Auteur
|
Bericht
|
Maurice
Forum berichten: 2062
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Vr 12 sep 2008 01:06
|
|
Citaat: Bienvenidos Koen!
uwh... ja ook van mij Koen!
|
Anonymous
Forum berichten: 4060
|
Geplaatst: Vr 12 sep 2008 15:57
|
|
Citaat: Bienvenidos Koen!
uwh... ja ook van mij Koen!
Volgens mij gewoon van iedereen toch ..... ?
|
Mujahedine
Forum berichten: 20
|
Geplaatst: Di 23 sep 2008 01:37
|
|
Beste mede-Ajacieden,
ik ben 30 jaar en ondanks het feit dat ik een buitenlander ben, ben ook ik al jaren supporter van Ajax. Het begon voor mij begin/midden jaren '90, toen ik voor het eerst wat van voetbal begon te begrijpen. Uiteraard neig je dan snel naar Ajax...
Eerst was ik een modale teletekst- en studio sport-supporter, waardoor ik helaas niet van de sfeer van weleer heb mogen proeven (lees: De Meer). Wat later heb ik dan toch de weg naar het stadion weten te vinden en heb ik intussen heel wat fantastische wedstrijden bijgewoond. Eerlijkheidshalve moet ik wel bekennen de laatste twee jaar (om diverse redenen) niet meer in de ArenA geweest te zijn. Ik vind het overigens diep triest te moeten constateren wat er van Ons Aller Ajax geworden is. Desalniettemin blijf ik vurig hopen op beterschap en inmiddels ben ik ook van plan binnenkort nog eens naar de ArenA te gaan. De UEFA-cup is alleszins een mooie gelegenheid om de draad weer op te pikken.
Ook in het buitenland heb ik enkele favoriete clubs . Zo ben ik, uiteraard in mindere mate dan Ajax, supporter van Napoli, River Plate, FC Nantes en Beerschot.
Verder ben ik een enorme wielerfreak. Vooral thuis op de bank, al ben ik al meermaals naar de Tour geweest. Ook de Giro, de RVV en enkele kleinere koersen prijken op mijn palmares. Wie ooit vragen heeft over wielrennen, kan bij mij steeds terecht.
Mijn overige interesses zijn voornamelijk films en muziek en ik pleeg geregeld enkele brute moorden op HALO3-online
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1455
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Di 23 sep 2008 07:01
|
|
Bienvenidos Mujahedine!!!!!
|
AFCA82
Forum berichten: 363
|
Geplaatst: Di 23 sep 2008 08:16
|
|
Ik heb me ook nog niet voorgestelsd.
Ik ben 26 woon in het zuiden van het land, al vanaf mijn geboorte wist ik dat ajax mijn club is, heb namelijk ook veel familie uit Amsterdam.
1e wedstrijd ajax bezocht meen ik in '93 in olypmisch stadion.
Ga meestal met wat vrienden hier naar wedstrijden van ajax. Ik vind dat ajax weer terug aan de top moet komen door herkenbaar te voetballen. En denk met weemoed terug aan die tijd dat iedereen een fakkel in zijn hand had en vuurwerk afging
Favoriete buitenlandse club: Tottenham, Real Madrid, Celtic
Andere favoriete sporten zijn wielrennen en tennissen.
|
Marnix
Forum berichten: 2786
|
Geplaatst: Di 23 sep 2008 09:00
|
|
Welkom nog Bob/Koen/Mujahedine en AFCA82 !
|
skieto
Forum berichten: 803
|
Geplaatst: Di 23 sep 2008 15:33
|
|
Jongens, ook namens mij: WELKOM
|
Anonymous
Forum berichten: 4060
|
Geplaatst: Di 23 sep 2008 18:39
|
|
Citaat: Beste mede-Ajacieden,
ik ben 30 jaar en ondanks het feit dat ik een buitenlander ben, ben ook ik al jaren supporter van Ajax. Het begon voor mij begin/midden jaren '90, toen ik voor het eerst wat van voetbal begon te begrijpen. Uiteraard neig je dan snel naar Ajax...
