Auteur
|
Bericht
|
thyza
Forum berichten: 696
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Do 20 aug 2009 16:00
|
|
Hele goede club voor rafael!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2874
|
Geplaatst: Ma 31 aug 2009 02:27
|
|
Citaat: 'Van der Vaart mag bij Real blijven'
Uitgegeven: 30 augustus 2009 23:54
Laatst gewijzigd: 31 augustus 2009 00:04
AMSTERDAM - Het ziet ernaar uit dat Rafael van der Vaart toch bij Real Madrid blijft. De middenvelder kreeg enige tijd geleden te horen dat hij moest vertrekken, maar intussen verkocht Real Madrid een aantal andere spelers.
© ANP
Onder meer Wesley Sneijder, Arjen Robben en Klaas-Jan Huntelaar vertrokken uit Bernabeu, waardoor het vertrek van Van der Vaart niet langer gewenst is.
Jack van Gelder meldde in Studio Voetbal dat hij van de middenvelder vernomen heeft dat Van der Vaart van de transferlijst is geschrapt en alsnog een rugnummer krijgt bij de 'Koninklijke'.
Real Madrid was er alles aan gelegen een aantal spelers van de hand te doen nadat de club deze zomer fors inkocht. Sneijder vertrok vervolgens voor rond de vijftien euro naar Internazionale, Huntelaar voor eenzelfde bedrag naar AC Milan en Robben voor vijfentwintig miljoen euro naar Bayern München.
Ruud van Nistelrooij en Royston Drenthe zijn samen met Van der Vaart voorlopig de overgebleven Nederlanders bij de club uit de Spaanse hoofdstad.
© NUsport
Bron: ANP, www.nu.nl/sport
Dit is toch gewoon ronduit schandalig? Als Van der Vaart zijnde wou je hier toch niet aan mee moeten willen werken?
|
Marco
Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Ma 31 aug 2009 13:16
|
|
Van der Vaart 'verrast' door positieve boodschap Real. Gevaarlijke move, met het oog op het WK..
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 26 okt 2009 19:36
|
|
Citaat: Rafael van der Vaart: 'Ik ben nu weer erg gelukkig'
Bron: voetbalcentraal.nl
Rafael van der Vaart is weer gelukkig bij zijn club Real Madrid. De Nederlander heeft nu weer zicht op een basisplek bij de Madrilenen. Dit terwijl de middenvelder eerder nog mocht vertrekken bij de Spanjaarden. Van der Vaart wil zich bewijzen bij de ploeg van Manuel Pellegrini.
Van der Vaart kreeg wil positieve geluiden over zijn optreden tegen Sporting Gijón. Zeventien minuten voor tijd mocht de oud-speler van onder andere Hamburger SV en Ajax invallen. In die minuten zorgde hij voor veel gevaar. "We speelden niet slecht, de doelman van Sporting stond steeds op de goede plaats."
"Ik was niet helemaal fit en er speelden veel zaken in mijn hoofd. Het ging niet zo goed op de training", vertelt Van der Vaart tegenover de krant AS over dat hij vaak op de tribune zat. "Nu ben ik weer gelukkig. Ik wil bewijzen dat ik belangrijk ben voor deze ploeg en het doet me goed dat de trainer me daartoe in de gelegenheid stelt."
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 14 dec 2009 13:23
|
|
Citaat: Van der Vaart: "Van Persie en ik lagen elkaar niet"
Bron: Goal.com
Robin van Persie en Wesley Sneijder hadden het al eens aan de stok met elkaar, maar in vroegere jaren had Van Persie ook een slechte relatie met Rafael van der Vaart. Dat zegt laatstgenoemde in het tijdschrift Helden.
"Ik heb nu weer wat meer contact met hem en ik moet zeggen, Robin is echt een goeie gozer", aldus Van der Vaart. "Hij is als een blad aan de boom omgeslagen, haalt nu het uiterste uit zijn carričre. Ik ben veranderd, hij is een geweldige speler, maar in het Nederlands jeugdelftal lagen we elkaar niet."
"Ik speelde op tien, hij wilde daar spelen. Hij tackelde mij een keer tijdens de training, ik zei daar wat van en gaf hem een duw. Hij gaf een duw terug en zei: 'wat heb jij nou gepresteerd?' Ik was al topscorer bij Ajax, hij speelde alleen nog maar in de A1, dus ik lach. En dan kom je elkaar, ouder en wijzer, weer tegen bij het Nederlands elftal. Ik mag hem nu erg graag, vreselijk wat hem tegen Italië overkomen is."
Van der Vaart beseft dat de ego's een probleem kunnen worden bij Oranje. "We zijn mannetjes omdat we allemaal vinden dat we de beste zijn. Wesley vindt dat van zichzelf, Robin vindt dat en ik vind dat. Dat maakt het niet makkelijk voor een trainer, maar tegelijk mag Nederland er trots op zijn dat er zulke goede spelers worden opgeleid."
|
guy_ajax
Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Zo 20 dec 2009 22:33
|
|
Gisteren heeft hij 2x gescoord bij Real! Volgens mij is Pellegrini wel gecharmeerd van hem, denk ook dat hij wel een basisplaats krijgt. Higuaín, Ronaldo, Káka en Van der Vaart voorin van positie wisselen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 21 dec 2009 15:39
|
|
Citaat: Van der Vaart: 'Ik blijf honderd procent zeker'
Bron: Voetbal International
Rafael van der Vaart is weer basiskracht voor Real Madrid, en dat verandert de situatie. De Oranje-international vertrekt alleen uit de Spaanse hoofdstad 'als ik echt weg moét'.
Met zijn optredens in de hoofdmacht is het vertrouwen van Van der Vaart gegroeid. De aanvallende middenvelder ziet steeds meer perspectieven bij de club die hem afgelopen zomer liever kwijt dan rijk was.
Een transfer in de winterstop is niet aan de orde. 'Ik blijf hier nu honderd procent zeker', zei Van der Vaart in De Telegraaf. 'Ik voel de steun, het vertrouwen en heb de laatste vier wedstrijden in de basis gestaan. We wonnen ze allemaal, het elftal speelde goed en ik draaide ook heel aardig.'
'Alleen als ik echt weg moét, zal ik vertrekken', vervolgde de international, die door een gebrek aan wedstrijden buiten de Oranje-selectie dreigde te vallen. 'Maar de club heeft aangegeven dat over een vertrek niet valt te praten. Alle geďnteresseerden heb ik afgezegd, omdat ik niet weg wil en mag. Punt uit. Bovendien zat er ook geen club bij waar ik naartoe wilde.'
|
Rinus
Forum berichten: 1713
|
Geplaatst: Di 22 dec 2009 16:55
|
|
Citaat: Gisteren heeft hij 2x gescoord bij Real! Volgens mij is Pellegrini wel gecharmeerd van hem, denk ook dat hij wel een basisplaats krijgt. Higuaín, Ronaldo, Káka en Van der Vaart voorin van positie wisselen.
Hij stond er alleen in omdat Kaka geblesseerd was, Van der Vaart krijgt geen basisplaats boven top-aankoop Kaka.
|
Leonel
Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Di 22 dec 2009 17:18
|
|
Citaat: Gisteren heeft hij 2x gescoord bij Real! Volgens mij is Pellegrini wel gecharmeerd van hem, denk ook dat hij wel een basisplaats krijgt. Higuaín, Ronaldo, Káka en Van der Vaart voorin van positie wisselen.
Hij stond er alleen in omdat Kaka geblesseerd was, Van der Vaart krijgt geen basisplaats boven top-aankoop Kaka.
Maar Kaka speelt helemaal niet de pannen van het dak. Ik begrijp dat die jongen zich moet aanpassen, maar met VdV speelt Madrid gewoon beter.
|
Marco
|
Geplaatst: Wo 6 jan 2010 16:18
|
|
[list">Van der Vaart heeft spijt van houding naar Koeman
In de nieuwe Voetbal International staat een groot interview met Rafael van der Vaart. Ook Ajax komt aan bod en de relatie van Raffie en trainer Koeman in het bijzonder: “Ik heb een keer in m'n carričre herrie geschopt, toen ik bij Ajax onder Ronald Koeman op bank terechtkwam. Het heeft me geen steek verder geholpen. Als je opstandig bent, ga je slechter trainen.”
Koeman ideale trainer
Van der Vaart verklaart dat hij zich destijds vernederd voelde. Het resulteerde in recalcitrant gedrag waar veel voetbalvedettes weleens last van hebben. De Heemkerker heeft echter oprecht spijt dat hij Koeman in een kwaad daglicht stelde. Sterker, hij vindt Koeman de ideale trainer voor hem: “Koeman durft spelers verantwoordelijkheid te geven, op het persoonlijke vlak is het een goeie kerel. We zijn elkaar kennelijk op het verkeerde moment tegengekomen.”
De speler van Real Madrid komt ook nog even terug op het telefoongesprek dat Martin Jol in het begin van dit seizoen met hem had. De trainer wilde Van der Vaart een seizoen naar Amsterdam halen. “Ik vond het mooi dat hij het probeerde. Maar dat specifieke gedeelte van ons gesprek duurde niet lang. Ik vond en vind het voorlopig nog te vroeg. Ooit zal het er wel van komen. Laat ik het zo zeggen: als ik in Nederland mijn carriere afsluit, dan is dat honderd procent zeker bij Ajax. Als ze me dan nog willen...”
# bron: AjaxLife[/list">
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2348
|
Geplaatst: Wo 6 jan 2010 16:36
|
|
Het lijkt wel een interview dat Mido eerder heeft gegeven. Wel opmerkelijk vind ik het dat zoveel spelers problemen hebben gehad met Ronald Koeman zowel bij Ajax, als bij Valencia als bij AZ.
|
Marco
|
Geplaatst: Wo 24 maa 2010 13:12
|
|
[list">Chelsea biedt 10 miljoen pond voor Van der Vaart
Chelsea gaat volop voor Real-middenvelder Rafael van der Vaart. De Londense topclub wil de international naar Stamford Bridge halen en heeft daar 10 miljoen pond (zo'n 11,2 miljoen euro) voor over. Ancelotti aast al maanden op de polyvalente middenvelder.
Volgens The Sun zijn de onderhandelingen al aan de gang met het management van Van der Vaart (27), die lange tijd geen vaste stek had bij Real Madrid, maar de laatste weken wel speelt door de blessure van Kaka.
Aangezien Deco naar Brazilië wil, zoekt Ancelotti dringend een vervanger. De club wil nog voor het WK de deal afronden, omdat Chelsea vreest dat de prijs van Van der Vaart na het WK fors zou kunnen stijgen.
# bron: AD Sportwereld[/list">
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 24 maa 2010 13:29
|
|
Hoeveel krijgt AJAX dan weer?
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Wo 24 maa 2010 13:40
|
|
Als hij voor 11,2 miljoen euro vertrekt, krijgt Ajax rond de 5 ton. Hij ging tussen zijn 22e en 23e naar HSV dus krijgt Ajax 90% van de 5% die voor opleidingsvergoedingen opzij worden gezet.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Wo 24 maa 2010 15:31
|
|
Laten we hopen dat jongens als V.d. Vaart, Babel en Maduro allen dit seizoen van werkgever wisselen dan krijgt Ajax nog een behoorlijk zakcentje.
|
Marco
|
Geplaatst: Zo 25 apr 2010 13:09
|
|
Einde seizoen voor Van der Vaart. Onderzoeken moeten uitwijzen of zijn deelname aan het wereldkampioenschap in Zuid-Afrika in gevaar komt.
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Zo 25 apr 2010 22:00
|
|
Dik klote voor hem! Net nu hij een basisplaats heeft en hij elke week een van de betere is..
|
Marco
|
Geplaatst: Ma 26 apr 2010 13:35
|
|
WK-deelname niet in gevaar.
|
Dijk
Forum berichten: 951
|
Geplaatst: Di 27 apr 2010 20:08
|
|
Gelukkig voor hem. Is voor hem in zijn eigen kunnen blijven geloven en heeft zijn kans gepakt bij Real ondanks dat die in de zomer niet met de groep mocht meetrainen bij Real.
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Di 4 mei 2010 22:33
|
|
Inderdaad, wereldprestatie! Iemand dat stuk in de VI gelezen van hem?
|
Geraldo
Forum berichten: 643
|
Geplaatst: Vr 7 mei 2010 13:27
|
|
Citaat:
'Van der Vaart en Drenthe in belangstelling Liverpool'
Liverpool gaat zich komende zomer mogelijk versterken met Rafael van der Vaart. De Nederlands international heeft na de winterstop een goed seizoen gedraaid bij Real Madrid en Liverpool zou nu een bod willen uitbrengen.
Marca vertelt dat Liverpool bezig is met het voorbereiden van een bod op Van der Vaart. Daarnaast zou Liverpool zich ook willen versterken met Guti en Royston Drenthe, om zo ook kwaliteit op de bank voor komend seizoen te garanderen.
Of Liverpool Drenthe echt gaat kopen is de vraag, omdat Drenthe weinig speeltijd had dit seizoen. Dit ondanks het feit dat Drenthe in zijn contract enkele voorwaarden heeft opgenomen die een transfer eenvoudiger zouden maken.
Bron: Voetbalcentraal
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 24 mei 2010 17:19
|
|
Real Madrid is een walgelijke, debiele club.
Maar het zou wel gunstig zijn voor AJAX.
Sneijder naar Real terug, Van der Vaart naar Man Utd?
http://www.vi.nl/Nieuws-item/180729/Van ... choles.htm
Dat zou AJAX ook weer een aantal miljoentjes opleveren.
|
Empulse
Forum berichten: 917
|
Geplaatst: Vr 27 aug 2010 08:14
|
|
Citaat: Real-middenvelder Rafael van der Vaart kon zijn geluk niet op tijdens de loting voor de Champions League. De Real Madridspeler zag dat zijn club gekoppeld werd aan Ajax. "Dit is fantastisch, leuk om tegen mijn oude club Ajax te spelen, maar ook een beetje raar. Tijdens Ajax-Dinamo Kiev heb ik voor de tv staan juichen voor Ajax. Het was een echt kippenvelmomentje, omdat ik niet wist dat Ajax zó lang geen Champions League had gespeeld."
Telesport
|
Seduction
Forum berichten: 1354
|
Geplaatst: Vr 27 aug 2010 13:14
|
|
Moet je eens voor de gein de reacties onder dit artikel lezen op ajax.netwerk.
Wat een dom klootjesvolk toch ook.
Allemaal kruipen ze in de kont van Rafael van der Vaart. Hij is een "echte" Ajacied, aldus een kleine 90%.
Ongelofelijk wat een blinde vol-idioten. Hij zegt notabene nog; "ik wist niet dat Ajax zo lang al geen Champions League meer heeft gespeeld". Ja, dan ben je echt betrokken bij de club.
Het is gewoon bijna triest hoe een deel van de supporters op zoek is naar een "held". Zielige vertoning. Rafael van der Vaart is alles behalve een echte Ajacied.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Vr 27 aug 2010 13:34
|
|
Ja, dat viel mij ook al op. Dan ben je echt betrokken bij je oude club.
Maar, ach...kijk ook op wat voor een manier hij AJAX verlaten heeft.
|