Auteur
|
Bericht
|
Snertkees
Forum berichten: 109
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Ma 10 jan 2011 08:24
|
|
Hoi,
Ik ben Mitch. Ik ben 14 jaar, dat lijkt misschien jong maar ik ben ook een ajaxfan
Ik voetbal ook ik ben rechtsback. Ik kan bijna nooit naar het stadion maar dat komt omdat ik altijd op zondag voetbal en dat het dan niet uitkomt. Ik vond het altijd al leuk om reacties te lezen en het leek me ook leuk mee te discuseren op het forum. Daarom heb ik een account gemaakt.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 10 jan 2011 13:42
|
|
Goed dat je je dan toch hebt aangemeld, Mitch. Veel postplezier toegewenst.
|
AFCA_Seaman
Forum berichten: 1221
|
Geplaatst: Ma 10 jan 2011 14:22
|
|
Welkom Mitch,
Veel plezier op het forum.
|
YoranAjax
Forum berichten: 1354
|
Geplaatst: Ma 10 jan 2011 15:02
|
|
Leuk dat je er bent Mitch!
Leeftijd zegt niet altijd iets hé.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4733
|
Geplaatst: Ma 10 jan 2011 15:51
|
|
Welkom hier Mitch, leeftijdgenoot! Veel plezier op het forum.
|
Snertkees
Forum berichten: 109
|
Geplaatst: Ma 10 jan 2011 16:27
|
|
Dankjewel allemaal
|
DIMC85
Forum berichten: 1585
|
Geplaatst: Ma 10 jan 2011 16:48
|
|
Welkom Mitch!
|
Geenidee4
Forum berichten: 531
|
Geplaatst: Ma 10 jan 2011 19:36
|
|
Ook welkom!
|
AFCAKatwijk
Forum berichten: 1903
|
Geplaatst: Za 22 jan 2011 13:36
|
|
Nou laat ik dit ook is doen,
Hoi, ik ben Chris 13 jaren jong(jaja jonkie ). Heb mij 1 April geregistreerd, 19 April eerste post op het forum. Geboren in Katwijk en woon daar nog steeds. Hobby's zijn voetbal, tennis en beetje computeren/tv kijken. Mijn voetbal clubs zijn: Ajax, QuickBoys, Barcelona en last but not least Tottenham Hotspur. Ga niet vaak naar de Arena, als ik ga is het met mijn broer want mijn vader is van de 'verkeerde' kant. Middelbare school; zit in 2Havo, gaat op dit moment wel goed op school. Zie nu trouwens dat ik na deze post nog 1 post moet voor 300.
Ik hoop dat ik nog veel plezier zal beleven op dit forum!
Gestopt
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Za 22 jan 2011 14:17
|
|
13 jaar en dan al zo goed posten? Komt helemaal goed, Chris.
Het spijt me van je vader.
|
AFCA Tyke
Forum berichten: 82
|
Geplaatst: Vr 28 jan 2011 17:44
|
|
Hoi Ajacieden!
Ik ben Tyke (niet men echte naam), 18 jaar en woon in de provincie Utrecht. Ben ongeveer sinds 2002 'fanatiek' supporter van Ajax. Een seizoenskaart heb ik (nog) niet dus bezoek sporadisch een wedstrijd van Ajax, wel kijk ik alle wedstrijden op tv of elders. Ik bezoek ook wel eens een wedstrijd van AGOVV. (Mertens en Chadli, zonde dat Ajax ze niet kocht...)
Mijn mooiste Ajax herindering is de eerste keer dat ik bij de Arena was (Mei 2002), één dag nadat Ajax gehuldigd was (op de parkeerplaats ) voor het behalen van de 28st landstitel. Ik had als 9 jarige nog niet veel kennis over wie wie was dus ben gewoon met de sociaalste spelers op de foto gegaan (degene die dus niet als een debiel naar het trainingsveld rende). Later op de teamposter die ik had gekregen zocht ik ze op en bleken het Chivu, Van der Meijde, Didulica en Vierklau te zijn geweest, die toen gelijk tot men favoriete spelers behoorde... haha. Ik kreeg toen van Sjakie Wolfs een kaart van Koeman waarop later door de beste man zelf een hantekening werd gezet. Ik helemaal blij en gelijk een camera van AT5 voor men neus. :p
Ook de 2-1 bekerfinale tegen PSV, waar ik bij was, was prachtig. Echt een kut seizoen was dat. Na de komst van Huntelaar begon het eindelijk te lopen en hoe. Bloed, zweet en tranen na afloop in de volle Kuip paste perfect bij de situatie van de club maar met name bij die van Danny Blind.
Men favoriete spelers de afgelopen 9 jaar waren van der Meijde, Chivu, Stam, Galasek, Huntelaar en Gabri. Op het moment heb ik geen favoriete speler, Stekelenburg verdient de meeste lof.. hopelijk pakken we onder de Boer zo snel mogelijk de 30st schaal / 3e ster en komen we ver in de Europa League :)
Enfin, lang verhaal.. dit was het zo'n beetje. Ik zal eens verder rondkijken hier
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Vr 28 jan 2011 17:52
|
|
Welkom hier Tyke, veel plezier op dit forum en een veelbelovende eerste post!
|
El Invencible
Forum berichten: 10
|
Geplaatst: Di 1 feb 2011 21:11
|
|
Ik ben Timothy, 16 jaar en woon in het Westland. Mijn hobby's zijn voetballen, uitgaan en Ajax. Heb nog geen seizoenskaart van Ajax, maar die gaat er hopelijk wel snel komen. Als het kan pak ik wel een stuk of 4 wedstrijdjes per jaar mee en de rest kijk ik op TV. Daarnaast hoop ik heel erg graag dat Ajax weer eens kampioen met Frankie en dat ik zelf een positieve bijdrage kan leveren op dit forum!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 1 feb 2011 21:36
|
|
Komt goed, Timothy! Goede eerste posts. Welkom!
|
AFCA_Seaman
Forum berichten: 1221
|
Geplaatst: Di 1 feb 2011 21:47
|
|
Welkom Timothy,
Veel succes en plezier op het forum.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 1 feb 2011 22:49
|
|
Welkom hier op dit forum, Timothy. Have fun!
|
Leonel
Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Zo 6 feb 2011 08:48
|
|
Welkom Timothy!
|
YannickAFCA
Forum berichten: 14
|
Geplaatst: Do 10 feb 2011 19:10
|
|
Hallo, AjaxFans!
Ik ben Yannick, 15 jaar, woon vlakbij Zwolle, en ben sinds vandaag ook lid. Moet zeggen dat de site er goed uit ziet, leek me wel leuk om hier over onze club te praten! Ben al aardig vaak na Ajax geweest, maar woon er niet bepaald dichtbij
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Do 10 feb 2011 19:13
|
|
Heey Yannick, nogmaals welkom hier! En veel plezier natuurlijk.
Heb hetzelfde als jou, woon ook niet al te dicht bij Amsterdam, maar ben ook al best vaak naar de ArenA geweest.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2874
|
Geplaatst: Do 10 feb 2011 19:29
|
|
Welkom, Yannick. Veel plezier hier!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Do 10 feb 2011 20:04
|
|
Welkom, Yannick.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Zo 13 feb 2011 21:16
|
|
Ik ben de grove arrogante Toby Zeelander. Non integer. Aangenaam iedereen!
Mijn hobby is het kaatsen van ballen, droevig en matig en ik heb een monopolie op arrogantie gelijk een latijnse scheids. Verder hoop ik dat ik zo een geil leuk postermeisje tref. Mijn idolen zijn Poetin en Berlusconi. Ik zit hoog in de pikorde samen met Pushkin.
|
Ping
Forum berichten: 3011
|
Geplaatst: Zo 13 feb 2011 21:29
|
|
Hahahaha!
|
Eline
Forum berichten: 426
|
Geplaatst: Ma 14 feb 2011 14:26
|
|
Citaat: Ik ben de grove arrogante Toby Zeelander. Non integer. Aangenaam iedereen!
Mijn hobby is het kaatsen van ballen, droevig en matig en ik heb een monopolie op arrogantie gelijk een latijnse scheids. Verder hoop ik dat ik zo een geil leuk postermeisje tref. Mijn idolen zijn Poetin en Berlusconi. Ik zit hoog in de pikorde samen met Pushkin.
Wow, wat een zelfkennis Toby. Als ik dit lees, denk ik ook echt aan jou
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 14 feb 2011 16:11
|
|
Deerlijke deerne Eline , fragiel en weifelend dartelend over de toendra…..ik denk ook aan jou niet als trendy jonge meisjes op de posters van trappelende horde aangeschoten geilmannen der AF maar buigend voor uwe kundige pure bijdragen der jeugdigen der Ajax , club geinterneerd door 3 strepen en booswichtige figuren niet misstaand in der grimse gruwelijkheden uw zijt werkelijk een lieftallige bambi omringt door kwaadaardige dwergen uit de Roald Dahl’s mysterie der chocoladige avonturen. De pezen spannen zich, maar breekt er iets meer? Makkelijk te volgen mensen voor penisgevoelige leiders.Uwe niet trendvolgige dame in het land der roodkleurige eenogen.
Zelfverkennende kwaliteiten zijn er om aan de beterende kant te gaan, de keuze tussen het wal en het schip en niet daartussenin zoals vele adidas dineroos volgende Cruijffverketters. Als Zeelander bevindt ik me liever op het schip dan op de wal….een Cruijffiaanse bespreking die ik hem onlangs nog voorlegde in gedachten bij hem zijnde. Je ziet t pas wanneer je t ziet , een quote van JC , voor t geval jullie je klassiekers niet kennen.
Intrinsiek bezittend van vele kwaliteiten zult u begrijpen wat mijn daden zijn er ook woorden zijn geweest waarmee alles begonnen is . Grovenon integere leider zegt u en ik , Bambilito der AF, revolte zal geen toegang hebben en momentum der boze lilliputters zal den kop ingedrukt worden gelijk het neerhalen van een villeine valse mandekker door een rode vlag. maar een Zeelander bevaart die ook.
Lastige eigenzinnige geniale Eline… haar klasse, haar gratie , haar verbeelding , haar eigen taal en wijzige uitdrukingen zal allen ideale schoonzonen van u maken. Het trio en 3 eenheid LogoE(Ga)line zal AF deerlijk doen verwijzen naar hemelse (voor andere helse) waarden.
Succes het is aan jullie, this is the moment, laat je t gaan, prima hebben we het er niet meer over, maar nu wil ik graag dat jullie deze unieke kans echt overwegen .
|