Auteur
|
Bericht
|
Anonymous
Forum berichten: 4060
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Ma 23 jun 2008 09:45
|
|
Hier een zoeter bezighoudertje voor Gerard..... wel netjes binnen de lijntjes als het kan....
|
Purple_angel
Forum berichten: 5
|
Geplaatst: Ma 23 jun 2008 12:28
|
|
Hallo, ik ben Purple_angel. 23 jaar en ik woon in België, ben supporter van RSC Anderlecht en het bijna ter ziele gegane KFC Verbroedering Geel. Verder ben ik sterk geïnteresseerd in het Argentijnse voetbal en vind ik het leuk om in het buitenland naar voetbalwedstrijden te gaan kijken. Wie mij hierbij kan helpen (bestellen van tickets en dergelijke) mag mij dat altijd laten weten. Als iemand naar een Belgische wedstrijd wilt komen kijken mag dit tevens laten weten (wat ik betwijfel, want het niveau in Nederland is beter dan hier).
|
Nr.10
Forum berichten: 1489
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 23 jun 2008 13:39
|
|
Hallo,
ik ben Rik Meester, ik heb op andere fora's gezeten maar het niveau was daar veel minder hoog dan hier had ik al gezien. Ben 15 jaar, een van de jongste hier dus. Houd van Ajax, heel veel. Heb alleen geen geld om veel wedstrijden te bezoeken helaas. Houd van mooi voetbal, en hoop hier nog wat te leren.
|
Gerard
Forum berichten: 93
|
Geplaatst: Ma 23 jun 2008 13:44
|
|
Citaat: Hallo,
ik ben Rik Meester, ik heb op andere fora's gezeten maar het niveau was daar veel minder hoog dan hier had ik al gezien. Ben 15 jaar, een van de jongste hier dus. Houd van Ajax, heel veel. Heb alleen geen geld om veel wedstrijden te bezoeken helaas. Houd van mooi voetbal, en hoop hier nog wat te leren.
Wekom Rik. Veel plezier en hopelijk kunnen we je nog wat wijsheid bijbrengen!! Succes!!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Ma 23 jun 2008 13:46
|
|
Welkom, Rik!!
|
wwe-marijn
Forum berichten: 559
|
Geplaatst: Ma 23 jun 2008 15:30
|
|
Citaat: Hallo,
Wekom Rik. Veel plezier en hopelijk kunnen we je nog wat wijsheid bijbrengen!! Succes!!
Geloof me dat gaat veel werk kosten
Leuk je hier te zien Rik.
Je hebt me meteen maar weer teruggebracht hier.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Ma 23 jun 2008 16:40
|
|
Nogmaals welkom, Rik en Purple!
|
Anonymous
Forum berichten: 4060
|
Geplaatst: Ma 23 jun 2008 21:53
|
|
Citaat: want het niveau in Nederland is beter dan hier).
Dat spreken wij belgen nooit uit op deze site Purple-Angel....... anders krijgen ze het helemaal hoog in hun bol....
|
RosarioCentral
Forum berichten: 454
|
Geplaatst: Wo 25 jun 2008 18:33
|
|
Hola,
Ik ben Rosario Central, al schijnt het niet mijn echte naam te zijn. Allereerst ben ik Ajax-fan. Ook al kom ik uit de buurt van Rotterdam, ik heb me altijd een godenzoon gewaand. ;) Overigens ben ik wel een fan die kritisch kan zijn over Ajax en zelfs kan genieten wanneer andere teams beter voetbal spelen. Het gaat mij om de combinatie van passie en techniek...
Door familiaire omstandigheden heb ik een band ontwikkeld met Argentinie waar de passie zeker aanwezig is. Mijn club daar is dus Rosario Central; het team van die waardeloze speler genaamd Mario Kempes . Verder heb ik (soms via via) wat goede contacten met Argentijnse spelers. Het gevecht over de vraag wie beter was: Cruijff of Maradona heb ik verloren, al blijf ik tegen vervelende Argentijnen volhouden dat het Johan was en dat ze het WK in 78 hebben gekocht, haha.
Overigens ben ik nog wel op zoek naar een manier om de Argentijnse competitie in Nederland live te volgen.
Vanaf medio volgend jaar woon ik eindelijk in Amsterdam en kan ik op het fietsje naar de Arena. Eerst ben ik nog een paar maanden in Argentinie, zodat ik kan genieten van de cultuur (werk er ook hor). Vamos!
|
JS
Forum berichten: 741
|
Geplaatst: Wo 25 jun 2008 18:46
|
|
Welkom, klinkt wel interessant die contacten met spelers
Verder was Cruijff natuurlijk beter, al heb ik ze eigenlijk allebei niet meegemaakt
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Wo 25 jun 2008 18:53
|
|
Je zult je thuisvoelen tussen onze huis-Argentijnen, RC.