Eerst was ik een modale teletekst- en studio sport-supporter, waardoor ik helaas niet van de sfeer van weleer heb mogen proeven (lees: De Meer). Wat later heb ik dan toch de weg naar het stadion weten te vinden en heb ik intussen heel wat fantastische wedstrijden bijgewoond. Eerlijkheidshalve moet ik wel bekennen de laatste twee jaar (om diverse redenen) niet meer in de ArenA geweest te zijn. Ik vind het overigens diep triest te moeten constateren wat er van Ons Aller Ajax geworden is. Desalniettemin blijf ik vurig hopen op beterschap en inmiddels ben ik ook van plan binnenkort nog eens naar de ArenA te gaan. De UEFA-cup is alleszins een mooie gelegenheid om de draad weer op te pikken.
Ook in het buitenland heb ik enkele favoriete clubs . Zo ben ik, uiteraard in mindere mate dan Ajax, supporter van Napoli, River Plate, FC Nantes en Beerschot.
Verder ben ik een enorme wielerfreak. Vooral thuis op de bank, al ben ik al meermaals naar de Tour geweest. Ook de Giro, de RVV en enkele kleinere koersen prijken op mijn palmares. Wie ooit vragen heeft over wielrennen, kan bij mij steeds terecht.
Mijn overige interesses zijn voornamelijk films en muziek en ik pleeg geregeld enkele brute moorden op HALO3-online
Hoi en Welkom!
Vanwaar je strijdlustige naam?
Hoe kom je in godsnaam bij Beerschot
En wat is HALO3 ?
|
Mujahedine
|
Geplaatst: Wo 24 sep 2008 08:00
|
|
Citaat: Beste mede-Ajacieden,
Hoi en Welkom!
Vanwaar je strijdlustige naam?
Hoe kom je in godsnaam bij Beerschot
En wat is HALO3 ?
Mujahedine is mijn gamertag bij Halo3. Eigenlijk is dat True Mujahedine, want Mujahedine sec was reeds ingenomen door een ongetwijfeld even briljante gamer. Halo3 is dus een spel. En niet zomaar één, het is een geweldige online shooter voor XBOX Live.
Beerschot was een mooie club hoor. Mooie geschiedenis. Deze club bracht onder meer twee van de allerbeste voetballers uit de belgische competitie allertijden voort. Club met een schitterende aanhang ook, fanatiek en zo humorisch...
|
Maurice
|
Geplaatst: Wo 24 sep 2008 11:25
|
|
Citaat: Mujahedine is mijn gamertag bij Halo3. Eigenlijk is dat True Mujahedine, want Mujahedine sec was reeds ingenomen door een ongetwijfeld even briljante gamer. Halo3 is dus een spel. En niet zomaar één, het is een geweldige online shooter voor XBOX Live.
Halo 1 was zoooooveeeeeel beter
|
El Lute
Forum berichten: 3606
|
Geplaatst: Do 25 sep 2008 03:40
|
|
Citaat:
Verder ben ik een enorme wielerfreak.
River Plate, wat is dat toch mensen.
Mijn favoriete club in België is FC Antwerp, ben wat keren op de Bosuil geweest. Wat is die club en meerdere clubs toch afgegleden.
Ben ook een wielerfreak, kijk zoveel mogelijk.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Do 25 sep 2008 06:44
|
|
Citaat:
Mijn favoriete club in België is FC Antwerp, ben wat keren op de Bosuil geweest. Wat is die club en meerdere clubs toch afgegleden.
Mujahedine heeft gewoon een goede smaak, behalve dat wielrennen dan...
Vamos la Tomba!
|
Mujahedine
|
Geplaatst: Do 25 sep 2008 07:41
|
|
Citaat:
Mujahedine heeft gewoon een goede smaak, behalve dat wielrennen dan...
Vamos la Tomba!
Gracias Millionario ! Ben overigens ook al paar keer op de bosuil geweest. In het uitvak. Is trouwens een passende naam voor het stadion van Antwerp FC. Lelijk, dom en uitgestorven...
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Do 25 sep 2008 15:27
|
|
De nada
|
El Lute
Forum berichten: 3606
|
Geplaatst: Do 25 sep 2008 17:46
|
|
Citaat:
Gracias Millionario ! Ben overigens ook al paar keer op de bosuil geweest. In het uitvak. Is trouwens een passende naam voor het stadion van Antwerp FC. Lelijk, dom en uitgestorven...
In tegendeel, dat maakt het juist bijzonder.
De tijd dat ik er kwam was volle bak, ze hebben destijds nog finale gehaald van de Uefa Cup. Meen dat die op Wembley was.
Mooie tijden was dat, ben zelfs ooit mee geweest op verplaatsing naar Lierse, wat een haat en nijd was dat.
