Auteur
|
Bericht
|
Wij zijn Ajax
Forum berichten: 2337
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Vr 11 jul 2008 19:41
|
|
Ik ken zijn vermogen uit de tijd van Depor, ik weet zijn niveau van deze periode bij Ajax.
Wat heeft Kennedy laten zien bij Ajax? En dat terwijl je mij verwijt dat ik kijk naar vermogen.
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Vr 11 jul 2008 19:42
|
|
Wat jij lachwekkend vindt, vind ik niet zo interessant, WZA. Rousseau zei het al: lachen is voor de onwetenden. Houd het liever inhoudelijk.
|
Wij zijn Ajax
|
Geplaatst: Vr 11 jul 2008 19:43
|
|
Citaat: Wat jij lachwekkend vindt, vind ik niet zo interessant, WZA. Rousseau zei het al: lachen is voor de onwetenden. Houd het liever inhoudelijk.
Over die uitspraak was ik onwetend. Verder ben ik er ook inhoudelijk op ingegaan.
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Vr 11 jul 2008 19:44
|
|
Citaat: Ik ken zijn vermogen uit de tijd van Depor, ik weet zijn niveau van deze periode bij Ajax.
Wat heeft Kennedy laten zien bij Ajax? En dat terwijl je mij verwijt dat ik kijk naar vermogen.
Hij heeft 2 jaar geleden nog iets laten zien bij Twente. Luque 29 jaar geleden bij Depor een keer iets.
|
Wij zijn Ajax
|
Geplaatst: Vr 11 jul 2008 19:46
|
|
Citaat: Ik ken zijn vermogen uit de tijd van Depor, ik weet zijn niveau van deze periode bij Ajax.
Hij heeft 2 jaar geleden nog iets laten zien bij Twente. Luque 29 jaar geleden bij Depor een keer iets.
Boeit me niet, dat is zijn vermogen. En ik geef aan dat ik zijn niveau schat op basis van zijn tijd bij Ajax. Als je dat ook zou doen dan zou je Kennedy niet beter durven neerzetten.
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Vr 11 jul 2008 19:50
|
|
Van zijn tijd bij Ajax? Dat is niet veel dus?
|
TvP
Forum berichten: 1370
|
Geplaatst: Vr 11 jul 2008 19:55
|
|
WZA zou ook Wouters op basis van zijn vermogen in de basis zetten.
Je hebt een potentieel vermogen en een huidig vermogen. Al is je potentieel nog zo groot. Bij Ajax gaat het uiteindelijk om het huidig vermogen.
Zowel Luque en Kennedy zitten nu beneden de grens van wat een Ajacied moet kunnen met zo'n salaris.
|
Wij zijn Ajax
|
Geplaatst: Vr 11 jul 2008 20:02
|
|
Citaat: Van zijn tijd bij Ajax? Dat is niet veel dus?
Vind je? Ik vind hem wel klasse tonen, niveau hebben.
|
Wij zijn Ajax
|
Geplaatst: Vr 11 jul 2008 20:08
|
|
Citaat: WZA zou ook Wouters op basis van zijn vermogen in de basis zetten.
Je hebt een potentieel vermogen en een huidig vermogen. Al is je potentieel nog zo groot. Bij Ajax gaat het uiteindelijk om het huidig vermogen.
Zowel Luque en Kennedy zitten nu beneden de grens van wat een Ajacied moet kunnen met zo'n salaris.
Op vermogen wel, maar zijn niveau is niet meer hoog genoeg dus speelt hij niet. Of je bent dom, of je doet je dom voor. Ik kijk heus wel naar het niveau, dat heb ik allang aangegeven. Luque vind ik wel bij Ajax passen qua niveau, we mogen in onze handen knijpen nadat we Mitea, Sikora en Soetaers hebben gezien. En dan mag je jezelf afvragen of je dan liever wat meer geld betaald voor kwaliteit, ik tenminste wel.
Ik was ook sceptisch over Luque, ik dacht ook van wat moet zo'n pseudovedette nou bij Ajax. Maar ik vind hem klasse hebben en als je dat vedettegedrag eruit haalt dan heb je een diamant. Dat gebeurt niet, dus merken mensen dat op en zijn ze niet blij met hem. Maar dan kan je ook kijken naar de achterliggende versie. En ik vind het zonde dat hij mag vertrekken, want er valt meer dan genoeg uit te halen.
|
Tombo
Forum berichten: 95
|
Geplaatst: Vr 11 jul 2008 21:48
|
|
Citaat: WZA zou ook Wouters op basis van zijn vermogen in de basis zetten.
Op vermogen wel, maar zijn niveau is niet meer hoog genoeg dus speelt hij niet. Of je bent dom, of je doet je dom voor. Ik kijk heus wel naar het niveau, dat heb ik allang aangegeven. Luque vind ik wel bij Ajax passen qua niveau, we mogen in onze handen knijpen nadat we Mitea, Sikora en Soetaers hebben gezien. En dan mag je jezelf afvragen of je dan liever wat meer geld betaald voor kwaliteit, ik tenminste wel.