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Wo 25 jun 2008 19:44
|
|
Nogmaals welkom, RC! Voor het volgen van wedstrijden zou je eens moeten informeren bij onze Zuid-Amerika volgers. Thomas kijkt volgens mij de meeste wedstrijden achteraf, maar ik weet niet hoe dat bij de andere volgers zit.
|
El Lute
Forum berichten: 3606
|
Geplaatst: Wo 25 jun 2008 19:46
|
|
Citaat: Hola,
Ik ben Rosario Central, al schijnt het niet mijn echte naam te zijn. Allereerst ben ik Ajax-fan. Ook al kom ik uit de buurt van Rotterdam, ik heb me altijd een godenzoon gewaand. ;) Overigens ben ik wel een fan die kritisch kan zijn over Ajax en zelfs kan genieten wanneer andere teams beter voetbal spelen. Het gaat mij om de combinatie van passie en techniek...
Door familiaire omstandigheden heb ik een band ontwikkeld met Argentinie waar de passie zeker aanwezig is. Mijn club daar is dus Rosario Central; het team van die waardeloze speler genaamd Mario Kempes . Verder heb ik (soms via via) wat goede contacten met Argentijnse spelers. Het gevecht over de vraag wie beter was: Cruijff of Maradona heb ik verloren, al blijf ik tegen vervelende Argentijnen volhouden dat het Johan was en dat ze het WK in 78 hebben gekocht, haha.
Overigens ben ik nog wel op zoek naar een manier om de Argentijnse competitie in Nederland live te volgen.
Vanaf medio volgend jaar woon ik eindelijk in Amsterdam en kan ik op het fietsje naar de Arena. Eerst ben ik nog een paar maanden in Argentinie, zodat ik kan genieten van de cultuur (werk er ook hor). Vamos!
Welkom hier.
De Mundial '78 hebben ze gekocht tegen Peru. Is niemand die me kan overtuigen dat het niet zo is. De enige uit de selectie Peru die het ontkent was de doelman die van orgine Argentijn is en uit Rosario komt.
Het is nu 30 jaar geleden dat Argentina de Mundial won en ik dacht dat de selection '78 dit weekend bij elkaar komt. Heb van de week koffie gedronken met Luque die alleen maar moest lachen over het omkoop gebeuren.
Heb het niet bij de hand nu maar er komen steeds meer bewijzen dat het inderdaad zo was. Zal het vanavond opzoeken maar elke speler van Peru heeft 50.000US Dolar gekregen die match, dat geld is over gemaakt aan de destijds Peruaanse voetbalbond wat verschrikkelijk veel geld was in '78.
Maar goed, kom er nog wel op terug in Argentijnse topic, wil jouw welkom niet verstoren hier, veel plezier hier en voor je het weten wilt. Heb meer met Newell's, heb de Klassieker bezocht en is de moeite kan ik zeggen.
|
El Lute
|
Geplaatst: Wo 25 jun 2008 20:02
|
|
Citaat:
Door familiaire omstandigheden heb ik een band ontwikkeld met Argentinie waar de passie zeker aanwezig is. Vamos!
Volgens mij ben je via Gallina hier gekomen, die is super bezig. Heb je naam Rosario Central ook op een ander forum gezien dus kan haast niet anders.
Maar familiaire omstandigheden.....
en je komt uit de buurt van Rotterdam.
Je bent toch geen famillie van die Rotterdammer met die Feyenoord kroeg in Rosario?
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Wo 25 jun 2008 20:04
|
|
Welkom Rosario,
Groeten vanuit 0 40. Nog een paar daagjes en we gaan weer terug naar 0117.
|
RosarioCentral
|
Geplaatst: Wo 25 jun 2008 20:59
|
|
Citaat:
Door familiaire omstandigheden heb ik een band ontwikkeld met Argentinie waar de passie zeker aanwezig is. Vamos!
Volgens mij ben je via Gallina hier gekomen, die is super bezig. Heb je naam Rosario Central ook op een ander forum gezien dus kan haast niet anders.
Maar familiaire omstandigheden.....
en je komt uit de buurt van Rotterdam.
Je bent toch geen famillie van die Rotterdammer met die Feyenoord kroeg in Rosario?
Haha, wat goed dat je dat weet. Nee, die man spreekt nog steeds geen Spaans toch? Ben nog niet in die kroeg geweest. Overigens ben ik gescout door Thomas, dus alle 'eer' gaat naar hem :-).
