Auteur
|
Bericht
|
Marco
Forum berichten: 4289
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 15:47
|
|
Sarpong níét naar Volendam.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 14 sep 2009 22:37
|
|
Jeffrey Sarpong viel geblesseerd uit vanavond bij Jong AJAX, maar het is nog onduidelijk hoe ernstig de schouderkwetsuur is. (ELF)
|
Benji
Forum berichten: 785
|
Geplaatst: Ma 14 sep 2009 22:40
|
|
Valt me wel op dat die jongen nog steeds veel geblesseerd raakt aan z'n schouder, was daar toch in het verleden aan geopereerd?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 14 sep 2009 22:44
|
|
Hij was er in ieder geval eerder aan geblesseerd inderdaad, Benji.
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Ma 14 sep 2009 22:47
|
|
Lijkt me verder niet erg, maar bij sommige mensen kan het wel is voor komen dat je schouder snel ontwricht. Dan kun je uit voorzorg beter maar wisselen.
|
thyza
Forum berichten: 696
|
Geplaatst: Ma 14 sep 2009 23:04
|
|
Citaat: Lijkt me verder niet erg, maar bij sommige mensen kan het wel is voor komen dat je schouder snel ontwricht. Dan kun je uit voorzorg beter maar wisselen.
Krachttraining helpt daar tegen. Goede spierbundel houdt zo'n schouder makkelijk in zijn kommetje. Klinkt erg simpel maar het werkt wel.
|
hannes
Forum berichten: 895
|
Geplaatst: Ma 14 sep 2009 23:06
|
|
Citaat: Lijkt me verder niet erg, maar bij sommige mensen kan het wel is voor komen dat je schouder snel ontwricht. Dan kun je uit voorzorg beter maar wisselen.
Krachttraining helpt daar tegen. Goede spierbundel houdt zo'n schouder makkelijk in zijn kommetje. Klinkt erg simpel maar het werkt wel.
Kan, hoeft niet. Kop uit kom is gescheurd kapsel en dat moet operatief hersteld worden.
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Do 31 dec 2009 14:30
|
|
Citaat: AMSTERDAM - Ajax heeft Jeffrey Sarpong verhuurd aan NEC. Het komende half jaar komt de Ajacied uit voor de Nijmeegse club. In Amsterdam heeft Sarpong nog een contract tot medio 2011.
Telesport
Goed voor hem denk ik.
|
Dijk
Forum berichten: 951
|
Geplaatst: Do 31 dec 2009 14:32
|
|
Mooie club voor Sarpong. Hopelijk word die daar wel gebruikt als middenvelder in plaats van aanvaller bij Ajax. Verder weer iets meer ruimte in de loonkosten bij Ajax.
|
Leonel
Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Do 31 dec 2009 15:59
|
|
Citaat: AMSTERDAM - Ajax heeft Jeffrey Sarpong verhuurd aan NEC. Het komende half jaar komt de Ajacied uit voor de Nijmeegse club. In Amsterdam heeft Sarpong nog een contract tot medio 2011.
Telesport
Goed voor hem denk ik.
Eindelijk!
|
Bart
|
Geplaatst: Do 31 dec 2009 16:12
|
|
Sarpong heeft eindelijk begrepen dat die verhuurt moest worden. Zo kan die op Eredivisie niveau laten zien wat die waard is.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4733
|
Geplaatst: Za 2 jan 2010 23:03
|
|
Citaat: Sarpong heeft eindelijk begrepen dat die verhuurt moest worden. Zo kan die op Eredivisie niveau laten zien wat die waard is.
Ik kan er niks anders over zeggen
|
Bart
|
Geplaatst: Ma 4 jan 2010 17:58
|
|
Citaat: Een nadere kennismaking met Jeffrey Sarpong
Tot het einde van het huidige voetbalseizoen komt Jeffrey Sarpong op huurbasis uit voor N.E.C. Vandaag stond voor hem, net als voor de rest van de N.E.C. Selectie, de eerste training in 2010 op het programma. Na afloop spraken we met de jonge huurling van Ajax voor een nadere kennismaking, want wie is Jeffrey Sarpong nu precies?