Ik was ook sceptisch over Luque, ik dacht ook van wat moet zo'n pseudovedette nou bij Ajax. Maar ik vind hem klasse hebben en als je dat vedettegedrag eruit haalt dan heb je een diamant. Dat gebeurt niet, dus merken mensen dat op en zijn ze niet blij met hem. Maar dan kan je ook kijken naar de achterliggende versie. En ik vind het zonde dat hij mag vertrekken, want er valt meer dan genoeg uit te halen.
Ik blijf me echt verbazen over het vertrouwen dat jij in Luque blijft hebben. Zonder over vermogen of andere vage begrippen te hebben denk ik dat iedereen kan stellen dat Luque goed kan voetballen maar als Luque daadwerkeljik KLASSE(!!!) zou hebben, en dat hoort gezien zijn salaris toch echt het geval te zijn, dan had Luque zich moeten bewijzen. Met zo'n salaris vind ik het niet reeel om de technische leiding de schuld te geven van zijn falen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Do 7 aug 2008 09:41
|
|
Citaat: 'Kennedy is enorm teleurgesteld'
(Gepost door P.)
BRON: AN
Niet alleen Kenneth Perez heeft moeite met het besluit van Van Basten hem ernaast te zetten, ook Kennedy is enorm teleurgesteld dat hij op de wip zit en waarschijnlijk zelfs derde keus is, aldus zijn zaakwaarnemer Chiel Dekker in een interview met de Zweedse krant Dagens Nyheter. Dekker ziet een probleem als Kennedy weg zou willen of moeten. 'We hebben dan drie weken om een eventueel nieuw team te vinden. Dat brengt problemen met zich mee', aldus Dekker.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Do 7 aug 2008 10:02
|
|
Kennedy moet niet teveel zeuren. Hij zat vorig seizoen meestal bij de wedstrijdselectie, kon een kans krijgen in de voorbereiding, wilde die pakken en heeft hem in de ogen van Van Basten niet gepakt. Op het moment dat Sulejmani werd gekocht had hij kunnen weten dat z'n kansen alleen maar kleiner werden. Met een beetje zaakwaarnemer en een beetje goodwill van Kennedy zelf kan hij zo een nieuwe club vinden. Het grootste probleem is natuurlijk dat de meeste spelers qua salaris geen cent in willen leveren.
|
wwe-marijn
Forum berichten: 559
|
Geplaatst: Do 14 aug 2008 11:07
|
|
Geruchten gaan dat hij naar het Noorse Frederikstadt gaat, een topclub daar, zal het doen als ik hem was.
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Ma 18 aug 2008 16:17
|
|
Citaat: Skysports.com understands Ajax winger Kennedy Bakircioglu is a target for a host of English clubs.
Bakircioglu has been made available by new Ajax coach Marco van Basten as he does not figure in the club's plans.
The Sweden international has dropped down the pecking order with the Eredivisie giants, who are open to offers for the former FC Twente player.
The news has alerted a number of Premier League clubs to Bakircioglu's availability with the player keen to move on from the Amsterdam ArenA if he is not playing regularly.
Bakircioglu has been linked with a move to England in the past and the 27-year-old is believed to be keen on trying his luck in the Premier League.
Several Spanish sides are also believed to be tracking developments with a loan deal possibly in the offing for the right-sided winger before the closure of the transfer window.
Skysports.com
Ik weet dat skysports geen betrouwbare bron.
|
Bart
|
Geplaatst: Zo 5 okt 2008 14:14
|
|
Citaat: Vorige week is bekend geworden dat Kennedy Bakircioglü niet meer met Zweedse media wil praten over zijn positie bij Ajax. De Zweedse krant Aftonbladet schrijft dat Kennedy in de 'koelkast van Marco van Basten' is gezet. Hij wil er zelf geen uitleg over geven. Kennedy's manager, Chiel Dekker, heeft dat aan Aftonbladet laten weten. De speler is de vragen die hem door Zweedse journalisten over zijn positie bij Ajax gesteld worden beu.
AN
|
Bart
|
Geplaatst: Do 30 okt 2008 14:06
|
|
Citaat: 'Heel triest hoe ze met Kennedy om gaan'
Kennedy Bakirçioglu wil in de winterstop vertrekken bij Ajax. De aanvaller komt niet in de plannen voor van Ajax-trainer Marco van Basten en wil Ajax verlaten om speelminuten te maken. Dat zegt zijn zaakwaarnemer Chiel Dekker tegen Goal.com. 'Heel triest hoe ze met hem omgaan'.
De Zweedse vleugelaanvaller is aan het einde van de voorbereiding duidelijk gemaakt dat hij beter naar een andere club op zoek kon gaan. Dat zei Van Basten overigens ook tegen collega-aanvallers Leonardo en Dennis Rommedahl, die de afgelopen tijd tóch op speelminuten konden rekenen.
'Kennedy heeft nu twee keer negentig minuten bij Jong Ajax mee gedaan en is honderd procent fit', zegt Dekker tegen Goal.com. 'Bij Jong Ajax gaat het dus geweldig', voegt hij er ironisch aan toe.
Bij de belangenbehartiger van de Zweed schuilt enige onvrede over de gang van zaken. 'Het is zonde voor die jongen. Het is ook triest hoe Ajax met die jongen omgaan. Het lijkt wel alsof ze niet alles uit ‘m proberen te halen'.
'Je kan ook niet zeggen dat ze bij Ajax op de vleugels geweldig staan te ballen', vervolgt de zaakwaarnemer zijn verhaal. 'Iedereen krijgt een kans, behalve Kennedy. Dat is een heel vervelende situatie'.
De aankoop van de vertrokken technisch directeur Martin van Geel lijkt in de winterstop dan ook z’n biezen te gaan pakken. 'Maar dan moet er wel interesse komen, want een speler die een jaar niet aan voetballen is toegekomen ligt wat minder in de markt', blijft Dekker realistisch.
Ajaxshowtime.com
|
Castel di Sangro
Forum berichten: 346
|
Geplaatst: Do 30 okt 2008 14:28
|
|
Nu we zo moeilijk zitten voorin, zal hij toch wel op de bank plaats mogen nemen? Neem aan dat het doel van de zaakwaarnemer dan ook is om er wat druk achter te zetten..
|
GertJan020
Forum berichten: 2175
|
Geplaatst: Do 30 okt 2008 15:34
|
|
Ik heb liever bodul, claassen, goossens of martina. Kennedy heeft alleen maar traptechniek, maar zijn traptechniek faalde vorig jaar ook wekelijks.
|
Nr.10
Forum berichten: 1489
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Do 30 okt 2008 17:55
|
|
Citaat: 'Kennedy heeft nu twee keer negentig minuten bij Jong Ajax mee gedaan en is honderd procent fit', zegt Dekker tegen Goal.com. 'Bij Jong Ajax gaat het dus geweldig',
Geweldig? Hij speelt als een natte krant daar. Kennedy kan van mij optyfen, schuif liever Goossens en Martina door.
|
bugs
Forum berichten: 405
|
Geplaatst: Vr 31 okt 2008 00:06
|
|
lol
Het is triest dat Kennedy zich speler van Ajax mag noemen.
|
Marnix
Forum berichten: 2786
|
Geplaatst: Vr 31 okt 2008 11:45
|
|
lol
Het is triest dat Kennedy zich speler van Ajax mag noemen.
Jezus waarom is die vent nou niet gewoon verkocht in de zomer, hoop dat het snel weggaat..
|
Jeroen
Forum berichten: 672
|
Geplaatst: Za 1 nov 2008 01:54
|
|
Citaat: 'Je kan ook niet zeggen dat ze bij Ajax op de vleugels geweldig staan te ballen', vervolgt de zaakwaarnemer zijn verhaal.
Laat ik nou net denken dat Suárez al het hele seizoen aan de rechterflank uitstekend presteert (Kennedy's beoogde positie) en dat Sarpong de linksbuitenrol op zijn manier aardig invult. Stuiptrekkingen van een zaakwaarnemer die zijn speler wilt pushen. Maar zo werkt het niet bij Ajax.
|
michiel23
Forum berichten: 400
|
Geplaatst: Za 1 nov 2008 08:47
|
|
Kennedy is een goede speler voor een subtopper. Maar niet voor Ajax. Hij is zowiezo niet beter als Suarez , en die speelt erg goed op rechts. Zou die zich op links gaan richten dan heeft die altijd nog miljoenen aankoop Sulejmani voor zich. Dus er is weinig toekomst voor Kennedy bij Ajax.
|
Lucas
Forum berichten: 2866
Nieuws reacties: 8
|
Geplaatst: Za 1 nov 2008 09:22
|
|
Als Ajax vanavond had gekozen / kiest voor een 442, kan Kennedy daar een prima rol in spelen hoor. Ik heb alleen geen idee van hoe zijn vorm is op het moment. Vorig jaar was het vaak drama, maar hij kan echt wel beter dan dat
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Za 1 nov 2008 18:42
|
|
Hij zit vandaag dus ook bij de selectie. Logisch, gezien de personele problemen. Van Basten kennende zal het zeker niet komen door het gemekker van Kennedy en met name z'n zaakwaarnemer.
Heb Kennedy en Martina afgelopen maandag zien spelen in Jong Ajax. Van Basten ook, dus kan hij het niet maken om Kennedy de voorkeur te geven boven Martina.
|