Auteur
|
Bericht
|
El Lute
Forum berichten: 3606
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Do 24 apr 2008 16:42
|
|
Citaat: Fluminense (Brasil) - Atlético Nacional (Colombia)
Flamengo (Brasil) - América (México)
River (Argentina) - San Lorenzo (Argentina)
Atlas (México) - Lanús (Argentina)
Cruzeiro (Brasil) - Boca (Argentina)
Estudiantes (Argentina) - Liga de Quito (Ecuador)
Cúcuta Deportivo (Colombia) - Santos (Brasil)
Sao Paulo (Brasil) - Nacional (Uruguay)
Mooie loting. Nu begint het echte werk.
De loting is alleen andersom Thomas.
Speeldata zijn woensdag 30 april en woensdag 7 mei
A. Atlético Nacional - Fluminese
B. América de Mexico - Flamengo
C. San Lorenzo - River Plate
D Lanús - Atlas
E. Boca Juniors - Cruzeiro
F. Liga de Quito - Estudiantes de la Plata
G. Santos - Cúcuta Deportivo
H Nacional - Sao Paulo
Verwacht de clubs in het zwart dat die door gaan.
Met name Boca Juniors en Sao Paulo hebben het moeilijk gehad maar die groeien wel in het tournooi. Weten wat het is de Copa Libertadores.
|
El Lute
|
Geplaatst: Do 24 apr 2008 17:04
|
|
Kwart finales zijn 21 en 28 mei
S1
21 mei Sao Paulo - Fluminese
28 mei Fluminese - Sao Paulo
------------------------------------------
S2
21 mei Santos - América de Mexico
28 mei América de Mexico - Santos
S3
21 mei Liga de Quito - San Lorenzo
28 mei San lorenzo - Liga de Quito
S4
21 mei Boca Juniors - Atlas
28 mei Atlas - Boca Juniors
---------------------------------------
Halve finales zijn 4 en 11 juni
F1
4 juni Winnaar S4 - Winnaar S1
11 juni Winnaar S1 - Winnaar S4
-------------------------------------------
F2
4 Juni Winnaar S3 - Winnaar S2
11 Juni Winnaar S2 - Winnaar S3
Finale 25 juni en 2 juli
25 juni Winnaar F2 - Winnaar F1
2 juli Winnaar F1 - Winnaar F2
|
El Lute
|
Geplaatst: Do 24 apr 2008 17:11
|
|
D Lanús - Atlas
F. Liga de Quito - Estudiantes de la Plata
H Nacional - Sao Paulo
H - A
G - B
F - C
E - D
S1.Sao Paulo - Flumines
S2.Cúcuta Deportivo - América de Mexico
S3.Estudiantes de la Plata - River Plate
S4.Boca Juniors - Atlas
S4 - S1
S3 - S2
Boca Juniors - Sao Paulo
River Plate - Cúcuta Deportivo
Finale Boca Juniors - Cúcuta Deportivo
Mijn voorspelling.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1455
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Do 24 apr 2008 17:13
|
|
zucht.............
|
El Lute
|
Geplaatst: Do 24 apr 2008 17:16
|
|
Citaat: zucht.............
Al zou het wel wat zijn dat Boca Juniors de 4e mei wint en dan ook nog de finale.
Loting is wel zo dat Boca Juniors en River Plate elkaar pas in de finale tegen kunnen komen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Do 24 apr 2008 17:27
|
|
En als Boca tegen Godoy Cruz moet??? Voor wie zou je dan zijn???
Eerlijk zeggen.
Ga nu naar Spaanse les, lees het antwoord straks wel......
DALE RIVER, AGUANTE RIVER, VAMOS RIVER
|
El Lute
|
Geplaatst: Do 24 apr 2008 19:26
|
|
Citaat: En als Boca tegen Godoy Cruz moet??? Voor wie zou je dan zijn???
Eerlijk zeggen.
Ga nu naar Spaanse les, lees het antwoord straks wel......
DALE RIVER, AGUANTE RIVER, VAMOS RIVER
Boca Juniors, al moet ik heel eerlijk zeggen dat ik vorig jaar bij Godoy Cruz - Boca Juniors was in Las Malvinas en Boca Juniors won vlak voor het einde geheel onverdiend met 0 - 1 dat ik een beetje teleurgesteld was. Prachtige sfeer en La Tomba speelde geweldig maar kwamen dat slimme te kort.
