Auteur
|
Bericht
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Wo 17 dec 2008 17:15
|
|
Citaat: Zolang hij net zo goed kan presteren als de rest met zijn overgewicht dan is er toch nergens om zorgen voor te maken?
Zoals Bert alweer aangaf. Het lijkt me, helaas, geen toeval. Was hij bij Hsv ook zoveel geblesseerd als bij AJAX (en/of Real)?
Hij zag er bij HSV ontzettend afgetraind uit en was geloof ik ook weinig geblesseerd.
|
SamsungU700
Forum berichten: 545
|
Geplaatst: Wo 17 dec 2008 17:17
|
|
[size=150">Haha ja weet ik maar snap je me punt wel eigelijk? Ik bedoel te zegge dat al zou die overgewicht hebben, en stel hij kan wel net zo hard mee doen als de rest dan zie ik het overgewicht niet als een probleem zo bedoel ik het [/size">
Maak er nou geen discussie van, want ik bedoel alleen een voorbeeld
|
-AFCA-Baalos69
Forum berichten: 22
|
Geplaatst: Wo 17 dec 2008 17:18
|
|
Citaat: Welkom, -AFCA-Baalos69!!
Hartstikke bedankt!!
|
-AFCA-Baalos69
Forum berichten: 22
|
Geplaatst: Wo 17 dec 2008 17:27
|
|
Het is misschien een heel heel heel slecht voorbeeld maar johnny van de burgerking .. terecht dat mensen dan zeggen 'ga afvallen'.. Dat doet die dan ook, want ook overgewicht is een motivatie probleem..
Maar Real doet nu alsof dat een onoplosbaar probleem is, onzin.. ik kan me nog herinneren dat Rafael werd gepresenteerd.. hij was zo blij, wilde zo snel mogelijk spaans leren en al dat soort dingen.. een probleem van vertrouwen lijkt me vanaf Raphaels kant dan ook onmogelijk.
Ik zou zeggen geef die jongen gewoon de kans die die verdiend, klaar.. het is een geweldige voetballer die zich misschien iets te snel thuis voelt in Spanje ...
Dus als Real echt de club is met ervaring en historie zouden ze dat gewoon moeten weten en niet zo moeten uithalen..
Dus Raphael, wake up call.. opstaan.. iets minder Spaanse culinaire hoogstandjes en iets meer fitness en Sylvie ;)..
Het beste!
|
Rooie
Forum berichten: 264
|
Geplaatst: Wo 17 dec 2008 19:24
|
|
Ik sta er niet van te kijken dat ze hem niet meer willen.
Ik vond het wel raar dat ze hem gecontracteerd hadden, ik vind hem allesbehalve een topper.
Oranje speelt ook bijna altijd slechter met hem dan als hij niet opstaat, hij is te traag en kan praktisch geen enkele tegenstander de bal afhandig maken, een man passeren is er bij hem ook nooit bij ( dit komt natuurlijk ook omdat hij een trage voetballer is) ...kortom ik heb hem sowieso nooit in Oranje willen hebben omdat er betere opties zijn dan hem.
En bij Ajax wil ik hem ook niet meer zien omdat ik in hem geen versterking zie....eerder een verzwakking (als Ajax tenminste de top wil halen) .... en zeker nadat hij heeft aangegeven Hamburg boven Ajax te kiezen bij hun onderlinge ontmoeting!
Trouwens ook van zijn gedrag naar Ajax toe baal ik...hij is zo goed als gratis de deur bij Ajax uitgelopen.....nee hij is allesbehalve een Ajax icoon.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Wo 17 dec 2008 19:34
|
|
Citaat: en zeker nadat hij heeft aangegeven Hamburg boven Ajax te kiezen bij hun onderlinge ontmoeting!
hmmm, heb je daar een link van? Zou ik wel erg teleurstellend vinden mocht hij dat gezegd hebben.
|
Koen_Ajax
|
Geplaatst: Wo 17 dec 2008 19:36
|
|
Citaat: Ik sta er niet van te kijken dat ze hem niet meer willen.
Ik vond het wel raar dat ze hem gecontracteerd hadden, ik vind hem allesbehalve een topper.
Oranje speelt ook bijna altijd slechter met hem dan als hij niet opstaat, hij is te traag en kan praktisch geen enkele tegenstander de bal afhandig maken, een man passeren is er bij hem ook nooit bij ( dit komt natuurlijk ook omdat hij een trage voetballer is) ...kortom ik heb hem sowieso nooit in Oranje willen hebben omdat er betere opties zijn dan hem.
En bij Ajax wil ik hem ook niet meer zien omdat ik in hem geen versterking zie....eerder een verzwakking (als Ajax tenminste de top wil halen) .... en zeker nadat hij heeft aangegeven Hamburg boven Ajax te kiezen bij hun onderlinge ontmoeting!
Trouwens ook van zijn gedrag naar Ajax toe baal ik...hij is zo goed als gratis de deur bij Ajax uitgelopen.....nee hij is allesbehalve een Ajax icoon.
Jij vind VDV geen versterking? Een volwaardige Oranje international is sowiezo een versterking.
|
Bob
Forum berichten: 983
|
Geplaatst: Wo 17 dec 2008 19:39
|
|
Citaat: Ik sta er niet van te kijken dat ze hem niet meer willen.
Jij vind VDV geen versterking? Een volwaardige Oranje international is sowiezo een versterking.
Rafael zou zeker een versterking zijn. Hij is een geweldige speler met een geweldige vriendin.
|
Rooie
Forum berichten: 264
|
Geplaatst: Wo 17 dec 2008 20:46
|
|
Citaat: en zeker nadat hij heeft aangegeven Hamburg boven Ajax te kiezen bij hun onderlinge ontmoeting!
hmmm, heb je daar een link van? Zou ik wel erg teleurstellend vinden mocht hij dat gezegd hebben.
Kan je Duits?....lees dit
http://www.bild.de/BILD/sport/fussball/ ... erdam.html
Anders een overgenomen bericht in het Nederlands.
http://www.fcupdate.nl/nieuws/2008/11/2 ... ax_108823/
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 31 dec 2008 12:10
|
|
Citaat: Van der Vaart: 'Dat ik te dik ben, is lachwekkend'
Bron: Voetbal International
Rafael van der Vaart blikt met Voetbal International terug op zijn eerste half jaar bij Real Madrid. Na een uitstekende start kwam er een terugval. 'Het mag duidelijk zijn dat het de komende tijd knokken wordt om een plaats in het elftal. Het zal niet komen aanwaaien.'
Het seizoen begon voortvarend voor De Koninklijke. Real veroverde de Spaanse Super Cup ten koste van Valencia en in de competitie stonden de Madrilenen tot en met de twaalfde speelronde in de top. Inmiddels is er een achterstand van twaalf punten op Barcelona, is coach Bernd Schuster ontslagen en was er in de Champions League het dubbele verlies tegen Juventus.
Hoe kijk je terug op je eerste half jaar bij Real Madrid?
'De eerste twee maanden heb ik goed gevoetbald. Ik had een fenomenale start met onder meer die wedstrijd tegen Sporting Gijon (7-1 zege, red.) waarin ik drie keer scoorde. Daarna werd het een stuk minder. Zeker als Real Madrid op dat moment wedstrijden verliest, wordt het onrustig. Maar dit seizoen heb ik al 24 officiële wedstrijden gespeeld, vooraf had ik daarvoor getekend. Al moet je altijd kritisch blijven en nooit tevreden zijn. Maar dit is een heftig jaar geweest. Met Oranje heb ik een EK gespeeld, daarna had ik slechts dertien dagen vakantie. En vervolgens die transfer van Hamburg naar Madrid. Pas een maand geleden zijn mijn gezin en ik in onze woning – in een buitenwijk van de stad – ingetrokken.'
De Madrileense krant AS publiceerde een verhaal waarin je overgewicht en motivatieproblemen werd verweten. Bovendien wisten ze te melden dat Real na dit seizoen alweer van je af wil.
'Met dat stuk kan ik weinig. Ik hoorde het via via. Verder lees ik niets, probeer me alleen op mijn eigen ding te concentreren. Al lang genoeg ben ik prof om me hier overheen te zetten. Ik zou bijvoorbeeld te dik zijn, dat is lachwekkend. Ík weet dat mijn vetpercentage – dat wordt bijna dagelijks gecheckt – altijd op peil is. Leuk is anders, maar dit soort berichtgeving kan ik niet veranderen.'
Sinds Wesley Sneijder weer fit is startte je nog maar in de helft van de veertien duels in de basis.
