Forum
Forumoverzicht » Het Nederlandse voetbal » Nationaal Voetbal - Eredivisie » [Centraal] PSV
Ga
Zoeken:

Onderwerp: [Centraal] PSV
Maker: LucasBekeken: 164173
Status: InactiefBerichten: 3209
+ Nieuw bericht <<<   <   98  |  99  |  100  |  101  |  102  |  103  |  104  |  105  |  106   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
AFCAKatwijk

Forum berichten: 1903
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Zo 24 apr 2011 17:09
Citaat:
Haha, op PN geven ze scheids de schuld. Zeker het record ''rode kaarten tegenstanders'' vergeten?

Fredjes interview gezien? Hij begon goed: Ik ben woedend: Op mezelf ik heb er ook mee te maken maar! ook op het team en toen zei hij ineens MAAR DE SCHEIDSRECHTER... Blabla.. Kwam weer geen zinnig word uit, einde Rutten-tijdperk denk ik.
Gestopt
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 2874
Geplaatst: Zo 24 apr 2011 17:16
Mwoah, ze hebben we gelijk, dat was echt geen rode kaart. Maar ik ben er niet rouwig om, ze hebben de scheids ook vaak genoeg mee.
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 4733
Geplaatst: Zo 24 apr 2011 17:30
Citaat:
Mwoah, ze hebben we gelijk, dat was echt geen rode kaart. Maar ik ben er niet rouwig om, ze hebben de scheids ook vaak genoeg mee.

Nee, het was geen rode kaart inderdaad. Maar even daarna beging Pieters een overtreding die wél rood was. Alleen Kuipers gaf als goedmakertje geel. Dat heft elkaar dan weer op.
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Zo 24 apr 2011 17:39
Kuipers: Terechte rode kaart

ROTTERDAM - Arbiter Björn Kuipers, die PSV'er Orlando Engelaar een discutabele rode kaart gaf, stond na afloop van de wedstrijd nog steeds achter zijn beslissing. "Het was een terechte rode kaart."

"Engelaar speelde de bal en ging door op de tegenstander", zegt Kuipers. "Er was gevaar voor de tegenstander, dus het was in mijn ogen een directe rode kaart. Hij raakte zijn tegenstander vol. Ik sta nog steeds achter mijn beslissing."

Bron: Telesport.nl
Ad

Forum berichten: 2481
Geplaatst: Zo 24 apr 2011 18:53
Wat ze ook overkomt aan rampspoed in Eindhoven........ :Ad: Het is ze van harte gegund !!!! :thumbs up:
AFCAKatwijk

Forum berichten: 1903
Geplaatst: Zo 24 apr 2011 19:24
Al dat gezeik over die rode kaart, als ik door mijn Ajax bril kijk vind ik hem terecht maar! Ook wanneer ik als neutrale supporter kijk vind ik het een rode kaart. Oké, hij gaat voor de bal. Maar wanneer hij die bal heeft weggespeeld, geeft hij nog een trap(tik) na. Dus op beide manieren vind ik het een rode kaart, overigens heeft het ook iets weg van 2 benen.
Gestopt
Lexafca

Forum berichten: 1627
Geplaatst: Zo 24 apr 2011 20:07
Citaat:
Al dat gezeik over die rode kaart, als ik door mijn Ajax bril kijk vind ik hem terecht maar! Ook wanneer ik als neutrale supporter kijk vind ik het een rode kaart. Oké, hij gaat voor de bal. Maar wanneer hij die bal heeft weggespeeld, geeft hij nog een trap(tik) na. Dus op beide manieren vind ik het een rode kaart, overigens heeft het ook iets weg van 2 benen.

Ik vind het geen rode kaart, maar zal er niet op rouwen natuurlijk. Het is qua arbitrale fouten vandaag echt een klote dag voor Psv ( Greg buitenspel, geen rood, en ( ik geloof) Lens onterecht terug gevlagd toen hij 1 op 1 kon gaan), maar ik gun het ze van harte !
AFCA Niels

Forum berichten: 2138
Geplaatst: Zo 24 apr 2011 20:11
Was naar mijn mening ook absoluut geen rood en bij het mislopen van het kampioenschap zullen we dat ook nog vaak te horen krijgen hoe zij wel niet benadeeld zijn. Maarja, weten zij ook eens hoe dat voelt. En bovendien hebben ze dit seizoen al genoeg cadeautjes gekregen.
sincere1983

Forum berichten: 3150
Geplaatst: Zo 24 apr 2011 20:44
Ik heb net de herhalingen gezien en psv verliest volledig terecht. Mario Been verwoordde het achteraf goed, je zag bij feyenoord dat ze knokte voor die 8e plek maar bij psv niet dat ze voor het kampioenschap knokte (al miste ik dat bij ons ook een beetje).