Beerschot helaas nog nooit geweest.
|
Mujahedine
|
Geplaatst: Vr 26 sep 2008 04:55
|
|
Citaat:
In tegendeel, dat maakt het juist bijzonder.
De tijd dat ik er kwam was volle bak, ze hebben destijds nog finale gehaald van de Uefa Cup. Meen dat die op Wembley was.
Mooie tijden was dat, ben zelfs ooit mee geweest op verplaatsing naar Lierse, wat een haat en nijd was dat.
Beerschot helaas nog nooit geweest.
In 1993 speelde Antwerp inderdaad de finale van de beker der bekerwinnaars (waar is de tijd... ?), op Wembley, en tegen Parma. Deze wedstrijd ging weliswaar verloren met 3-1, maar een hele hoop Antwerpenaren zorgden mee voor een fantastische sfeer (de supporters van Beerschot waren ook meegegaan voor deze gelegenheid). Antwerp is overigens de oudste club van Belgie en draagt het stamnummer 1. Helaas verkommert de club nu al jaren in de tweede klasse en begint de situatie stilaan uitzichtloos te worden.
|
lieven_beckers
Forum berichten: 9
|
Geplaatst: Do 23 okt 2008 13:53
|
|
Even voorstellen:
Ik ben lieven, bijna 33 jaar, belg en bijna 25 jaar AJAXsupporter.
mag ik het zo stellen, AJAX zit in mijn BLOED. net zoals het leven kent het supporter zijn ups en downs: titels, bekers, europese en wereld successen, maar jammer genoeg ook missen van titels, verkoop van spelers ed.
Ik ben er bijzonder fier op om Ajacied te zijn en te kunnen genieten van spelers die opgeleid zijn door AJAX, want zeg nu zelf: welke europese club heeft meer talentrijke spelers voorgebracht als wij?
Omdat het in mijn bloed zit is de opvolging thuis al verzekerd door mijn zonen Michaël en Brian (valt de cent?) en komen we geregeld de 200 km af om een europese wedstrijd mee te maken.
Ik kan alleen maar hopen dat we weer mogen dromen van het voetbal dat AJAX zo typeert.
groetjes
Lieven
|
Maurice
|
Geplaatst: Do 23 okt 2008 13:57
|
|
Welkom lieven.
Altijd mooi om Belgen te zien die zot zijn op Ajax!
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Do 23 okt 2008 14:03
|
|
Van harte welkom.
Altijd mooi om wat zuiderburen te zien, zodat het forum hier steeds meer doelgroepen aanspreekt.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Do 23 okt 2008 14:27
|
|
Citaat: Michaël en Brian
Welkom, Lieven Laudrup!
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Do 23 okt 2008 14:32
|
|
Welkom Lieven!
Prachtig dat we zoveel supporters uit het buitenland hebben. Ook leuk dat je je hebt aangemeld! Wie is je favoriete speler op dit moment bij Ajax Lieven?
|
lieven_beckers
|
Geplaatst: Do 23 okt 2008 14:47
|
|
Citaat: Welkom Lieven!
Prachtig dat we zoveel supporters uit het buitenland hebben. Ook leuk dat je je hebt aangemeld! Wie is je favoriete speler op dit moment bij Ajax Lieven?
Als ik eerlijk mag zijn en niet chauvinistisch moet ik zeggen Jan Vertonghen, ik heb zo'n gevoel dat hij het heel ver gaat schoppen. en Klaas-Jan in vorm is ook super
|
lieven_beckers
|
Geplaatst: Do 23 okt 2008 14:48
|
|
Citaat: Michaël en Brian
Welkom, Lieven Laudrup!
goed!!
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Do 23 okt 2008 14:58
|
|
In mijn ogen heb je gelijk hoor. Jan Vertonghen is bezig met een indrukwekkende opmars sinds hij op het middenveld is gaan spelen. Ben je in Belgie ook nog fan van een club, of hou je het enkel bij Ajax
|
lieven_beckers
|
Geplaatst: Do 23 okt 2008 15:26
|
|
Citaat: In mijn ogen heb je gelijk hoor. Jan Vertonghen is bezig met een indrukwekkende opmars sinds hij op het middenveld is gaan spelen. Ben je in Belgie ook nog fan van een club, of hou je het enkel bij Ajax
Mijn hart klopt enkel voor AJAX! en met onze club als maatstaf kan me in België echt geen andere club bekoren. Juist supporter ik voor het plaatselijke clubje van mijn zoon en men eigen ploegie!
|