Forum
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Nog actieve Godenzonen » Jeffrey Sarpong
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Jeffrey Sarpong
Maker: 343Bekeken: 14553
Status: InactiefBerichten: 234
+ Nieuw bericht <<<   <   2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9  |  10   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 21:06
Als Rommedahl blijft niet. Ik zie in hem tot nu toe niet meer dan een backup. Een kans geven in de voorbereiding. Pakt hij zijn kans niet, dan verkopen met clausule.
ghostwriter

Forum berichten: 5481
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 21:12
Citaat:
Als Rommedahl blijft niet. Ik zie in hem tot nu toe niet meer dan een backup. Een kans geven in de voorbereiding. Pakt hij zijn kans niet, dan verkopen met clausule.

Maar wie zou Ajax dan als rechtsbuiten neer moeten zetten? Rommedahl is alleen goed als supersub, Jozefzoon lijkt mij er nog niet klaar voor, Suarez vind ik in de spits beter tot zijn recht komen en zolang die laatste niet verkocht word lijkt mij dat er geen geld is voor een aanvallende versterking, tenzij Ajax een transfervrije speler weet te vinden met de juiste kwaliteiten.
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Zo 2 mei 2010 21:19
Het zal op dat laatste wel uitdraaien, he. Er is nog veel tijd en er kan nog heel veel gebeuren op transfergebied en in de voorbereiding.
Bertje

Forum berichten: 9427
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 22:11
Alleen moet Ajax wel voor het einde van het WK de selectie rond hebben, want enkele weken later beginnen de voorrondes al.
abruzzi

Forum berichten: 1144
Geplaatst: Do 13 mei 2010 23:39
Citaat:
NEC licht optie tot koop in contract Sarpong niet
Donderdag, 13 mei 2010 om 23:35 | Wed € 50 euro gratis op wedstrijdenJeffrey Sarpong keert in de zomer terug naar Ajax. De aanvallende middenvelder speelde dit seizoen op huurbasis voor NEC, dat een optie tot koop had. De Nijmegenaren hebben echter besloten om geen gebruik te maken van deze mogelijkheid, zo bevestigt technisch directeur Carlos Aalbers in De Gelderlander.

“Jeffrey heeft het goed gedaan”, legt Aalbers de keuze van zijn werkgever uit. “Maar wij vinden dat hij het beste tot zijn recht komt voor de positie op tien, als aanvallende middenvelder. En voor die plek hebben we in eerste instantie Lasse Schöne, die volop terug is. En ook John Goossens kan prima achter de spitsen spelen. ”

Sarpong keert in de zomer zodoende terug bij Ajax, dat hem in de winterstop naar De Goffert had gestuurd. De 21-jarige Amsterdammer kwam tot vijftien competitiewedstrijden voor NEC, waarin hij niet wist te scoren. Bij Ajax, waar hij in 2006 al debuteerde in het vlaggenschip, loopt zijn contract tot 2011 door

Voetbalzone.nl
RodneyAFCA

Forum berichten: 334
Geplaatst: Za 15 mei 2010 08:34
Citaat:
Ajax wil contract van begeerde Sarpong met één jaar verlengen

Ajax heeft Jeffrey Sarpong een aanbieding gedaan om zijn tot medio 2011 lopende contract met een jaar te verlengen. Dat meldt De Telegraaf zaterdag. NEC huurde de aanvallende middenvelder sinds de winterstop van Ajax en besloot om financiële redenen de optie tot koop niet te lichten.

NEC nam Sarpong in de winterstop op huurbasis over van Ajax. Met zeven assists in vijftien wedstrijden speelde hij een redelijk grote rol. NEC geeft voor komend seizoen echter de voorkeur aan Lasse Schöne of John Goossens als aanvallende middenvelder.
De Nijmegenaren namen eerder al afscheid van Rutger Worm, Dominique Kivuvu, Rein Baart, Patrick Pothuizen, Arek Radomski en Mitchell Burgzorg.

