Auteur
|
Bericht
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4733
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Wo 20 okt 2010 20:32
|
|
Welkom hier op Ons Aller Forum Dan300491!!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Wo 20 okt 2010 21:41
|
|
Welkom, Danny!
|
jesse1977
Forum berichten: 7
|
Geplaatst: Wo 20 okt 2010 23:31
|
|
Hallo mede-Ajacieden. Mijn naam is Jesse, ik ben 33 jaar en al bij de geboorte voorbestemd om Ajax-fan te zijn. Grootste deel van de familie komt uit Mokum, dus daar is geen ontkomen aan. grootste deel van mijn leven heb ik doorgebracht in Den Helder, waar gelukkig op voetbal-gebied veel gelijkgestemden zijn. Sinds eenjaartje heeft de liefde me naar 010 gebracht (echt waar, daar zijn wel leuke vrouwen te vinden ). Is al met al best een leuke stad, maar ja....je kan er niet echt te koop lopen met Ajax, he? Lijkt me dus leuk om een beetje met gelijkgestemden te ouwehoeren over ons mooie cluppie. Vragen of opmerkingen? Ik verneem ze graag.
Roodwitte groet,
Jesse
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 20 okt 2010 23:34
|
|
Welkom, Jesse!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 742
Nieuws reacties: 3
|
Geplaatst: Wo 20 okt 2010 23:34
|
|
Ah, Den Helder. Daar heb ik, totdat ik vorig jaar in Utrecht ging studeren, mijn hele jeugd (18 jaar dus) gewoond. Grappig dat er nog iemand uit Den Helder hier actief wordt!
|
Dreetje
Forum berichten: 7
|
Geplaatst: Vr 22 okt 2010 17:19
|
|
Dreetje is gepokt en gemazeld maar heeft zijn seizoenskaart en liefde overgedragen aan de volgende generatie. Ben jarenlang (vanaf half jaren 70) naar De Meer geweest tot zo'n half jaren tachtig. Daarna ging ik mijn wedstrijden uitkiezen. Dus absoluut geen teletekst- of thuissupporter, maar terminaal besmet met het AFCA-virus, dat ook makkelijk door te geven is in erfelijke zin....
Jood tot aan mijn dood...
Ik stond vroeger op Vakkie G, naast de F-Side die nog maar net opgericht toen, zo rond 1976. Maar we maakten minstens zoveel herrie alleen we waren wat minder krijgshaftig. Er gebeurde meer in De Meer die dagen...
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Vr 22 okt 2010 21:12
|
|
In erfelijke zin? Posten jouw erfgenamen hier ook?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Vr 22 okt 2010 21:14
|
|
Welkom hier, Dreetje en Jesse.
|
WdV46
Forum berichten: 67
|
Geplaatst: Vr 29 okt 2010 19:53
|
|
Dag Ajacieden!
Lees hier al een tijdje mee, maar heb me nooit voor gesteld, dus beter laat dan ooit!
Ben Willem de Vries, 28 jaar, ingenieur van beroep en woon in Minnertsga (Friesland). Mijn forumnaam is dus opgebouwd uit mijn initialen, het nummer 46 is van Valentino Rossi, de Italiaanse grootheid op een racemotor.
Sinds een ik een jochie van een jaar of 7 was, ben ik fan van Ajax. Dit heb ik mede te danken aan mijn vader, die aardig fanatiek suporter is van Rotterdam-Zuid. Op een zondag als Feyenoord tegen Ajax speelde, stond de hele dag in het teken van die wedstrijd. En s`avonds zaten we met het bord op schoot naar studio sport kijken. Maar het werkvoetbal van 010 kon mij nooit bekoren, ik keek liever naar de grote "vijand" met hun combinatie voetbal en sierlijke voetballers. En om mijn vader te klieren sliep ik al snel onder een Ajax dekbed haha! Al hoewel de liefde dus al een tijdje duurt, ben ik pas 5 jaar terug voor het eerst bij een Ajax wedstrijd geweest. Mede omdat hier in Friesland vooral Heerenveen en Cambuur aanhangers zijn.. De laatste 3 jaar, heb ik toch een aantal medestanders kunnen vinden en nu gaan we zo`n 5 wedstrijden per jaar naar de Arena. Ben heel eerlijk, we zoeken dan wel de mooie potjes uit, dit jaar ben ik bij Kiev geweest en de CL poulewedstrijden ben ik er ook bij.
Dat Dennis Bergkamp in mijn avater foto (oid ) staat is niet voor niets, dat is voor mij een absolute held en alles waar Ajax voor moet staan: De tegenstander technisch domineren!
Lees op meerdere forums mee, maar dit is het enige forum waar ik post. Dit forum vindt ik inhoudelijk namelijk zeer goed! Chapeau daarvoor!
|
Ping
Forum berichten: 3011
|
Geplaatst: Vr 29 okt 2010 20:35
|
|
Mooie voorstelling Wdv46, Welkom!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Vr 29 okt 2010 21:24
|
|
Leuk verhaal over je vader, Ben Willem. Bedankt voor de complimenten.
|
Passie
Forum berichten: 6
|
Geplaatst: Za 30 okt 2010 10:34
|
|
Dag allemaal,
Mijn naam is Pascal en ik ben 22 jaar. Ik ben geboren en getogen in Heythuysen (plaats in midden-Limburg) en woon sinds 4 jaar in Tilburg. Daar zit ik op kamers voor mijn studie Econometrie & Operationele Research en dit bevalt me uiterst goed. Ajax-liefhebber ben ik al vanaf mijn jeugd en ik ben de club echt goed gaan volgen sinds dat ik op de middelbare school zat. Af en toe bezoek ik eens een wedstrijd van Ajax, maar over het algemeen kijk ik de wedstrijden via eredivisie live of internet. Verder volg ik de club (en voetbal in het algemeen) via diverse media.
Een speler uit de huidige selectie die ik echt een 'held' vind is Enoh, die man werkt zich de hele wedstrijd uit de naad (altijd een goede instelling en vol stijdlust) en is echt een goede middenvelder. Alleen vind ik dat ie nu nog niet het niveau heeft wat hij in de 2e helft van het vorige seizoen had, hij moet nu even wat aan zijn passing gaan doen.
Verdere hobby's van mij zijn zwemmen, muziek en gezellig wat biertjes drinken (op stap of thuis met vrienden, bier smaakt overal goed)
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Za 30 okt 2010 12:03
|
|
Er gaat natuurlijk ook niets boven Tilburg
|
duweisstdas
Forum berichten: 29
|
Geplaatst: Za 30 okt 2010 19:38
|
|
Ben al een tijdje op deze site te vinden, maar zie nu pas dit topic.
Mijn naam is voor jullie Duweisstdas, ik ben 19 jaar oud en ben geboren en getogen in Amsterdam. De liefde voor deze schitterende club is mij met de paplepel ingegoten. Ik voetbalde tot mijn 15e bij Swift in hartje Amsterdam. Ik ben Nederlands kampioen straatvoetbal t/m 14 geworden, maar dat had ik vooral te danken aan 2 marrokaantjes waarvan er nu een bij Ajax voetbalt en de ander bij AZ. Door deze prestatie kwam er een man naar mij toe die vroeg of ik bij AGOVV Apeldoorn wilde komen spelen en ik heb deze uitnodiging afgewezen.
Voor de rest vind ik eigenlijk alles wat met sport te maken heeft mooi. En ik ben een grote fan van House-muziek. Zo iets lijkt me wel voldoende om te zeggen.
Groetjes
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Za 30 okt 2010 22:05
|
|
(Alsnog) welkom op Ons Aller Forum Duweistdass. Ik deel net als jou je smaak voor House muziek! Aardige straat voetballer, als ik het zo lees.
|
ajacied boris
Forum berichten: 54
|
Geplaatst: Zo 31 okt 2010 22:11
|
|
Hallo allemaal,
Ik ben Boris ben woensdag 15 jaar en fanatiek Ajax supporter.
Ik woon in het prachtige plaatsje Zierikzee in Zeeland.