'Eigenlijk wilde de club mij pas voor volgend seizoen halen. Door de knieblessure van Wes is dat vervroegd. Tot zijn rentree voetbalde ik nagenoeg alles. Nu Sneijder weer fit is, is het logisch dat hij zijn wedstrijden krijgt. Onder Schuster speelde Real Madrid met drie middenvelders. Met Sneijder en Guti moest ik strijden om de twee buitenste posities op het middenveld. Maar het is nou ook weer niet zo dat Sneijder en ik elkaars concurrenten zijn, tenslotte hebben we ook een aantal keren samen gespeeld.'
Begin december kreeg Schuster zijn ontslag. Hij werd opgevolgd door Juande Ramos. Een erkend voorstander van een systeem met twee verdedigende middenvelders en twee offensieve, maar dan wel op de flanken. Voor een centrale middenvelder met te veel aanvallende intenties lijkt geen plaats. Wat voor rol zie jij voor jezelf bij Real?
'Mits ik mijn eigen draai aan die positie mag geven, kan ik aan de buitenkant wel uit de voeten. Ook zou ik als linkshalf vóór de verdediging kunnen voetballen, een van de twee controlerende posities. Laatst speelde ik ook bij het Nederlands elftal tegen Zweden in die rol. Al is dit allemaal vooraf praten; het mag duidelijk zijn dat het de komende tijd knokken wordt om een plaats in het elftal. Het zal niet komen aanwaaien.'
Zie je 2009 zonnig tegemoet?
'Waar ik nu zit, voelt als het hoogst haalbare. En zo lang ik mijn minuten blijf maken en nieuwe kansen krijg, is het goed. Ik heb er hard voor moeten werken om hier te komen en daar ben ik trots op. En als je een goede voetballer bent, moet je het overal goed kunnen doen.'
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 5 jan 2009 13:43
|
|
Citaat: 'Real Madrid wil Diego voor Van der Vaart'
Bron: Sportweek
Duitse en Spaanse media speculeren er op los. Een nieuw gerucht: Real Madrid wil Rafael van der Vaart ruilen voor de Braziliaanse spelmaker Diego van Werder Bremen. Ook is een ruil met middenvelder Ashley Young van Aston Villa volgens verscheidene media een optie. Van der Vaart tekende afgelopen zomer een contract tot medio 2013 in Madrid.
De Nederlandse middenvelder liet vorige week weten Madrid nog lang niet te willen verlaten. Italiaanse media melden dat Juventus interesse heeft.
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Ma 5 jan 2009 17:30
|
|
Nu Real met twee controleers speelt en tevens Lassana Diarra heeft gekocht, vrees ik dat Rafael niet gaat slagen daar. Hopelijk heeft Real wel Diarra voor de bank gehaald, want tegen Villareal zag je dat enkel Sneijder en Robben de aanval moesten opzetten en Huntelaar en Raul moesten ondersteunen. Voor mijn gevoel kun je dan niet echt gevaarlijk worden, omdat Huntelaar het al niet moet hebben van het zelf kansen creeeren en Raul te sloom oogt. Als Juande Ramos dan toch zo wil spelen, moet hij het wel goed neerzetten.
Iker Casillas
Sergio Ramos - Pepe - Fabio Cannavaro - Gabriel Heinze
Arjen Robben - Fernando Gago - Rafael van der Vaart - Wesley Sneijder
| |
/ Klaas Jan Huntelaar - Raul Gonzalez /
Met Diarra heb je te weinig creativiteit voor de opbouw en wie kan dat beter dan Rafael of anders Guti Hernandez. Ik vind het jammer dat Rafael daar niet kan spelen, want de kwaliteit heeft hij. Desnoods verwisselen met Wesley. Maar met Diarra Domoor in de ploeg kom je niet eens tot een fatsoenlijke opbouw.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Ma 12 jan 2009 20:10
|
|
Op www.ajaxtoday.nl wordt melding gemaakt van dat VD Vaart in de belangstelling staat van ajax, dit lijkt mij echter vrij onwaarschijnlijk.
Echter zou het wel een ideale aankoop zijn, een droom die voor menig ajacied uit zou komen
Ik weet niet hoe betrouwbaar dit is maar ik wil het graag aan jullie mededelen...
|
Koen_Ajax
|
Geplaatst: Ma 12 jan 2009 20:12
|
|
Zou super zijn, maar hij kan wel naar clubs die hoger aangeschreven staan.
|
Rein
Forum berichten: 1735
|
Geplaatst: Ma 12 jan 2009 20:16
|
|
Lijkt me erg onwaarschijnlijk, maar het zou super zijn. Denk na, Rafael weer terug in het wit-rood-wit tenue! Dan zijn we er zéker over uit wie op de ''10'' moet, en dan kan Miralem weer linksbuiten.