Neem nu afgelopen dinsdag de beslissende wedstrijd van Boca Juniors tegen Maracaibo.
Sfeer was heel bijzonder maar Boca Juniors speelde niet best maar gaan door omdat ze mannen in dat shirt hebben lopen die weten wat het betekend om dat shirt aan te mogen hebben. Moeilijk uit te leggen maar dat soort mannen brengen dan net datgene wat er nodig is.
Veel plezier bij Spaanse les.
|
El Lute
|
Geplaatst: Wo 30 apr 2008 04:50
|
|
D Lanús - Atlas 0 - 1
F. Liga de Quito - Estudiantes de la Plata 2 - 0
H Nacional - Sao Paulo
Slechte avond voor de Argentijnen, heb eerste helft gezien van Estudiantes wat toen nog 0 - 0 was, ze hadden het volledig onder controle maar is blijkbaar wat verkeerd gegaan in de 2e helft.
Aardig stadion hebben ze in Quito met een goede grasmat.
Lanús ligt er wel uit, maken ze niet meer goed en geloof nog wel in de kansen voor Estudiantes de la Plata.
|
El Lute
|
Geplaatst: Wo 30 apr 2008 19:13
|
|
Het was zojuist nog niet zeker of Rosales in de basis zou starten maar laten we hopen van wel. Alle kanalen nu voetbal op, zelfs de nieuws kanalen. Hoezo voetbalgek.
Net wat ouwe beelden gezien van ouwe Copa clash op FOX tussen San Lorenzo en River Plate. Volgens mij 1996 het succesjaar van River Plate.
Mannen zoals Francescoli, wordt tijd dat die zich eens gaat bemoeien met zijn grote liefde. Zou de perfecte vervanger zijn voor Aguilar maar ben bang dat die daar niet voor te porren is. Die hebt geen zin in sores aan zijn kop. Die telt zijn Pesos.
Maar prachtige beelden en FOX snapt wel hoe ze een voetbaldag moeten brengen.
|
Wij zijn Ajax
Forum berichten: 2337
|
Geplaatst: Wo 30 apr 2008 19:17
|
|
Citaat: Het was zojuist nog niet zeker of Rosales in de basis zou starten maar laten we hopen van wel. Alle kanalen nu voetbal op, zelfs de nieuws kanalen. Hoezo voetbalgek.
Net wat ouwe beelden gezien van ouwe Copa clash op FOX tussen San Lorenzo en River Plate. Volgens mij 1996 het succesjaar van River Plate.
Mannen zoals Francescoli, wordt tijd dat die zich eens gaat bemoeien met zijn grote liefde. Zou de perfecte vervanger zijn voor Aguilar maar ben bang dat die daar niet voor te porren is. Die hebt geen zin in sores aan zijn kop. Die telt zijn Pesos.
Maar prachtige beelden en FOX snapt wel hoe ze een voetbaldag moeten brengen.
Weet je wat is er is met Mauro? Ik heb hem al een tijd niet meer zien spelen.
|
El Lute
|
Geplaatst: Wo 30 apr 2008 19:19
|
|
Citaat:
Weet je wat is er is met Mauro? Ik heb hem al een tijd niet meer zien spelen.
Hij heeft een blessure gehad en wat pech maar je voelt dat Simeone vertrouwen heeft in Rosales. Hoop echt dat die vandaag mag beginnen en dat die dan zijn kans grijpt
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 30 apr 2008 19:21
|
|
Mauro is net (weer) hersteld van een kleine blessure. Weet ook niet waarom hij vorige keer niet meedeed, laten we hopen vanavond wel. Simeone heeft veel keus als het om aanvallers gaat. Vandaar. Ze wisselen nog wel eens.
Maar ik hoop dat die mislukte Abreu nou eens goed op z'n bek gaaT vanavond. Sorry hoor wat een arrogante dweil.
VAMOS MAURIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
|
El Lute
|
Geplaatst: Wo 30 apr 2008 19:26
|
|
Citaat:
Maar ik hoop dat die mislukte Abreu nou eens goed op z'n bek gaaT vanavond. Sorry hoor wat een arrogante dweil.