Het is nog onduidelijk wat Ajax met Sarpong van plan is. Volgens het dagblad is er belangstelling uit Spanje voor de middenvelder. Sarpong debuteerde reeds in het seizoen 2005/06 in het hoogste keurkorps van de hoofdstedelingen. Desondanks speelde hij maar twintig wedstrijden in de hoofdmacht.

Bron: Voetbalzone
Dijk

Forum berichten: 951
Geplaatst: Za 15 mei 2010 10:19
Er spreekt weinig waardering uit om het contract met een jaar te verlengen. Het lijkt er eerder op dat Ajax probeert om de positie te verbeteren bij het verkopen. Als ik Sarpong was zou ik er ook niet op ingaan.
RodneyAFCA

Forum berichten: 334
Geplaatst: Za 15 mei 2010 12:00
Citaat:
Er spreekt weinig waardering uit om het contract met een jaar te verlengen. Het lijkt er eerder op dat Ajax probeert om de positie te verbeteren bij het verkopen. Als ik Sarpong was zou ik er ook niet op ingaan.

Ik denk dat AJAX, Sarpong nog een jaartje zal gaan gebruiken voor de breedte in de selectie en ze moeten Sarpong,s contract wel met een jaar verlengen, want op dit moment is er geen geld voor versterkingen.

Als ik Sarpong was zou ik er ook niet op ingaan, hij zal meerendeels met Jong AJAX meespelen, dus hij kan beter naar een middenmoter of subtopper in Nederland gaan waar ie zich prima kan verder ontwikkelen.
Peter79

Forum berichten: 1624
Geplaatst: Ma 17 mei 2010 10:10
Staat deze topic niet in een verkeerd forum aangezien Sarpong 'gewoon' weer teruggekeerd is naar Amsterdam?

Zou Sarpong een ideale speler vinden voor het 'nieuwe beleid' in Heerenveen: om met een jong, fris en meer Nederlands team terug te keren naar de subtop.
Bertje

Geplaatst: Ma 17 mei 2010 15:42
Opvallend dat hij niet mee mag naar Curacao en jongens als v/d Heijden, Donald, Ogararu, Overtoom, Danilo etc wel.
thyza

Forum berichten: 696
Geplaatst: Ma 17 mei 2010 18:16
Citaat:
Opvallend dat hij niet mee mag naar Curacao en jongens als v/d Heijden, Donald, Ogararu, Overtoom, Danilo etc wel.

Ogararu? Die ging toch naar Hertha deze zomer?
Bertje

Geplaatst: Ma 17 mei 2010 18:20
Ik verzin het niet.
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
Geplaatst: Ma 17 mei 2010 19:22
Blind heeft natuurlijk net nog playoffs achter de rug, ik denk dat die gewoon een weekje rustig aan doet.
RogerGarcia

Forum berichten: 1469
Geplaatst: Ma 17 mei 2010 19:31
Citaat:

Waar is dan Gabri van we zijn contract is verlengd?
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Zo 18 jul 2010 17:25
AJAX wil blijkbaar verder met Sarpong.
http://www.ajaxfans.net/nieuws-5863_Soc ... rpong.html
D_skilled

Forum berichten: 5208
Geplaatst: Zo 18 jul 2010 17:42
Ach ja, dat heeft natuurlijk ook te maken met het feit dat Jol pas kan kopen als er wat verkocht wordt, daarbij geniet de spitspositie de eerst prioriteit en dan de rechtsback positie. Het houden van Sarpong geeft Jol meer mogelijkheden voor op de zijkanten.
Marco

Forum berichten: 4289
Geplaatst: Zo 18 jul 2010 17:58
Frappant of tekenend dat Sarpong twijfelt?
Bertje

Geplaatst: Zo 18 jul 2010 18:04
Logisch, lijkt mij. Die jongen zit al jaren tegen de selectie aan, maar heeft nog steeds die laatste stapjes niet kunnen maken. Waarom zou hij ze nu wel kunnen maken? Laten we het erop houden dat ik ook sterk aan Sarpong twijfel. Maar goed, Ajax heeft geen andere smaken.
Bart