Overigens, de rode kaart is naar mijn inziens ook terecht. Je ziet in de herhalingen dat Engelaar kort de bal even raakt en daarna bewust met zijn noppen vooruit doorglijd op de enkel. In de herhalingen kon je ook zien dat Engelaar naar de benen van Castaignos keek, lijkt mij dan dus bewust, anders trek je je benen in na het spelen van de bal.
Vienna

Forum berichten: 493
Geplaatst: Zo 24 apr 2011 21:15
Citaat:
En bovendien hebben ze dit seizoen al genoeg cadeautjes gekregen.

Pfff... Ik wil maar zeggen. Die hele Rutten hangt het op aan dit incident. Hebben zelf al een keer of tien keer iemand van de tegenstander zien verdwijnen, allemaal onbediscussieerbaar? Lef heeft-ie wel, nu in het veld nog.
Riejuh

Forum berichten: 7454
Geplaatst: Zo 24 apr 2011 23:47
Citaat:
Wat ze ook overkomt aan rampspoed in Eindhoven........ :Ad: Het is ze van harte gegund !!!! :thumbs up:

Op 1 inwoner van die stad na?

Wat ga ik een heerlijk weekje tegemoet..... Ze hebben geluk dat het morgen 2de pasen is en ik het dus een dag extra kan vergeten...
Mark AFCA

Forum berichten: 31
Geplaatst: Ma 25 apr 2011 02:20
Rutten is ook echt een balletje zeg :mrgreen: Gelukkig dat het voor hen ook eens een keer tegenzit, ze hebben al zat gestolen punten behaald en om het dan erop te gooien dat ze zo benadeeld worden... zo ken ik er nog wel een paar.

Vond het overigens geen rood, wel geel maar goed ik denk zelfs zonder deze rode kaart dat PSV had verloren want ze waren gewoon bagger en dat moet je vooral doen tegen een team dat nog wat recht heeft te zetten en tot op het bot gemotiveerd was om een goed resultaat neer te zetten. Ik had van te voren al voorzichtig rekening gehouden met een dergelijk resultaat, en het is dan ook fantastisch dat het zo loopt. :mrgreen:
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Ma 25 apr 2011 15:15
Uiterst bedroevend jubileum voor PSV-trainer Rutten

Fred Rutten beleefde zondagmiddag in de uitwedstrijd tegen Feyenoord een treurig jubileum. De oefenmeester uit Wijchen zat voor de honderdste keer op de bank bij een officiële wedstrijd van PSV, maar zag zijn ploeg met 3-1 verliezen en flinke schade oplopen in de titelstrijd.

Van de honderd duels onder leiding van Rutten - vijftig in het vorige seizoen en vijftig in deze jaargang - won PSV er 64, tegen 25 gelijke spelen en elf nederlagen. De Eindhovenaren kwamen in totaal tot 205 doelpunten en kregen er 88 tegen.

Rutten is de tiende trainer in de historie van PSV die de grens van honderd officiële wedstrijden bereikt. Guus Hiddink is recordhouder bij de Brabanders met 345 officiële duels, verdeeld over twee perioden.

Bron: Vi.nl
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Di 26 apr 2011 15:18
Rood Engelaar geseponeerd

EINDHOVEN - PSV-voetballer Orlando Engelaar wordt niet geschorst naar aanleiding van de rode kaart die hij zondag ontving in de topper tegen Feyenoord. Volgens de aanklager was er wel sprake van een overtreding op Luc Castaignos, maar was die geen rode kaart waard.

De seponering betekent dat Engelaar 'gewoon' kan meespelen in de laatste twee duels van PSV in de eredivisie. De Eindhovenaren maken nog kans op de titel en komen nog in actie tegen Vitesse (thuis) en FC Groningen (uit).

„De aanklager ziet de actie van Engelaar wel degelijk als een overtreding, onbesuisd inkomen in dit geval. Volgens de aanklager betreft het echter geen buitensporige inzet, waarvan sprake moet zijn in deze situatie als het gaat om direct rood. Daarbij speelt Engelaar ook nog eerst de bal, waarna de overtreding volgt. Reglementair gezien is dit een overtreding, maar niet zwaar genoeg voor een rode kaart”, aldus een woordvoerster van de KNVB.

Bron: Telesport.nl
Riejuh

Geplaatst: Di 26 apr 2011 15:24
Goed nieuws, dan word hij alsnog opgesteld.. Dan kan PSV Bakkal weer als buitenspeler opstellen waardoor hij totaal niet in de wedstrijd komt, of eventueel zelfs Berg in de spits..

