recent niet negatief geweest over Engelaar. Ik weet niet wat er mis is met hem bij p.s.v. . Wellicht is hij verzadigd, hij kan immers al met pensioen. Wellicht ligt het aan de coach. Maar de beste wedstijd die ik ooit gezien heb van hem, is beter dan beste wedstijd van Schaars. Schaars kan het hoge tempo van het Nederlands Elftal niet aan, en heeft dat ook nooit gekund. Engelaar heeft in 2008 twee zeer sterke wedstrijden gespeeld voor Nederland. Als werker. Maar wel eentje die de strijd won, en dat zie ik Schaars niet doen. Schaars drukt het tempo in het Nedelands team, Engelaar deed dat niet.
Schaars moet het hebben van tactisch inzicht, op dat punt is hij heel goed. Verder is in geen enkel opzicht beter dan de gemiddelde De Graafschap speler.
In potentie is Engelaar beter dan Schaars. Anders, maar ook beter omdat hij een hoger nivo aankan. Het probleem bij hem zit hem in motivatie vermoed ik. En dat is wellicht de hand van de trainer.
|
Vienna
Forum berichten: 493
|
Geplaatst: Wo 8 jun 2011 21:31
|
|
Citaat: PSV en Anzhi akkoord over transfer Balázs Dzsudzsák
08/06/2011 20:20
PSV en Anzhi Makhachkala hebben volgens welingelichte bronnen een mondeling akkoord bereikt over de transfer van Balázs Dzsudzsák naar de Russische subtopper. Met de overgang is naar verluidt een bedrag van liefst veertien miljoen euro gemoeid.
Dzsudzsák zelf was al eerder mondeling akkoord met de Russische club. De Hongaarse flankspeler bereikte met Anzhi overeenstemming over een contract voor vier seizoenen. 'De bevestiging van het persoonlijke akkoord hebben wij nog niet gehad', vertelt technisch manager Marcel Brands aan Voetbal International. 'Zijn zaakwaarnemer komt daar morgen bij ons op terug.'
De Russische club heeft Dzsudzsák overigens al medisch gekeurd. Hoewel Brands vanmiddag nog meldde niet op de hoogte te zijn van die medische keuring, lekte er via een Russische krant een foto uit waarop Dzsudzsák te zien was tijdens die medische test.
Dzsudzsák verruilde in het seizoen 2007/08 het Hongaarse Debreceni VSC voor PSV. In vier seizoenen kwam de linkspoot tot 114 competitieduels in dienst van de Brabanders. In die optredens was hij 44 keer trefzeker.
Zoals eerder al te lezen was op Vi.nl ziet PSV de Feyenoorder Georginio Wijnaldum als de beoogde vervanger van Dzsudzsák. De Eindhovenaren meldden zich onlangs officieel bij de Rotterdamse club. Ook Oussama Assaidi (SC Heerenveen) staat hoog op het lijstje van PSV.
[size=85">bron: vi.nl[/size">
Lijkt me zonder te schamperen het maximaal haalbare.
Met misschien een hele enkele uitzondering daargelaten wordt er gerekend op Assaidi/Mertens/Tadic met Gomes en een spits. Herkenbaar. Gaan er daar met die verwachtingen een paar teleurgesteld worden, óók herkenbaar.
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Wo 8 jun 2011 21:42
|
|
Een mooie transfer voor PSV. Ik zie in het bericht dat PSV als vervanger Wijnaldum willen halen. Als het voor de positie van Dzsudzsák zou ik het niet doen, maar als je Wijnaldum zou halen voor achter de spitsen en dat Toivonen door schuift naar de spits is dat een prima versterking voor PSV. Mocht Wijnaldum dan vertrekken is het aan de ene kant goed nieuws voor Feyenoord omdat ze dan op zoek kunnen gaan naar een Spits, maar aan de andere kant raken ze wel een goede speler kwijt.
|
Peter79
|
Geplaatst: Wo 8 jun 2011 23:13
|
|
Citaat: Een mooie transfer voor PSV. Ik zie in het bericht dat PSV als vervanger Wijnaldum willen halen. Als het voor de positie van Dzsudzsák zou ik het niet doen, maar als je Wijnaldum zou halen voor achter de spitsen en dat Toivonen door schuift naar de spits is dat een prima versterking voor PSV. Mocht Wijnaldum dan vertrekken is het aan de ene kant goed nieuws voor Feyenoord omdat ze dan op zoek kunnen gaan naar een Spits, maar aan de andere kant raken ze wel een goede speler kwijt.
Oei een transfer naar PSV zal in Rotterdam nogal gevoelig liggen na beide wedstrijden van afgelopen seizoen denk ik. Als het inderdaad om 14 miljoen gaat dan pakt PSV wel de hoofdprijs op die jongen, zit even terug te denken maar kan me even niet heugen wie de laatste 10 mio+ transfer van PSV was: Robben, Van Nistelrooij of vingen ze voor Gomes meer dan 10?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4733
|
Geplaatst: Wo 8 jun 2011 23:34
|
|
Voor Gomes dacht ik 9 miljoen en Van Nistelrooy 18. Ik denk dat de laatste P$V tien miljoen plus transfer Kezman was.
Edit:
Citaat: Aan het einde van seizoen 2007-2008 vertrok hij bij PSV om voor vier jaar te spelen bij Tottenham Hotspur. Hij vertrok voor € 9 miljoen.
Bron: Wiki
Citaat: Op 23 april komt persbureau Reuters met een bericht: Van Nistelrooy naar Manchester United. Het transferbedrag is 67 miljoen gulden (30,4 miljoen euro)
Bron: Wiki
Gomes zat er dus onder, Van Nistelrooy er ver boven.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Do 9 jun 2011 01:01
|
|
En ik denk het Farfan en Kone zijn, althans dat weet ik wel zeker.
|
Peter79
|
Geplaatst: Do 9 jun 2011 09:21
|
|
Citaat: En ik denk het Farfan en Kone zijn, althans dat weet ik wel zeker.
Ving PSV meer dan 10 miljoen voor Kone ? Farfan was ik idd even vergeten Push, scherp!
Kezman ging ook weg voor 8 a 9 mio als ik het me goed heug.
|
Riejuh
|
Geplaatst: Do 9 jun 2011 09:35
|
|
14 mil is ook zeker een terechte prijs voor Dzudzák. Was in dit seizoen een van de beste spelers in thuiswedstrijden. Is een wel een bepalende speler voor PSV die ze niet zo 1,2,3 kunnen vervangen.
Stiekem hoop ik dat ze het in 2de rangs spelers gaan investeren.
|
Vienna
Forum berichten: 493
|
Geplaatst: Do 9 jun 2011 10:22
|
|
Citaat: Stiekem hoop ik dat ze het in 2de rangs spelers gaan investeren.
Wat ze ook lijken te gaan doen. Tenminste, je budget stoppen in Eredivisie-spelers... Ik weet het niet. Of een Assaidi moet op z'n 22ste nog een dusdanige groei kunnen doormaken dat-ie over twee jaar alsnog voor het twee- of drievoudige naar het buitenland trekt.
|
Pannie
Forum berichten: 413
|
Geplaatst: Do 9 jun 2011 12:24
|
|
Investeren? In hun schulden, ja. Ik geloof toch niet dat ze 14 miljoen terug op de markt zullen brengen. Een goede spits is wel van levensbelang voor p[color=#FF4000">$[/color">v...want ze gaan met de huidige groep weinig scoren. Jammer zeg...
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Do 9 jun 2011 15:13
|
|
Citaat: En ik denk het Farfan en Kone zijn, althans dat weet ik wel zeker.
Ving PSV meer dan 10 miljoen voor Kone ? Farfan was ik inderdaad even vergeten Push, scherp!
http://www.soccernews.nl/news/33991/Kon ... ar_Sevilla
|
Riejuh
|
Geplaatst: Do 9 jun 2011 15:18
|
|
En het dan toch voor elkaar krijgen al dat geld in een paar jaar te verdampen.. Deden ze goed daar...
|
Peter79
|
Geplaatst: Do 9 jun 2011 16:05
|
|
Citaat:
Ving PSV meer dan 10 miljoen voor Kone ? Farfan was ik inderdaad even vergeten Push, scherp!
http://www.soccernews.nl/news/33991/Kon ... ar_Sevilla
Ik krijg een Jelle van damme, Andy vd Meyde & Ryan Babel deja-vu als ik dit lees
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4733
|
Geplaatst: Do 9 jun 2011 16:18
|
|
Citaat:
Het klopt, de vaatdoek is officieel. (Afbeelding is van psv.nl)
|
Riejuh
|
Geplaatst: Do 9 jun 2011 16:42
|
|
Een heel slap aftreksel van de Brabantse vlag.. Wat een vaatdoek
|
Pannie
Forum berichten: 413
|
Geplaatst: Do 9 jun 2011 16:52
|
|
Haha Dat is echt een foeilelijk shirt!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Do 9 jun 2011 16:54
|
|
Een zeer lelijk shirt voor nog een lelijkere club.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 742
Nieuws reacties: 3
|
Geplaatst: Do 9 jun 2011 16:54
|
|
Ik vind hem ook lelijk... Als ik binnenkort nog een nieuwe vaatdoek nodig heb, weet ik waar ik moet zijn!
|