Auteur
|
Bericht
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Ma 16 jun 2008 16:08
|
|
Citaat: Ik zou er niet warm van worden. Marseille wel, Roma wel, Sao Paolo wel, River wel, maar dan alleen als ik Ajax niet in de steek laat. Dan lijkt me zo'n avontuurtje wel lekker, maar als je een belangrijke steen bent voor Ajax in het proces naar het weer succesvol worden, dan zou ik zeker niet open staan voor andere opties. Maarja, iemand mag best minder extreem daarin zijn.. Zolang je maar Ajax hoog hebt zitten vind ik het oke..
Mja wat je dan maar eens moet gaan accepteren is dat voetballers niet perse een voorkeur hebben die een afspiegeling is van jouw mening. Knap vermoeiend, no offence.
|
Wij zijn Ajax
Forum berichten: 2337
|
Geplaatst: Ma 16 jun 2008 16:11
|
|
Citaat: Ik zou er niet warm van worden. Marseille wel, Roma wel, Sao Paolo wel, River wel, maar dan alleen als ik Ajax niet in de steek laat. Dan lijkt me zo'n avontuurtje wel lekker, maar als je een belangrijke steen bent voor Ajax in het proces naar het weer succesvol worden, dan zou ik zeker niet open staan voor andere opties. Maarja, iemand mag best minder extreem daarin zijn.. Zolang je maar Ajax hoog hebt zitten vind ik het oke..
Mja wat je dan maar eens moet gaan accepteren is dat voetballers niet perse een voorkeur hebben die een afspiegeling is van jouw mening. Knap vermoeiend, no offence.
Accepteer ik wel, respecteer ik niet.
|
Khalid Boulahrouz
Forum berichten: 320
|
Geplaatst: Ma 16 jun 2008 19:24
|
|
Bedankt voor je nieuws Pablo. Wat ben ik blij dat ik dit forum heb gevonden en hier wel zulke berichten mag plaatsen. Heb op AN inmiddels weer een rode kaart te pakken, omdat ik die quotes van Pablo in het Boulahrouz topic had geplaats. Kinderachtig geneuzel, om niets. Als je spelling zelfs niet op orde is, dan heb je al een gele kaart te pakken.
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Ma 16 jun 2008 19:47
|
|
Keinen dank, was bij toeval eigenlijk dat ik aan het nieuws kom. Gewoon op weg naar de match met zat pils op vraag je zo'n dingen over zijn persoonlijke leven en die Turk haalt allemaal foto's tevoorschijn. Verder zegt hij dat Boula voor 80% kwam en wij ramen open en Bou-Bou-Boulahrouz schreeuwen haha heerlijk.
|
Khalid Boulahrouz
|
Geplaatst: Wo 18 jun 2008 14:25
|
|
Citaat: Boulahrouz verlaat training vroegtijdig
Gepubliceerd op 18-06-2008 om 14:07 door Kees Groeneveld
Bron: DePers
Khalid Boulahrouz, de verdediger die alle drie de pouleduels in de basis begon, stapte vroegtijdig van het trainingsveld tijdens de uitlooptraining van Oranje. In een auto van de organisatie en onder politiebegeleiding verliet Boulahrouz het stadion in Lausanne. Een woordvoerder van de KNVB kon geen uitsluitsel geven over de reden van zijn vertrek.
De training verliep tot dan toe rustig. De spelers die gisteren in actie kwamen tegen Roemenië deden het kalm aan en hielden een rustige uitlooptraining met rek- en strekoefeningen. De anderen deden vooral trainen op het afwerken op doel.
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Wo 18 jun 2008 14:30
|
|
Is ook elders geplaatst, KB. Vooralsnog gaan we er maar gewoon vanuit dat het betrekking heeft op Oranje.
