Auteur
|
Bericht
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Do 24 apr 2008 17:42
|
|
Citaat: Was een vraag aan Pablo, tenzij jij ook je pincode even wilt geven.
Dan trakteer ik wel op wat lekkers.
haha prima, als jij ook een grote zak popcorn voor me meeneemt, bertje...
Ben trouwens vergeten te zeggen dat ik een groot fan van Gregory van der Wiel ben, maar dat wisten jullie al
Bertje, zou jij een keer met mij willen ....
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Do 24 apr 2008 17:48
|
|
Ik weet niet wat je in gedachten had, maar bij voorkeur doe ik niets met Brabo's! Laat staan mannen!
Voor wat betreft Wiel ben je in goed gezelschap, want de beste jongen is natuurlijk een held van de bovenste plank. Je zou toch zweren dat de beste jongen een combinatie is van Beckenbauer, Baresi en Koeman!
PS. popcorn is natuurlijk ook genieten. Wel jammer dat m'n hele vloer nog onder ligt van het afgelopen weekend.
|
El Chícharito
|
Geplaatst: Do 24 apr 2008 17:53
|
|
Citaat: Ik weet niet wat je in gedachten had, maar bij voorkeur doe ik niets met Brabo's! Laat staan mannen!
Voor wat betreft Wiel ben je in goed gezelschap, want de beste jongen is natuurlijk een held van de bovenste plank. Je zou toch zweren dat de beste jongen een combinatie is van Beckenbauer, Baresi en Koeman!
PS. popcorn is natuurlijk ook genieten. Wel jammer dat m'n hele vloer nog onder ligt van het afgelopen weekend.
Haha ik weet niet wat jij denkt, maar buiten het voetbal hou ik me niet zoveel met ballen bezig. Ik wou eigenlijk vragen om een pintje te drinken met een gezellige Brabander, maar ik heb mezelf weer een deet ontnomen
Over Gregory heb je natuurlijk weer gelijk. Dit wordt natuurlijk een nieuwe cultheld, lijkt me duidelijk.
Wij waren trouwens zondag in Brabant kampioen geworden van de 4de klasse (jaja, dĂ¡t is nog eens niveau) en ook heerlijk gevierd. Je moest eens weten hoe mijn huis eruit ziet. Blijkbaar heb ik mijn hond zijn haren eraf geschoren en is hij ondergetekend met stift (alhoewel ik dat niet doe, dus ik denk nog steeds dat het iemand anders is). Verder heerlijke borrels in de kantine gepakt en flink zat naar huis gegaan. Verschrikkelijk die kampioensfeest, het heeft me zelfs een 'ruzie' met mijn vriendin overgehouden. Was met mijn blote reet voor de camera gaan staan van de vereniging... :oops:
Drank maakt meer dood dan je lief is
Hebben jullie in jullie plaatsen (Leiden in Bertje zijn geval) ooit gehoord van platte kar en zo veel mogelijk bier drinken in zo min mogelijk tijd?
|
El Chícharito
|
Geplaatst: Do 24 apr 2008 17:53
|
|
Ik denk dat dit mijn reputatie trouwens wel verslechterd, niet echt slim denk ik. Denk niet dat ik zo in dagelijk leven ben, enkel wanneer we téveel bier ophebben. Hopelijk word er niet anders tegen me aangekeken. Waar waren we ...
|
Bertje
|
Geplaatst: Do 24 apr 2008 18:01
|
|
Ik voetbal in Zoeterwoude - een dorp naast Leiden - en daar is de platte kar een welbekend fenomeen. Overigens was ik zaterdag gevraagd of ik de A1 kampioen wilde maken, maar op het moment suprĂªme waren ze m'n pasje kwijt, dus daar kwam weinig van terecht. Gisteren er wel nog even voor gezorgd dat de Sjonnies van Leidse Boys - wat een debielen zijn dat toch - geen kampioen zijn geworden van de derde klasse. Vreemd dat ik geen spierpijn heb, want trainen doe ik al een jaar niet meer.
Verder heb ik gisteren gelezen dat je in principe een paar keer per week flink kan zuipen, als je maar twee dagen per week niets drinkt. Dat kun je dan zeker volhouden tot je een jaar of 25 bent. Klinkt goed.
Enne, dat biertje - al vind ik Ă©Ă©n biertje altijd zo karig - kan, aangezien jij een pinpas hebt.
|
El Chícharito
|
Geplaatst: Do 24 apr 2008 18:07
|
|
Haha, ja inderdaad. Op een voet kun je niet leven. Verder hoor ik wel dat jij je echt bezighoud met het bestaan en welness van bierdrinken. Daar hou ik van! Mag jij trouwens nog met de A meespelen? De platte kar ook een fenomeen in de grote stad Leiden, kijk kijk.