De 21-jarige Jeffrey Sarpong is een aanvallend ingestelde middenvelder, die op bijzondere wijze terecht kwam in het profvoetbal. Omdat Sarpong graag profvoetballer wilde worden, besloot hij op een dag het tv-programma "Willem Wever" in te schakelen. Dit programma bracht hem op een proeftraining bij Ajax en daar werd direct wat gezien in het jonge talent, die inmiddels 30 wedstrijden voor Ajax heeft gespeeld. Toevallig was de presentator van “Willem Wever” destijds Jochem van Gelder, fervent N.E.C. supporter en nog altijd ambassadeur van onze club. Voor Jeffrey Sarpong is het dan ook speciaal om nu bij N.E.C. terecht te zijn gekomen. “Nog regelmatig heb ik contact met Jochem van Gelder en meestal bellen we dan. Hij is nog steeds enorm geïnteresseerd in mij. De laatste keer dat ik hem heb gezien was tijdens N.E.C. - Ajax vorig seizoen. Toen hij hoorde dat ik naar N.E.C. kwam heeft hij me direct een bericht gestuurd om me te feliciteren en succes te wensen. Hij was hartstikke blij dat ik voor N.E.C. ga spelen en natuurlijk vind ik het zelf heel speciaal dat ik hem nu op deze manier weer tegenkom.”
Voor Jeffrey Sarpong was het vandaag dan ook een bijzondere dag. “De eerste dag bij een nieuwe club staat altijd in het teken van kennismaking. Natuurlijk is dat spannend, maar ik werd door iedereen perfect opgevangen en heb echt een goede indruk gekregen van N.E.C. De mensen waren erg behulpzaam en ik zie dat N.E.C. een warme club is. Met een Nieuwjaarsborrel zijn we samen met alle trainers, spelers en medewerkers het nieuwe jaar vanochtend in het spelershome gestart.”
De jonge Amsterdammer speelde vorig jaar nog 10 competitiewedstrijden waarbij hij 1x doel trof in de uitwedstrijd tegen Feyenoord. Dit jaar kwam Jeffrey Sarpong in de Eredivisie nog niet aan spelen toe en daarom stond hij open voor verhuur. Zelf heeft de middenvelder hoge verwachtingen van zijn komst naar Nijmegen. “Voorop staat dat N.E.C. gewoon hoger hoort te staan op de ranglijst. Mijn doel is om de club hierbij te helpen en mijn persoonlijke doelstelling is iedere week een basisplaats af te dwingen. Daarvoor zal ik moeten laten zien wat ik kan, maar daar heb ik alle vertrouwen in. Ik ben een aanvallend ingestelde speler, die sterk is aan de bal en graag een actie maakt. Daarnaast bezit ik ook veel explosiviteit en de supporters mogen gezien mijn achtergrond bij Ajax ook best wat van mij verwachten. Ik ga in ieder geval mijn uiterste best doen en heb er zin in!”
Nec.nl
|
JS
Forum berichten: 741
|
Geplaatst: Vr 8 jan 2010 20:03
|
|
Ik heb nog steeds vertrouwen in deze jongen. Hij heeft een flinke tijd stilgestaan in z´n ontwikkeling en zal een inhaalslag moeten maken, maar voetballen kan hij wel degelijk. Snel, technisch, heeft een actie. Goed dat hij verhuurd is, al had dat eigenlijk al eerder moeten gebeuren. Zeker omdat Jol het niet echt in hem lijkt te zien zitten. Hopelijk stelt Vloet hem niet als buitenspeler op, zoals Van Basten deed, maar op de positie waar hij het beste tot zijn recht komt: op het middenveld. Dan zal hij vriend en vijand verrassen. En op die positie zie ik nog best toekomst voor hem in Ajax 1, maar zoals gezegd: hij heeft een flinke inhaalslag te maken.
|
Scio
Forum berichten: 1939
|
Geplaatst: Di 12 jan 2010 19:39
|
|
Scoort 2x tegen een Macedonische tegenstander
http://www.nec-nijmegen.nl/layout.php?p ... uwsID=3654
|
Bart
|
Geplaatst: Di 12 jan 2010 19:44
|
|
Leuk voor Sarpong dat die gescoord heet, maar ik vind het wel minder dat die bij Nec als aanvaller word gebruikt. Hopelijk komt daar verandering in en gaat die als middenvelder spelen.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Ma 18 jan 2010 14:21
|
|
Gisteren speelde hij centraal op het middenveld. Speelde een prima tweede helft.
|
AFCA_Seaman
Forum berichten: 1221
|
Geplaatst: Vr 29 jan 2010 22:48
|
|
Haha, geweldig! ik kijk Voetbal International en heb nooit geweten dat Sarpong op zo'n ludieke wijze bij Ajax is gekomen.
