Auteur
|
Bericht
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Wo 27 apr 2011 14:00
|
|
Om verder te gaan over de discussie doet p$v nog wel/niet mee..
missen Lens, Manolev en Pieters..
Vooral Lens gaan ze missen, toch de man in vorm daar, van hem moet al het gevaar afkomen..
Verder staan Maza, Bouma en Dzudszak ook nog op scherp dus die kunnen zondag zomaar nog een kaart pakken dat ze al uitgespeeld zijn..
PSV vlak ik nog niet uit maar het zou heerlijk zijn mochten ze punten verspelen tegen Vitesse.. Dan ben ik eindelijk van dat gezeik hier af...
|
GertJan020
Forum berichten: 2175
|
Geplaatst: Wo 27 apr 2011 14:11
|
|
Ik denk dat PSV inderdaad is uitgespeeld. Vitesse kan verassen, maar bij Groningen uit zie ik ze al helemaal niet winnen.
Aan het begin van het jaar was PSV voor mij de titelfavoriet, maar Fred heeft er geen team van kunnen maken.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4733
|
Geplaatst: Do 28 apr 2011 19:19
|
|
PSV'ers zijn defensieve insteek Rutten zat
Als het aan de spelers van PSV ligt stelt trainer Fred Rutten zijn tactiek in aanvallend opzicht bij. Zij zijn de defensieve werkwijze van de coach beu, aldus Voetbal International.
Eén van die spelers is aanvaller Jeremain Lens. De international vindt dat PSV het heft vaker in eigen hand moet nemen. "Op de counter spelen is niet mijn insteek", aldus de buitenspeler.
De visie van Lens wordt gedeeld door een aantal spelers uit de selectie. Zij spraken voor de winterstop af gezamenlijk naar Rutten te stappen met hun opmerkingen, maar op het moment suprême stond Lens alleen in zijn kritiek en gaven zijn ploegmaten niet thuis.
Afgelopen weekend liet Lens opnieuw blijken niet blij te zijn met de voorgeschreven tactiek. Tegen Feyenoord startte hij aanvallend, terwijl Rutten het elftal had opgedragen defensief te opereren.
Bron: VoetbalPrimeur.nl
|
Lexafca
Forum berichten: 1627
|
Geplaatst: Do 28 apr 2011 19:51
|
|
Citaat: Ik denk dat PSV inderdaad is uitgespeeld. Vitesse kan verrassen, maar bij Groningen uit zie ik ze al helemaal niet winnen.
Aan het begin van het jaar was PSV voor mij de titelfavoriet, maar Fred heeft er geen team van kunnen maken.
Die psv'ers moeten gewoon eens goed kijken, en dan zien ze gewoon 2x winnen is minimaal 2e. En ik zie niet in waarom Psv kansloos is tegen Groningen.
|
Riejuh
|
Geplaatst: Vr 29 apr 2011 11:39
|
|
De CBV is een maandje mis. 1 april is ondertussen al 29 dagen voorbij:
[list">De coaches betaald voetbal (CBV) hebben Fred Rutten genomineerd voor beste coach van het seizoen 2010-2011. De oefenmeester van de huidige nummer drie van de eredivisie concurreert met Michel Preud'homme (FC Twente), John van den Brom (ADO Den Haag), Harm van Veldhoven (Roda JC) en Rene Trost (MVV).
Fred Rutten De 36 hoofdtrainers van alle Nederlandse profclubs mogen hun stem uitbrengen. De winnaar wordt op zaterdag 28 mei tijdens een bijeenkomst in het stadion van Willem II bekendgemaakt. [/list">
telesport.nl
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Vr 29 apr 2011 11:51
|
|
@ Riejuh: Haha, ik liet hem hier ook zien aan een paar psv'ers. Die zeiden ook al 'die gasten zijn echt GEK! Rutten nomineren? Dat die vent maar oprot deze zomer'.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2874
|
Geplaatst: Vr 29 apr 2011 12:16
|
|
Hahaha, wat een bak. Ik hoop dat Van den Brom de prijs pakt, anders Van Veldhoven. Rutten en Preud'homme verdienen hem sowieso niet.
|
Riejuh
|
Geplaatst: Vr 29 apr 2011 12:44
|
|
Citaat: Hahaha, wat een bak. Ik hoop dat Van den Brom de prijs pakt, anders Van Veldhoven. Rutten en Preud'homme verdienen hem sowieso niet.
Denk dat de strijd tussen vd Brom en van Veldhoven gaat, wie van de twee het hoogste gaat eindigen zal de doorslag geven. Een finale voor europese positie tussen Roda en ADO zou ook terecht zijn gezien de verhoudingen van het afgelopen seizoen.
Of dat het beste voor het Nederlandse voetbal is durf ik niet te zeggen, zullen allebei hun belangrijkste spelers verliezen.
Dat Rutten is genomineerd is lachwekkend, komt enkel ook omdat de Boer niet genomineerd kan worden (is geen gans seizoen coach)..
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Vr 29 apr 2011 13:20
|
|
Dat denk ik ook. Maar dan nog vind ik het een belachelijke keuze. Ik kan geen trainer noemen in de eredivisie die het minder verdient dan Rutten..
|
Riejuh
|
Geplaatst: Vr 29 apr 2011 13:28
|
|
Citaat: Dat denk ik ook. Maar dan nog vind ik het een belachelijke keuze. Ik kan geen trainer noemen in de eredivisie die het minder verdient dan Rutten..
Van trainers die er een heel seizoen zitten verdient Jans het nog minder. Presteert zeer ondermaats met Heerenveen..
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Vr 29 apr 2011 14:36
|
|
Klopt, moest ik ook aan denken, maar wilde niet mijn eigen punt ontkrachten.
|
Riejuh
|
Geplaatst: Vr 29 apr 2011 14:44
|
|
Citaat: Klopt, moest ik ook aan denken, maar wilde niet mijn eigen punt ontkrachten.
Ik dacht ook eerst nog slechtere presterende trainers maar die zijn of na de competitie start gekomen of zijn al de laan uit gebonjourd: Jol, Heerkes en Ferrer..
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4733
|
Geplaatst: Wo 11 mei 2011 22:10
|
|
Amper tweehonderd fans willen seizoensslot PSV in Euroborg bijwonen
Naar informatie van Omroep Brabant loopt het bepaald niet storm met de kaartverkoop voor FC Groningen - PSV. De Eindhovense club heeft pas 175 wedstrijdttickets verkocht. Bij winst maakt PSV nog kans om tweede te worden in de Eredivisie en zodoende de voorronde van de Champions League te bereiken. De animo bij de supporters is echter ver te zoeken.
Zondagmiddag staat de strijd tegen de nummer vijf van Nederland op het programma. Hoewel ook de afstand, ruim 250 kilometer, mee zou kunnen spelen lijkt het er ook op dat een deel van de achterban weinig behoefte heeft om überhaupt aanwezig te zijn bij de afsluitende wedstrijd. Het bereiken van de Champions League is van groot belang, zowel sportief als financieel, maar PSV zal door weinigen gesupporterd worden.
“Je merkt onder de PSV-fans een vorm van gelatenheid. het kampioenschap is niet gelukt en nu staat dit nog maar op het spel”, laat Etienne van Herp namens de PSV-supportersvereniging weten. Eén van de supporters zegt dat PSV hen in de steek gelaten heeft. “Ik denk niet dat wij het af laten weten. De spelers hebben het hele seizoen het af laten weten.”
Bron: VoetbalZone.nl
En dan maar zeggen dat Ajax succes supporters heeft...
|
Riejuh
|
Geplaatst: Wo 11 mei 2011 22:17
|
|
PSV: Famous for NOT travelling..
Overigens zijn ze nu massaal twente supporters hoor die boeren (om over successupporter maar te zwijgen)...
Ik werd gek vandaag.. Overal kleine zielige kindertjes, heel hun leven nu al verpest door hun ouders. Ze zagen er ook allemaal niet vrolijk uit, ook vrij logisch want ze liepen allemaal met een rood-wit gestreept truitje door Eindhoven.. Had bijna medelijden dat je op zo'n jonge leeftijd al zo verpest bent.
|
Nr.10
Forum berichten: 1489
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Zo 15 mei 2011 22:57
|
|
HAHA PSV, ZAK IN DE AFGROND! Die doen de komende jaren niet meer mee!
|
Riejuh
|
Geplaatst: Zo 15 mei 2011 23:05
|
|
Heerlijk.. Ze zijn heel erg stil..
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Zo 15 mei 2011 23:21
|
|
Crash and burn, Psv.
|
Nikos85
Forum berichten: 371
Nieuws reacties: 60
|
Geplaatst: Ma 16 mei 2011 00:02
|
|
overspoeld met jaloerse berichten vandaag.... Nu eens iedereen uitgenodigd mee naar A`DAM TE GAAN, maar ze wilden niet mee. In het begin nog schelden maar toen het besef voor plek 3 daar was was het gedaan met de weerstand. ZAK IN DE STRONT en kom er de komende 5 a 10 jaar niet meer uit! JODEN! dat is wat nu weer aan de macht gaat in NL voetballand
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Ma 16 mei 2011 00:02
|
|
Het had me weinig uitgemaakt of PSV wel of niet de tweede plaats zou pakken. Ik had de kans toch zeer klein ingeschat dat Ajax/PSV/FC Twente de voorronde van de CL overleefd zou hebben. Daarbij moet je al heel vroeg weer serieus beginnen met trainen dat het ook geen voordeel zal zijn in het verloop van het seizoen.
|
Ad
Forum berichten: 2481
|
Geplaatst: Ma 16 mei 2011 00:06
|
|
Dit MOET de definitieve nekslag zijn voor die rotzakken uit Eindhoven en ik geniet er intens van.
Zijn we eindelijk af van dat geleuter over "de voetbalhoofstad van Nederland" ......pleur op !!!
Die hele club heeft nog nooit een topspeler voort gebracht......Affelay was de eerste geloof ik, wat een armoede en maar de Calimero uit blijven hangen.
Ik gun het Twente vele malen meer dan Pisvee, dus het maakte mij wel degelijk uit of Groningen zou winnen.
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Ma 16 mei 2011 12:18
|
|
Ik zal me ook even laten gaan!
F*CK HEEL DIE KLEREBENDE IN EINDHOVEN! Opzouten met die grafzooi daar!!!!
Heb intens genoten van de samenvattingen en toen ik zag dat ze 3e waren! Gun die schijtboeren 0,0 !
Dat ze feyenoord maar mogen volgen de afgrond in!
|
Riejuh
|
Geplaatst: Ma 16 mei 2011 12:49
|
|
Heerlijk ook hoeveel Ajacieden er bij ELKE wedstrijd van Ajax uitstappen in Eindhoven.. Dan kleur heel het perron wit-rood-wit..
Schijtvolk ook hier, fietste naar mn kammer gisteravond. Natuurlijk met mn shirt nog aan.. Komt er weer een auto met lafbekken naast je rijden.. Ik deed niets en werd alweer voor Arrogante Amsterdammer uitgemaakt..
*piep piep hallo *
Ze gaan de afgrond hoop ik.. Enige die ze kan redden is Guus maar ik denk dat hij zijn handen hieraan niet wil branden.. Evenals van Bommel, als het zo dramatisch gaat komt hij echt niet terug.
|
deMeer96
Forum berichten: 40
|
Geplaatst: Ma 16 mei 2011 13:23
|
|
Citaat: Heerlijk ook hoeveel Ajacieden er bij ELKE wedstrijd van Ajax uitstappen in Eindhoven.. Dan kleur heel het perron wit-rood-wit..
Schijtvolk ook hier, fietste naar mn kammer gisteravond. Natuurlijk met mn shirt nog aan.. Komt er weer een auto met lafbekken naast je rijden.. Ik deed niets en werd alweer voor Arrogante Amsterdammer uitgemaakt..
*piep piep hallo *
Ze gaan de afgrond hoop ik.. Enige die ze kan redden is Guus maar ik denk dat hij zijn handen hieraan niet wil branden.. Evenals van Bommel, als het zo dramatisch gaat komt hij echt niet terug.
Heerlijk!! Ik zit al de hele dag mijn Eindhovense collega's te pesten, heb de afgelopen jaren hun al steeds moeten horen.. NU is het mijn beurt!
Ik had gisteren toch wel een beetje gebaald als PSV tweede was geworden, ik gun het ze namelijk behoorlijk dat ze zo de afgrond in pleuren!!!
|
Riejuh
|
Geplaatst: Ma 16 mei 2011 14:11
|
|
Ik weet hoe het voelt.. Nu krijg ik commentaar zoals: ja al die titels zijn voor 2004 gehaald en tellen dus niet mee..
|
Leonel
Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Ma 16 mei 2011 14:15
|
|
Hahaha! Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat ze hun volgende kampioenschap binnen hebben.
|