Hier graag verder over Boulahrouz in verband met Ajax.
|
Khalid Boulahrouz
|
Geplaatst: Vr 20 jun 2008 11:55
|
|
Mocht het waar zijn, wat Pablo zei dat denk ik dat er na het Ek de geruchtenstroom op gang gaat komen. Ik hoop van harte dat Boulah volgend jaar in onze defensie gaat spelen
|
El Chícharito
|
Geplaatst: Vr 20 jun 2008 11:57
|
|
Ten eerste wil ik mijn respect aan Khalid tonen voor het o zo hard doorgaan met zijn vak, terwijl zijn dochtertje gestorven is. Wat een held!
Verder denk ik inderdaad dat na het EK Khalid gehaald zal proberen te worden. Marco heeft het nog te druk met Nederland, maar Blind zal inmiddels al wel wat orienterende gesprekken hebben gevoerd denk ik. Hopelijk wachten ze niet lang na het Ek en komen Khalid en een andere (Maidana bv) onze defensie versterken.
|
Wij zijn Ajax
|
Geplaatst: Vr 20 jun 2008 12:37
|
|
Echte toewijding, maarja als hij niet was meegegaan dan had ik het net zo goed gerespecteerd. Hopen dat hij er goed mee omgaat..
Ik hoop ook dat hij komt, ik vind hem echt de beste mandekker van NL. En die horen natuurlijk bij de beste club van Nederland.
P.S. Zo zie je maar weer dat Ajax te veel kijkt naar de geschiktheid voor het team in de jeugd. Daar heb je nog geen echte mandekkers nodig, omdat je dan moet domineren en daarvoor moeten ook voetballende verdedigers spelen. Ze hebben dus niet de jeugdspelers op waarde weten te schatten en dat vind is toch erg zonde.
|
El Chícharito
|
Geplaatst: Vr 20 jun 2008 12:58
|
|
Met dat laaste ben ik het 100% mee eens WZA. Het is toch te gek voor woorden dat Andre Ooijer en Khalid (en vast een paar die vergeet) bij Ajax uit de jeugdopleiding komen en niet doorstromen. Kijk niet zoveel naar voetballende verdedigers, laat je er eentje hebben en daarna gewoon fysiek sterke mandekker.
Met Boulah heb je ook gelijk, de beste mandekker van Nederland. In zijn beste dagen is hij net zo'n beest als Japie. Enig verschil is dat Boula zijn beste jaren nu komen en die van Jaap bij ons over waren.
|
Bertje
|
Geplaatst: Vr 20 jun 2008 13:02
|
|
Ooijer kon terug naar Ajax maar koos voor PSV.
Boulahrouz had een mentaliteit van lik me vestje. Pas nadat hij bij AZ moest vertrekken kwam daar verbetering in.
|
El Chícharito
|
Geplaatst: Vr 20 jun 2008 13:09
|
|
Ach, die mentaliteit hoor ik zovaak. Robin zou dat ook hebben gehad. Tja, ga daar maar eens goed mee om. Je ziet toch of het in potentie goede speler is ofniet dan? Zwak excusses van Ajax.
|
Bertje
|
Geplaatst: Vr 20 jun 2008 13:14
|
|
Nee, Boulahrouz was echt onhandelbaar. Er is een verschil tussen moeilijke jongens als Sneijder en onhandelbare jongens.
|
El Chícharito
|
Geplaatst: Vr 20 jun 2008 13:25
|
|
Jij maakt mij niet wijs dat je niet met de juiste begeleiding die jongen ervoor had kunnen klaarmaken. Daarnaast vind ik dat de pubertijd niet zo serieus genomen moet worden en dan kun je wel eens een mindere instelling hebben. Kwaliteit heeft hij toch altijd gehouden.
|
Bertje
|
Geplaatst: Vr 20 jun 2008 13:27
|
|
Door onhandelbare jongens een hand boven het hoofd te houden, geef je een verkeerd signaal af aan andere jongens. Nee, puberen doen ze maar buiten hun werk om. Bij Ajax moet er geïnvesteerd in de toekomst worden.
Daarnaast is Boulahrouz zich pas bij RKC fysiek gaan ontwikkelen en ook daar duurde het een tijd voordat hij zijn plaats vond. Hij was ook nog een tijdje een enorm matige spits.
|
Wij zijn Ajax
|
Geplaatst: Vr 20 jun 2008 13:29
|
|
Ooijer kan ik wel begrijpen. Zal nooit een topper worden/zijn. Boulahrouz in mijn ogen wel.
|
El Chícharito
|
Geplaatst: Vr 20 jun 2008 13:32
|
|
Ik vind Ooijer ook een ongeloofelijk harde en goede verdediger.
|
Ajaciedjuh
Forum berichten: 272
|
Geplaatst: Vr 20 jun 2008 13:37
|
|
Citaat: Ik vind Ooijer ook een ongeloofelijk harde en goede verdediger.
Bovendien met opbouwende kwaliteiteiten en een goede mentaliteit. Het grote nadeel is zijn blessure gevoeligheid. Zoals ik al eerder schreef: centrum Ooijer met Boulah zou top zijn!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Vr 20 jun 2008 13:40
|
|
Ooijer is getrouwd met een dochter van Willy Van de Kerkhof.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Andr%C3%A9_Ooijer
Het anti-ajaxgehalte heeft ze van haar vader geerfd, dat kan ik wel verklappen, kans dat Ooijer voor Ajax kiest schat ik dus klein in -toch gaan er wel wat geruchten zo hier en daar-.
|
El Chícharito
|
Geplaatst: Vr 20 jun 2008 13:42
|
|
Tja, zijn vrouw is idd de boosdoener. Dat hij mooi gaat scheiden
|
Wij zijn Ajax
|
Geplaatst: Vr 20 jun 2008 13:45
|
|
Ooijer vind ik geen topspeler omdat:
1) als libero mist hij het veldinzicht van het geheel en overzicht, bovendien zie ik hem een team niet dragen
2) als mandekker mist hij duelkracht, al is hij wel scherp met zijn ingrepen. Hoe dan ook, als dat genoeg is dan ga je niet uit dat je wil imponeren(wat bijv. wel kan met Boulahrouz) met je spelersmateriaal
3) opbouwend heeft hij een goede inspeelpass, maar crossballen kan hij niet geven en hij speelt nooit met een achterliggende gedachte: ik ga een aanval opzetten waaruit scoringsperspectief ontstaat
4) als een rechterverdediger(zie het als een 3-mans verdeling over de linie) hij niet genoeg technische kwaliteiten heeft om als inschuivend wapen voor de rechterflank te fungeren
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Vr 20 jun 2008 14:03
|
|
Wie zegt dat Ooijer een topspeler is?
|
Wij zijn Ajax
|
Geplaatst: Vr 20 jun 2008 14:06
|
|
Citaat: Wie zegt dat Ooijer een topspeler is?
Tja, Ajax is een topclub en Nederland 1 van de beste voetballanden, dus dan ga ik ervanuit dat jullie hem hoog hebben zitten als jullie hem goed geschikt achten..
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Vr 20 jun 2008 14:08
|
|
Je hebt ook gewoon degelijke waterdragers die goed in het elftal passen nodig. Ajax gaan geen elf Europese topspelers opstellen. Dat is slechts weggelegd voor een handjevol clubs met veel meer financiële mogelijkheden dan Ajax. PSV is jarenlang kampioen geworden met Ooijer achterin, remember? Daarnaast is de Nederlandse competitie (tegenwoordig) minder interessant dan de Engelse, Spaanse, Italiaanse, Duitse, Franse, Russische en Portugese.
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Vr 20 jun 2008 14:09
|
|
Citaat: Wie zegt dat Ooijer een topspeler is?
Tja, Ajax is een topclub en Nederland 1 van de beste voetballanden, dus dan ga ik ervanuit dat jullie hem hoog hebben zitten als jullie hem goed geschikt achten..
Dan nog onderstreept niemand dat Ooijer een topspeler is en dat is ie ook niet.
|