Verder heb ik natuurlijk nog een vraag voor je, als ik hem mag vragen. Kun je in de kroegen voortaan met pinpas betalen?
|
Bertje
|
Geplaatst: Do 24 apr 2008 18:12
|
|
In sommige tenten kun je wel met een pinpas betalen. Absoluut. Daarnaast heb je in de randstad natuurlijk ook gewoon vrijwel overal pinautomaten.
Ik ben net negentien (8 april), dus dit is mijn laatste jaar bij de A-junioren. Sowieso stop ik na dit jaar voorlopig met voetballen. Ik weet nog niet wat ik volgend jaar aan sport ga doen. Enne, Zoeterwoude is natuurlijk geen Leiden, hè! In een fatsoenlijke stad als Leiden doen wij niet aan platte karren.
|
El Chícharito
|
Geplaatst: Do 24 apr 2008 18:23
|
|
Hmm, in het gat (1000 inwoners) waar ik woon hebben we een kroeg waar je niet met pin kan betalen. Wel heerlijk dat iedereen je kent, en mocht je zat zijn en gek doen, je eraan wordt herinnerd door mensen van 50+ (niet jij hoor Ad )
Verder heb ik in mijn dorp geen pinautomaat, waardoor ik alitjd met de fiets (sinds kort met auto) naar een ander dorp moet rijden (met fiets 15 min fietsen) om te pinnenn, waar ik daar vervolgens ook maar uitga op vrijdagavond.
Dat stoppen met voetbal deel ik helemaal. De lol is er van af en bij lagere elftallen moet je steeds vroeger de veren uit. Ik zat te denken om bij de plaatselijke Jeu de Boules club te gaan.
Ik werk trouwens zelf op een boerderij en ben een Ă©cht boereke. Niet voor PSV natuurlijk, volledig anti, maar je wordt besmet waar je mee omgaat he. Kunnen jullie ook een beter beeld vormen.
|
Bertje
|
Geplaatst: Do 24 apr 2008 18:26
|
|
Buiten de randstad is toch iedereen een boer? Fatsoenlijk volk woont ook gewoon in de stad.
|
El Chícharito
|
Geplaatst: Do 24 apr 2008 18:28
|
|
Het lijkt me beter dat ik daar niet op in ga...
|
Wez
Forum berichten: 70
|
Geplaatst: Do 24 apr 2008 18:37
|
|
Citaat: Je eigen forum en blog gehad, Wez? Over Ajax?
Het forum was ooit begonnen volgens mij 6/7 jaar geleden ofzo als een afsplitsing van het toenmalige forum van een bekende radio-dj (red. Patrick Kicken) toen onder het mom van: zelf moet ik dat beter kunnen. En dat lukte ook heel erg goed. Volgens mij hebben we 5 jaar goed gelopen. En dat ging over van alles maar wel met een heilige regel: zeg iets zinnigs of zeg niks. Dat werkte. Het blog was eigenlijk actualiteiten + grappige filmpjes enz. in de piek van het blog haalde we tussen de 3000 & 5000 unieke bezoekers per dag. Dus dat was allemaal wel vrij netjes.. maarja.. tijdgebrek is een bitch!
Trouwens een heel anders iets.. waarom hebben we hier geen heel simpele gemakkelijke quick reply?
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Vr 25 apr 2008 01:45
|
|
Citaat: Het lijkt me beter dat ik daar niet op in ga...
Ik krijg juist de indruk dat jij wel iemand bent die z'n mond wel opentrekt en nergens voor terugdeinst als hij een slok op heeft.
Citaat: Je eigen forum en blog gehad, Wez? Over Ajax?
Het forum was ooit begonnen volgens mij 6/7 jaar geleden ofzo als een afsplitsing van het toenmalige forum van een bekende radio-dj (red. Patrick Kicken) toen onder het mom van: zelf moet ik dat beter kunnen. En dat lukte ook heel erg goed. Volgens mij hebben we 5 jaar goed gelopen. En dat ging over van alles maar wel met een heilige regel: zeg iets zinnigs of zeg niks. Dat werkte. Het blog was eigenlijk actualiteiten + grappige filmpjes enz. in de piek van het blog haalde we tussen de 3000 & 5000 unieke bezoekers per dag. Dus dat was allemaal wel vrij netjes.. maarja.. tijdgebrek is een bitch!