Maar het zal wel niet waar zijn.
|
Afca AJAX
Forum berichten: 13
|
Geplaatst: Ma 12 jan 2009 21:39
|
|
Zou te gek zijn als hij terug komt maar ik reken er niet te veel op maar als het zo is ben ik een groot voorstander!!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 12 jan 2009 21:42
|
|
En ook Afca AJAX heeft het gelezen!!!
Welkom!!
En blijven posten hier, he?!
|
iamsterdam
Forum berichten: 305
|
Geplaatst: Ma 12 jan 2009 21:43
|
|
Waarschijnlijk komt hij zijn laatste 2 jaren uit zijn voetbal carriere nog even naar Ajax om wat centjes te verdienen, waarschijnlijk zal het dan niet meer de Rafael zijn die we nu kennen.
Ben benieuwd hoe het verder gaat tussen Rafael en Real.
Maar mocht hij terug willen, hij is altijd welkom.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Wo 25 feb 2009 17:35
|
|
Hebben jullie Van der Vaart (ook Sneijder, Huntelaar en Drenthe) vorige week gezien bij Holland Sport? Leuk dat hij bij de quiz even vroeg of ze het hoog houden van Richard Witschge tegen Feyenoord nog eens terug mochten zien.
|
Ajaciedjuh
Forum berichten: 272
|
Geplaatst: Wo 25 feb 2009 17:40
|
|
Citaat: Hebben jullie Van der Vaart (ook Sneijder, Huntelaar en Drenthe) vorige week gezien bij Holland Sport? Leuk dat hij bij de quiz even vroeg of ze het hoog houden van Richard Witschge tegen Feyenoord nog eens terug mochten zien.
Nee niet gezien, maar
|
Rein
|
Geplaatst: Wo 25 feb 2009 17:40
|
|
Citaat: Hebben jullie Van der Vaart (ook Sneijder, Huntelaar en Drenthe) vorige week gezien bij Holland Sport? Leuk dat hij bij de quiz even vroeg of ze het hoog houden van Richard Witschge tegen Feyenoord nog eens terug mochten zien.
Zo niet gezien? Klik HIER!
Ik kijk hem nu ook.
|
Rein
|
Geplaatst: Wo 25 feb 2009 19:30
|
|
Ik heb het gezien. Haha, mooie aflevering. Met als mooiste de quiz dan, hè. Had KjH een vraag goed: ''wisten jullie dat niet?''
Haha, mooi, om ze zo eens te zien. Erg leuke aflevering. Kregen ze een fragment van: Feyenoord - Real Madrid. Van der Vaart en Sneijder in koor: ''0-6?''. Haha
En ook het fragmentje van het hooghouden kwam er in voor. Alleen niet van Richard. En ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook niet heb gezien/gehoord dat Van der Vaart vroeg om ook die van Richard Witschge te laten zien.
|
wijmaajax
Forum berichten: 177
|
Geplaatst: Ma 1 jun 2009 17:34
|
|
Citaat: Zojuist melde Jack van Gelder in het programma Studio Voetbal onofficieel dat Ajax bereid is een bod te doen op Rafael van der Vaart. Morgen zou er een grote schoonmaak komen bij Real Madrid. Rafael van der Vaart zou een van de spelers zijn die daar zou moeten vertrekken. Eerder waren er al geruchten dat Martin Jol hem graag terug naar Amsterdam zou willen halen(zie eerdere bericht).
De 26-jarige van der Vaart vertrok in 2005 naar HSV waarvoor hij 3 seizoenen uitkwam. In de zomer van 2008 kreeg hij zijn droom transfer naar Real Madrid. Maar daar kwam hij niet veel aan spelen toe en lijkt nu zelfs al weer te moeten vertrekken.
Bron: AjaxF-side.NL
|
thommy
Forum berichten: 790
|
Geplaatst: Ma 1 jun 2009 18:04
|
|
Never mind.
|
thommy
Forum berichten: 790
|
Geplaatst: Ma 1 jun 2009 18:05
|
|
Citaat: Rein, heb je van deze aflevering nog een 'ooit gemist' uitzending waarvan je de link kan doorsturen? Het klinkt wel erg grappig om even te bekijken en ik heb de aflevering gemist.
alvast bedankt.
Sorry, ik had niet verder terug gelezen
|