Auteur
|
Bericht
|
Nr.10
Forum berichten: 1489
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Zo 22 feb 2009 22:04
|
|
Denk je dat Sno, Rommedahl, Oleguer of om maar wat te noemen intensief gescout zijn?
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Zo 22 feb 2009 22:09
|
|
Nee, dat zijn zaakwaarnemers-aankopen. Maar de kwaliteiten van die spelers waren bekend hoor. Al is Ajax wel zo amateuristisch dat spelers op basis van status aangetrokken kunnen worden.
|
Nr.10
Forum berichten: 1489
|
Geplaatst: Zo 22 feb 2009 22:14
|
|
Natuurlijk worden spelers een keer bekeken, maar ik verdenk veel clubs ervan te kopen op status, Ajax zal hier niet de enige in zijn. Kennedy stond ooit bekend om zijn gave traptechniek en zal vast nog een het boekje staan van een aantal clubs. Ik denk dus dat dit nieuwe interesse in Kennedy gaat komen en dat er hogere vraagprijs gehanteerd kan worden.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Wo 22 apr 2009 09:19
|
|
AJAX gaat onderhandelen met Kennedy over de voorwaarden van zijn vertrek. Zie voorpagina.
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Wo 22 apr 2009 19:17
|
|
Dat zou het beste zijn voor beide partijen. Kennedy heeft geen toekomst meer bij Ajax en er zal wel een vluegelspeler bij komen waardoor Kennedy helemaal overbodig word binnen Ajax.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Wo 22 apr 2009 19:41
|
|
Volledig terecht, hij verspert alleen maar de doorstroom van jeugdige talenten. Deze jongen heeft geen toekomst meer en had eigenlijk al weg gemoeten...
Heeft het nooit kunnen waarmaken en laat maar weer eens zien dat aankopen van een sub-topper die 25/26 jaar zien niet lonen...
|
Rinus
Forum berichten: 1713
|
Geplaatst: Do 23 apr 2009 19:13
|
|
En weer heeft Ajax een subtopper '''verkracht''. Sorry voor mijn woordkeuze maar ik vind dat we moeten stoppen met subtoppers kopen, we moeten echt scouten. Want we kunnen wel Kennedy's, Leonardo's en Bruno Silva's blijven kopen, maar met bankzitters waar we miljoenen voor betalen komen we echt niet verder!
Ik snap ook niet waarom mensen de jeugdopleiding zo slecht vinden. Van Der Sar, Seedorf, Heitinga, Sneijder en Babel spelen allemaal bij Europese toppers! Verder hebben we ook nog potentiele toppers opgeleidt in de vorm van Stekelenburg, Vermeer, Van Der Wiel en Emanuelson.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Do 23 apr 2009 23:34
|
|
Citaat: Ik snap ook niet waarom mensen de jeugdopleiding zo slecht vinden. Van Der Sar, Seedorf, Heitinga, Sneijder en Babel spelen allemaal bij Europese toppers! Verder hebben we ook nog potentiele toppers opgeleidt in de vorm van Stekelenburg, Vermeer, Van Der Wiel en Emanuelson.
Het aankoopbeleid is natuurlijk nog een stuk slechter dan de opleiding, maar zo rooskleurig als jij het nu schetst is het natuurlijk niet. Van der Sar en Seedorf zijn 15-20 jaar geleden opgeleid bij Ajax, Heitinga is middenmoot bij een subtopper in Spanje, Babel is bankzitter bij Liverpool en Stekelenburg en Vermeer gaan echt nooit de Europese top halen.
|
Castel di Sangro
Forum berichten: 346
|
Geplaatst: Wo 8 jul 2009 21:28
|
|
Ik vind het verrassend dat Kennedy, itt bijvoorbeeld Luque zoveel speeltijd krijgt totnogtoe in de voorbereiding.. Ik had liever gezien dat ze daarvoor een talent a la Manucharyan in zoude passen in de selectie..
|
guy_ajax
Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Vr 31 jul 2009 12:24
|
|
Kennedy wil bij Ajax blijven.Citaat: Kennedy Bakircioglü zou graag Ajax blijven, zo staat te lezen in de Zweedse krant Aftonbladet. Kennedy is ook erg te spreken over de nieuwe trainer Martin Jol, die de spelers veel vertrouwen geeft
Kennedy is ook tevreden met zijn optreden tegen Atletico Madrid, al moest die na 60 minuten gewisseld worden omdat die geblesseerd was aan zijn rib.
Op de tribune of bij de belofte!?
|
Marco
Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Vr 31 jul 2009 12:37
|
|
Je kan er om lachen, maar voorlopig is de trieste waarheid dat hij er nog altijd bij zit.
|
Seduction
Forum berichten: 1354
|
Geplaatst: Vr 31 jul 2009 13:21
|
|
Citaat: Je kan er om lachen, maar voorlopig is de trieste waarheid dat hij er nog altijd bij zit.
Klopt. Dat is sneu voor zowel Ajax als voor hem.
Dit komt voor mij wel overeen met de situatie van de wedstrijd in de UEFA cup waar hij scoorde en als een gek op van Basten afliep.
Er klopt iets niet met de situatie inschattingen van die jongen.
|
MrGuide
Forum berichten: 479
|
Geplaatst: Vr 31 jul 2009 15:05
|
|
Elk jaar komt er weer een nieuwe trainer, en elk jaar hoor je dan weer t zelfde verhaaltje aan:
Nieuwe trainer, nieuwe kansen.
Iedereen begint op nul.
Ik wil me bewijzen.
Oh deze trainer zo veel beter dan zn voorganger.
Ik ben goed genoeg voor Ajax 1.
etc
etc
Ik word er moe van.
|
Marco
|
Geplaatst: Za 15 aug 2009 20:08
|
|
[list">Jol wel gecharmeerd van Kennedy
Na twee wedstrijden op de tribune hoopt Kennedy morgen zijn eerste speelminuten te gaan maken tegen PSV.
De Zweed zat tegen Groningen en RKC niet bij de selectie. Volgens Martin Jol omdat hij niet helemaal fit zou zijn. Maar volgens Kennedy kwam dit doordat de voorkeur voorlopig uitgaat naar achttien andere spelers. Kennedy lijkt zich nog geen zorgen te hoeven maken, want zijn nieuwe trainer is wel degelijk van hem gecharmeerd.
AT5 Video[/list">Geen zorgen dus. Géén..
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Za 15 aug 2009 20:11
|
|
Citaat: Jol wel gecharmeerd van Kennedy
Na twee wedstrijden op de tribune hoopt Kennedy morgen zijn eerste speelminuten te gaan maken tegen PSV.
De Zweed zat tegen Groningen en RKC niet bij de selectie. Volgens Martin Jol omdat hij niet helemaal fit zou zijn. Maar volgens Kennedy kwam dit doordat de voorkeur voorlopig uitgaat naar achttien andere spelers. Kennedy lijkt zich nog geen zorgen te hoeven maken, want zijn nieuwe trainer is wel degelijk van hem gecharmeerd.
Zucht... Zelfs in 4-4-2 komt Kennedy tekort.
|
thyza
Forum berichten: 696
|
Geplaatst: Za 15 aug 2009 20:13
|
|
Als Jol hem kan klaarstomen net zoals hij met rommedahl heeft gedaan, zie ik wel een optie, maar dan moet hij op z'n top spelen wekelijks. Hij heeft een goede pass in z'n voet.
|
Leonel
Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Za 15 aug 2009 20:19
|
|
Als Jol hem kan klaarstomen net zoals hij met rommedahl heeft gedaan, zie ik wel een optie, maar dan moet hij op z'n top spelen wekelijks. Hij heeft een goede pass in z'n voet.
Het is wel erg lang geleden dat ik hem een goede pass heb zien geven. Voor zijn Ajax tijd in ieder geval.
|
Corstiaan
Forum berichten: 37
|
Geplaatst: Za 15 aug 2009 20:24
|
|
En jij hoeft je voor morgen ook geen zorgen te maken Marco. Kennedy zit immers nog niet eens bij de wedstrijdselectie .
|
Marco
|
Geplaatst: Za 15 aug 2009 20:27
|
|
Serieus, Corstiaan, ik zag het bericht op AT5 heb meteen de wedstrijdselectie gecheckt. Opluchting hier!
Nou ja, Kennedy hobbelt mee bij gebrek aan beter. Beter speelt immers in Hamburg.
|
Fregge
Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Za 15 aug 2009 20:38
|
|
Het is wel dat Kennedy, Zeegelaar en Rommedahl (ondanks de kritiek die jullie leveren) de enige buitenspelers zijn in de selectie. De een moet nog groeien, de andere zijn al afgedankt.
|
Fregge
|
Geplaatst: Do 27 aug 2009 10:26
|
|
[huge-kick modus">
[list">'NEC wil met Ajax praten over Kennedy'
donderdag 27 augustus, door Heitinga02, Veenendaal, 08:35u, De Telegraaf
NEC heeft haar pijlen gericht op Kennedy Bakircioglu. De vleugelspeler van Ajax mag vertrekken uit Amsterdam en kan bij de formatie van Dwight Lodeweges de draad weer oppakken.
De Telegraaf maakt melding van de vermeende interesse, maar meldt niet of NEC de Zweed wil huren of kopen. De 28-jarige Bakircioglu heeft er twee seizoen bij Ajax opzitten, nadat de Amsterdammers hem in de zomer van 2007 weghaalden bij FC Twente. De grote doorbraak van de vijftienvoudig international bleef echter uit. Bakircioglu speelde 26 competitieduels en werd vaker uitgefloten dan bejubeld.
Bij NEC zou hij de vleugels kunnen komen versterken. De Nijmegenaren zijn al langer op zoek naar een buitenaanvaller en werden ook al in verband gebracht met onder andere Tim Vincken en Andwelé Slory van Feyenoord. Bij Ajax is Bakircioglu één van de vele spelers die mag vertrekken. Ook in andere dissidenten als Oleguer Presas en George Ogararu is voldoende interesse. (tekst: Voetbalzone.nl)
Bron: AS hoofdzaken[/list">
Dit is denk ik wel het beste voor beide spelers. Met dank aan Marco :$
[/huge-kick modus">
|
MrGuide
Forum berichten: 479
|
Geplaatst: Do 27 aug 2009 10:36
|
|
Deze jongen mist gewoon puur de snelheid en de passeerbeweging om een goede rechtsbuiten te zijn. Laat hem maar vertrekken. Voor de keren dat we uberhaupt 4-3-3 spelen verzinnen we wel iets anders.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Do 27 aug 2009 12:07
|
|
Van Basten heeft Kennedy niet gehaald, Fregge.
|
Fregge
|
Geplaatst: Do 27 aug 2009 12:45
|
|
Weet ik, maar ik had het ook niet over die Marco, maar Marco op het forum.
|
Marco
|
Geplaatst: Do 27 aug 2009 14:07
|
|
What did I do?
Kennedy ging toch voor z'n kans? Nee, die krijgen we niet met NEC van de loonlijst..
|