Forum berichten: 4810
Geplaatst: Ma 2 aug 2010 09:05
Citaat:
Ajax blokkeert transfer Sarpong

AMSTERDAM - Ajax houdt Jeffrey Sarpong (vooralsnog) aan zijn tot 2011 lopende contract. De vleugelaanvaller, die vorig jaar op huurbasis uitkwam voor NEC, wordt begeerd door Real Sociedad en Racing Santander, maar kreeg van de Ajax-leiding te horen dat een vertrek onbespreekbaar is. De clubleiding van Sociedad reisde zelfs vergeefs naar Amsterdam.

"Martin Jol heeft Jeffrey gezegd, dat hij hem niet wil laten gaan", aldus Sarpongs zaakwaarnemer Ruben Esteban. "Het is teleurstellend hoe Ajax met de speler omgaat. Jeffrey speelt vanaf de E'tjes bij Ajax en heeft zich naar de club toe altijd professioneel opgesteld. We rekenden op medewerking."

De aanvaller maakte geen deel uit van de Ajax-selectie voor het duel met FC Twente.

Telesport.nl
sincere1983

Forum berichten: 3150
Geplaatst: Ma 2 aug 2010 09:13
Tsja, begrijpelijk dat ze hem niet willen laten gaan, ook al is hij niet het niveau (voor rechtsbuiten) wat we willen.
Denk dat Ajax hem best wil laten gaan als er een andere rechtsbuiten is binnen gehaald.
Peter79

Forum berichten: 1624
Geplaatst: Ma 2 aug 2010 12:15
Juist niet begrijpelijk, Sarpong voegt niets toe kun je net zo goed Josefzoon neerzetten. Nu hou je een overbodige speler op je pay-roll staan welke puur als breedtespeler gezien wordt. Afvoeren die hap dus, misschien kun je nog een tonnetje krijgen voor hem ook.

Straks haalt Ajax die rechtsbuiten, hebben die Spaanse clubs geen interesse meer en zit Sarpong zijn laatste contractjaar in het 2e of op de tribune uit. Dom dom dom.
Bart

Geplaatst: Zo 22 aug 2010 00:02
Sarpong vertrekt ook zeer waarschijnlijk bij Ajax. Hij gaat zeer waarschijnlijk naar Spanje, zo wist Studio Ajax te melden. Het lijkt erop dat Ajax goed aan het saneren is.
ghostwriter

Forum berichten: 5481
Geplaatst: Zo 22 aug 2010 00:07
Citaat:
Sarpong vertrekt ook zeer waarschijnlijk bij Ajax. Hij gaat zeer waarschijnlijk naar Spanje, zo wist Studio Ajax te melden. Het lijkt erop dat Ajax goed aan het saneren is.

Mooi zo, ook hij is totaal onnodig en als Ajax ook maar een cent op hem kan bezuinigen is dat iets positiefs.
Bart

Geplaatst: Zo 22 aug 2010 00:09
Het is jammer dat Sarpong nooit op zijn plek heeft kunnen spelen. Staat ook al een paar jaar stil bij Ajax en dan is het beste om te vertrekken.
Maurice

Forum berichten: 2062
Geplaatst: Zo 22 aug 2010 00:14
Citaat:
Het is jammer dat Sarpong nooit op zijn plek heeft kunnen spelen. Staat ook al een paar jaar stil bij Ajax en dan is het beste om te vertrekken.

Jammer dat het niet zo heeft mogen zijn... was toch wel mooi geweest als het willem wever jochie het ver had geschopt, maar dat is nu eenmaal niet zo..
+ Nieuw bericht <<<   <   2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9  |  10   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.887
Berichten: 213.631 Onderwerpen: 2.462 Nieuwste lid: vpdzflq308
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.311.631 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Nog actieve Godenzonen » Jeffrey Sarpong
Ga
Zoeken: