Auteur
|
Bericht
|
Wij zijn Ajax
Forum berichten: 2337
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Wo 18 jun 2008 20:28
|
|
Pff Liverpool, wat is dat nou voor een club. Werkvoetbal(geen goed verzorgd spel i.i.g.) vind ik helemaal niks. Dan ben ik nog eerder voor Chelsea .
Liverpool is in mijn ogen het Feyenoord van Engeland..
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Wo 18 jun 2008 20:31
|
|
Liverpool is natuurlijk niet alleen het Liverpool van de laatste jaren, WZA. Ik heb wel een sympathie voor de club.
|
theumas
Forum berichten: 455
|
Geplaatst: Wo 18 jun 2008 20:34
|
|
Citaat: Pff Liverpool, wat is dat nou voor een club. Werkvoetbal(geen goed verzorgd spel i.i.g.) vind ik helemaal niks. Dan ben ik nog eerder voor Chelsea .
Liverpool is in mijn ogen het Feyenoord van Engeland..
haha tsja die discussie heb ik ook altijd met mn vader;) maar ze hebben soort van aantrekkingskracht, ik geef wel toe dat benitez laf speelt.
Ben jij nog voor andere clubs?
|
Wij zijn Ajax
|
Geplaatst: Wo 18 jun 2008 20:35
|
|
Citaat: Liverpool is natuurlijk niet alleen het Liverpool van de laatste jaren, WZA. Ik heb wel een sympathie voor de club.
Ik kan er niet van genieten, trouwens van elk oer-Engels team. Daarom vond ik eerst Arsenal mooi, nu ook MUFC(en Chelsea in mindere mate).. Ook met de Spurs en met de Man. City heb ik vreemd genoeg wat.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Wo 18 jun 2008 20:42
|
|
Citaat: Liverpool is natuurlijk niet alleen het Liverpool van de laatste jaren, WZA. Ik heb wel een sympathie voor de club.
Ik kan er niet van genieten, trouwens van elk oer-Engels team. Daarom vond ik eerst Arsenal mooi, nu ook MUFC(en Chelsea in mindere mate).. Ook met de Spurs en met de Man. City heb ik vreemd genoeg wat.
Niet genieten van Liverpool?
Nou ik wel, het spel is niet altijd super aanvallend. maar vooral die sfeer op anfield road, dat maakt Liverpool aantrekkelijk als voetbalploeg.
|
Wij zijn Ajax
|
Geplaatst: Wo 18 jun 2008 20:53
|
|
Niet genieten van Liverpool?
Nou ik wel, het spel is niet altijd super aanvallend. maar vooral die sfeer op anfield road, dat maakt Liverpool aantrekkelijk als voetbalploeg.
Die is wel lekker passend bij voetbal: fanatiek en massaal(net als bij 010). Maar mij gaat het om de stijl, als het te standaard en simpel is dan is het niet mooi(LFC). En als er alleen maar kneusjes zitten(010 ) dan kan ik er al helemaal niet van genieten. Ik hou meer van de ultrastijl: indrukwekkende tifo gecombineerd met fanatisme, maar ook niet onvoorwaardelijk blij. Dus veeleisend.
En als veel mensen die cultuur gaan dragen dan wordt Ajax toonaangevend in de toekomst: in en buiten het veld. Want ik heb het gevoel dat Ajax weer herstellende is: weer stappen gaat maken.
|
Gerard
Forum berichten: 93
|
Geplaatst: Do 19 jun 2008 09:35
|
|
Gallina, Gerard is mijn échte naam. Nu ga jij me toch niet zeggen dat Gallina een pseudoniem is??? hahaha
|
Gerard
|
Geplaatst: Do 19 jun 2008 09:38
|
|
Arsenal speelt net als een circusploeg. Te veel aandacht op techniek. Ik weet niet of jullie die fantasieploeg nog kennnen ¨Globethrotters¨? Daar heeft het veel van weg. Dat is ook juist de reden waarom ze internationaal gelukkig geen prjzen halen.
|
Wij zijn Ajax
|
Geplaatst: Do 19 jun 2008 13:00
|
|
Citaat: Arsenal speelt net als een circusploeg. Te veel aandacht op techniek. Ik weet niet of jullie die fantasieploeg nog kennnen ¨Globethrotters¨? Daar heeft het veel van weg. Dat is ook juist de reden waarom ze internationaal gelukkig geen prjzen halen.
Ik praatte ook in de verleden tijd erover. Maar ze hebben tenminste de intentie om verzorgd voetbal te spelen. Maar het is te doelloos om succesvol te kunnen zijn.
|
Gerard
|
Geplaatst: Do 19 jun 2008 13:59
|
|
Mensen met goede intenties daar zit de gevangenis vol van.. Daar koop je niets voor.
|
Wij zijn Ajax
|
Geplaatst: Do 19 jun 2008 14:34
|
|
Citaat: Mensen met goede intenties daar zit de gevangenis vol van.. Daar koop je niets voor.