Newells - Central heb ik nog niet bezocht. Het werd me dan ook sterk afgeraden, maar goed... het komt nog wel. De afgelopen keer dat ik er was, was het niet zo'n gezellige klassieker. Maar Central speelt over het algemeen beter voetbal hor! Echt! ;-)
Wat betreft de vermeende omkoping zou het best kunnen dat er wat bontjassen zijn uitgedeeld aan de Peruvianen. Maar om kampioen te worden moet je meerdere wedstrijden spelen, en voor omkoping van de wedstrijden is nooit enig bewijs verkregen. Overigens heeft Central zijn stadion te danken aan de Mundial.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1455
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Wo 25 jun 2008 21:56
|
|
Welkom Rosario Central!!!
Haha nee ik ken je niet, ben nog bezig met een ander, maar die schiet maar niet op.
Leuk weer een fan van een andere club uit Argentina , al zijn ze niet zo goed als River!
VAMOS RIVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
RosarioCentral
|
Geplaatst: Wo 25 jun 2008 22:20
|
|
Citaat: Welkom Rosario Central!!!
Haha nee ik ken je niet, ben nog bezig met een ander, maar die schiet maar niet op.
Leuk weer een fan van een andere club uit Argentina , al zijn ze niet zo goed als River!
Dank. Nee, de laatste tijd gaat het niet zo geweldig met Central. Ben blij dat ze in elk geval in de Primera Division blijven. Overigens hebben ze eindelijk weer een betrouwbare president dat de barras bravas aanpakt, corrupte lui eruit slingert en investeert in opleiding. Dus over een tijdje gaan we het River weer moeilijk maken! ;-)
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 25 jun 2008 22:24
|
|
Dank. Nee, de laatste tijd gaat het niet zo geweldig met Central. Ben blij dat ze in elk geval in de Primera Division blijven. Overigens hebben ze eindelijk weer een betrouwbare president dat de barras bravas aanpakt, corrupte lui eruit slingert en investeert in opleiding. Dus over een tijdje gaan we het River weer moeilijk maken! ;-)
Grapje zeker??????
|
RosarioCentral
|
Geplaatst: Wo 25 jun 2008 22:30
|
|
Grapje zeker??????
Ik zei toch ook een tijdje! :-)
|
Maurice
Forum berichten: 2062
|
Geplaatst: Do 26 jun 2008 17:37
|
|
Alloa!
Ondanks dat ik hier al posts heb van toen de site net bestond, zal ik me nog even voorstellen, omdat ik toch al een half jaar niet gepost heb....
Een aantal mensen, waaronder de oprichters (wat is het mooi geworden!!!) zullen mij kennen van AjaxTalk, waar ik regelmatig te vinden ben.
Ik ben Maurice, 19 jaar, en ik ben gek op Ajax! Ik heb sinds vorrig seizoen 2 seizoenskaarten voor Vak 420, en bezoek ook bijna alle wedstrijden buiten het reguliere seizoen om. Ik spaar uit-shirts van Ajax, dus als iemand nog iets unieks heeft, kan hij me altijd een PM sturen!!
Voor de rest Reis ik veel, ben ik veel te vinden op Pokerstars, en hou ik van uitgaan, en ook mn auto's ben ik gek op. Ik heb na een moeilijke periode op de middelbare school een jaarte vrijaf genomen, en ben van plan om in september te gaan studeren (eerste school al geweigerd, dus begin hem wel te stressen)
Ik zal na mn vakantie hier vaak te vinden zijn, omdat ik positief verbaasd ben over de vooruitgang van de site!!!
Laterz!~
Maurice
|
El Lute
|
Geplaatst: Do 26 jun 2008 17:42
|
|
Citaat:
Voor de rest Reis ik veel, ben ik veel te vinden op Pokerstars, en hou ik van uitgaan, en ook mn auto's ben ik gek op.
Maurice
Alloa Maurice.
Vertel eens wat over je auto's, je hebt meerdere auto's blijkbaar.
Waar reis je zoal naartoe allemaal?
|
Maurice
|
Geplaatst: Do 26 jun 2008 17:45
|
|
Citaat: Vertel eens wat over je auto's, je hebt meerdere auto's blijkbaar.
Een Seat Ibiza, maar die staat te koop, de nieuwste Editie een BMW Cabrio uit 1997 (maar ziet er nieuw uit) en De golf V5 van mn ma, het snelle bakkie
Citaat: Waar reis je zoal naartoe allemaal
Vooral zuid-amerika en zuid-europa!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Do 26 jun 2008 18:50
|
|
Bienvenidos Maurice!
Ben je ook wel eens in Argentina geweest?
Enne, niet te hard rijden hoor, dat is gevaarlijk!
Chau!
|
Maurice
|
Geplaatst: Do 26 jun 2008 19:00
|
|
Argentinie nog niet, wel zo'n beetje alles eromheen
Ik en te hard rijden? nooit....
|