Zelf heb ik van de f's t/m de b's gevoetbald maar wegens een vervelende knie blessure helaas moeten stoppen.
Ajax is bij mij met de paplepel ingegoten omdat heel mijn familie voor Ajax is, ik ga meestal 2 á 3 keer per jaar naar de Arena voor een wedstrijd.
mvg, Boris
|
Ping
|
Geplaatst: Zo 31 okt 2010 22:36
|
|
@Duweisstdas, hoe komt het dat jij de uitnodiging heb afgewezen? Zou ik graag wel willen horen!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Zo 31 okt 2010 23:13
|
|
We zijn tevreden over jullie, Duweisstdas en Boris. Hopelijk jullie ook over ons en AF.
|
Dan300491
Forum berichten: 33
|
Geplaatst: Ma 1 nov 2010 10:32
|
|
Citaat: @Duweisstdas, hoe komt het dat jij de uitnodiging heb afgewezen? Zou ik graag wel willen horen!
Ben ik ook wel benieuwd naar.
Ik heb ooit een stage bij 010 afgeslagen omdat me ouders me te jong vonden en me vader het niet zo met die club had/heeft.
|
duweisstdas
Forum berichten: 29
|
Geplaatst: Ma 1 nov 2010 16:34
|
|
Waarom ik het heb afgewezen?
Ik was jong en dan heb je te maken met school en vrienden. Apeldoorn is nou niet echt naast de deur. Als het AZ of een Jupiler-ploeg die in Noord-Holland was dan was ik zeker gegaan, 100% zeker. Maar ik vond AGOVV niet echt aansprekend, hoewel er wel goeie spelers vandaan komen. Chadli, Mertens, Huntelaar. Ze zijn er alleen niet ( volledig ) opgeleid. Vind nu trouwens nog steeds dat ik de goeie keus heb gemaakt.
|
ajacied boris
Forum berichten: 54
|
Geplaatst: Ma 1 nov 2010 21:18
|
|
Citaat: We zijn tevreden over jullie, Duweisstdas en Boris. Hopelijk jullie ook over ons en AF.
Zeker
|
Snoey
Forum berichten: 45
|
Geplaatst: Wo 10 nov 2010 17:03
|
|
Ik ben Snoey. Al sinds 2008 de cynische reageerder op nieuws posts op AF en sinds vandaag heb ik mezelf voorgenomen om ook te gaan posten op het forum.
Ik ben werkzaam als systeembeheerder. Getrouwd en vader van een zoon. Sinds mijn geboorte in 1976 ben ik Ajacied ondanks het feit dat mijn vader een rasechte PSV'er is. Hij heeft me echter vrij gelaten in mijn keuze en daar heeft hij nooit spijt van gehad ondanks dat ik voor een andere club koos. Maar dat komt ook door een andere waarde die mij is bijgebracht: respect. Respecteer andermans keuzes en smaken, dat is mij geleerd en ik heb dat ook heel hoog in het vaandel staan. Ik heb in het verleden één seizoen een seizoenskaart gehad en dat was in 2000-2001 onder Co Adriaanse. Sindsdien bezoek ik zo nu en dan een wedstrijd van Ajax. Mede doordat het reizen wel erg duur is in je eentje vanuit Brabant op en neer.Toentertijd deelden we de kosten nog met drieën.
Dus als er iemand is die vanuit mijn richting gaat en nog plek over heeft, laat me het maar weten. Ik mis het wel. Eredivisie Live is gelukkig een dure maar erg goede oplossing.
|
DIMC85
Forum berichten: 1585
|
Geplaatst: Wo 10 nov 2010 17:21
|
|
Snoey welkom!!
|
Ping
|
Geplaatst: Wo 10 nov 2010 17:46
|
|
Welkom Snoey,
Maar Eredivisie Live is zo duur toch niet ?
|
AFCA_Seaman
Forum berichten: 1221
|
Geplaatst: Wo 10 nov 2010 18:37
|
|
Ik betaal 12 euro p/m voor Eredivisie Live bij UPC.
Ontopic: Welkom Snoey,
Succes en have fun hier.
|