VAMOS MAURIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Dat Abreu 2 eigen gols maakt vanavond?
|
Wij zijn Ajax
|
Geplaatst: Wo 30 apr 2008 19:32
|
|
Mauro!! Al dacht ik datr Abreu ook niet slecht bezig was, onlangs stond hij nog ergens op een River-site eerste in een poll(of dat was van miskopen, heb ik dan per ongeluk Mauro geklikt :) ). Ik kijk wel of ik ga kijken. Maar op de laptop kan ik niet goed focussen op het beeldscherm, dat niet echt helder beeld geeft. Tips waardoor ik wel lekker kan kijken?
|
El Lute
|
Geplaatst: Wo 30 apr 2008 19:33
|
|
Mensen, veel plezier allemaal. Ben tv opzoeken nu.
Ciao en Suerte allemaal!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 30 apr 2008 19:43
|
|
Citaat: Mauro!! Al dacht ik datr Abreu ook niet slecht bezig was, onlangs stond hij nog ergens op een River-site eerste in een poll(of dat was van miskopen, heb ik dan per ongeluk Mauro geklikt :) ). Ik kijk wel of ik ga kijken. Maar op de laptop kan ik niet goed focussen op het beeldscherm, dat niet echt helder beeld geeft. Tips waardoor ik wel lekker kan kijken?
Brilletje??
Nee hoor ik plaag je. Beeld is nooit goed als je rechtstreeks via de computer kijkt helaas.
Maar kan niet anders want heb geen satelliet.
Hoe en via welke site kijk jij?
En Aguante betekent hier iets van hup en doorgaan en te amo... i love you! :oops:
|
Wij zijn Ajax
|
Geplaatst: Wo 30 apr 2008 19:56
|
|
Citaat: Mauro!! Al dacht ik datr Abreu ook niet slecht bezig was, onlangs stond hij nog ergens op een River-site eerste in een poll(of dat was van miskopen, heb ik dan per ongeluk Mauro geklikt :) ). Ik kijk wel of ik ga kijken. Maar op de laptop kan ik niet goed focussen op het beeldscherm, dat niet echt helder beeld geeft. Tips waardoor ik wel lekker kan kijken?
Brilletje??
Nee hoor ik plaag je. Beeld is nooit goed als je rechtstreeks via de computer kijkt helaas.
Maar kan niet anders want heb geen satelliet.
Hoe en via welke site kijk jij?
En Aguante betekent hier iets van hup en doorgaan en te amo... i love you! :oops:
Oke, leerzaam. Via Myp2p.eu en via rojadirecta.com. Nouja, ik ga denk ik wel proberen. Alleen moet ik niet in slaap vallen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Do 1 mei 2008 01:58
|
|
Boca gewonnen met 2-1
River verloren met 2-1 :cry:
San Lorenzo was sterker, aanval van River was niet erg sterk (Abreu??) gol van Falcao, verdediging van River op zich goed.
Simeone had een wat vreemde opstelling, maar goed dit is allemaal mijn mening en ben nog steeds geen DT
Op zich vond ik het wel een spannende wedstrijd om te zien, afgezien van wat ergenissen.
Luutje wat vond jij ervan?? :
|
El Lute
|
Geplaatst: Do 1 mei 2008 04:04
|
|
Citaat: Boca gewonnen met 2-1
River verloren met 2-1 :cry:
San Lorenzo was sterker, aanval van River was niet erg sterk (Abreu??) gol van Falcao, verdediging van River op zich goed.
Simeone had een wat vreemde opstelling, maar goed dit is allemaal mijn mening en ben nog steeds geen DT
Op zich vond ik het wel een spannende wedstrijd om te zien, afgezien van wat ergenissen.
Luutje wat vond jij ervan?? :
San Lorenzo was sterker maar 2-1 is geen man over boord voor River Plate en een pracht gelijkmaker van Falcao. Pracht voetballer hoor die Falcao, zijn de mannen waarvoor je naar het stadion gaat.
Vooral 2e helft was San Lorenzo bezig en kwamen ze vlak voor tijd gelukkig op 2-1 door een penalty. Was ongelukkig hands maar hands is hands.
Wedstrijd stond bol van de strijdt en was heerlijk om naar te kijken en River Plate mag Carrizo dankbaar zijn want had goede reddingen.
De 2 zwakste spelers voor mij waren aan River Plate zijde Abreu (kan er niets aan doen maar het is echt zo) en aan San Lorezo zijde D'Allesandro, wat een knuppeltje is dat en een omhoog gevallen figuur. Gaf intervieuw aan FOX en deed net of de buit al binnen was. Akelig kereltje en voorlopig moeten ze nog naar La Monumental.
Boca Juniors - Cruzeiro was teleurstellend, Boca speelde die gasten helemaal zoek en het is niet te geloven hoeveel opgelegde kansen ze hebben gehad. Zeldzaam met hoofdrol voor Palermo die de een na de andere bal miste.
Gaat moeilijk worden in Brazilië maar vertrouw op Riquelme die geweldig speelde. En ook Datalo was uitstekend die beter en beter gaat spelen. Cardoza komt niet zo snel meer in de basis al weet je het bij die gekke Ischia nooit.
Ook nog groot gedeelte gezien van Nacional tegen Sao Paolo en was goed vol stadion.
Net dat gene wat ze nodig hebben voor de voetbal in Urugauy al gaat mijn voorkeur duidelijk uit naar Peñarol. Goede sfeer in cancha met beter Nacional dan Sao Paulo maar die spelen zo uitgenast dat ze geen problemen zullen hebben om door te gaan.
Had meer verwacht van deze voetbaldag. Viel beetje tegen allemaal maar we kunnen niet alles hebben.
Zondag beter.
|
El Lute
|
Geplaatst: Do 1 mei 2008 04:10
|
|
A. Atlético Nacional - Fluminese 1 - 2
B. América de Mexico - Flamengo 2 - 4
C. San Lorenzo - River Plate 2 - 1
D Lanús - Atlas 0 - 1
E. Boca Juniors - Cruzeiro 2 - 1
F. Liga de Quito - Estudiantes de la Plata 2 - 0
H Nacional - Sao Paulo 0 - 0
Flamengo uitstekend resultaat wat ik niet had verwacht. Verder de Braziliaanse ploegen die de dienst uitmaken voorlopig. Zo jammer van Boca Juniors want er had veel meer ingezeten, wat een kansen. Leek wel lopende band werk maar ze waren niet scherp genoeg.
|
Wij zijn Ajax
|
Geplaatst: Do 1 mei 2008 11:55
|
|
Is River nu zo goed als uitgeschakeld?
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Do 1 mei 2008 12:19
|
|
We zijn inmiddels beland in de knockout ronde over twee wedstrijden, Wza. Uit met 2-1 verliezen is helemaal niet zo'n slecht resultaat. En thuis met 2-1 winnen is juist ook geen geweldig resultaat.
|
El_Millonario
Forum berichten: 988
|
Geplaatst: Do 1 mei 2008 15:04
|
|
Citaat: Is River nu zo goed als uitgeschakeld?
Hoezo, er is toch een terugwedstrijd. Jaja, wat een scheidsrechter. Sanchez word duidelijk in de rug geduwt. Wat moet hij doen, zijn arm kan toch niet verdwijnen op een oogknip. Echt erg en schandalig dat zo'n scheids het dan toch duidelijk een strafschop vind. Maar niet getreurd, thuis maken ze die wel af!
|
Wij zijn Ajax
|
Geplaatst: Do 1 mei 2008 17:54
|
|
Hoezo, er is toch een terugwedstrijd. Jaja, wat een scheidsrechter. Sanchez word duidelijk in de rug geduwt. Wat moet hij doen, zijn arm kan toch niet verdwijnen op een oogknip. Echt erg en schandalig dat zo'n scheids het dan toch duidelijk een strafschop vind. Maar niet getreurd, thuis maken ze die wel af!
Klopt klopt, ben niet goed op de hoogte.
|
El Lute
|
Geplaatst: Do 1 mei 2008 18:13
|
|
Heb het je gezegt, je kunt beter Boca Juniors gaan supporteren. Dat River Plate is helemaal niets. Daar wordt je helemaal niet vrolijk van, is net PSV.
|