Trouwens een heel anders iets.. waarom hebben we hier geen heel simpele gemakkelijke quick reply?
Geen idee. Volgens mij omdat posten net zo makkelijk gaat.
Ik weet niet wat voor forum Patrick Kicken had. Ik vroeg me af of het iets met Ajax te maken had omdat je dan wellicht wat mensen kon polsen voor AF.
|
Wez
Forum berichten: 70
|
Geplaatst: Vr 25 apr 2008 12:33
|
|
Er zaten wel wat hardnekkige feyenoorders op ;). Altijd leuk voor de dscussies !
|
Eto'o
|
Geplaatst: Vr 25 apr 2008 12:37
|
|
Ook Feyenoorders zijn hier gewoon welkom!
|
El Chícharito
|
Geplaatst: Vr 25 apr 2008 15:00
|
|
Nee hoor, Thomas. Ik word wel wat gekker als ik drink, maar als jij doelt op vechtpartijen. No way, doe ik niet aan mee. Verder vind ik zat zijn best fijn. Half zat is ook maar verneukt geld, toch
|
Fregge
Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Vr 25 apr 2008 16:13
|
|
Nou ik ben Freek aka The_Vole
Ajacied in hart en nieren zoals ieder ander hier en lid van diverse fora's
Ik heb samen met vrienden een website gemaakt. Klik hier om die site te bekijken. Mijn overige hobby's zijn: Voetbal (uiteraard) en gamen. Ik speel op de 360, voeg me maar toe (voor die wil): The Vole NL
Greetz
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Do 1 mei 2008 23:16
|
|
Ik ben Bart. Mijn hobby's zijn Ajax en Wielrennen
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1455
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Vr 2 mei 2008 10:38
|
|
Welkom jongens!
|
Wessel
Forum berichten: 31
|
Geplaatst: Zo 11 mei 2008 19:02
|
|
Ik ben Wes en woon bijna mijn hele leven op Aruba. Voetbal hier hoofdklasse voor SV La fama (vergelijkbaar met een Zondagse 3e in Nederland) en ben al mijn hele leven trouw ajaxfan. Ben ook nog broer van de grootste voetalbalfreak die ik ken, Thomas
|
Eto'o
|
Geplaatst: Zo 11 mei 2008 19:05
|
|
Ho ho, broertje hè.
En schrijf Ajax eens met een hoofdletter. Re-spect!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Zo 11 mei 2008 19:11
|
|
Thomas is inderdaad de grootste freak die ik ken (buiten mezelf natuurlijk)
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Zo 11 mei 2008 20:57
|
|
Welkom Wessel! Twee broers, dat gaat leuk worden.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1455
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Zo 11 mei 2008 20:59
|
|
Bienvenidos Wes!!!!!!!!!!
|
El Lute
Forum berichten: 3606
|
Geplaatst: Zo 11 mei 2008 22:06
|
|
Citaat: Ik ben Wes en woon bijna mijn hele leven op Aruba. Voetbal hier hoofdklasse voor SV La fama (vergelijkbaar met een Zondagse 3e in Nederland) en ben al mijn hele leven trouw ajaxfan. Ben ook nog broer van de grootste voetalbalfreak die ik ken, Thomas
Ben jij geen aanwinst voor Ajax Wessel?
Ajax trekt speler aan van SV La Fama, klinkt wel.
Volgens mij niet een echt succesvolle club SV La Fama heb ik al gezien.
Volgens mij kun je beter bij Riverplate gaan spelen, zou je er een hoop supporters bij hebben via hier.
|
Wessel
Forum berichten: 31
|
Geplaatst: Ma 12 mei 2008 12:03
|
|
Citaat: Ik ben Wes en woon bijna mijn hele leven op Aruba. Voetbal hier hoofdklasse voor SV La fama (vergelijkbaar met een Zondagse 3e in Nederland) en ben al mijn hele leven trouw ajaxfan. Ben ook nog broer van de grootste voetalbalfreak die ik ken, Thomas
Ben jij geen aanwinst voor Ajax Wessel?
Ajax trekt speler aan van SV La Fama, klinkt wel.
Volgens mij niet een echt succesvolle club SV La Fama heb ik al gezien.
Volgens mij kun je beter bij Riverplate gaan spelen, zou je er een hoop supporters bij hebben via hier.
Nou La Fama en Riverplate spelen inderdaad allebei playoffs op het moment, helaas spleelt Riverplate geen playoffs voor het kampioenschap maar voor degradatie ;)
|