Wat een komiek, ongelofelijk.
Het gaat om de wil, het vermogen en de lef.
|
Gerard
|
Geplaatst: Do 19 jun 2008 14:52
|
|
Citaat: Mensen met goede intenties daar zit de gevangenis vol van.. Daar koop je niets voor.
Wat een komiek, ongelofelijk.
Het gaat om de wil, het vermogen en de lef.
Het vermogen is er dus niet om het goede te doen!
|
Wij zijn Ajax
|
Geplaatst: Do 19 jun 2008 14:55
|
|
Nee, daar draait het nog niet om. Maar ik vind het daarom Arsenal sympathiek. Wat ermee gedaan wordt is een tweede die ik trouwens al heb besproken, daarom ben ik er geen bewonderaar van.
|
Gerard
|
Geplaatst: Do 19 jun 2008 14:58
|
|
Citaat: Nee, daar draait het nog niet om. Maar ik vind het daarom Arsenal sympathiek. Wat ermee gedaan wordt is een tweede die ik trouwens al heb besproken, daarom ben ik er geen fan van.
Ik geef ook alleen maar een toelichting op mijn argument. That´s all.
|
Wij zijn Ajax
|
Geplaatst: Do 19 jun 2008 15:32
|
|
Dus jij vind Arsenal niet mooi omdat ze niks presteren. Ik had gehoopt dat je de schoonheid van de hedendaagse club kon waarderen, maar het draait blijkbaar om resultaten... Jammer..
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Do 19 jun 2008 15:36
|
|
Citaat: Dus jij vind Arsenal niet mooi omdat ze niks presteren. Ik had gehoopt dat je de schoonheid van de hedendaagse club kon waarderen, maar het draait blijkbaar om resultaten... Jammer..
Arsenal is een mooie ploeg, maar heeft minder sympathie bij me dan Liverpool. Maar wel meer dan b.v. chelsea of man utd. Het voetbal van Arsenal lijkt ook op dat van ajax, technisch verzorgt. En het liefste resultaten met mooi voetbal maar dat gaat tegenwoordig lastig. Kijk maar naar Arsenal, barcelona
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Do 19 jun 2008 15:41
|
|
Ajax speelt technisch en verzorgd? Moet je terug naar het vorige millenium, hoor.
|
Wij zijn Ajax
|
Geplaatst: Do 19 jun 2008 15:46
|
|
IIG vanuit vroeger de intentie. Daar doen een paar armoedejaren niks aan af.
Liverpool vind ik qua stijl niet mooi. Al is het wel een echte voetbalclub.
Feyenoord vind ik qua stijl lelijk. Al is het wel een echte voetbalclub.
Manchester UTD vind ik qua stijl mooi. Al is het wel een echte voetbalclub.
Arsenal vind ik qua stijl redelijk mooi. Al is het niet helemaal een voetbalclub.
Chelsea vind ik qua stijl niet lelijk. Al is het geen echte voetbalclub.
Ajax vind ik qua stijl prachtig. Het is(was en wordt weer) een echte voetbalclub.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Do 19 jun 2008 15:56
|
|
Citaat: Liverpool vind ik qua stijl niet een mooi.
-e club. Je laat iedere keer een letter en een woord weg.
|
Wij zijn Ajax
|
Geplaatst: Do 19 jun 2008 16:11
|
|
Citaat: Liverpool vind ik qua stijl niet een mooi.
-e club. Je laat iedere keer een letter en een woord weg.
Qua stijl mooi. Dus dan is het niet een taalfout.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Do 19 jun 2008 16:14
|
|
Uh, dit is gewoon hartstikke fout, WZA. Je zegt niet: 'dit vind ik qua stijl een mooi'.
|
Wij zijn Ajax
|
Geplaatst: Do 19 jun 2008 16:23
|
|
Citaat: Uh, dit is gewoon hartstikke fout, WZA. Je zegt niet: 'dit vind ik qua stijl een mooi'.
Ohja, ik heb 'een' ertussen staan. Ga ik ff aanpassen. Bedankt.
|
Gerard
|
Geplaatst: Do 19 jun 2008 17:53
|
|
Een ploeg die de juist balans heeft: techniek, werklust, talent & personal touch (= een eigen specifieke stijl).
|
Wij zijn Ajax
|
Geplaatst: Vr 20 jun 2008 10:44
|
|
Citaat: Een ploeg die de juist balans heeft: techniek, werklust, talent & personal touch (= een eigen specifieke stijl).
Mwa, het draait mij om de achterliggende gedachte. Is die hoogstaand, dan krijgt die club de sympathie.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1455
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Vr 20 jun 2008 12:49
|
|
lekker off topic allemaal.............................
|