Via Jochem van Gelder (Die te gast is bij VI) in het programma Willem Wever destijds.
Ze lieten het in een samenvatting zien, Sarpong had als 8-jarige een brief ingestuurd naar het progranmma met de vraag 'Hoe kom ik bij Ajax?'
Ze gingen met de bekende Willem Wever camper naar de Arena, krijgen antwoordt van Co Adriaanse en mocht vervolgens meedoen bij de talentendag waarbij hij zoveel indruk maakte dat hij bij Ajax mocht trainen en uiteindelijk uitgroeien naar Prof, fantastisch!
|
Fregge
Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Za 30 jan 2010 00:39
|
|
Hyun Yun Suk taffarelen?
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Za 30 jan 2010 13:50
|
|
Citaat: Haha, geweldig! ik kijk Voetbal International en heb nooit geweten dat Sarpong op zo'n ludieke wijze bij Ajax is gekomen.
Via Jochem van Gelder (Die te gast is bij VI) in het programma Willem Wever destijds.
Ze lieten het in een samenvatting zien, Sarpong had als 8-jarige een brief ingestuurd naar het progranmma met de vraag 'Hoe kom ik bij Ajax?'
Ze gingen met de bekende Willem Wever camper naar de Arena, krijgen antwoordt van Co Adriaanse en mocht vervolgens meedoen bij de talentendag waarbij hij zoveel indruk maakte dat hij bij Ajax mocht trainen en uiteindelijk uitgroeien naar Prof, fantastisch!
Geinig ventje ook. Was destijds helemaal in de ban van Ajax. Is ook geworden tot een goede, volwassen prof zonder sterallures. Sympathieke jongen, waarvoor Ajax wel een wat beter ontwikkelingsplan had kunnen uitstippelen.
|
Bart
|
Geplaatst: Za 13 feb 2010 08:43
|
|
Doet het meer dan behoorlijk bij NEC. Gister had die een behoorlijk aandeel in de overwinning van Nec door vier assist af te leveren.
|
ssvoogel
Forum berichten: 908
|
Geplaatst: Za 13 feb 2010 12:15
|
|
Citaat: Doet het meer dan behoorlijk bij NEC. Gister had die een behoorlijk aandeel in de overwinning van Nec door vier assist af te leveren.
Sarpong speelt 1 wedstrijd aardig maar dat is nog geen signaal dat hij de goede kant op gaat. Laten we niet teveel van stapel lopen. Het is natuurlijk mooi dat hij 4 assists op zijn naam schrijft in 1 wedstrijd, maar dat hij het meer dan behoorlijk doet bij NEC gaat wat ver
|
AFCA Niels
Forum berichten: 2138
|
Geplaatst: Za 13 feb 2010 12:18
|
|
Citaat: Doet het meer dan behoorlijk bij NEC. Gister had die een behoorlijk aandeel in de overwinning van Nec door vier assist af te leveren.
Sarpong speelt 1 wedstrijd aardig maar dat is nog geen signaal dat hij de goede kant op gaat. Laten we niet teveel van stapel lopen. Het is natuurlijk mooi dat hij 4 assists op zijn naam schrijft in 1 wedstrijd, maar dat hij het meer dan behoorlijk doet bij NEC gaat wat ver
Ahum.. Hij is sinds hij bij NEC speelt al één van de beteren.
|
Bart
|
Geplaatst: Za 13 feb 2010 12:27
|
|
Sarpong doet het in de andere wedstrijden ook gewoon redelijk. Ik denk zelfs dat Nec de koopoptie zal lichten mocht Sarpong zo door blijft gaan.
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Za 13 feb 2010 13:41
|
|
Is er sprake van een koopoptie dan?
|