Verwacht een gelijkspel tussen Vitesse en PSV...
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 2874
Geplaatst: Di 26 apr 2011 16:47
PSV wordt in ieder geval niet sterker als ze Engelaar opstellen.
AFCA Niels

Geplaatst: Di 26 apr 2011 16:50
Wat ben ik blij dat het destijds niet naar Ajax ging :mrgreen:.
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Geplaatst: Di 26 apr 2011 16:53
Ja, en Berg ook niet. Flutspelers.
christianeriksen

Forum berichten: 138
Geplaatst: Di 26 apr 2011 16:57
Citaat:

Kost een Berg, scoort een beetje.
GertJan020

Forum berichten: 2175
Geplaatst: Di 26 apr 2011 17:23
Citaat:
Wat ben ik blij dat het destijds niet naar Ajax ging :mrgreen:.

Citaat:

Ik ben het helemaal niet met jullie eens.
Engelaar speelde bij Twente de sterren van de hemel en was een echte leider. Berg scoorde elke bal die hij maar aangespeeld kreeg bij Groningen. Ik denk dat het het belangrijkst is in welk team een speler terecht komt en in welke formatie de speler moet voetballen, etc. Berg en Engelaar kunnen niet aarden bij PSV, maar het had heel goed mogelijk geweest dat dit bij Ajax wel het geval was.

Als een speler bij de ene club goed voetbalt, hoeft deze speler bij een andere club ook niet goed te voetballen. Zie je Landzaat en Tiendalli nu voetballen bij FC Twente? Ze waren voor Feyenoord te slecht...
AFCA Niels

Geplaatst: Di 26 apr 2011 17:34
Toen Engelaar op zijn top speelde, kon je op het EK 2008 al zien dat hij op het hoogste niveau tekort schiet. Met name in handelingssnelheid was hij veel minder dan de rest, terwijl hij juist degene is die het spel versnellen moet.
Riejuh

Geplaatst: Di 26 apr 2011 18:24
Citaat:
Toen Engelaar op zijn top speelde, kon je op het EK 2008 al zien dat hij op het hoogste niveau tekort schiet. Met name in handelingssnelheid was hij veel minder dan de rest, terwijl hij juist degene is die het spel versnellen moet.

Mee eens, toen speelde ook de Jong naast hem die wekelijks laat zien waarom Man City hem gehaald heeft.

Berg is een typische spits voor een twee-spitsen systeem.. Gevalletje Rosenberg, Sonck etc..
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Geplaatst: Di 26 apr 2011 18:40
En vergeet dat ze na resp. Groningen en Twente ook gefaald hebben bij Hsv en Schalke. Het zijn gewoon waardeloze spelers zonder restwaarde die het leuk deden bij subtoppers.
Nikos85

Forum berichten: 371
Nieuws reacties: 60
Geplaatst: Di 26 apr 2011 19:03
Zo wat een weekend. Ik ben al 2 dagen bezig geweest met lange neuzen trekken naar de lokale boeren! Mijn shirt MOEST helaas in de was vandaag zo erg was het besmeurd door ermee door al die vieze huishoudens te banjeren.
Maar wat is dit genieten zeg, eindelijk de doodsteek voor dit minimalistisch voetballende klote cluppie. En weken geleden wilden ze mijn verhalen over de financiele afgrond nog niet geloven , nu weten ze ineens allemaal wat voor een doemscenario er boven Eindhoven hangt.... geweldig! ik hoop dat ze de komende 10 jaar nodig hebben om uit de malaise te komen en moeten vechten en ploeteren om iets van Europees te spelen. Jullie merken wel dat mijn haat erg groot is jegens onze boerenvrienden, maar ja wat wil je als je 30 km van die lichtbak af woont en elk jaar word gebeld om mee te gaan om het kampioensfeest te vieren in die lelijke stad en nog meer van dit soort ongein.
Schermen met het winnen van de CL in 95 doet ook al niet veel meer omdat iedereen naar de laatste 10 jaar kijkt dus het word tijd voor een nieuw succes of een slippertje van hun kant. Dit slippertje kan weleens een hele mooie toekomst inluidden! Ik hoop van harte dat de gekste dingen aan het einde van het seizoen gebeurt zijn en eigenlijk dat Aissati ons nog meer vreugde brengt door zondag in de laatste minuut van 30m. en een fout van Issakson de 0-1 binnen te knallen.
Nee het hele jaar moet ik alweer die geluiden aanhoren die ik liever niet hoor, nu is het tij gekeerd en is PSV degene die in de achtervolging mogen, helaas is het nog maar 2 wedstrijden. Goedzo 010 dit is echt Revanche nemen, en hoe?!
Riejuh

Geplaatst: Di 26 apr 2011 19:53
Nikos ik leef met je mee.. Ben zojuist in mijn Ajaxshirt een rondje gaan hardlopen en ik kon het niet laten om even een blokje langs de frederiklaan en ook de mathildelaan te lopen...
+ Nieuw bericht <<<   <   98  |  99  |  100  |  101  |  102  |  103  |  104  |  105  |  106   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.888
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.374.507 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Het Nederlandse voetbal » Nationaal Voetbal - Eredivisie » [Centraal] PSV
Ga
Zoeken: