Forum
Forumoverzicht » Onder De Streep » Kleedkamer 2 » Kwik, kwak, kwek, El Pato maakt ons gek!
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Kwik, kwak, kwek, El Pato maakt ons gek!
Maker: BertjeBekeken: 934
Status: InactiefBerichten: 2
+ Nieuw bericht <   1   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Bertje

Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Za 22 dec 2007 15:49
Citaat:
Pato is geweldig maar niet zo goed

Je zegt dat hij geweldig is maar niet goed, ik interpreteer je opmerking verkeerd volgens jou. Nou moet je volgende keer wat duidelijker zijn dan heb je dat gezeur ook niet.

Misschien moet je Redondo gewoon wat minder zoeken. Jullie beginnen samen echt een drama te worden.
D_skilled

Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Geplaatst: Za 22 dec 2007 16:02
Citaat:
Misschien moet je Redondo gewoon wat minder zoeken. Jullie beginnen samen echt een drama te worden.

Ok, mooi dat ik dat van je hoor heb je nu eindelijk je gram gehaald. Als je je aan mij stoort dan hoor ik dat wel van je via PM en niet in iedere topic je gram probeert te halen als er in jou ogen niet iets goed gezegd of gedaan wordt. Als je dan werkelijk zo irriteert aan mij dan lees je toch mij bijdrages lekker niet, punt.
Eto'o

Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Za 22 dec 2007 16:04
Citaat:
Als je dan werkelijk zo irriteert aan mij dan lees je toch mij bijdrages lekker niet, punt.

Dat geldt dus ook voor jou en Redondo. Als jullie je zo aan elkaar irriteren, reageer dan niet op elkaar.
+ Nieuw bericht <   1   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.887
Berichten: 213.631 Onderwerpen: 2.462 Nieuwste lid: vpdzflq308
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.311.516 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Onder De Streep » Kleedkamer 2 » Kwik, kwak, kwek, El Pato maakt ons gek!
Ga
Zoeken: